Jep....ik werk vandaag alleen ff deze 3 uurtjesquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Wanneer worden de uitnodigingen voor de receptie verstuurd? Maandag?
Hij was hetzelfde als gisteren hoor.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit keer was er nog minder tijd.. de laatste 4 platen werden al niet eens gehaald.
quote:
Gelukkig nieuwjaar!quote:
jij ook Brenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef Brennel het volgende:
Ohja, volgens mij heb ik jullie nog niet eens een geweldig nieuwjaar toegewenst. Dus bij deze!
Dat had ik even niet gezien, maar goed om te lezen/horen. Download ik de volledige mix dan nog een keerquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh "gelukig"
Maar zoals ik in het vorige topic al zei, Sander zorgt binnenkort dat ik de gehele mix in handen krijg
quote:
Jammer dat dat online meer is terug te kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, nog ff over Ekdom gisteren bij de top 2000 a go go: hij zei ook dat deze maand Springsteen`s nieuwe cd uitkomt![]()
![]()
Nee wel doen, lijstjes zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:34 schreef borisz het volgende:
Ik ga geen lijstjes maken. Heb er meestal een hekel aan
Zie [3FM #1123] Ilse O+ wint de Mega Award 2008!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef Brennel het volgende:
Ohja, volgens mij heb ik jullie nog niet eens een geweldig nieuwjaar toegewenst. Dus bij deze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |