Ja dat zal wel blijven, wil ook wel keer met everton gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Ik speel altijd met Everton maar ik word gewoon ziek van die mensen die alleen met manchester united en Barcelona spelen. Ik heb 10 matches gespeeld en 9 waren tegen manchester united en 1 tegen SL benfica
Ik heb de laatste paar wedstrijden Heskey erin gezet, speelt ook wel redelijk. Sterk vooral.quote:
Nee, heb FIFA ingeruild voor PES. Maar ik denk dat ik FIFA wel weer ga halen als die afgeprijsd word. PES is vooral offline toch wel beter.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar wedstrijden Heskey erin gezet, speelt ook wel redelijk. Sterk vooral.
Heb je hem al geprobeerd?
Toen ik nog FIFA speelde ownde ik Man Utd zo hard met Aston Villa, Everton en Newcastle. Dat zijn teams die gewoon een goede balans hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Ik speel altijd met Everton maar ik word gewoon ziek van die mensen die alleen met manchester united en Barcelona spelen. Ik heb 10 matches gespeeld en 9 waren tegen manchester united en 1 tegen SL benfica
Nee, dan moet je hier zijn:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:36 schreef iBolt het volgende:
Is dit topic ook voor de PC?
Waarom vind je PES offline beter? ik heb alleen FIFA '09 gespeeld dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:30 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee, heb FIFA ingeruild voor PES. Maar ik denk dat ik FIFA wel weer ga halen als die afgeprijsd word. PES is vooral offline toch wel beter.
jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:48 schreef Sven92 het volgende:
Krijg je meer skill points als je met een minder team wint tegen een 5 sterren team?
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe krijg ik die transferupdates dat ze ook bij offline games zijn doorgevoerd?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef jna het volgende:
[..]
Teams herstellen en daarna live update gedaan
Misschien een domme vraag, maar hoe doe ik "Teams herstellen"? En is live update dat adidas gebeuren?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Als je je record ooit wilt verbeteren moet je me maar toevoegen, Cheqy.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Net mijn grootste overwinning op de 360 op live.
EA SPORTS™ – PepperJack88 2 Mars NL 17
best welquote:Op zondag 22 februari 2009 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar hoe doe ik "Teams herstellen"? En is live update dat adidas gebeuren?
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden zoals jij nu doet.quote:
Probeer eens je verdediging anders te organiseren. Bij Custom Tactics heb je bijv. de keuze tussen Cover en Offside trap. Als deze op Offside trap staat speelt je verdediging op het randje van buitenspel en is het voor je tegenstander makkelijker om met een steekpass je verdediging open te splijten. Met Cover staan de verdedigers wat meer op een afstand. Ook kun je door je D-pad te gebruiken wat extra defensief te gaan spelen.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:05 schreef Umm-Qasr het volgende:
Nou, ik moet echt mijn best doen wil ik van iemand winnen onlineOp een of andere manier geven die tegenstanders altijd steek-passes door het midden rond de midden-cirkel waardoor er doelpunten vallen. Hoe kan ik die het beste aanpakken?
waar kan je zien hoeveelste je staat?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Net 3-1 verloren van de nr 35 van de wereld, kwam nog 1-0 voor, helaas
Bij je player hubquote:Op zondag 22 februari 2009 15:06 schreef Doks het volgende:
[..]
waar kan je zien hoeveelste je staat?
Bedankt, het werktquote:Op zondag 22 februari 2009 12:51 schreef jna het volgende:
@ TR:
Zit in het hoofdmenu onder het kopje "teams coachen", en dan de optie "alle teams herstellen" kiezen. Daarna Adidas live update doen en toen werkte het bij mij.
Die komen online op je EA sports account. Registreer je hier eens:quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef vincenr8 het volgende:
k krijg het niet voor elkaar om de herhalingen die ik opsla ergens terug te vinden weet iemand waar dit kan?
BVD!
Ok dat is best vetquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:30 schreef emokid het volgende:
Je kwalificeert je voor Europees voetbal in het eerste seizoen. In het spel zitten beide Champions League en UEFA Cup varianten, ze heten alleen anders. Ze zijn makkelijk te onderscheiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |