quote:
ik heb respect voor de mannen hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
Bij mannen zijn er sowieso wel een aantal dingen die sowieso werken. Bij vrouwen lijkt me dat een stuk lastiger voor de man. Ben ik blij dat ik een vrouw ben.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb respect voor de mannen hoor
al ben ik zelf een vrouw heb wel eens met een vrouw wat geflikflooid enzo maar ik vond het nog uitermate moeilijk om daaronder goed werk te verrichten
Idd, dit moet maar de nieuwe TT worden zodat iedereen dat leert!quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
AHHHHHHHH
dat is iets wat veel mannen gewoon niet weten, als het eenmaal de goede kant uitgaat dan niet opeens gaan versnellen maar gewoon doorgaan waar ie mee bezig is PRECIES zoals ie bezig is en niets anders
Blank *checkquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik val trouwens op blank, blond, bril, beetje de nerd, en iemand waarmee je nog een goed gesprek kan hebben etc. Maar eigenlijk maakt het me niets uit.
Het gevoel gaat idd snel weg, helaas.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:55 schreef Tegan het volgende:
Het is alleen zo klote als hij net op dat perfecte plekje is en dan na een tijdje iets ander tempo aanneemt, dan gaat het echt niet meer lukken.
In het ideale geval wel. Je moet de koppels de kost geven waar er gewoon niet over gecommuniceerd wordt of erger, waar één van beide partijen zich niet interesseert voor het genot van de partner.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat?
Dat is toch zo. Naarmate je het vaker doet leer je elkaar toch beter kennen en weet je toch wat je partner lekker vindt?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb respect voor de mannen hoor
al ben ik zelf een vrouw heb wel eens met een vrouw wat geflikflooid enzo maar ik vond het nog uitermate moeilijk om daaronder goed werk te verrichten
ik heb geen bepaald tiepe maar van die lange slungels beetje nerd vind ik ook vaak wel heel leukquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik val trouwens op blank, blond, bril, beetje de nerd, en iemand waarmee je nog een goed gesprek kan hebben etc. Maar eigenlijk maakt het me niets uit.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
In het ideale geval wel. Je moet de koppels de kost geven waar er gewoon niet over gecommuniceerd wordt of erger, waar één van beide partijen zich niet interesseert voor het genot van de partner.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Dat zouden meer mannen moeten doen.
Ik bewonder je optimisme.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ga er vanuit dat je met elkaar praat en open tegen elkaar bent.
Signalenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Nog meer frustraties dan.
Dat ik soms een beetje stilval, en hij denkt dat hij dan iets anders moet gaan proberen waar ik meer een reactie op geef. Terwijl ik juist stilval van genot.
Ga door, ga door!
Alle drie? Hoe anders.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar deze zijn alledrie leuk. En vooral ook heel anders
.
Of vragen of het wel lekker isquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Dat ik soms een beetje stilval, en hij denkt dat hij dan iets anders moet gaan proberen waar ik meer een reactie op geef. Terwijl ik juist stilval van genot.
Ga door, ga door!
Ik heb eigenlijk tot na de Havo eigenlijk niemand gehad. Behalve wat random zoenen enzo. Ik kwam ze daarna pas tegen met uitgaan en op verjaardagen van vrienden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb geen bepaald tiepe maar van die lange slungels beetje nerd vind ik ook vaak wel heel leuk
vroeger al viel ik altijd op de beste vriend van de popi jopi van school.
Niet TE lekker en TE overdreven maar zn vriend, een stuk rustiger maar mag er zeker nog zijn.
Meer malen meegemaakt.
Volgens mij moeten mensen voordat ze het gaan doen gewoon over sex praten en dan uitleggen hoe ze zelf zijn. Dat hij in jouw geval weet dat je niet in slaap gevallen bent maar gewoon in stilte geniet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Ga door, ga door!
Maar heb je hem dat dan ooit wel eens gezegd ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Ga door, ga door!
Of op zijn minst probeert het elkaar duidelijk te maken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ga er vanuit dat je met elkaar praat en open tegen elkaar bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |