Eervol winnen doet je dus ook al niks?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja en ? Dan krijg jij je winst.
Je wilt toch spelen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook meestal. Maar ik ben by far niet goed genoeg om te spelen tegen verslaafde 16-jarigen die CR en Rooney heel goed kunnen bespelen. Dat is een beetje de ergernis, die twee brengen gewoon extra dingen die andere ploegen niet zomaar hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef stFz het volgende:
Als iemand klaar zit met Man U neem ik altijd meteen Barca
Je krijgt toch meer punten als je de gehele wedstrijd uitspeelt? Bovendien speel ik voor de lol, dus vind het dan rete irritant als mensen kappen met het spel als ik uit een hard gevecht voor sta met mijn mindere ploeg.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Laten we het dan maar zo bekijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Juist een beloning, heb jij ze geownt
Daar heb ik ook best moeite mee. Een tip van iemand met veel fifa-skills zou welkom zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef DSS24 het volgende:
Tijdens het spel van mannetje verwisselen is mijn zwakste punt.
2 mannetjes rennen achter de tegenstander aan die op doel afrent met de bal.
Hem niet tegenhouden betekent doelpunt. Ik verwissel van het mannetje die minder dichtbij rent naar het mannetje die het dichtsbij aan het achtervolgen is.. Na het wisselen "stopt" het selecteerde mannetje even, wat resulteert in zware achterstand in rennen en uitendelijk een doelpunt.
Mijn algemene resultaat is dan ook behoorlijk afwisselend. De ene keer maak ik mijn broer in, maar vaak dan word ik ingemaakt. Dat komt vooral door het slecht wisselen van speler tijdens de wedstrijd.
Ja ook zoiets.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:02 schreef tha-ice het volgende:
Wat ik doe is vaak de keeper uit laten komen zodra hij in het 16m gebied is, tip: goed kijken op de radar.
Of als je met je man er achter aan rent en dan net achter hem bent steeds de schiet-knop gebruiken om hem te stoppen. Als je een sliding doet krijg je vaak een vrije trap / strafschop tegen.
Deze 2 dingen werken bijna altijd.
Ik speel trouwens fifa 09 op de 360.
Maar wisselen van speler gaat bij mij op Xbox met LB. Heb jij de controls veranderd?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:31 schreef tha-ice het volgende:
Dat klopt in het boekje staat weinig over de besturing.
Met de B knop maak je eigenlijk een staande tackle.
A knop gebruik ik nooit voor het afpakken alleen voor het spelen van de bal / wisselen van speler.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef taart het volgende:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3397615
Eindelijk eens een echt mooie goal die hier langskomt. Niet die standaard afstandschoten enzo, gewoon mooi combineren en bij voorkeur afmaken met een volleyquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef taart het volgende:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3397615
Het is een mooie goal. Maar zelf heb ik nu een paar keer met omhaal gescoord, die vind ik veel vetterquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een echt mooie goal die hier langskomt. Niet die standaard afstandschoten enzo, gewoon mooi combineren en bij voorkeur afmaken met een volley![]()
Hoewel Jorien deze natuurlijk in zijn slaap nog maakt![]()
Als je verbonden bent met xbox live kan je ze uploadenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het is een mooie goal. Maar zelf heb ik nu een paar keer met omhaal gescoord, die vind ik veel vetter![]()
Het jammere is dat ik de replay's niet op kan slaan met mn Xbox360.
Weet iemand hoe dat zit?
Gold membership zeker?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je verbonden bent met xbox live kan je ze uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |