Leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wintertransfers zijn verwerkt na downloaden van laaste Live Update
Zeer realistisch spel dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:32 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet toch maar weer even klagen dat die kop van Huntelaar wel enorm slecht gemaakt is
Als ik gewoon een oefenwedstrijd wil spelen (dus geen competitie ofzo) krijg ik de oude rostersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:27 schreef R_B het volgende:
@jna heeft dat niet met je save game te maken?
Als je een nieuwe game start dan heb je toch gewoon de nieuwe rosters?
Ik krijg fifa morgen of overmorgen binnen, mar heb wel interesse om tournooitjes te spelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Akwableet het volgende:
Ik zie de laatste tijd veel activiteit in het Fok Fifa toernooi voor de XBOX. Hebben er geen mensen zin in een PS3 toernooitje?
Ik zou hem best willen opzetten, hoewel ik niet het sprankelende voorbeeld ben van tijd hebben overdag. Dus het wordt een toernooitje zonder gezeur en tijdsdruk. Mensen interesse?
Dat is alvast 2 danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:11 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik krijg fifa morgen of overmorgen binnen, mar heb wel interesse om tournooitjes te spelen.
Gewoon veel oefenen. Je moet er ook een beetje feeling voor hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef DSS24 het volgende:
Zulke ballen heb ik nog nooit geschoten.
Zo ver weg en dan zo dik in de kruising
Copy that!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
ik wil ook wel meedoen met het toernooi.
Voor de PS3 toch?quote:
Online wel.Offline weet ik niet. Zal vanavond even voor je kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:48 schreef jna het volgende:
Maar als jullie nu na de rosterupdate gewoon een wedstrijd starten hebben jullie de nieuwe teams ?
1.25 mln potjes per dagquote:Over 141 million games of FIFA 09 have been played online on both consoles since the game's European launch on 25 September 2008. An average of 1.25 million games are played every day, which is 321 percent more than FIFA 08. FIFA 09 Ultimate Team expands the FIFA 09 online experience by delivering the ultimate fantasy in club football to all these online gamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |