is toch ook niet verplichtquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de beller heeft geen zin om mensen een gelukkig nieuwjaar te wensen...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Editors
Een van de mooiste platen van de afgelopen jaren
Weight of the World of Put your Hands up to the Sky of Well Worn Hand zijn ook erg mooie nummersquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:Editors
Een van de mooiste platen van de afgelopen jaren
Zijn daar reclameblokken niet voor uitgevonden? Over een paar minuten heb je dus even de tijd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
Ik wacht op een bagger-request zodat ik met goed fatsoen even tv kan gaan kijken (2000 a go go met Ekdom dus). Dus Veenstra, gooi er even Kane of Beyonce tegenaan for God's sake!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
Ik wacht op een bagger-request zodat ik met goed fatsoen even tv kan gaan kijken (2000 a go go met Ekdom dus). Dus Veenstra, gooi er even Kane of Beyonce tegenaan for God's sake!
Prachtige clip inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook een best mooie videoclip bij die plaat. Editors roeleren zwaar!
Zeer zeker mee eensquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Weight of the World of Put your Hands up to the Sky of Well Worn Hand zijn ook erg mooie nummers
Leaf is al geweest dus dan kan Alain C natuurlijk ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Of dat verschrikkelijke Razorlight of Jason Mraz natuurlijk
.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Die gooide mooi een biertje per ongeluk over Trijntje Oosterhuis bij Top 2000quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Leaf is al geweest dus dan kan Alain C natuurlijk ook.
ROELquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Nieuwe single is idd erg fijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:Prodigy
de wederopstanding van de prodigy heeft echt afgelopen weken plaatsgevonden
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gooi m'n snol tegen de muur ook?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gooi m'n snol tegen de muur ook?
whehequote:
Waar kun je makkelijk requests doen ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
dus ik heb nog tot 21u de tijd een request te doen
hyves, twitter, mail, metmichiel.nl, smsquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Waar kun je makkelijk requests doen ?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent helemaal dus lekker subtiel vandaag
Helaasquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
whehe
En ik maar hopen dat we in 2009 geen Keane meer zouden horen![]()
sms, meel, foon, hyves en twitterquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Waar kun je makkelijk requests doen ?
Vast net zo'veel' als het geweldigequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Helaas
Ach ja maar hopen dat de nieuwe Bruce single kapot wordt gedraaid
Hoop het ja, maar ben er bang voorquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Helaas
Ach ja maar hopen dat de nieuwe Bruce single kapot wordt gedraaid
Roosmarijn is ook erg over het concert te spreken. Zie www.antiroos.comquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens: ik zag en hoorde gisteren mevr. Richter bij de TOP 2000 zeggen dat ze Elbow het beste concert van 2008 gaven. Heeft iemand die cd al gehoord? zoja: is ie goed?
quote:
Prachtig albumquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens: ik zag en hoorde gisteren mevr. Richter bij de TOP 2000 zeggen dat ze Elbow het beste concert van 2008 gaven. Heeft iemand die cd al gehoord? zoja: is ie goed?
Leuke clip ja!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
de meest briljante video van vorig jaar
Heeft hij voor betaaldquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom ben jij user van de maand januari
Briljante plaat jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast net zo'veel' als het geweldigeRadio Nowhere
.
Omdat ik het meeste geld neergelegd heb.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom ben jij user van de maand januari
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn is ook erg over het concert te spreken. Zie www.antiroos.com
CD heb ik nog niet gehoord.
Over mevr. Rigter gesproken... ik heb gisteravond nog Rigter!Live zitten kijken (er was een concertregistratie van een uur op TV Noord-Holland).
Thanks, zal `m dan zeker eens checken. Las op teletekst dat het album in een poll van HMV in Engeland onder recensenten, bezoekers, personeel etc. ook is uitgeroepen tot beste cd van 2008.quote:
waarvoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ik het meeste geld neergelegd heb.
FOK! veiling voor SR, "winnaar" werd user van de maand, zit ook nog een FP-intervieuw aan te komen.quote:
Mij onder anderequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
DJ Sandstorm heeft veel vriendjes erbij gekregen sinds gister
In je taxi gemaakt hoop ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
FOK! veiling voor SR, "winnaar" werd user van de maand, zit ook nog een FP-intervieuw aan te komen.
van deze januari dus ofzo..snap t nog niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In je taxi gemaakt hoop ik
Nee heel romantisch bij kaarslichtquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In je taxi gemaakt hoop ik
Hele verhaal dan maar:quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
van deze januari dus ofzo..snap t nog niet helemaal geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |