Dan moet ik veel te moeilijke, omslachtige dingen doen en het zou me nog in 2009 lukken hoor, maar volgens mij staat tegen die tijd de boel wel op uitzending gemist. Maar als je het echt graag wil zien wil ik wel een poging wagen, maar dan moet je geduld hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je niet ff het stukje Ekdom online gooien![]()
Was van alles in de mix, maar dus ook o.a. Speed of Sound. Was wel grappig om te horenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah gemisteen Weird Al uitvoering van Speed of sound?
kunnen we vandaag weer 3 uur lang requesten of wat? heb het begin gemist
De Weird Al Polkarama-mix.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah gemisteen Weird Al uitvoering van Speed of sound?
kunnen we vandaag weer 3 uur lang requesten of wat? heb het begin gemist
Het komt niet op uitzending gemist (vanwege rechtengeneuzelquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet ik veel te moeilijke, omslachtige dingen doen en het zou me nog in 2009 lukken hoor, maar volgens mij staat tegen die tijd de boel wel op uitzending gemist. Maar als je het echt graag wil zien wil ik wel een poging wagen, maar dan moet je geduld hebben.
Vooral inspirerendquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Verslavend
. En inspirerend
.
Hahaquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch snap je niet dat mensen met verstand van muziek dit in de playlist opnemen....
Wordt ongetwijfeld meteen gedraaid!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Iemand al Beyonce - If I was a boy gerequest?
* JJH Puppyed meequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het komt niet op uitzending gemist (vanwege rechtengeneuzel) dus ik kijk je ff met puppyeyes aan
.
Smaken verschillenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch snap je niet dat mensen met verstand van muziek dit in de playlist opnemen....
Ik denk dat het dan handiger is als ik je een dvd'tje stuur van de uitzending in kwestie.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het komt niet op uitzending gemist (vanwege rechtengeneuzel) dus ik kijk je ff met puppyeyes aan
.
Jammer dat we geen videos aan kunnen vragenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Iemand al Beyonce - If I Were A Boy gerequest?
Denk ik ook welquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt ongetwijfeld meteen gedraaid!
Nope, niet gevondenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan handiger is als ik je een dvd'tje stuur van de uitzending in kwestie.Staat er geeneen top 200 a gogo op uitzending gemist dan?
Die clip is slecht manquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Jammer dat we geen videos aan kunnen vragenDan had ik wel Single Ladies aangevraagd
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Is het de bedoeling dat Kate Perry in dit liedje klinkt alsof ze verkouden is?
... en dan mag jij 'm op YouTube oid gooien!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, niet gevonden.
Maar als je een dvd'tje zou willen sturen: helemaal top a gogo zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |