quote:
Willen:quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
het is toch veel leuker als jullie je eigen fantasie kunnen gebruiken??
zo niet? dan zal ik er vanavond naar kijken
maarrrrrrrrrrrrr bedenk je nog eens goed of je dat wel echt wil
Ik wil wel even voorscreenenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Willen:
Echt willen:
Maar je mag ook gewoon pmén hoor
Ga je ook foto's van je kont maken dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
Dat mag JIJ helemaal niet vragenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga je ook foto's van je kont maken dan?
Waarom zouden we dat niet willen? Wat ik van aommige FOK!kers hier bgreep ben jijquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
Ik dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag JIJ helemaal niet vragen
Dat was helemaal geen vraag?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag JIJ helemaal niet vragen
Hahaha jij ookalquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:09 schreef automatic_ het volgende:
Na al die verhalen ben ik wel benieuwd naar foto's
Jullie ook genoeg vrouwen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mannen genoeg waarbij jullie kunnen llurken
Wat dit topic betreft niet: bij jou alleen huisdieren, bij Tegan alleen een babyfoto en bij Duimelot helemaal niks.quote:
Tegan babyfoto's?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat dit topic betreft niet: bij jou alleen huisdieren, bij Tegan alleen een babyfoto en bij Duimelot helemaal niks.
Een beetje?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:14 schreef Adolecens het volgende:
ik ga maar eens geilen op Drew Barrymore
edit: shit... hier is ze wel een beetje te jong
Sissi.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:12 schreef Adolecens het volgende:
het zal ook niet he... nieuwjaarsdag en wat is er op tv...
Sissi!
een beetje erg jaquote:
Nederland 1, net begonnen.. Leef je uit!quote:
Nee, kan nu niet, luister lekkere muziek en heb een leuke vent bij msn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nederland 1, net begonnen.. Leef je uit!
Babyfoto's zijn leukquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat dit topic betreft niet: bij jou alleen huisdieren, bij Tegan alleen een babyfoto en bij Duimelot helemaal niks.
bij msn??quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, kan nu niet, luister lekkere muziek en heb een leuke vent bij msn.
Ik heb een tijdje terug allemaal babyfoto's op de pc gezetquote:
Ik heb ze beidequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, foto's van meisjes boven de 18 zijn leuker.
Je hebt mij heul niet op MSN!quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, kan nu niet, luister lekkere muziek en heb een leuke vent bij msn.
Maar niet in je fobo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug allemaal babyfoto's op de pc gezet![]()
Klopt, maar daar is een oplossing voor natuurlijk.quote:
helaas dat ze na die drakenvuur niks meer gepresteerd hebben...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:10 schreef Feitosa het volgende:
FF lekker hard muziek luisteren.![]()
Rhapsody , love it.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, foto's van meisjes boven de 18 zijn leuker.
Oh ja joh?quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is een oplossing voor natuurlijk.
Ik was alweer vergeten dat die foto er stond. Maar thanksquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Super schattig dat vingertje in de mond.
Liefde, ieuw. Daar doe ik niet meer aan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:25 schreef mrbox het volgende:
Ik heb ook de "The Curious Case of Benjamin Button" gezien, wat is dat een mooie film![]()
Gaat over bijzondere liefde en zulks![]()
![]()
Er wordt gezegd dat je tof bent. Dus eigenlijk wel goed voor mij toch?quote:
Ik ging al van zoiets uit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat die foto er stond. Maar thanks.
Dat slangetje is omdat ik twee maanden te vroeg geboren was.
ik dacht dat het OP msn was, ipv BIJ msnquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kent msn niet? Of bedoel je dat jij het niet bent?
dat was de tijd dat vingertjes nog in de mond gingen...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Super schattig dat vingertje in de mond.
Correcte voorzetsels zijn een rekbaar begrip onder de rivieren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik dacht dat het OP msn was, ipv BIJ msn
O dat, ik schaam me er niet voor dat ik Limburgs ben.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik dacht dat het OP msn was, ipv BIJ msn
Nu nog, maar soms met een ander smaakje.quote:dat was de tijd dat vingertjes nog in de mond gingen...
Ik had gister nog een duim in m'n mond .. en geil dat het wasquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:27 schreef Adolecens het volgende:
dat was de tijd dat vingertjes nog in de mond gingen...
ja, die ervaring heb ik ook jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Correcte voorzetsels zijn een rekbaar begrip onder de rivieren.
Wie zegt dat? Dan kan ik ze even vriendelijk corrigeren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat je tof bent. Dus eigenlijk wel goed voor mij toch?
Zeg op? of ik MSN heb? Ja, dat heb ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat, ik schaam me er niet voor dat ik Limburgs ben.Dus zeg op.
[..]
Nu nog, maar soms met een ander smaakje.
waarschijnlijk was dat niet je eigenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had gister nog een duim in m'n mond .. en geil dat het was
dat was allemaal doorgestoken kaart om eens te zien hoe mannen reageren op een anonieme vrouw waarvan wordt gezegd dat zequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat niet willen? Wat ik van aommige FOK!kers hier bgreep ben jijdus dat wil ik ook wel even zien dan.
Haha neequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:30 schreef Adolecens het volgende:
waarschijnlijk was dat niet je eigen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En? Test geslaagd?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was allemaal doorgestoken kaart om eens te zien hoe mannen reageren op een anonieme vrouw waarvan wordt gezegd dat zeis en hoe op een die als
wordt bestempeld
Staat ons hier nu dus ook een soort van paiq ervaring te wachtenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was allemaal doorgestoken kaart om eens te zien hoe mannen reageren op een anonieme vrouw waarvan wordt gezegd dat zeis en hoe op een die als
wordt bestempeld
waar denk je dat mijn nick vandaan komtquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks. Te gehypt.quote:
Al die kerels nu:quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar denk je dat mijn nick vandaan komt![]()
(pure zuigbehoeften)
Zal maar geen opmerking makenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(pure zuigbehoeften)
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Staat ons hier nu dus ook een soort van paiq ervaring te wachten
Hebben gelukkig meer vrouwen last van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(pure zuigbehoeften)
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Correcte voorzetsels zijn een rekbaar begrip onder de rivieren.
Uhhh... nee, beroepsgeheim ofzoiets.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Dan kan ik ze even vriendelijk corrigeren.
sja ik vind Lost, Heroes, the 4400, greys anatomy, one tree hill, house, numb3rs, ncis, etc etc ook leuk dus vast wat voor mijquote:
Ik kom nauwelijks klaar van pijpen, dus nee, dat gevoel heb ik er niet bij.quote:
Het is ook maar net waar je van houdtquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Adolecens het volgende:
Ik kom nauwelijks klaar van pijpen, dus nee, dat gevoel heb ik er niet bij.![]()
zijn weinig vrouwen die dat ècht goed goed kunnen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(pure zuigbehoeften)
Of je treft de verkeerde mannen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar je van houdt
Ik probeer tegenwoordig mezelf aan te leren van.. mannen zijn niet slecht.. het is gewoon niet in overeenstemming met mijn wensen
Kwestie van een goedequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]jaaaaaaaaaaa
dussuh willen jullie toch maar de fantasie bewaren????
Ik wil net zeggen , dan heb je nooit een goede pijpbeurt gehad. Een vrouw die goed kan deepthroaten is echtquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks klaar van pijpen, dus nee, dat gevoel heb ik er niet bij.![]()
oew, mooi kleurtjequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een iets recentere foto toegevoegd voor de liefhebber.
trust me, ik heb van alles meegemaaktquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen , dan heb je nooit een goede pijpbeurt gehad. Een vrouw die goed kan deepthroaten is echt
Ik knuffel je tegen JB, rhubarbje en MNR aan en dan ben ik nog niet lief?quote:
dat heb ik nou met beffenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ook jaquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Tegan het volgende:
Same...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
dat heb ik nou met beffen![]()
tja de meeste mannen vinden t toch wel ge wel dig, ik ben iig nog geen man tegengekomen die er niet van klaar kwam.
Waar ik op het moment mee ga is echt super in bed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trust me, ik heb van alles meegemaakt
Plus dat ik die acteur niets zinnigs heb zien doen sinds zijn bijrolletje in LA Confidential. The Guardian was ook al niets.quote:
Aangenaam.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja de meeste mannen vinden t toch wel ge wel dig, ik ben iig nog geen man tegengekomen die er niet van klaar kwam.
ET nog nooit gezien.. dus ga ook niet het einde kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Adolecens het volgende:
Ik weet niet of jullie Zwartboek al gezien hebben, die komt vanavond om 22:00 uur op Ned 1. Dat vond ik echt wel een goeie film, zeker voor Nederlandse begrippen!
En ET gaat home nu
Dit moet je niet uit context lezen, dan zijn de mannen in kwestie wel heel makkelijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dan geef je toch wat aanwijzingen ofzo. Laat weten wat je lekker vind, niemand is hetzelfde.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ja.. geen zin om het hier verder uit te leggen enzo, ik kom er zelden van iig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien ben jij wat moeilijk te plezieren? Zijn er echt zo weinig vrouwen geweest?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trust me, ik heb van alles meegemaakt
Met de nadruk op iets.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Tegan het volgende:
Zo weinig vrouwen die hem konden plezieren of zo weinig vrouwen in het algemeen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien ben jij wat moeilijk te plezieren? Zijn er echt zo weinig vrouwen geweest?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ET nog nooit gezien.. dus ga ook niet het einde kijken
ieder t zijne toch, genoeg andere dingen om op klaar te komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach ja.. geen zin om het hier verder uit te leggen enzo, ik kom er zelden van iig.
Dat kan idd .. zolang je je lol maar ergens anders van haalt hequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach ja.. geen zin om het hier verder uit te leggen enzo, ik kom er zelden van iig.
Valt ook hier wel mee hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Een collega van mij is door die film getraumatiseerd geweest.. dus miss maar goed dat ik hem gemist hebquote:
Ja, had het idee dat ze een tintje heeft, Indonesisch ofzoquote:
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik word liever niet herkend.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja met na druk op iets, maar goed een gegeven paard in de bek kijken enzo
Hoeft toch ook niet als je dat niet wil, gewoon ook niet doen dan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik wordt liever niet herkend.
Ja ken dat probleemquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik wordt liever niet herkend.
Hoe moet ik je dan herkennen op onze date?quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik word liever niet herkend.
Ik heb teveel eelt denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien ben jij wat moeilijk te plezieren? Zijn er echt zo weinig vrouwen geweest?
Klopt helemaal, alleen niet Indonesisch. Moeder is Surinaams en vader Oost-Europees.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, had het idee dat ze een tintje heeft, Indonesisch ofzo
of zie ik het helemaal fout Tegan?
Ik zag je pas lopen op station Amersfoort hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ken dat probleemgelukkig heeft nog iemand mij herkent (of iig dat dan tegen me gezegd). Zou me dan ook niet meer zo vrij voelen om dingen te posten hier
Het zou mij echt jeuken wat anderen van mij lezen. Maar goed, ik ben hier niet anders dan in het echt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ken dat probleemgelukkig heeft nog iemand mij herkent (of iig dat dan tegen me gezegd). Zou me dan ook niet meer zo vrij voelen om dingen te posten hier
oh ben wel eens lekker gebeft hoor daar niet vanquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:44 schreef Tegan het volgende:
Ik kan ook alleen klaarkomen van beffen met vingers erbij. Maar zelfs zonder is zo goddelijk dat dat niet zo boeit. Pijpen vind ik ook niet echt tof behalve dat hij daar helemaal gek van wordt.
Alles eindigt met seks, RZ.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef RealZeus het volgende:
Waarom eindigt het toch altijd met sex hier?
wie zegt dat het is afgelopen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef RealZeus het volgende:
wat of wie zien we op je usericon dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik word liever niet herkend.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt helemaal, alleen niet Indonesisch. Moeder is Surinaams en vader Oost-Europees.
Omdat het tof is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:46 schreef RealZeus het volgende:
Boeiend, jij mag toch ook aan je trekken komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ben wel eens lekker gebeft hoor daar niet van
denk dat het ook vooral aan mij ligt ik heb nogal gebruiks aanwijzing en gewoon een enorm gevoelig klitje te gevoelig vooral in begin dan moeten ze daar niet keihard overheen racen
enne las ergens over aanwijzingen geven
dat doe ik zeker wel
maar het is niet leuk als je continue zegt een beetje naar links, iets omhoog, sneller, langzamerbij wijze van.
En veel mannen voelen zich ook wel in hun ego aangetast als ze aanwijzingen krijgen, als ik bv hun hand wat verplaats ofzo gheghe
Waarom zou dat uitmaken dan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
lekker dusquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt helemaal, alleen niet Indonesisch. Moeder is Surinaams (echt negerzwart, of hoe noem je dat) en vader Oost-Europees (blank).
ik vind het juist geil als een vrouw "meedoet", helpt of me stimuleert om het beter te doen...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat het ook vooral aan mij ligt ik heb nogal gebruiks aanwijzing en gewoon een enorm gevoelig klitje te gevoelig vooral in begin dan moeten ze daar niet keihard overheen racen
dat doe ik zeker wel
maar het is niet leuk als je continue zegt een beetje naar links, iets omhoog, sneller, langzamerbij wijze van.
En veel mannen voelen zich ook wel in hun ego aangetast als ze aanwijzingen krijgen, als ik bv hun hand wat verplaats ofzo gheghe
ahzo en dat bevalt jou wel een kleurtje?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, had het idee dat ze een tintje heeft, Indonesisch ofzo
of zie ik het helemaal fout Tegan?
Dat zijn dan de verkeerde mannen. In bed zou je naar elkaar toe moeten groeien, niet alleen maar elkaar vertellen hoe goed het wel niet is terwijl je je allebei afvraagt hoe lang het nog gaat duren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
Ik ben nog exact als die foto, alleen dan 15 jaar ouder...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe moet ik je dan herkennen op onze date?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen dingen weten die ik niet bewust aan hun heb verteldquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou dat uitmaken dan.Vind niet dat je je moet schamen voor dingen die je zegt.
Zou mij echt geen bal uitmaken of dat gezegd wordt. leer je alleen maar van dan voor de volgende keerquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik zeker wel
Haha, klopt. Ik ben gelukkig niet zo gevoelig, dus bij mij kan je wel flink tekeer gaanquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik zeker wel
Ik noteer het even.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben nog exact als die foto, alleen dan 15 jaar ouder...
das zonde hoor maar net doen alsofquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iedereen is toch anders, dan weet je toch niet gelijk of je het goed doet.
Beter zo dan dat een vrouw doet alsof ze het lekker vindt en ondertussen aan de boodschappen denkt.
Dat vind ik òòk mooi ja, keer een Indonesisch grietje gehad en die maakte nogal een uuh... goeie indrukquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo en dat bevalt jou wel een kleurtje?
Ik was in de kleren aan t zoeken en snapte er nix meer van
SLOERIEquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vind ik òòk mooi ja, keer een Indonesisch grietje gehad en die maakte nogal een uuh... goeie indruk
En ik had de fantasie om het eens met een pikzwarte mooi negermeisje te doen en dat vond ik ook super!
tering.. ik kom nu wel over als een slet zeg...![]()
Waar doe je dat dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik knuffel je tegen JB, rhubarbje en MNR aan en dan ben ik nog niet lief?.
hehehe, het standaard probleem...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:55 schreef Tegan het volgende:
Het is alleen zo klote als hij net op dat perfecte plekje is en dan na een tijdje iets ander tempo aanneemt, dan gaat het echt niet meer lukken.
quote:
Ja, maar deze zijn alledrie leukquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar doe je dat dan?
Dat ik minder met vrouwen heb wist je he.
Oeh, een uitnodiging.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, klopt. Ik ben gelukkig niet zo gevoelig, dus bij mij kan je wel flink tekeer gaan.
Maar in een relatie doe je het vaker dus dan leert hij het vanzelf wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
das zonde hoor maar net doen alsof
maar als je dan een kwakzalver in bed heb (praat ff over one night stand) die je continue instructies moet geven is het wel lastiger je lekekr te laten gaan
als het een potentiele relatie is ga je (ik iig) er anders mee om, is dan niet puur om mn lusten maar ook voor de liefde he
Wij kunnen het zware werk altijd maar weer opknappen..quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
Bij mannen zijn er sowieso wel een aantal dingen die sowieso werken. Bij vrouwen lijkt me dat een stuk lastiger voor de man. Ben ik blij dat ik een vrouw ben.
En toen bleek dat diegene het toch beter kon dan degene die het het laatst deed,en werd het alleen maar beter.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, klopt. Ik ben gelukkig niet zo gevoelig, dus bij mij kan je wel flink tekeer gaan. Het duurde bij mij ook een tijdje voordat hij wist wat ik lekker vond, en daarom zou ik heb misschien ook erg vinden om weer helemaal opnieuw te beginnen met iemands lichaam te ontdekken en hij mijne.
AHHHHHHHHquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:55 schreef Tegan het volgende:
Het is alleen zo klote als hij net op dat perfecte plekje is en dan na een tijdje iets ander tempo aanneemt, dan gaat het echt niet meer lukken.
Vrouwen hebben een wat uitgebreidere gebruiksaanwijzing.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
Bij mannen zijn er sowieso wel een aantal dingen die sowieso werken. Bij vrouwen lijkt me dat een stuk lastiger voor de man. Ben ik blij dat ik een vrouw ben.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar in een relatie doe je het vaker dus dan leert hij het vanzelf wel.
Meer knopjes om te bespelenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:58 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een wat uitgebreidere gebruiksaanwijzing.
vrouwen zijn ook niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
* noteertquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
AHHHHHHHH
dat is iets wat veel mannen gewoon niet weten, als het eenmaal de goede kant uitgaat dan niet opeens gaan versnellen maar gewoon doorgaan waar ie mee bezig is PRECIES zoals ie bezig is en niets anders
Herkenbaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen dingen weten die ik niet bewust aan hun heb verteld
quote:
ik heb respect voor de mannen hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb respect voor de mannen hoor
al ben ik zelf een vrouw heb wel eens met een vrouw wat geflikflooid enzo maar ik vond het nog uitermate moeilijk om daaronder goed werk te verrichten
Idd, dit moet maar de nieuwe TT worden zodat iedereen dat leert!quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
AHHHHHHHH
dat is iets wat veel mannen gewoon niet weten, als het eenmaal de goede kant uitgaat dan niet opeens gaan versnellen maar gewoon doorgaan waar ie mee bezig is PRECIES zoals ie bezig is en niets anders
Blank *checkquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik val trouwens op blank, blond, bril, beetje de nerd, en iemand waarmee je nog een goed gesprek kan hebben etc. Maar eigenlijk maakt het me niets uit.
Het gevoel gaat idd snel weg, helaas.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:55 schreef Tegan het volgende:
In het ideale geval wel. Je moet de koppels de kost geven waar er gewoon niet over gecommuniceerd wordt of erger, waar één van beide partijen zich niet interesseert voor het genot van de partner.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat?
Dat is toch zo. Naarmate je het vaker doet leer je elkaar toch beter kennen en weet je toch wat je partner lekker vindt?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb respect voor de mannen hoor
al ben ik zelf een vrouw heb wel eens met een vrouw wat geflikflooid enzo maar ik vond het nog uitermate moeilijk om daaronder goed werk te verrichten
ik heb geen bepaald tiepe maar van die lange slungels beetje nerd vind ik ook vaak wel heel leukquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik val trouwens op blank, blond, bril, beetje de nerd, en iemand waarmee je nog een goed gesprek kan hebben etc. Maar eigenlijk maakt het me niets uit.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
In het ideale geval wel. Je moet de koppels de kost geven waar er gewoon niet over gecommuniceerd wordt of erger, waar één van beide partijen zich niet interesseert voor het genot van de partner.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Dat zouden meer mannen moeten doen.
Ik bewonder je optimisme.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ga er vanuit dat je met elkaar praat en open tegen elkaar bent.
Signalenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Nog meer frustraties dan.
Dat ik soms een beetje stilval, en hij denkt dat hij dan iets anders moet gaan proberen waar ik meer een reactie op geef. Terwijl ik juist stilval van genot.
Ga door, ga door!
Alle drie? Hoe anders.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar deze zijn alledrie leuk. En vooral ook heel anders
.
Of vragen of het wel lekker isquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Dat ik soms een beetje stilval, en hij denkt dat hij dan iets anders moet gaan proberen waar ik meer een reactie op geef. Terwijl ik juist stilval van genot.
Ga door, ga door!
Ik heb eigenlijk tot na de Havo eigenlijk niemand gehad. Behalve wat random zoenen enzo. Ik kwam ze daarna pas tegen met uitgaan en op verjaardagen van vrienden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb geen bepaald tiepe maar van die lange slungels beetje nerd vind ik ook vaak wel heel leuk
vroeger al viel ik altijd op de beste vriend van de popi jopi van school.
Niet TE lekker en TE overdreven maar zn vriend, een stuk rustiger maar mag er zeker nog zijn.
Meer malen meegemaakt.
Volgens mij moeten mensen voordat ze het gaan doen gewoon over sex praten en dan uitleggen hoe ze zelf zijn. Dat hij in jouw geval weet dat je niet in slaap gevallen bent maar gewoon in stilte geniet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Ga door, ga door!
Maar heb je hem dat dan ooit wel eens gezegd ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Ga door, ga door!
Of op zijn minst probeert het elkaar duidelijk te maken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ga er vanuit dat je met elkaar praat en open tegen elkaar bent.
quote:
Het is idd echt jammer om dat te moeten roepen dat hij door moet gaan, want dan moet je je weer op praten gaan concentreren.quote:
Of gewoon sex natuurlijk, zij bovenopquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Het is idd echt jammer om dat te moeten roepen dat hij door moet gaan, want dan moet je je weer op praten gaan concentreren.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:08 schreef Adolecens het volgende:
Het zou wel leuk zijn als je beide post in zo'n topic als hier, kan je elkaar verkapt tips en hints geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Ik krijg nooit klachten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 17:07 schreef Adolecens het volgende:
Ik krijg nu een beetje het idee alsof de mannen hier niet eens weten hoe een vrouwenlichaam werkt en wat wel en niet gedaan moet worden op welke manier...![]()
Dat is idd zo in theorie, maar in de praktijk is dat toch anders. En tijdens ga ik zeker niet hele handleidingen geven. Hij snapt het wel als ik het zelf overneem. Maar ik heb het nu over het begin, het is nu iets van 2,5 jaar later en nu weet hij wel hoe het moet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij moeten mensen voordat ze het gaan doen gewoon over sex praten en dan uitleggen hoe ze zelf zijn. Dat hij in jouw geval weet dat je niet in slaap gevallen bent maar gewoon in stilte geniet.
Alle begin is moeilijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is idd zo in theorie, maar in de praktijk is dat toch anders. En tijdens ga ik zeker niet hele handleidingen geven. Hij snapt het wel als ik het zelf overneem. Maar ik heb het nu over het begin, het is nu iets van 2,5 jaar later en nu weet hij wel hoe het moet.
Dat is Kirsten Bell uit Veronica Marsquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wie zegt dat het is afgelopen?![]()
[..]
wat of wie zien we op je usericon dan?
Kirstenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is Kirsten Bell uit Veronica Mars.
Ach, in het begin is het sowieso aftasten, of je nu veel of weinig ervaring hebt. Komt helemaal goed!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk.
Ik zal bij gebrek aan ervaring voor een vrouw ook geen turn-on zijn, denk ik.
Aan de andere kant: misschien doe ik het per ongeluk wel in één keer goed.
Ik zie het wel. Voordat ik een vrouw in bed heb liggen zijn we even verder denk ik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach, in het begin is het sowieso aftasten, of je nu veel of weinig ervaring hebt. Komt helemaal goed!
Niet zo negatief, je had al mail van een leuke dame dus valt mee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Voordat ik een vrouw in bed heb liggen zijn we even verder denk ik.
Dat was een berichtje ja. Daar heb ik ook op terug gemaild maar nu is het angstvallig stil,quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo negatief, je had al mee van een leuke dame dus valt mee.
Ik had hem niet eens doorquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Voordat ik een vrouw in bed heb liggen zijn we even verder denk ik.
Goeie woordspeling: aftasten
Ik vind sex ernstig overrated eigenlijk, het doet me weinig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 17:16 schreef Tegan het volgende:
Er wordt een hele hype van seks gemaakt, terwijl het weinig voorsteld. In het begin denk je (of ik iig) dan echt, ben ik nou zo slecht of wat. Maar je moet op gegeven moment gewoon realiseren dat je het doet om zelf plezier te hebben en dat dat dus niet exact zo hoeft te gaan zoals in de pornofilm oid. En dan wordt het alleen maar lekkerder.
Elke vrouw is natuurlijk exact hetzelfde.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:07 schreef Adolecens het volgende:
Ik krijg nu een beetje het idee alsof de mannen hier niet eens weten hoe een vrouwenlichaam werkt en wat wel en niet gedaan moet worden op welke manier...![]()
Vandaar dat het hier zo druk is
Ze had het druk, O&N is net achter de rug.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was een berichtje ja. Daar heb ik ook op terug gemaild maar nu is het angstvallig stil,
Sowieso, mailen is geen sex
Bengel, de tijd dat ik me illusies maakte is allang voorbij.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze had het druk, O&N is net achter de rug.
Veel plezier T, welke film ga je?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik ga even douchen, daarna uitgebreid eten met het gezin, en daarna naar de film. Tot vanavond waarschijnlijk.
Dan op naar de volgende, genoeg vrouwen hier.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bengel, de tijd dat ik me illusies maakte is allang voorbij.
En Tegan: Veel plezier.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:16 schreef Tegan het volgende:
Er wordt een hele hype van seks gemaakt, terwijl het weinig voorsteld. In het begin denk je (of ik iig) dan echt, ben ik nou zo slecht of wat. Maar je moet op gegeven moment gewoon realiseren dat je het doet om zelf plezier te hebben en dat dat dus niet exact zo hoeft te gaan zoals in de pornofilm oid. En dan wordt het alleen maar lekkerder.
dat is juist de reden dat ik (bijna) nooit geil wordt van een pronofilm, dan denk ik, als ik t op die manier zou doen dan vind ik er geen zak aan, als hij dat zo bij mij doet zou ik echt niet klaar komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:16 schreef Tegan het volgende:
Kun je niet beter eerst eten en dan afwassen? Dan is echt alles weg.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:19 schreef Q. het volgende:
Oh ja, eten, dat moet ik ook eens gaan doen. Maar dan eerst die mega-berg afwas wegwerken. Ook wel handig.
nou steek m es in een warme appeltaart dan weet je hoe t voeltquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:17 schreef RealZeus het volgende:
Mij lijkt sex dus heel bijzonder.Maar ja, als je iets nog nooit gehad hebt.
Ik zie het aanrecht niet meer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 17:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of is het een noodzaak-afwas, d.w.z. de borden zijn op
Dan denk je op een gegeven moment gewoon 'Flikker op mens, ik wil slapen".quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 17:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat duurde ook even voor ik dat door had als man zijnde, en het feit dat mijn eerste vriendinnetje dermate nymfo was dat ze eigenlijk de hele dag door aan niets anders dacht dan aan sex. Is leuk maar naar een paar weken werdt neuken meer een gewoonte dan dat het nog echt lekker en speciaal was, Het was s'avonds naar bed, neuken, klaarkomen en slapen, Want ze kon net slapen als ze geen orgasme had gehad .
Aanrechten zijn ook overschat.quote:
Samen porno kijken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is juist de reden dat ik (bijna) nooit geil wordt van een pronofilm, dan denk ik, als ik t op die manier zou doen dan vind ik er geen zak aan, als hij dat zo bij mij doet zou ik echt niet klaar komen
echte sex is veel fijner
gewone porno film is leuk op de achtergrond, als ik porno kijk om geil van te worden, zijn het amateurfilmpjes. moet er inderdaad een gevoel bij hebben dat het enigszins echt is en niet zo gemaakt en nep allemaal...quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is juist de reden dat ik (bijna) nooit geil wordt van een pronofilm, dan denk ik, als ik t op die manier zou doen dan vind ik er geen zak aan, als hij dat zo bij mij doet zou ik echt niet klaar komen
echte sex is veel fijner
Pagina 6 van het vorige tpoicquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:26 schreef Lixi het volgende:
Een béétje laat, maar niet minder gemeend: happy new year allemaal!
Allemaal de jaarwisseling goed doorgekomen? En ik heb een topic gemist geloof ik, maar ben toch wel héél benieuwd hoe je avond was Cue
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan denk je op een gegeven moment gewoon 'Flikker op mens, ik wil slapen".
Ik hoor (lees net) dat het op pagina 6 van het vorige topic staatquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:26 schreef Lixi het volgende:
Een béétje laat, maar niet minder gemeend: happy new year allemaal!
Allemaal de jaarwisseling goed doorgekomen? En ik heb een topic gemist geloof ik, maar ben toch wel héél benieuwd hoe je avond was Cue
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gewone porno film is leuk op de achtergrond, als ik porno kijk om geil van te worden, zijn het amateurfilmpjes. moet er inderdaad een gevoel bij hebben dat het enigszins echt is en niet zo gemaakt en nep allemaal...
Ik zou prima de rest van mijn leven zonder seks kunnen. Maar dan wil ik er wel echte hele mooie eeuwige liefde voor terug.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
De aanzet tot seks.. het spel ernaartoe is volgens mij vaak leuker dan de seks opzich.
You got to be kidding me.......quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou prima de rest van mijn leven zonder seks kunnen. Maar dan wil ik er wel echte hele mooie eeuwige liefde voor terug.!
Prima vind ik net wat te overdreven voor mij.. maar de ervaringen tot nu toe zorgen er wel voor dat ik het toch niet heeel super erg zou vinden..quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou prima de rest van mijn leven zonder seks kunnen. Maar dan wil ik er wel echte hele mooie eeuwige liefde voor terug.!
wat wil je zien? dan stook ik de vloer vast opquote:
ik spring liever van de brug af, dan mijn leven lang geen sex meer!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Kies maar iets, ik kan er om half 9 zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat wil je zien? dan stook ik de vloer vast op
[..]
Klinkt goed, haha.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoor (lees net) dat het op pagina 6 van het vorige topic staat
en heo was jouw nieuwjaarsnacht?
Het was ook erg gezelligquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:39 schreef Lixi het volgende:
[..]
Klinkt goed, haha.
Mijn nacht was niet zo boeiend, om half 3 lag ik fijn in bed zonder een stap buiten gezet te hebben. Ideaal
Daar heeftie helemaal gelijk inquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was ook erg gezellig
Heel verstandig.. buiten was het koud![]()
Wij zijn ook snel naar binnen gegaan, want zoals hij het zei; het vuurwerk binnen is leuker
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:41 schreef Lixi het volgende:
[..]
Daar heeftie helemaal gelijk inik durf niet naar buiten, vandaag nog steeds niet. Maar vanachter glas is het best mooi om het siervuurwerk te zien. Maar na een kwartiertje heb je dat ook wel gezien...
Is het nog steeds aan het knallen daar dan? of meer van de kou? HIer is het uiterst stilquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:41 schreef Lixi het volgende:
[..]
Daar heeftie helemaal gelijk inik durf niet naar buiten, vandaag nog steeds niet. Maar vanachter glas is het best mooi om het siervuurwerk te zien. Maar na een kwartiertje heb je dat ook wel gezien...
Uh, ja ik kan niet zo goed tegen knallende dingen. Lang leve de verjaardagen van kleine kinderen...met ballonnenquote:
Het knalt hier nog steeds, veel en hard...blijkbaar niet alles op kunnen krijgen met min 10 op nieuwjaarsnachtquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is het nog steeds aan het knallen daar dan? of meer van de kou? HIer is het uiterst stil
Klopt ja.. het hoort erbij, effetjes kijken.. en dan is het wel weer geod
Ah ok, ik denk je hebt iets meegemaakt ofzo dat je daardoor niet durftquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef Lixi het volgende:
[..]
Uh, ja ik kan niet zo goed tegen knallende dingen. Lang leve de verjaardagen van kleine kinderen...met ballonnen![]()
maar goed, ik heb verder ook niets met O&N dus het is niet erg.
Hahaha denk dat ze dan snel zoiets hadden van.. hopelijk is het morgen minder koudquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef Lixi het volgende:
[..]
Het knalt hier nog steeds, veel en hard...blijkbaar niet alles op kunnen krijgen met min 10 op nieuwjaarsnacht
ok, ik zoek wel iets uitquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kies maar iets, ik kan er om half 9 zijn
edit- kwart voor 9 trouwens
Nee, niks dat ook maar van invloed zou kunnen zijn. M'n ouders kunnen ook niets bedenken van vroeger of zo. Dus ik ben gewoon een watje wat dat betreft, hahaquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok, ik denk je hebt iets meegemaakt ofzo dat je daardoor niet durft
Nee ik hou er ook niet van, paar jaar terug ook (bijna) verkeerd gegaan met iets dus vind het wel best zonder vuurwerk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:46 schreef Lixi het volgende:
[..]
Nee, niks dat ook maar van invloed zou kunnen zijn. M'n ouders kunnen ook niets bedenken van vroeger of zo. Dus ik ben gewoon een watje wat dat betreft, haha
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou steek m es in een warme appeltaart dan weet je hoe t voelt
Een keer gezoend met een meisje dat met haar tong een helikopter op volle snelheid nadeedquote:maar je hebt wel al es gewoon gezoend en wat ahndwerk verricht??
De befaamde wasmachinequote:Op donderdag 1 januari 2009 17:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een keer gezoend met een meisje dat met haar tong een helikopter op volle snelheid nadeed![]()
en verder ben ik dus nog nooit gekomen
gewoon erheen rijden en je weet hetquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jou altijd af of je het meent...
No fucking way.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dadelijk is ie niet thuisquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
gewoon erheen rijden en je weet het
haha ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In haar geval meer een roterende asbak.quote:
oh die zijn het ergstequote:Op donderdag 1 januari 2009 17:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een keer gezoend met een meisje dat met haar tong een helikopter op volle snelheid nadeed![]()
en verder ben ik dus nog nooit gekomen
Dan weet je het tochquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dadelijk is ie niet thuis
Hoe schiet jou fobo op ?quote:
All talk no actionquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
gewoon erheen rijden en je weet het
Ik had ook echt het Doe Maar-gevoel:quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh die zijn het ergste![]()
wat jammer dat die ene ervaring er zo ene moest zijn
Roken is ranzig ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In haar geval meer een roterende asbak.
Ze rookte en ik niet.
Edit: da's binnen nu en een paar dagen precies 10 jaar geleden
probeer het uit, als je je heel spannend kleed, ben ik misschien wel thuis en als je bij binnenkomst er nog spannender uitziet en laat zien waar je zin in hebt, blijf ik misschien ook wel thuisquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of ik het meen? ik heb dat gevoel bij jou ook, dus dat scheeltquote:
leuk he dat houd t spannendquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
of ik het meen? ik heb dat gevoel bij jou ook, dus dat scheelt
Daaromquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]ja jij weet toch al hoe ik eruit zie
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:00 schreef Feitosa het volgende:
Of je zegt gewoon eerlijk; ik ben geil en wil je een keer neuken, scheelt weer vertalingsproblemen.Maar dat kan natuurlijk niet , want dan ben je een slet/ goedkoop etc...
En in het geval van een man kansloos/wanhopig etc.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:00 schreef Feitosa het volgende:
Of je zegt gewoon eerlijk; ik ben geil en wil je een keer neuken, scheelt weer vertalingsproblemen.
Maar dat kan natuurlijk niet , want dan ben je een slet/ goedkoop etc...
tegen wie heb je dat nou?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:00 schreef Feitosa het volgende:
Of je zegt gewoon eerlijk; ik ben geil en wil je een keer neuken, scheelt weer vertalingsproblemen.
Hij welquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]ja jij weet toch al hoe ik eruit zie
.quote:
ik ben geil en wil neuken!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:00 schreef Feitosa het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij wel![]()
[..]
.
spannend houden we het zeker ja![]()
[..]
ik ben geil en wil neuken!![]()
zo, en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |