Inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef jna het volgende:
Het ergste vind ik nog mensen die als nickname hebben "gunners001" en "chelsea_till_i_die"en dan gewoon manchester united kiezen!
Barcelona speelt ook niet verkeerd.Liverpool is deze week ook erg sterk door de live season update.quote:
Haha dat heb ik nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef jna het volgende:
Het ergste vind ik nog mensen die als nickname hebben "gunners001" en "chelsea_till_i_die"en dan gewoon manchester united kiezen!
Spelen als proef: seizoen, bedoel je? Dan kan je kiezen of je bestaande speler wil of eigen gemaakte speler.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:45 schreef mliez het volgende:
Weet niet of ik in het goede topic zit, maar ik heb FIFA 09 voor de Wii. Weet iemand of bij deze versie er geen optie is om je eigen speler te creeeren? Ik kan het namelijk nergens terugvinden!
Thanks!
Dan is die gast echt slecht,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:07 schreef Survivalism het volgende:
En net komt er weer zo Man Utd. kereltje, maar ik heb hem mooi 2 keer met 4-0 ingemaakt, met Groningen.
Berg & Powel > Ronaldo & Rooney.![]()
Dan is die gast echt slecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan is die gast echt slecht,
net 2 potjes fifa
8-2 en 6-2 gewonnen met man utd
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan is die gast echt slecht,
net 2 potjes fifa
8-2 en 6-2 gewonnen gebugged met man utd
Dat weet ik niet, heb wel fifa 08 voor de wii gehad. Zo dat was een uitgeklede bende, totaal niet te vergelijken met ps3 en xbox360. Daarna ben ik dus voor de ps3 gegaan. En nee in fifa 08 voor de wii zat volgens mij ook geen speler creatie module op, althans dat dacht ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:45 schreef mliez het volgende:
Weet niet of ik in het goede topic zit, maar ik heb FIFA 09 voor de Wii. Weet iemand of bij deze versie er geen optie is om je eigen speler te creeeren? Ik kan het namelijk nergens terugvinden!
Thanks!
Die jongen ken ik wel, toevallig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef jorienvdherik het volgende:
EA SPORTS™ – SoldEagle 2 Mars NL 3
Mars NL [Level 20] vs SoldEagle [Level 27]
3 - 2 (final score)
Skill Level Points = 49
Heelijk gevoel, hij staat nr 57 van de wereldis toevallig een nederlander.
kwam 1-0 achter, maar daarna![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Halcon het volgende:
Ik krijg het spel op de 360 niet aan de praat. Eerst moest ik een update downloaden, dat heb ik gedaan. Daarna opnieuw opgestart en er gebeurt vrij weinig....
Iemand een idee?
Heb ik ook gehad. Pas de derde keer lukte het. Ben het gewoon blijven proberen, niets anders.quote:
Ik heb het al een keer of 20 geprobeerd en het lukt nog steeds niet. Ik kreeg ook telkens andere reacties. De ene keer gebeurt er niets, dan gaat ie over op "reading" en daarna weer op "open tray", soms komt er een vaag scherm met wat mededelingen in verschillende talen over use the original CD, etc...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Pas de derde keer lukte het. Ben het gewoon blijven proberen, niets anders.
De update is zelfs al gedownload, dat gebeurde de eerste keer dat ik het probeerde. Disc heb ik nieuw gekocht, uit het hoesje gehaald en in de Xbox gestopt. Daar zit de disc nog steeds in.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Maar hij gaat de update dus wel downloaden? Disc niet stoffig/bekrast etc?
Gezien game play zeker niet identiek.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:46 schreef TwyLight het volgende:
Is dit spel een grote verbetering op FIFA08? Speel dagelijks fifa en wil hem best kopen, maar niet als die bijna identiek is.
Ik heb zelf wel een behoorlijk aantal doelpunten gemaakt met vrije trappen op verschillende manieren, maar in de arena moet je niet oefenen, want daar gaat de keeper in het midden van de goal staan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:33 schreef DSS24 het volgende:
In de arena ben ik nu free kicks aan het oefenen op Xbox.
Met RB doe ik dan gericht schot van een behoorlijke afstand, maar ik krijg ze er bijna nooit ingekruld.
Hebben jullie tips?
Dus met de rechterstick gebruik je effect. Dacht altijd dat het de linker was.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef Sieps het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel een behoorlijk aantal doelpunten gemaakt met vrije trappen op verschillende manieren, maar in de arena moet je niet oefenen, want daar gaat de keeper in het midden van de goal staan.
Als je een bal dichtbij de 16 en de keeper staat niet zover in de open hoek dan moet je met een speler met veel power kiezen en dan ongeveer het schietbalkje 1/3, 1/2 met LB en dan zover mogelijk in de hoek plaatsen, als de keeper ver in de hoek staat dan neem je een speler met veel fk. accuracy en dan mik je richting de paal achter het muurtje, maar dan nog wel een stukje er vanaf want er komt vanzelf effect aan de bal, je doet je rechterstick omhoog en schiet ongeveer met het schietbalkje op 1/4. als je de bal op ongeveer 25 meter hebt liggen dan zou ik geen rechterstick gebruiken maar gewoon schieten zonder iets ingedrukt te houden, of je gebruikt weer LB maar vanaf hier kan je niet over de muur schieten, als de bal op ongeveer 30,35 meter ligt en je hebt een speler als Gerrard in je team dan zou ik met LB ingedrukt het schietbalkje op de helft of er iets over doen en dan in de korte hoek schieten.
Je kan natuurlijk ook een beetje variëren maar op deze manier word ik behoorlijk gevaarlijk uit vrije trappen en heb er ook een aardig veel ingeknald, ik raad je trouwens aan om geen effect te gebruiken, het is een beetje moeilijk in te schatten waar je dan moet mikken.
Bij team management kan je in het pauze-menu bij player roles een speler veranderen, maar in een online wedstrijd is dit nogal onhandig dus dan moet je blind op je speler vertrouwen. Min tekst is een beetje onsamenhangend dus ik probeer het een beetje duidelijker te maken: met de rechterstick gebruik je geen effect maar bepaal je de hoogte van het schot, met LB schiet je hard. En het is gewoon een kwestie van oefenen om die balk goed te krijgenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:40 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dus met de rechterstick gebruik je effect. Dacht altijd dat het de linker was.![]()
En verder gebruikte ik RB voor gericht schot. Maar jij gebruikt LB voor een boogschot![]()
Ik heb wel moeite om de juiste kracht in het balkje te krijgen. Het is zo snel vol namelijk. Dus dat is oefenen.
En een speler selecteren voor een free kick heb ik nog nooit gedaan. Krijg er altijd 1 toegewezen. Hoe doe ik dat dan?
Ja klopt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:09 schreef jna het volgende:
Weetje wat ik ook irritant vind. Dat je soms de bal terugspeelt op je keeper, ondertussen het balkje helemaal vol laat lopen zodat ie hem lekker ver uittrapt, om dan vervolgens te zien dat ie de bal met een pisboogje NET buiten het strafschopgebied krijgt midden in de voeten van de tegenstander
Dan ben je zwak, noobquote:Op zondag 18 januari 2009 21:53 schreef Akwableet het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen geleerd dat ik meteen moet vertrekken als ik in een online wedstrijd kom waar de tegenstanderal klaar zit met Man UTD.
Dan krijg ik naar mijn beleving vaak wedstrijden waarin de tegenstander vanaf de middenlijn en lange bal naar voren peunt, zodat Christiano R of Rooney al mijn verdedigers er uit kan sprinten (met of zonder bal, doet er allemaal weinig toe) en een vrije kans kan creeeren.
En ja, ik ben een behoorlijke beginner in het spel en zal vast dingen fout doen. Maar het verschil in moeite waarmee je die twee knakkers van de bal af zet of verslaat in de lucht tegenover elke andere Europese topspeler is echt lachwekkend groot.
Dan is bijvoorbeeld Valencia - Schalke of Chelsea - Liverpool een veel leukere wedstrijd online (mijn twee vorige potjes).
Verder ben ik wel heel blij dat ik dit jaar van PES ben afgestapt, FIFA is een gaaf spel!
Nee dat vind ik opzich niet, ik heb vaak genoeg met Boca juniors of ajax een pot gebalt tegen lui met Manchester United, maar als je dan met in hun ogen een mindere ploeg dan ook nog eens wint/voor staat. Drukken zij vaak het spel uit omdat ze het niet pikken om te verliezen tegen een kleine ploeg.quote:
Dat heb ik maar een keer gehad, dat was tegen een kerel die echt onvoorstelbaar veel meer punten had dat ik. Vlak voor tijd maak ik 1-1 (behoorlijk tegen de verhouding in), en meteen verbinding wegquote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee dat vind ik opzich niet, ik heb vaak genoeg met Boca juniors of ajax een pot gebalt tegen lui met Manchester United, maar als je dan met in hun ogen een mindere ploeg dan ook nog eens wint/voor staat. Drukken zij vaak het spel uit omdat ze het niet pikken om te verliezen tegen een kleine ploeg.
Ja en ? Dan krijg jij je winst.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee dat vind ik opzich niet, ik heb vaak genoeg met Boca juniors of ajax een pot gebalt tegen lui met Manchester United, maar als je dan met in hun ogen een mindere ploeg dan ook nog eens wint/voor staat. Drukken zij vaak het spel uit omdat ze het niet pikken om te verliezen tegen een kleine ploeg.
Eervol winnen doet je dus ook al niks?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja en ? Dan krijg jij je winst.
Je wilt toch spelen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja en ? Dan krijg jij je winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |