Okequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:03 schreef Def1987 het volgende:
[..]
ach.. in unranked win ik de meeste partijen, ook al komen ze met messi en ronaldo in 1 team.
Televisie gewoon idd.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
Ik heb deze game sinds gister, en ik vraag me af, in welke cameramodus spelen jullie? Ik vind prof eigenlijk niet zo fijn, ik speel meestal televisie, veel overzicht. Of mis ik de filosofie erachter?
Wat jullie?
XBox 360 trouwens
Kun je in unranked modus zelf teams samenstellen? gewoon met team management?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:28 schreef Def1987 het volgende:
Nu al 2 potjes vandaag gehad waarbij Messi, Kaka, Ronaldinho enz in 1 team zittenWas zelfs zo erg dat het laatste potje ik tegen een gast speelde die 10 aanvallers in zn team had. Loopt ie daar met Torres en Robinho in de verdediging.
Blijkbaar. Maar de mensen die dat doen zijn zulke noobs dat ze nog steeds verliezen. Althans de mensen waar ik tegen speelde die met 10 aanvallers liepen dan.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kun je in unranked modus zelf teams samenstellen? gewoon met team management?
hehe, zo vaak gehad ja ,quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:12 schreef jna het volgende:
Ik zit net met iemand te spelen, loopt ie vast tijdens een wissel. Nu willen we alle 2 niet afsluiten omdat we dan waarschijnlijk 3-0 verliespartij krijgen
Ik speel zelf met de dynamische camera stand, denk dat het voor iedere speler anders is, ligt eraan wat je zelf fijn vind spelen. Met Televisie stand heb je wel meer zicht op het veld..quote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
Ik heb deze game sinds gister, en ik vraag me af, in welke cameramodus spelen jullie? Ik vind prof eigenlijk niet zo fijn, ik speel meestal televisie, veel overzicht. Of mis ik de filosofie erachter?
Wat jullie?
XBox 360 trouwens
Ik vraag me ook af de wintertransfer zullen worden verwerkt.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:52 schreef Sieps het volgende:
Speel nu al een aantal wedstrijden op broadcast, en ineens is het een heel ander spel, tenminste het ziet er gelijk heel anders uit, alleen heb ik soms wel wat moeite met afmaken van kansen. Net met Man City 10 opgelegde kansen gehad en 3x op de paal geschoten en 1-0 verloren
Worden de wintertransfers er nog in verwerkt in een squad file?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |