Ik ben juist op zoek naar een nieuw geluidje voor nieuwe mail... m'n studiegenoten + ikzelf worden er zo langzamerhand helemaal gek van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef Broekie het volgende:
Woei! Een *poing* Twitter geluidje!
Ahh, Michiel, ahh, toe, mag ik een kopietje?
(Dan moeten daarna de makers van TweetDeck nog even inbouwen dat je het geluidje kan veranderen en is m'n soundtheme weer compleet)
is toch ook niet verplichtquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de beller heeft geen zin om mensen een gelukkig nieuwjaar te wensen...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Editors
Een van de mooiste platen van de afgelopen jaren
Weight of the World of Put your Hands up to the Sky of Well Worn Hand zijn ook erg mooie nummersquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:Editors
Een van de mooiste platen van de afgelopen jaren
Zijn daar reclameblokken niet voor uitgevonden? Over een paar minuten heb je dus even de tijd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
Ik wacht op een bagger-request zodat ik met goed fatsoen even tv kan gaan kijken (2000 a go go met Ekdom dus). Dus Veenstra, gooi er even Kane of Beyonce tegenaan for God's sake!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
Ik wacht op een bagger-request zodat ik met goed fatsoen even tv kan gaan kijken (2000 a go go met Ekdom dus). Dus Veenstra, gooi er even Kane of Beyonce tegenaan for God's sake!
Prachtige clip inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook een best mooie videoclip bij die plaat. Editors roeleren zwaar!
Zeer zeker mee eensquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Weight of the World of Put your Hands up to the Sky of Well Worn Hand zijn ook erg mooie nummers
Leaf is al geweest dus dan kan Alain C natuurlijk ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Of dat verschrikkelijke Razorlight of Jason Mraz natuurlijk
.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Die gooide mooi een biertje per ongeluk over Trijntje Oosterhuis bij Top 2000quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Leaf is al geweest dus dan kan Alain C natuurlijk ook.
ROELquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Nieuwe single is idd erg fijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:Prodigy
de wederopstanding van de prodigy heeft echt afgelopen weken plaatsgevonden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |