Inderdaad een heel vet beginquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:24 schreef Timo20 het volgende:
ff de Sandstorm mix luisteren. Begint gellijk heel goed, met The Joker![]()
"And here....we.....GO!!'![]()
![]()
Gelukkig nieuwjaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemiddag! Een gelukkig 2009 iedereen!
Yeah !quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:54 schreef borisz het volgende:
oh This is the life van Amy McDonalds.
Geen idee. MetMichiel is volgens mij gewoon tussen 19.00 en 22.00 met 300% request.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah !
Wat komt hierna voor een programma?
Jij ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemiddag! Een gelukkig 2009 iedereen!
Misschien dat ze de Sandstorm-mix nog een keer uitzendenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:56 schreef Marc63 het volgende:
Geen idee. MetMichiel is volgens mij gewoon tussen 19.00 en 22.00 met 300% request.
Ik hoop dat ze nu wel voldoende tijd hebben..quote:
quote:Tracklist 3FM Yearmix 2008
1. Coldplay ft Jay-Z - Lost
2. Jay Z - Roc Boys
3. The Opposites - Vandaag
4. Shwayze - Buzzin'
5. M.I.A. - Paper Planes
6. NAS - Hero
7. De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
8. Kanye West & Chris Martin - Homecoming
9. Amy Macdonald - This Is The Life
10. The Script - We Cry
11. Snoop Dogg - My Medicine
12. Alphabeat - Fascination
13. Robyn - Handle Me
14. Queens Of The Stone Age - Make It With Chu
15. Everlast - Folsom Prison Blues
16. Kate Nash - Pumpkin Soup
17. Jamie Lidell - Little Bit Of feel Good
18. Reverend And The Makers - Open Your Window
19. Ilse Delange - So Incredible
20. Missy Elliot - Ching A Ling
21. Kid Rock - All Summer Long
22. Maroon 5 & Rihanna - If I Never See Your Face Again
23. Alphabeat – Boyfriend
24. Mark Ronson ft Amy Winehouse - Valerie
25. Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
26. Shantel - Disko Boy
27. Adele - Cold Shoulder
28. Robin Thicke - Magic
29. Lenny Kravitz - Love Love Love
30. Gym Class Heroes - Cookie Jar
31. Kraak & Smaak - Squeeze Me
32. Racoon - Clean Again
33. Sonny J & Donna Hightowers - Handsfree
34. Keane - Spiralling
35. Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wiv Me
36. Hercules & Love Affair - Blind
37. Madonna - 4 Minutes
38. Metallica - Day That Never Comes
39. AC/ DC - Rock 'n Roll Train
40. Moby - Disco Lies
41. Justice - DVNO
42. Snoop Dogg - Sexual Eruption
43. Roisin Murphy - Let Me Know
44. Santogold - L.E.S. Artistes
45. Novastar - Because
46. Kanye West - Love Lockdown
47. Estelle - American Boy
48. Stereo MC's - Black Gold
49. Sneaky Sound System - Pictures
50. The Verve - Love Is Noise
51. Junkie XL - More
52. Jeugd Van Tegenwoordig - Dat Vind Je Leuk He
53. Extince - Repper-De-Klep
54. Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats
55. Sarah Bareilles - Love Song
56. Robin S - Show Me Love 2008
57. Alain Clark - Blow Me Away
58. Rihanna - Disturbia
59. David Guetta - Delerious
60. SIA - Girl You Lost To Cocaine
61. Alex Gaudino - Watch Out
62. Milow - Ayo Technology
63. The Partysquad - Stuk
64. Roisin Murphy - You Know Me Better
65. Ron Carroll - Walking Down The Street
66. Kylie Minogue - Wow
67. Pink - So What
68. Calvin Harris - Acceptable In The 80s
69. AKA The Junkies - Konijntje
70. Utah Saints - Something Good 2008
71. Hot Chip - Ready For The Floor
72. Jean Claude Ades - Shing A Ling
73. Atlantic Ocean - Waterfall 2009
74. Duffy - Mercy
75. Eric Prydz - Pjanoo
76. Junkie XL - Cities In Dust
77. Snow Patrol - Take Back The City
78. Booty Luv - Dance Dance
79. Christina Aguilera - Keeps Getting Better
80. Ida Engberg - Disco Volante
81. Guru Josh Project - Infinity 2008
82. Gusto - Disco's Revenge 2008
83. Rio - Shine On
84. Freemasons - When You Touch Me
85. Madcon - Beggin'
86. The Chemical Brothers - Midnight Madness
87. Kate Perry - I Kissed A Girl
88. Polarkreis 18 - Allein Allein
89. The Killers - Human (Armin Van Buuren Remix)
90. Armin van Buuren ft Sharon den Adel - In And Out Of Love
91. Coldplay - Viva La Vida
92. Voicst - Every Day I Work On The Road
93. Duffy - Rain On Your Parade
94. Anouk - If I Go
Ik wel iig. Beetje gourmetten en ouwehoeren bij mn zus thuis. Zometeen nog een ronde doen, want er was weer veel te veel overquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:00 schreef sandesh het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!![]()
Beetje leuke jaarwisseling gehad allemaal?
Ah gezellig!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wel iig. Beetje gourmetten en ouwehoeren bij mn zus thuis. Zometeen nog een ronde doen, want er was weer veel te veel over![]()
En u blieft? Er is nog een hele schaal over.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:22 schreef sandesh het volgende:
[..]
Ah gezellig!![]()
Paas mij ook even een stukkie vlees. 'k ben nog te lui om zelf iets te maken
Ik ben zo'n lijstjesfreak maar maak zelf amper m'n eigen lijstjes, misschien doordat ik te druk ben met het lezen van lijstjes om er zelf een op te stellen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:26 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Even de laatste hand leggen aan Sersjee's super 25 van 2008
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:30 schreef Brennel het volgende:
'n avond
* Brennel meldt zich in zeer brakke toestand.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:26 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Even de laatste hand leggen aan Sersjee's super 25 van 2008
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:30 schreef Brennel het volgende:
'n avond
quote:1 The Killers – Human
2 Coldplay - Viva La Vida
3 Gotye – Learnalilgivinalovin
4 Ray Lamontagne – You Are the Best Thing
5 Kings Of Leon – Sex On Fire
6 Elbow – One Day Like This
7 dEUS - The Architect
8 MGMT - Kids
9 Moke – The Long Way
10 Fleet Foxes – He Doesn't Know Why
11 Jazzanova - Let Me Show Ya
12 Voicst – Everyday I work on the road
13 Infadels - Make Mistakes
14 Snow Patrol – Crack the Shutters
15 The Ting Tings – Shut Up & Let Me Go
16 Barry Adamson – Straight Til Sunrise
17 Kraak & Smaak – Squeeze Me
18 Sam Sparro - Black & Gold
19 AC/DC - Rock And Roll Train
20 Dizzee Rascal ft. Calvin Harris – Dance Wiv Me
21 Oasis – I'm Outta Time
22 Hit Me TV – A Public Thing
23 Last Shadow Puppets – Standing Next to Me
24 Coldplay – Violet Hill
25 Calvin Harris – Acceptable in the 80's
26 Weezer - Pork and Beans
27 The Verve - Love Is Noise
28 Black Kids – I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You
29 Hoosiers – Goodbye Mr. A
30 Editors - Bones
31 Weezer - Troublemaker
32 Mystery Jets – Two Doors Down
33 MGMT – Time to Pretend
34 The Ting Tings – That’s Not My Name
35 Oasis - The Shock Of The Lightning
36 Melée – Imitation
37 Hot Chip - Ready For The Floor
38 Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat
39 Infadels - Free Things For Poor People
40 Last Shadow Puppets - Age Of Understatement
41 Bloc Party - Mercury
42 Jack White/Alicia Keys - Another Way To Die
43 Scouting for Girls - Elvis Ain't Dead
44 Room Eleven - Hey Hey Hey
45 Foo Fighters – Cheer up Boys (Your Make-up is Running)
46 Milow – You Don't Know
47 Hit Me TV - Maybe The Dancefloor
48 Snow Patrol – Take Back the City
49 Ladyhawke - Paris Is Burning
50 Kate Nash – Mouthwash
Moet nog komenquote:68. Calvin Harris - Acceptable In The 80s
69. AKA The Junkies - Konijntje
70. Utah Saints - Something Good 2008
71. Hot Chip - Ready For The Floor
Inderdaad, met vandaag dus 300% request en (zoals Michiel al plaatste op Twitter net) a.s. maandag een ECHT nieuwe MetMichiel met nieuwe items e.d.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geen idee. MetMichiel is volgens mij gewoon tussen 19.00 en 22.00 met 300% request.
Nu al ontwaaktquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:30 schreef Brennel het volgende:
'n avond
Van hetzelfdequote:
quote:
Sluit ik mij uiteraard erg graag bij aanquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:55 schreef Cee het volgende:
Hey hey M&M! De beste wensen voor 2009!Ik zit weer klaar voor een ouderwets avondje MetMichiel.
JIJ OOK!!!!!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef Maricha het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!
Ik wens jou ook niets minder dan jij mij toewenstquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:00 schreef on_air het volgende:
Een bijzonder prettig en verrassend nieuw jaar gewenst aan u allen.
quote:Best returning artist for 2009
PET SHOP BOYS
Pet Shop Boys' new album Yes is produced with Xenomania. The duo who defined pop in the 20th Century and the hit-house who redefined it in the 21st. The album is a phenomenal return to form.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb mezelf de restrictie van één plaat per artiest opgelegd, anders was de hele top 10 Fleet Foxes geweest
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef Maricha het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!
Gelukkig nieuwjaar Maricha en Michiel!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
Danku dankuquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En u blieft? Er is nog een hele schaal over.
Ik ga nu op weg naar de 2e gourmetavond. Have fun en tot laterquote:
Morgen ook weer te horen tijdens het EkStra weekend en ook de Freaknacht? en volgende week in de ochtend (Giel is er niet) en ook in de avondquote:
Oh ik ga zo gewoon ouderwets een mailtje sturenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:04 schreef Sirolf het volgende:
't Wordt wel een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange uuropener zo.
Hee, Twitter als request-mogelijkheid!
Dat kan alleen maar Weird Al Yankovic zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:13 schreef sandesh het volgende:
Whauha leuk nummer nu op 3FM. Weet iemand hoe het heet of waar ik die kan downloaden?
Jep....ik werk vandaag alleen ff deze 3 uurtjesquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Wanneer worden de uitnodigingen voor de receptie verstuurd? Maandag?
Hij was hetzelfde als gisteren hoor.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit keer was er nog minder tijd.. de laatste 4 platen werden al niet eens gehaald.
quote:
Gelukkig nieuwjaar!quote:
jij ook Brenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef Brennel het volgende:
Ohja, volgens mij heb ik jullie nog niet eens een geweldig nieuwjaar toegewenst. Dus bij deze!
Dat had ik even niet gezien, maar goed om te lezen/horen. Download ik de volledige mix dan nog een keerquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh "gelukig"
Maar zoals ik in het vorige topic al zei, Sander zorgt binnenkort dat ik de gehele mix in handen krijg
quote:
Jammer dat dat online meer is terug te kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, nog ff over Ekdom gisteren bij de top 2000 a go go: hij zei ook dat deze maand Springsteen`s nieuwe cd uitkomt![]()
![]()
Nee wel doen, lijstjes zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:34 schreef borisz het volgende:
Ik ga geen lijstjes maken. Heb er meestal een hekel aan
Zie [3FM #1123] Ilse O+ wint de Mega Award 2008!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef Brennel het volgende:
Ohja, volgens mij heb ik jullie nog niet eens een geweldig nieuwjaar toegewenst. Dus bij deze!
Verrek, ik heb de uitzending van gisteren nog niet gekeken!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, nog ff over Ekdom gisteren bij de top 2000 a go go: hij zei ook dat deze maand Springsteen`s nieuwe cd uitkomt![]()
![]()
Tsja....quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als die hormonen hier van die vrijgezellen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kun je niet ff het stukje Ekdom online gooienquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek, ik heb de uitzending van gisteren nog niet gekeken!Zometeen maar even een uitstapje maken naar de dv-r.
aangewakkerd door de homo van het stelquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
het is ze geguntquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nieuw jaar nieuwe kansen heh
ze zeggen vaak van homo's dat ze een goede smaak hebben tochquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
aangewakkerd door de homo van het stel
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je niet ff het stukje Ekdom online gooien![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
aangewakkerd door de homo van het stel
Ah gemistquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze zeggen vaak van homo's dat ze een goede smaak hebben toch
Dan moet ik veel te moeilijke, omslachtige dingen doen en het zou me nog in 2009 lukken hoor, maar volgens mij staat tegen die tijd de boel wel op uitzending gemist. Maar als je het echt graag wil zien wil ik wel een poging wagen, maar dan moet je geduld hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je niet ff het stukje Ekdom online gooien![]()
Was van alles in de mix, maar dus ook o.a. Speed of Sound. Was wel grappig om te horenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah gemisteen Weird Al uitvoering van Speed of sound?
kunnen we vandaag weer 3 uur lang requesten of wat? heb het begin gemist
De Weird Al Polkarama-mix.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah gemisteen Weird Al uitvoering van Speed of sound?
kunnen we vandaag weer 3 uur lang requesten of wat? heb het begin gemist
Het komt niet op uitzending gemist (vanwege rechtengeneuzelquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet ik veel te moeilijke, omslachtige dingen doen en het zou me nog in 2009 lukken hoor, maar volgens mij staat tegen die tijd de boel wel op uitzending gemist. Maar als je het echt graag wil zien wil ik wel een poging wagen, maar dan moet je geduld hebben.
Vooral inspirerendquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Verslavend
. En inspirerend
.
Hahaquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch snap je niet dat mensen met verstand van muziek dit in de playlist opnemen....
Wordt ongetwijfeld meteen gedraaid!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Iemand al Beyonce - If I was a boy gerequest?
* JJH Puppyed meequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het komt niet op uitzending gemist (vanwege rechtengeneuzel) dus ik kijk je ff met puppyeyes aan
.
Smaken verschillenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch snap je niet dat mensen met verstand van muziek dit in de playlist opnemen....
Ik denk dat het dan handiger is als ik je een dvd'tje stuur van de uitzending in kwestie.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het komt niet op uitzending gemist (vanwege rechtengeneuzel) dus ik kijk je ff met puppyeyes aan
.
Jammer dat we geen videos aan kunnen vragenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Iemand al Beyonce - If I Were A Boy gerequest?
Denk ik ook welquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt ongetwijfeld meteen gedraaid!
Nope, niet gevondenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan handiger is als ik je een dvd'tje stuur van de uitzending in kwestie.Staat er geeneen top 200 a gogo op uitzending gemist dan?
Die clip is slecht manquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Jammer dat we geen videos aan kunnen vragenDan had ik wel Single Ladies aangevraagd
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Is het de bedoeling dat Kate Perry in dit liedje klinkt alsof ze verkouden is?
... en dan mag jij 'm op YouTube oid gooien!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, niet gevonden.
Maar als je een dvd'tje zou willen sturen: helemaal top a gogo zijn!![]()
Nice, dan moet ik dalijk maar eens een requestje hyvenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was van alles in de mix, maar dus ook o.a. Speed of Sound. Was wel grappig om te horen.
Klopt.. 3 uur lange vette (en mindere vette) platen requesten.
extreemquote:
Precies mijn gedachte!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dan mag jij 'm op YouTube oid gooien!
quote:
Ik zal kijken wat......quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dan mag jij 'm op YouTube oid gooien!
Ik vind d'r wel leuk hoorquote:
whehequote:
'Kee dan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, niet gevonden.
Maar als je een dvd'tje zou willen sturen: helemaal top a gogo zijn!![]()
Dan kijk ik hem later wel op joetoepquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat......
Nee, ik wil wel ff kijken of ik er iets van kan maken dan
Check trouwens ook eens Hit Me TV - Maybe the Dancefloor (Blokgolf Remix)... die is zeeeeeeer vet !!!quote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check trouwens ook eens Hit Me TV - Maybe the Dancefloor (Blokgolf Remix)... die is zeeeeeeer vet !!!
Grote plein ? zeg maar Grote Markt, Michiel.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:48 schreef Cee het volgende:
Met een mooie soundbyte uit Pulp Fiction!
Ik ben juist op zoek naar een nieuw geluidje voor nieuwe mail... m'n studiegenoten + ikzelf worden er zo langzamerhand helemaal gek van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef Broekie het volgende:
Woei! Een *poing* Twitter geluidje!
Ahh, Michiel, ahh, toe, mag ik een kopietje?
(Dan moeten daarna de makers van TweetDeck nog even inbouwen dat je het geluidje kan veranderen en is m'n soundtheme weer compleet)
is toch ook niet verplichtquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de beller heeft geen zin om mensen een gelukkig nieuwjaar te wensen...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Editors
Een van de mooiste platen van de afgelopen jaren
Weight of the World of Put your Hands up to the Sky of Well Worn Hand zijn ook erg mooie nummersquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:Editors
Een van de mooiste platen van de afgelopen jaren
Zijn daar reclameblokken niet voor uitgevonden? Over een paar minuten heb je dus even de tijd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
Ik wacht op een bagger-request zodat ik met goed fatsoen even tv kan gaan kijken (2000 a go go met Ekdom dus). Dus Veenstra, gooi er even Kane of Beyonce tegenaan for God's sake!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
Ik wacht op een bagger-request zodat ik met goed fatsoen even tv kan gaan kijken (2000 a go go met Ekdom dus). Dus Veenstra, gooi er even Kane of Beyonce tegenaan for God's sake!
Prachtige clip inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook een best mooie videoclip bij die plaat. Editors roeleren zwaar!
Zeer zeker mee eensquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Weight of the World of Put your Hands up to the Sky of Well Worn Hand zijn ook erg mooie nummers
Leaf is al geweest dus dan kan Alain C natuurlijk ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Of dat verschrikkelijke Razorlight of Jason Mraz natuurlijk
.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Die gooide mooi een biertje per ongeluk over Trijntje Oosterhuis bij Top 2000quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Leaf is al geweest dus dan kan Alain C natuurlijk ook.
ROELquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Nieuwe single is idd erg fijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:Prodigy
de wederopstanding van de prodigy heeft echt afgelopen weken plaatsgevonden
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gooi m'n snol tegen de muur ook?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gooi m'n snol tegen de muur ook?
whehequote:
Waar kun je makkelijk requests doen ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
dus ik heb nog tot 21u de tijd een request te doen
hyves, twitter, mail, metmichiel.nl, smsquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Waar kun je makkelijk requests doen ?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent helemaal dus lekker subtiel vandaag
Helaasquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
whehe
En ik maar hopen dat we in 2009 geen Keane meer zouden horen![]()
sms, meel, foon, hyves en twitterquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Waar kun je makkelijk requests doen ?
Vast net zo'veel' als het geweldigequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Helaas
Ach ja maar hopen dat de nieuwe Bruce single kapot wordt gedraaid
Hoop het ja, maar ben er bang voorquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Helaas
Ach ja maar hopen dat de nieuwe Bruce single kapot wordt gedraaid
Roosmarijn is ook erg over het concert te spreken. Zie www.antiroos.comquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens: ik zag en hoorde gisteren mevr. Richter bij de TOP 2000 zeggen dat ze Elbow het beste concert van 2008 gaven. Heeft iemand die cd al gehoord? zoja: is ie goed?
quote:
Prachtig albumquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens: ik zag en hoorde gisteren mevr. Richter bij de TOP 2000 zeggen dat ze Elbow het beste concert van 2008 gaven. Heeft iemand die cd al gehoord? zoja: is ie goed?
Leuke clip ja!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
de meest briljante video van vorig jaar
Heeft hij voor betaaldquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom ben jij user van de maand januari
Briljante plaat jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast net zo'veel' als het geweldigeRadio Nowhere
.
Omdat ik het meeste geld neergelegd heb.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom ben jij user van de maand januari
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn is ook erg over het concert te spreken. Zie www.antiroos.com
CD heb ik nog niet gehoord.
Over mevr. Rigter gesproken... ik heb gisteravond nog Rigter!Live zitten kijken (er was een concertregistratie van een uur op TV Noord-Holland).
Thanks, zal `m dan zeker eens checken. Las op teletekst dat het album in een poll van HMV in Engeland onder recensenten, bezoekers, personeel etc. ook is uitgeroepen tot beste cd van 2008.quote:
waarvoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ik het meeste geld neergelegd heb.
FOK! veiling voor SR, "winnaar" werd user van de maand, zit ook nog een FP-intervieuw aan te komen.quote:
Mij onder anderequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
DJ Sandstorm heeft veel vriendjes erbij gekregen sinds gister
In je taxi gemaakt hoop ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
FOK! veiling voor SR, "winnaar" werd user van de maand, zit ook nog een FP-intervieuw aan te komen.
van deze januari dus ofzo..snap t nog niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In je taxi gemaakt hoop ik
Nee heel romantisch bij kaarslichtquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In je taxi gemaakt hoop ik
Hele verhaal dan maar:quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
van deze januari dus ofzo..snap t nog niet helemaal geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |