Wat lul je manquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
spelen emokid ?
je bent niet zo goed
voeg me nou toe man,quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat lul je man![]()
Tegen jou heb ik ooit een potje gedaan trouwens, in mijn XBW dagen voordat ik er gebanned werd.
ik? ja dagelijks. met wisselend succes nog maar sowieso gaat t veel beter dan toen k net begonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Speel je nog wel is
Dat is gewoon de standaard. Anders is het dik cheaten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:49 schreef Apekoek het volgende:
kun je teams naar smaak editen en daar dan mee online spelen? of veranderd het team online in de standaard waarden?
Jammer, achja, met manchester united spelen vind ik ook cheaten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de standaard. Anders is het dik cheaten.
Duurt soms ff voordat dat is bijgewerkt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Werkt de ea server goed bij jullie ? na een winst wel de punten krijgen ?
ik stond 3-0 voor tegen iemand die 1000 stond die quite . maar kreeg de win niet
zo laf
Scoren is makkelijk. Ik geef je tips:quote:Op maandag 5 januari 2009 09:46 schreef DSS24 het volgende:
Had nog nooit een voetbalspel aangeraakt omdat ik het maar bende vond.
Nu heb ik Fifa '09 voor de Xbox en ben verslaafd. Alleen ik vind het behoorlijk moeilijk.
Vooral het scoren met B gaat vaak niet goed. Hebben jullie tips?
Waarom staan de vorige 5 delen trouwens niet in OP![]()
Je kan ook nergens in het spel een tutorial spelen. En AL die functies in het boekje word ik draaierig van, zoveel zijn het er.
Ah dank je.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:41 schreef emokid het volgende:
[..]
Scoren is makkelijk. Ik geef je tips:
- Als je recht voor de keeper staat, en dus recht voor het doel, kun je het beste alleen schieten en met de linkerstick OMHOOG of OMLAAG duwen. Dan kies je een hoek, doe je dit niet, zal die recht op de keeper schieten.
- Kom je schuin, houd dan RB ingedrukt, dit is de knop voor je precisieschot als het goed is. Kijk anders bij je controls. De speler zal met de binnen of buiten-kant van zijn voet de bal naar binnen tikken, grotere kans om te scoren.
- Wil je eens gek doen en van afstand scoren, zorg dat je schuin voor het doel staat, houd ook je precisieschot ingedrukt en ZORG DAT JE RUIMTE EN TIJD HEBT, laad het balkje wat voller dan je gewend bent en wacht af.
Ja, hoe voller hoe harder, het wil niet per se zeggen dat die dan hoger gaat. Het ligt een beetje aan je positie, of je in een draai zit en dergelijke. De tijd zal het zeker leren, geef niet op, na een tijd komt het vanzelf.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ah dank je.
Het laadbalkje wat tevoorschijn komt is toch voor de hoogte van het schot?
Dus hoe voller hoe hoger met B- de schietknop.
Verder heb ik inderdaad het boekje doorgenomen en je kan echt op enorm veel manieren passen en schieten. Maar als ik eenmaal aan de actie toe ben, ben ik paniekerig en weet ik het niet meer. Dus dan doe ik maar wat![]()
De tijd zal het leren.
Thanks, er zitten ook handige filmpjes bij op youtube.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja, hoe voller hoe harder, het wil niet per se zeggen dat die dan hoger gaat. Het ligt een beetje aan je positie, of je in een draai zit en dergelijke. De tijd zal het zeker leren, geef niet op, na een tijd komt het vanzelf.
Nee geen tijd, voeg me toe op Bardogan(xbox) als je me een keer online ziet mag je me uitdagen.quote:
Gewoon met de linkerstick een hoek kiezen, hij zal vanzelf duiken!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Thanks, er zitten ook handige filmpjes bij op youtube.
Veel tutorials waar ik best veel aan heb.
Kan je ook vertellen hoe je de keeper bestuurt tijdens het penalty schieten?
Dit staat namelijk niet in het boekje.
Als je zo goed ben doe dan mee met dat toernooi.FIFA world cup heet dat geloof ik?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
200 wins 60 loss,
76 procent winst, maar op ps3 zelfs 80 procent
Doe ik al sinds 2005quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je zo goed ben doe dan mee met dat toernooi.FIFA world cup heet dat geloof ik?
Ja hoor, zo spelen ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Gefeliciteerd.
Je neemt het wel erg serieus voor een spelletje he
quote:
MarcelNL?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
EA SPORTS™ – Denthemen88 1 MARCELNL 4
EA SPORTS™ – Denthemen88 1 MARCELNL 2
![]()
Fok toernooi gewonnen
Ik doe gewoon een land kiezen als zijn Man Utd willen zijn, dan gaan ze als een gek Engeland kiezen, en dan ga ik snel naar Man Utd, alleen om ze te stangen.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Genius-F het volgende:
Vandaag toch maar weer eens online gegaan, weet meteen weer waarom ik het bijna nooit doe.
Het begint al dat de tegenstander Manchester United neemt en als hij dan met een half uur 0-2 achterstaat leaved hij snel
Inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef jna het volgende:
Het ergste vind ik nog mensen die als nickname hebben "gunners001" en "chelsea_till_i_die"en dan gewoon manchester united kiezen!
Barcelona speelt ook niet verkeerd.Liverpool is deze week ook erg sterk door de live season update.quote:
Haha dat heb ik nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef jna het volgende:
Het ergste vind ik nog mensen die als nickname hebben "gunners001" en "chelsea_till_i_die"en dan gewoon manchester united kiezen!
Spelen als proef: seizoen, bedoel je? Dan kan je kiezen of je bestaande speler wil of eigen gemaakte speler.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:45 schreef mliez het volgende:
Weet niet of ik in het goede topic zit, maar ik heb FIFA 09 voor de Wii. Weet iemand of bij deze versie er geen optie is om je eigen speler te creeeren? Ik kan het namelijk nergens terugvinden!
Thanks!
Dan is die gast echt slecht,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:07 schreef Survivalism het volgende:
En net komt er weer zo Man Utd. kereltje, maar ik heb hem mooi 2 keer met 4-0 ingemaakt, met Groningen.
Berg & Powel > Ronaldo & Rooney.![]()
Dan is die gast echt slecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan is die gast echt slecht,
net 2 potjes fifa
8-2 en 6-2 gewonnen met man utd
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan is die gast echt slecht,
net 2 potjes fifa
8-2 en 6-2 gewonnen gebugged met man utd
Dat weet ik niet, heb wel fifa 08 voor de wii gehad. Zo dat was een uitgeklede bende, totaal niet te vergelijken met ps3 en xbox360. Daarna ben ik dus voor de ps3 gegaan. En nee in fifa 08 voor de wii zat volgens mij ook geen speler creatie module op, althans dat dacht ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:45 schreef mliez het volgende:
Weet niet of ik in het goede topic zit, maar ik heb FIFA 09 voor de Wii. Weet iemand of bij deze versie er geen optie is om je eigen speler te creeeren? Ik kan het namelijk nergens terugvinden!
Thanks!
Die jongen ken ik wel, toevallig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef jorienvdherik het volgende:
EA SPORTS™ – SoldEagle 2 Mars NL 3
Mars NL [Level 20] vs SoldEagle [Level 27]
3 - 2 (final score)
Skill Level Points = 49
Heelijk gevoel, hij staat nr 57 van de wereldis toevallig een nederlander.
kwam 1-0 achter, maar daarna![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Halcon het volgende:
Ik krijg het spel op de 360 niet aan de praat. Eerst moest ik een update downloaden, dat heb ik gedaan. Daarna opnieuw opgestart en er gebeurt vrij weinig....
Iemand een idee?
Heb ik ook gehad. Pas de derde keer lukte het. Ben het gewoon blijven proberen, niets anders.quote:
Ik heb het al een keer of 20 geprobeerd en het lukt nog steeds niet. Ik kreeg ook telkens andere reacties. De ene keer gebeurt er niets, dan gaat ie over op "reading" en daarna weer op "open tray", soms komt er een vaag scherm met wat mededelingen in verschillende talen over use the original CD, etc...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Pas de derde keer lukte het. Ben het gewoon blijven proberen, niets anders.
De update is zelfs al gedownload, dat gebeurde de eerste keer dat ik het probeerde. Disc heb ik nieuw gekocht, uit het hoesje gehaald en in de Xbox gestopt. Daar zit de disc nog steeds in.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Maar hij gaat de update dus wel downloaden? Disc niet stoffig/bekrast etc?
Gezien game play zeker niet identiek.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:46 schreef TwyLight het volgende:
Is dit spel een grote verbetering op FIFA08? Speel dagelijks fifa en wil hem best kopen, maar niet als die bijna identiek is.
Ik heb zelf wel een behoorlijk aantal doelpunten gemaakt met vrije trappen op verschillende manieren, maar in de arena moet je niet oefenen, want daar gaat de keeper in het midden van de goal staan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:33 schreef DSS24 het volgende:
In de arena ben ik nu free kicks aan het oefenen op Xbox.
Met RB doe ik dan gericht schot van een behoorlijke afstand, maar ik krijg ze er bijna nooit ingekruld.
Hebben jullie tips?
Dus met de rechterstick gebruik je effect. Dacht altijd dat het de linker was.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef Sieps het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel een behoorlijk aantal doelpunten gemaakt met vrije trappen op verschillende manieren, maar in de arena moet je niet oefenen, want daar gaat de keeper in het midden van de goal staan.
Als je een bal dichtbij de 16 en de keeper staat niet zover in de open hoek dan moet je met een speler met veel power kiezen en dan ongeveer het schietbalkje 1/3, 1/2 met LB en dan zover mogelijk in de hoek plaatsen, als de keeper ver in de hoek staat dan neem je een speler met veel fk. accuracy en dan mik je richting de paal achter het muurtje, maar dan nog wel een stukje er vanaf want er komt vanzelf effect aan de bal, je doet je rechterstick omhoog en schiet ongeveer met het schietbalkje op 1/4. als je de bal op ongeveer 25 meter hebt liggen dan zou ik geen rechterstick gebruiken maar gewoon schieten zonder iets ingedrukt te houden, of je gebruikt weer LB maar vanaf hier kan je niet over de muur schieten, als de bal op ongeveer 30,35 meter ligt en je hebt een speler als Gerrard in je team dan zou ik met LB ingedrukt het schietbalkje op de helft of er iets over doen en dan in de korte hoek schieten.
Je kan natuurlijk ook een beetje variëren maar op deze manier word ik behoorlijk gevaarlijk uit vrije trappen en heb er ook een aardig veel ingeknald, ik raad je trouwens aan om geen effect te gebruiken, het is een beetje moeilijk in te schatten waar je dan moet mikken.
Bij team management kan je in het pauze-menu bij player roles een speler veranderen, maar in een online wedstrijd is dit nogal onhandig dus dan moet je blind op je speler vertrouwen. Min tekst is een beetje onsamenhangend dus ik probeer het een beetje duidelijker te maken: met de rechterstick gebruik je geen effect maar bepaal je de hoogte van het schot, met LB schiet je hard. En het is gewoon een kwestie van oefenen om die balk goed te krijgenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:40 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dus met de rechterstick gebruik je effect. Dacht altijd dat het de linker was.![]()
En verder gebruikte ik RB voor gericht schot. Maar jij gebruikt LB voor een boogschot![]()
Ik heb wel moeite om de juiste kracht in het balkje te krijgen. Het is zo snel vol namelijk. Dus dat is oefenen.
En een speler selecteren voor een free kick heb ik nog nooit gedaan. Krijg er altijd 1 toegewezen. Hoe doe ik dat dan?
Ja klopt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:09 schreef jna het volgende:
Weetje wat ik ook irritant vind. Dat je soms de bal terugspeelt op je keeper, ondertussen het balkje helemaal vol laat lopen zodat ie hem lekker ver uittrapt, om dan vervolgens te zien dat ie de bal met een pisboogje NET buiten het strafschopgebied krijgt midden in de voeten van de tegenstander
Dan ben je zwak, noobquote:Op zondag 18 januari 2009 21:53 schreef Akwableet het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen geleerd dat ik meteen moet vertrekken als ik in een online wedstrijd kom waar de tegenstanderal klaar zit met Man UTD.
Dan krijg ik naar mijn beleving vaak wedstrijden waarin de tegenstander vanaf de middenlijn en lange bal naar voren peunt, zodat Christiano R of Rooney al mijn verdedigers er uit kan sprinten (met of zonder bal, doet er allemaal weinig toe) en een vrije kans kan creeeren.
En ja, ik ben een behoorlijke beginner in het spel en zal vast dingen fout doen. Maar het verschil in moeite waarmee je die twee knakkers van de bal af zet of verslaat in de lucht tegenover elke andere Europese topspeler is echt lachwekkend groot.
Dan is bijvoorbeeld Valencia - Schalke of Chelsea - Liverpool een veel leukere wedstrijd online (mijn twee vorige potjes).
Verder ben ik wel heel blij dat ik dit jaar van PES ben afgestapt, FIFA is een gaaf spel!
Nee dat vind ik opzich niet, ik heb vaak genoeg met Boca juniors of ajax een pot gebalt tegen lui met Manchester United, maar als je dan met in hun ogen een mindere ploeg dan ook nog eens wint/voor staat. Drukken zij vaak het spel uit omdat ze het niet pikken om te verliezen tegen een kleine ploeg.quote:
Dat heb ik maar een keer gehad, dat was tegen een kerel die echt onvoorstelbaar veel meer punten had dat ik. Vlak voor tijd maak ik 1-1 (behoorlijk tegen de verhouding in), en meteen verbinding wegquote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee dat vind ik opzich niet, ik heb vaak genoeg met Boca juniors of ajax een pot gebalt tegen lui met Manchester United, maar als je dan met in hun ogen een mindere ploeg dan ook nog eens wint/voor staat. Drukken zij vaak het spel uit omdat ze het niet pikken om te verliezen tegen een kleine ploeg.
Ja en ? Dan krijg jij je winst.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee dat vind ik opzich niet, ik heb vaak genoeg met Boca juniors of ajax een pot gebalt tegen lui met Manchester United, maar als je dan met in hun ogen een mindere ploeg dan ook nog eens wint/voor staat. Drukken zij vaak het spel uit omdat ze het niet pikken om te verliezen tegen een kleine ploeg.
Eervol winnen doet je dus ook al niks?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja en ? Dan krijg jij je winst.
Je wilt toch spelen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook meestal. Maar ik ben by far niet goed genoeg om te spelen tegen verslaafde 16-jarigen die CR en Rooney heel goed kunnen bespelen. Dat is een beetje de ergernis, die twee brengen gewoon extra dingen die andere ploegen niet zomaar hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef stFz het volgende:
Als iemand klaar zit met Man U neem ik altijd meteen Barca
Je krijgt toch meer punten als je de gehele wedstrijd uitspeelt? Bovendien speel ik voor de lol, dus vind het dan rete irritant als mensen kappen met het spel als ik uit een hard gevecht voor sta met mijn mindere ploeg.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Laten we het dan maar zo bekijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Juist een beloning, heb jij ze geownt
Daar heb ik ook best moeite mee. Een tip van iemand met veel fifa-skills zou welkom zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef DSS24 het volgende:
Tijdens het spel van mannetje verwisselen is mijn zwakste punt.
2 mannetjes rennen achter de tegenstander aan die op doel afrent met de bal.
Hem niet tegenhouden betekent doelpunt. Ik verwissel van het mannetje die minder dichtbij rent naar het mannetje die het dichtsbij aan het achtervolgen is.. Na het wisselen "stopt" het selecteerde mannetje even, wat resulteert in zware achterstand in rennen en uitendelijk een doelpunt.
Mijn algemene resultaat is dan ook behoorlijk afwisselend. De ene keer maak ik mijn broer in, maar vaak dan word ik ingemaakt. Dat komt vooral door het slecht wisselen van speler tijdens de wedstrijd.
Ja ook zoiets.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:02 schreef tha-ice het volgende:
Wat ik doe is vaak de keeper uit laten komen zodra hij in het 16m gebied is, tip: goed kijken op de radar.
Of als je met je man er achter aan rent en dan net achter hem bent steeds de schiet-knop gebruiken om hem te stoppen. Als je een sliding doet krijg je vaak een vrije trap / strafschop tegen.
Deze 2 dingen werken bijna altijd.
Ik speel trouwens fifa 09 op de 360.
Maar wisselen van speler gaat bij mij op Xbox met LB. Heb jij de controls veranderd?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:31 schreef tha-ice het volgende:
Dat klopt in het boekje staat weinig over de besturing.
Met de B knop maak je eigenlijk een staande tackle.
A knop gebruik ik nooit voor het afpakken alleen voor het spelen van de bal / wisselen van speler.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef taart het volgende:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3397615
Eindelijk eens een echt mooie goal die hier langskomt. Niet die standaard afstandschoten enzo, gewoon mooi combineren en bij voorkeur afmaken met een volleyquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef taart het volgende:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3397615
Het is een mooie goal. Maar zelf heb ik nu een paar keer met omhaal gescoord, die vind ik veel vetterquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een echt mooie goal die hier langskomt. Niet die standaard afstandschoten enzo, gewoon mooi combineren en bij voorkeur afmaken met een volley![]()
Hoewel Jorien deze natuurlijk in zijn slaap nog maakt![]()
Als je verbonden bent met xbox live kan je ze uploadenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het is een mooie goal. Maar zelf heb ik nu een paar keer met omhaal gescoord, die vind ik veel vetter![]()
Het jammere is dat ik de replay's niet op kan slaan met mn Xbox360.
Weet iemand hoe dat zit?
Gold membership zeker?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je verbonden bent met xbox live kan je ze uploaden
Genoeg winnen en punten halen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Wanneer kom je eindelijk eens in divisie met clubS?
Waar kan je dan je punten zien zonder in divisie te zijn ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:22 schreef MaxC het volgende:
[..]
Genoeg winnen en punten halen.
Moet je even in de ranking kijken hoeveel punten de nr. 50 van Divisie 15 heeft en vergelijken met je eigen club
Welke is dat?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren die duo hedgimal achievement gehaald
quote:
Of vanavond, ik kan niet overdag, en morgen avond kan ik ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe morgenmiddag onze wedstrijden spelen?
Ik ben pas laat thuis vandaag...niet voor half 12 denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Of vanavond, ik kan niet overdag, en morgen avond kan ik ook niet.
Dan kan het vandaag niet. Geeft niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben pas laat thuis vandaag...niet voor half 12 denk ik.
Zo verschil zal dat niet maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Speel geen ranked. Goals tegenkrijgen door trage verdedigers haat ik
Helaas week uitstel jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:40 schreef denthemen het volgende:
Je tv zou afgelopen weekend al aan de muur gaan, straf gekregen?
ach.. in unranked win ik de meeste partijen, ook al komen ze met messi en ronaldo in 1 team.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo verschil zal dat niet maken.
Okequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:03 schreef Def1987 het volgende:
[..]
ach.. in unranked win ik de meeste partijen, ook al komen ze met messi en ronaldo in 1 team.
Televisie gewoon idd.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
Ik heb deze game sinds gister, en ik vraag me af, in welke cameramodus spelen jullie? Ik vind prof eigenlijk niet zo fijn, ik speel meestal televisie, veel overzicht. Of mis ik de filosofie erachter?
Wat jullie?
XBox 360 trouwens
Kun je in unranked modus zelf teams samenstellen? gewoon met team management?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:28 schreef Def1987 het volgende:
Nu al 2 potjes vandaag gehad waarbij Messi, Kaka, Ronaldinho enz in 1 team zittenWas zelfs zo erg dat het laatste potje ik tegen een gast speelde die 10 aanvallers in zn team had. Loopt ie daar met Torres en Robinho in de verdediging.
Blijkbaar. Maar de mensen die dat doen zijn zulke noobs dat ze nog steeds verliezen. Althans de mensen waar ik tegen speelde die met 10 aanvallers liepen dan.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kun je in unranked modus zelf teams samenstellen? gewoon met team management?
hehe, zo vaak gehad ja ,quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:12 schreef jna het volgende:
Ik zit net met iemand te spelen, loopt ie vast tijdens een wissel. Nu willen we alle 2 niet afsluiten omdat we dan waarschijnlijk 3-0 verliespartij krijgen
Ik speel zelf met de dynamische camera stand, denk dat het voor iedere speler anders is, ligt eraan wat je zelf fijn vind spelen. Met Televisie stand heb je wel meer zicht op het veld..quote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
Ik heb deze game sinds gister, en ik vraag me af, in welke cameramodus spelen jullie? Ik vind prof eigenlijk niet zo fijn, ik speel meestal televisie, veel overzicht. Of mis ik de filosofie erachter?
Wat jullie?
XBox 360 trouwens
Ik vraag me ook af de wintertransfer zullen worden verwerkt.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:52 schreef Sieps het volgende:
Speel nu al een aantal wedstrijden op broadcast, en ineens is het een heel ander spel, tenminste het ziet er gelijk heel anders uit, alleen heb ik soms wel wat moeite met afmaken van kansen. Net met Man City 10 opgelegde kansen gehad en 3x op de paal geschoten en 1-0 verloren
Worden de wintertransfers er nog in verwerkt in een squad file?
Leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wintertransfers zijn verwerkt na downloaden van laaste Live Update
Zeer realistisch spel dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:32 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet toch maar weer even klagen dat die kop van Huntelaar wel enorm slecht gemaakt is
Als ik gewoon een oefenwedstrijd wil spelen (dus geen competitie ofzo) krijg ik de oude rostersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:27 schreef R_B het volgende:
@jna heeft dat niet met je save game te maken?
Als je een nieuwe game start dan heb je toch gewoon de nieuwe rosters?
Ik krijg fifa morgen of overmorgen binnen, mar heb wel interesse om tournooitjes te spelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Akwableet het volgende:
Ik zie de laatste tijd veel activiteit in het Fok Fifa toernooi voor de XBOX. Hebben er geen mensen zin in een PS3 toernooitje?
Ik zou hem best willen opzetten, hoewel ik niet het sprankelende voorbeeld ben van tijd hebben overdag. Dus het wordt een toernooitje zonder gezeur en tijdsdruk. Mensen interesse?
Dat is alvast 2 danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:11 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik krijg fifa morgen of overmorgen binnen, mar heb wel interesse om tournooitjes te spelen.
Gewoon veel oefenen. Je moet er ook een beetje feeling voor hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef DSS24 het volgende:
Zulke ballen heb ik nog nooit geschoten.
Zo ver weg en dan zo dik in de kruising
Copy that!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
ik wil ook wel meedoen met het toernooi.
Voor de PS3 toch?quote:
Online wel.Offline weet ik niet. Zal vanavond even voor je kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:48 schreef jna het volgende:
Maar als jullie nu na de rosterupdate gewoon een wedstrijd starten hebben jullie de nieuwe teams ?
1.25 mln potjes per dagquote:Over 141 million games of FIFA 09 have been played online on both consoles since the game's European launch on 25 September 2008. An average of 1.25 million games are played every day, which is 321 percent more than FIFA 08. FIFA 09 Ultimate Team expands the FIFA 09 online experience by delivering the ultimate fantasy in club football to all these online gamers.
Sinds wanneer is dat geupdate dan?quote:
Viel mij ook al op. Gister ging ik online een potje met Arsenal tegen Barca en daar scoorde van Persie 4 keer uit 5 schoten ofzo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Vind Arsenal een hele vooruitgang. Vooral Arshavin.Van Persie schiet ze ook vanuit alle hoeken en gaten erin.
Maar als je in zelfde situaties op doel schiet met Makaay ofzo, dan houdt de keeper ze opeens allemaal tegen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:26 schreef jna het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Gister ging ik online een potje met Arsenal tegen Barca en daar scoorde van Persie 4 keer uit 5 schoten ofzo.
Zoals ik al eerder melde heb ik ook het gevoel dat er na die update meer is veranderd dan alleen de transfers. In positieve zin wel te verstaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef Sieps het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de keepers beter geworden, ik scoor moeilijker lijkt het wel
Waar staat dat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Er is ook veel meer veranderd. Staat er allemaal bij in het NIeuws gedeelte.
Gevondenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Stond bij News..weet zo uit mijn hoofd niet precies waar dat is..geloof onderaan in het hoofdmenu ofzo
quote:The EA database team have slogged their guts out over the last few days to bring everyone a brand-new roster update for FIFA 09 on PS3, Xbox 360 and PC. And what a mighty job it was. Becks is now playing with Milan. Quaresma's been rented to Chelsea, Our Robbie has pegged it back to Spurs... it's all there.
As soon as football's annual player swap-shop came to a close, the database team got hard to work. The result of their efforts is an update you can download now that includes all the changes to players and clubs.
How To Download The Update
There are two ways you can download the update. These are the same for FIFA 09 on all platforms.
1) Go to XBOX LIVE --> RANKED QUICK MATCH
A ticker will tell you that you must have the latest squad update in order to play online. You'll then accept and download the update and you will be able to use it for online games only.
This roster update won't be available when you play offline.
2) Go to ADIDAS LIVE SEASON --> DOWNLOAD LATEST UPDATE
You can't choose the Download Latest Update option if you haven’t activated adidas Live Season. You must activate ALS first (this is free of charge). In order to do it, simply use the free code given for one league of your choice. The code is printed on the back of the game manual. After activating ALS, you can download the latest update.
This update will be available for both Offline and Online modes.
Here are some key facts and figures for the number lovers out there (thanks to FIFA producer Michael "Triple M" Mueller-Moehring for all the info).
Let's scroll!
Data Changes: 182,000+
English leagues: 34,560
French leagues: 8,208
Italian leagues: 25,390
German leagues: 13,910
Spanish leagues: 10,148
Player creations: 877
Player transfers: 5,656
(Hull City and 1899 Hoffenheim are now much better, too)
INTERNATIONAL STATS
Top 10 National Teams
85 - Spain
85 - Italy
84 - Brazil
83 - Argentina
83 - England
83 - France
82 - Germany
82 - Holland
82 - Portugal
78 - Croatia
Top 10 Club Teams
84 - FC Barcelona
84 - Manch. United
83 - Chelsea
83 - Inter
83 - Juventus
83 - Real Madrid
82 - Arsenal
82 - Bayern München
82 - Milan
81 - Liverpool
81 - Roma
Bottom 10 Club Teams
53 - Sligo Rovers
53 - Servette FC
53 - Morecambe
53 - Macclesfield Town
53 - Finn Harps
52 - Galway United
52 - FC Lausanne-Sports
52 - Chester
52 - Bray Wanderers
51 - U.C.D.
49 - Cobh Ramblers
Top 10 Goalkeepers
91 - Casillas
90 - BUFFON, Gianluigi
88 - CECH, Petr
87 - FREY, Sebastien
87 - CÉSAR Júlio
85 - ADLER, René
85 - AKINFEEV, Igor
85 - VAN DER SAR, Edwin
84 - ENKE, Robert
84 - HOWARD, Tim
84 - REINA
Top 10 Defenders
88 - NESTA, Alessandro - CB
88 - PUYOL - CB
87 - VIDIC, Nemanja - CB
87 - LAHM, Philipp - RWB
86 - ALVES, Dani - RWB
86 - FERDINAND, Rio - CB
86 - CHIELLINI, Giorgio - CB
86 - TERRY, John - CB
86 - LÚCIO - CB
86 - ZANETTI, Javier - RWB
Top 10 Midfielders
89 - KAKÁ - CAM
88 - GERRARD, Steven - CM
88 - RIBÉRY, Franck - LM
87 - XAVI - CM
87 - FABREGAS, Francesc - CM
87 - PIRLO, Andrea - CM
87 - LAMPARD, Frank - CAM
86 - ROBBEN, Arjen - LM
86 - CAMBIASSO, Esteban - CDM
86 - CAMORANESI, Mauro German - RM
86 - RIQUELME, Juan Román - CAM
86 - SNEIJDER, Wesley - CAM
Top 10 Attackers
90 - MESSI, Lionel - RW
90 - RONALDOk, Cristiano - RW
89 - IBRAHIMOVIC, Zlatan - ST
88 - Fernando Torres - ST
87 - ETO'O, Samuel - ST
87 - ROBINHO - LW
87 - DEL PIERO, Alessandro - CF
87 - ROONEY, Wayne - CF
87 - TOTTI, Francesco - CF
87 - David Villa - ST
86 - BERBATOV, Dimitar - ST
PREMIER LEAGUE STATS
Top 20 Goalkeepers
88 - CECH, Petr
85 - VAN DER SAR, Edwin
84 - HOWARD, Tim
83 - REINA
83 - GIVEN, Shay
83 - JAMES, David
82 - FRIEDEL, Brad
81 - GORDON, Craig
80 - GREEN, Robert
80 - JAASKELAINEN, Jussi
79 - ALMUNIA, Manuel
78 - ROBINSON, Paul
77 - CUDICINI, Carlo
77 - HART, Joe
77 - KIRKLAND, Chris
77 - MYHILL, Boaz
77 - SCHWARZER, Mark
76 - CARSON, Scott
76 - GUZAN, Brad
75 - CAVALIERI, Diego
75 - KUSZCZAK, Tomasz
75 - SØRENSEN, Thomas
Top 20 Defenders
87 - VIDIC, Nemanja - CB
86 - FERDINAND, Rio - CB
86 - TERRY, John - CB
85 - CARRAGHER, Jamie - CB
85 - TOURÉ, Kolo - CB
84 - EVRA, Patrice - LWB
84 - GALLAS, William - CB
84 - CARVALHO, Ricardo - CB
83 - COLE, Ashley - LWB
82 - AGGER, Daniel - CB
82 - Bosingwa - RWB
82 - CLICHY, Gaël - LWB
82 - ALEX - CB
82 - HANGELAND, Brede P. - CB
82 - RICHARDS, Micah - CB
82 - SAGNA, Bacary - RB
81 - LAURSEN, Martin - CB
81 - PUYGRENIER, Sébastien - CB
81 - SKRTEL, Martin - CB
80 - BROWN, Wes - CB
Top 20 Midfielders
88 - GERRARD, Steven - CM
87 - FABREGAS, Francesc - CM
87 - LAMPARD, Frank - CAM
85 - BALLACK, Michael - CAM
85 - DECO - CAM
85 - ESSIEN, Michaël - CM
85 - MASCHERANO, Javier - CDM
85 - SCHOLES, Paul - CM
84 - CARRICK, Michael - CM
84 - ROSICKÝ, Tomás - CAM
83 - ALONSO, Xabi - CM
83 - ARTETA, Mikel - CAM
83 - BARRY, Gareth - CM
83 - HARGREAVES, Owen - CDM
83 - MIKEL, John Obi - CDM
82 - GIGGS, Ryan - LM
82 - NASRI, Samir - CAM
81 - BENTLEY, David - RM
81 - ANDERSON - CAM
81 - KRANJCAR, Niko - CAM
Top 20 Attackers
90 - RONALDO, Cristiano - RW
88 - TORRES, Fernando - ST
87 - ROBINHO - LW
87 - ROONEY, Wayne - CF
86 - BERBATOV, Dimitar - ST
85 - ADEBAYOR, Emmanuel - ST
85 - DROGBA, Didier - ST
85 - TÉVEZ, Carlos - CF
85 - VAN PERSIE, Robin - CF
84 - QUARESMA - RW
84 - YOUNG, Ashley - LW
83 - ANELKA, Nicolas - ST
83 - ARSHAVIN, Andrey - CF
83 - COLE, Joe - RW
83 - EDUARDO - ST
83 - KEANE, Robbie - CF
82 - AGBONLAHOR, Gabriel - ST
82 - CAREW, John - ST
82 - DOWNING, Stewart - LW
82 - KUYT, Dirk - ST
Next to the Breast, Real Madrid's the Best.
nerd4lifequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens had 2 wedstrijden dan gister verloren op Live. Van nummer 200 en 4000![]()
Maar vanavond streak van 7 gebouwd met 1 team, weet nu al met welk team ik blijf spelen tot de volgende live season update![]()
Ik schop ze allemaal van de mat af, en ze quiten al als het 4-0 staat na 25 min![]()
274 winst en 74 lost, FIFA
Had ik met Arsenal gisteren...geen enkel tegendoelpunt in 6 wedstrijden. Toen wilde een of andere dude persé Brazilië zijn en ging ik met 4-1 op mijn bek terwijl ik Frankrijk wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens had 2 wedstrijden dan gister verloren op Live. Van nummer 200 en 4000![]()
Maar vanavond streak van 7 gebouwd met 1 team, weet nu al met welk team ik blijf spelen tot de volgende live season update![]()
Ik schop ze allemaal van de mat af, en ze quiten al als het 4-0 staat na 25 min![]()
274 winst en 74 lost, FIFA
Kies dan gewoon arsenal-brazilquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik met Arsenal gisteren...geen enkel tegendoelpunt in 6 wedstrijden. Toen wilde een of andere dude persé Brazilië zijn en ging ik met 4-1 op mijn bek terwijl ik Frankrijk was
Dan win je gewoon met 3-0quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:45 schreef RedemptioN het volgende:
even kort omdat ik niet het hele topic door wil lezen....afgelopen weekend met een maat weer lekker online fifa spelen, 5-0 voor, leaved die gast in de 90ste minuut, wordt er dan nog wat gedaan met de resultaten of wat?
5-0 toch? Als de score hoger is dan 3 doelpunten blijft volgens mij de huidige score gewoon staan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dan win je gewoon met 3-0
Oh, dat kan ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
5-0 toch? Als de score hoger is dan 3 doelpunten blijft volgens mij de huidige score gewoon staan.
ok mooi =] thnxquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dan win je gewoon met 3-0
Op amateur zekerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef Sickert het volgende:
Tering
Zweet staat in mn handen... Zojuist met Fifa 09 gewonnen van Feyenoord in de halve finale van de beker.. en HOEHenkie Timmer
3-0 achter staan en dan terugkomen omfg!
[ afbeelding ]
0-3 achter....omzetten in 4-3
[ afbeelding ]
met fifa 99 een winning streak van 50+ gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
kk zooi streak van 13 weg, terwijl ik zoveel kansen had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
met fifa 99 een winning streak van 50+ gehad
dat gaat me met 09 never nooit lukken op de hoogste moeilijkheidsgraad
en dan als Fan van Ado ofzo tegen zo iemand spelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef Sven92 het volgende:
Echt iedereen gebruikt nu manchester united. Bijna niemand die Fifa speelt heeft team loyaliteit....
Ik vind Barca beter dan Man utd deze week, alleen ronaldo blijft te snel voor je verdediging.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:03 schreef Sven92 het volgende:
Echt iedereen gebruikt nu manchester united. Bijna niemand die Fifa speelt heeft team loyaliteit....
Of jij bent gewoon facking slecht en kiest alleen maar mindere teams om een excuus te hebben voor je verlies.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:12 schreef Sven92 het volgende:
Ik vind het gewoon zielig om alleen met het beste team te spelen.
QFT.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef emokid het volgende:
Ik speel al sinds het begin met Aston Villa. Geen enkele verdediger is opgewassen tegen Agbonlahor
Ik speel altijd met Everton maar ik word gewoon ziek van die mensen die alleen met manchester united en Barcelona spelen. Ik heb 10 matches gespeeld en 9 waren tegen manchester united en 1 tegen SL benficaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:13 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon facking slecht en kiest alleen maar mindere teams om een excuus te hebben voor je verlies.
Ja dat zal wel blijven, wil ook wel keer met everton gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Ik speel altijd met Everton maar ik word gewoon ziek van die mensen die alleen met manchester united en Barcelona spelen. Ik heb 10 matches gespeeld en 9 waren tegen manchester united en 1 tegen SL benfica
Ik heb de laatste paar wedstrijden Heskey erin gezet, speelt ook wel redelijk. Sterk vooral.quote:
Nee, heb FIFA ingeruild voor PES. Maar ik denk dat ik FIFA wel weer ga halen als die afgeprijsd word. PES is vooral offline toch wel beter.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar wedstrijden Heskey erin gezet, speelt ook wel redelijk. Sterk vooral.
Heb je hem al geprobeerd?
Toen ik nog FIFA speelde ownde ik Man Utd zo hard met Aston Villa, Everton en Newcastle. Dat zijn teams die gewoon een goede balans hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Ik speel altijd met Everton maar ik word gewoon ziek van die mensen die alleen met manchester united en Barcelona spelen. Ik heb 10 matches gespeeld en 9 waren tegen manchester united en 1 tegen SL benfica
Nee, dan moet je hier zijn:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:36 schreef iBolt het volgende:
Is dit topic ook voor de PC?
Waarom vind je PES offline beter? ik heb alleen FIFA '09 gespeeld dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee, heb FIFA ingeruild voor PES. Maar ik denk dat ik FIFA wel weer ga halen als die afgeprijsd word. PES is vooral offline toch wel beter.
jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:48 schreef Sven92 het volgende:
Krijg je meer skill points als je met een minder team wint tegen een 5 sterren team?
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe krijg ik die transferupdates dat ze ook bij offline games zijn doorgevoerd?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef jna het volgende:
[..]
Teams herstellen en daarna live update gedaan
Misschien een domme vraag, maar hoe doe ik "Teams herstellen"? En is live update dat adidas gebeuren?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Als je je record ooit wilt verbeteren moet je me maar toevoegen, Cheqy.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Net mijn grootste overwinning op de 360 op live.
EA SPORTS™ – PepperJack88 2 Mars NL 17
best welquote:Op zondag 22 februari 2009 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar hoe doe ik "Teams herstellen"? En is live update dat adidas gebeuren?
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden zoals jij nu doet.quote:
Probeer eens je verdediging anders te organiseren. Bij Custom Tactics heb je bijv. de keuze tussen Cover en Offside trap. Als deze op Offside trap staat speelt je verdediging op het randje van buitenspel en is het voor je tegenstander makkelijker om met een steekpass je verdediging open te splijten. Met Cover staan de verdedigers wat meer op een afstand. Ook kun je door je D-pad te gebruiken wat extra defensief te gaan spelen.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:05 schreef Umm-Qasr het volgende:
Nou, ik moet echt mijn best doen wil ik van iemand winnen onlineOp een of andere manier geven die tegenstanders altijd steek-passes door het midden rond de midden-cirkel waardoor er doelpunten vallen. Hoe kan ik die het beste aanpakken?
waar kan je zien hoeveelste je staat?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Net 3-1 verloren van de nr 35 van de wereld, kwam nog 1-0 voor, helaas
Bij je player hubquote:Op zondag 22 februari 2009 15:06 schreef Doks het volgende:
[..]
waar kan je zien hoeveelste je staat?
Bedankt, het werktquote:Op zondag 22 februari 2009 12:51 schreef jna het volgende:
@ TR:
Zit in het hoofdmenu onder het kopje "teams coachen", en dan de optie "alle teams herstellen" kiezen. Daarna Adidas live update doen en toen werkte het bij mij.
Die komen online op je EA sports account. Registreer je hier eens:quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef vincenr8 het volgende:
k krijg het niet voor elkaar om de herhalingen die ik opsla ergens terug te vinden weet iemand waar dit kan?
BVD!
Ok dat is best vetquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:30 schreef emokid het volgende:
Je kwalificeert je voor Europees voetbal in het eerste seizoen. In het spel zitten beide Champions League en UEFA Cup varianten, ze heten alleen anders. Ze zijn makkelijk te onderscheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |