JIJ OOK!!!!!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef Maricha het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!
Ik wens jou ook niets minder dan jij mij toewenstquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:00 schreef on_air het volgende:
Een bijzonder prettig en verrassend nieuw jaar gewenst aan u allen.
quote:Best returning artist for 2009
PET SHOP BOYS
Pet Shop Boys' new album Yes is produced with Xenomania. The duo who defined pop in the 20th Century and the hit-house who redefined it in the 21st. The album is a phenomenal return to form.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb mezelf de restrictie van één plaat per artiest opgelegd, anders was de hele top 10 Fleet Foxes geweest
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef Maricha het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!
Gelukkig nieuwjaar Maricha en Michiel!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
Danku dankuquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En u blieft? Er is nog een hele schaal over.
Ik ga nu op weg naar de 2e gourmetavond. Have fun en tot laterquote:
Morgen ook weer te horen tijdens het EkStra weekend en ook de Freaknacht? en volgende week in de ochtend (Giel is er niet) en ook in de avondquote:
Oh ik ga zo gewoon ouderwets een mailtje sturenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:04 schreef Sirolf het volgende:
't Wordt wel een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange uuropener zo.
Hee, Twitter als request-mogelijkheid!
Dat kan alleen maar Weird Al Yankovic zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:13 schreef sandesh het volgende:
Whauha leuk nummer nu op 3FM. Weet iemand hoe het heet of waar ik die kan downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |