Ik knuffel je tegen JB, rhubarbje en MNR aan en dan ben ik nog niet lief?quote:
dat heb ik nou met beffenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks klaar van pijpen, dus nee, dat gevoel heb ik er niet bij.![]()
zijn weinig vrouwen die dat ècht goed goed kunnen
Dat ook jaquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een iets recentere foto toegevoegd voor de liefhebber.
Same...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
dat heb ik nou met beffen![]()
tja de meeste mannen vinden t toch wel ge wel dig, ik ben iig nog geen man tegengekomen die er niet van klaar kwam.
Waar ik op het moment mee ga is echt super in bed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trust me, ik heb van alles meegemaakt
Plus dat ik die acteur niets zinnigs heb zien doen sinds zijn bijrolletje in LA Confidential. The Guardian was ook al niets.quote:
Aangenaam.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja de meeste mannen vinden t toch wel ge wel dig, ik ben iig nog geen man tegengekomen die er niet van klaar kwam.
ET nog nooit gezien.. dus ga ook niet het einde kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Adolecens het volgende:
Ik weet niet of jullie Zwartboek al gezien hebben, die komt vanavond om 22:00 uur op Ned 1. Dat vond ik echt wel een goeie film, zeker voor Nederlandse begrippen!
En ET gaat home nu
Dit moet je niet uit context lezen, dan zijn de mannen in kwestie wel heel makkelijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dan geef je toch wat aanwijzingen ofzo. Laat weten wat je lekker vind, niemand is hetzelfde.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ja.. geen zin om het hier verder uit te leggen enzo, ik kom er zelden van iig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien ben jij wat moeilijk te plezieren? Zijn er echt zo weinig vrouwen geweest?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trust me, ik heb van alles meegemaakt
Met de nadruk op iets.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een iets recentere foto toegevoegd voor de liefhebber.
Zo weinig vrouwen die hem konden plezieren of zo weinig vrouwen in het algemeen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien ben jij wat moeilijk te plezieren? Zijn er echt zo weinig vrouwen geweest?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ET nog nooit gezien.. dus ga ook niet het einde kijken
ieder t zijne toch, genoeg andere dingen om op klaar te komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach ja.. geen zin om het hier verder uit te leggen enzo, ik kom er zelden van iig.
Dat kan idd .. zolang je je lol maar ergens anders van haalt hequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach ja.. geen zin om het hier verder uit te leggen enzo, ik kom er zelden van iig.
Valt ook hier wel mee hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Een collega van mij is door die film getraumatiseerd geweest.. dus miss maar goed dat ik hem gemist hebquote:
Ja, had het idee dat ze een tintje heeft, Indonesisch ofzoquote:
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik word liever niet herkend.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja met na druk op iets, maar goed een gegeven paard in de bek kijken enzo
Hoeft toch ook niet als je dat niet wil, gewoon ook niet doen dan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik wordt liever niet herkend.
Ja ken dat probleemquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik wordt liever niet herkend.
Hoe moet ik je dan herkennen op onze date?quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik word liever niet herkend.
Ik heb teveel eelt denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien ben jij wat moeilijk te plezieren? Zijn er echt zo weinig vrouwen geweest?
Klopt helemaal, alleen niet Indonesisch. Moeder is Surinaams en vader Oost-Europees.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, had het idee dat ze een tintje heeft, Indonesisch ofzo
of zie ik het helemaal fout Tegan?
Ik zag je pas lopen op station Amersfoort hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ken dat probleemgelukkig heeft nog iemand mij herkent (of iig dat dan tegen me gezegd). Zou me dan ook niet meer zo vrij voelen om dingen te posten hier
Het zou mij echt jeuken wat anderen van mij lezen. Maar goed, ik ben hier niet anders dan in het echt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ken dat probleemgelukkig heeft nog iemand mij herkent (of iig dat dan tegen me gezegd). Zou me dan ook niet meer zo vrij voelen om dingen te posten hier
oh ben wel eens lekker gebeft hoor daar niet vanquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:44 schreef Tegan het volgende:
Ik kan ook alleen klaarkomen van beffen met vingers erbij. Maar zelfs zonder is zo goddelijk dat dat niet zo boeit. Pijpen vind ik ook niet echt tof behalve dat hij daar helemaal gek van wordt.
Alles eindigt met seks, RZ.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef RealZeus het volgende:
Waarom eindigt het toch altijd met sex hier?
wie zegt dat het is afgelopen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef RealZeus het volgende:
wat of wie zien we op je usericon dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik word liever niet herkend.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt helemaal, alleen niet Indonesisch. Moeder is Surinaams en vader Oost-Europees.
Omdat het tof is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:46 schreef RealZeus het volgende:
Boeiend, jij mag toch ook aan je trekken komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ben wel eens lekker gebeft hoor daar niet van
denk dat het ook vooral aan mij ligt ik heb nogal gebruiks aanwijzing en gewoon een enorm gevoelig klitje te gevoelig vooral in begin dan moeten ze daar niet keihard overheen racen
enne las ergens over aanwijzingen geven
dat doe ik zeker wel
maar het is niet leuk als je continue zegt een beetje naar links, iets omhoog, sneller, langzamerbij wijze van.
En veel mannen voelen zich ook wel in hun ego aangetast als ze aanwijzingen krijgen, als ik bv hun hand wat verplaats ofzo gheghe
Waarom zou dat uitmaken dan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
lekker dusquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt helemaal, alleen niet Indonesisch. Moeder is Surinaams (echt negerzwart, of hoe noem je dat) en vader Oost-Europees (blank).
ik vind het juist geil als een vrouw "meedoet", helpt of me stimuleert om het beter te doen...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat het ook vooral aan mij ligt ik heb nogal gebruiks aanwijzing en gewoon een enorm gevoelig klitje te gevoelig vooral in begin dan moeten ze daar niet keihard overheen racen
dat doe ik zeker wel
maar het is niet leuk als je continue zegt een beetje naar links, iets omhoog, sneller, langzamerbij wijze van.
En veel mannen voelen zich ook wel in hun ego aangetast als ze aanwijzingen krijgen, als ik bv hun hand wat verplaats ofzo gheghe
ahzo en dat bevalt jou wel een kleurtje?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, had het idee dat ze een tintje heeft, Indonesisch ofzo
of zie ik het helemaal fout Tegan?
Dat zijn dan de verkeerde mannen. In bed zou je naar elkaar toe moeten groeien, niet alleen maar elkaar vertellen hoe goed het wel niet is terwijl je je allebei afvraagt hoe lang het nog gaat duren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
Ik ben nog exact als die foto, alleen dan 15 jaar ouder...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe moet ik je dan herkennen op onze date?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen dingen weten die ik niet bewust aan hun heb verteldquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou dat uitmaken dan.Vind niet dat je je moet schamen voor dingen die je zegt.
Zou mij echt geen bal uitmaken of dat gezegd wordt. leer je alleen maar van dan voor de volgende keerquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik zeker wel
Haha, klopt. Ik ben gelukkig niet zo gevoelig, dus bij mij kan je wel flink tekeer gaanquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik zeker wel
Ik noteer het even.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben nog exact als die foto, alleen dan 15 jaar ouder...
das zonde hoor maar net doen alsofquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iedereen is toch anders, dan weet je toch niet gelijk of je het goed doet.
Beter zo dan dat een vrouw doet alsof ze het lekker vindt en ondertussen aan de boodschappen denkt.
Dat vind ik òòk mooi ja, keer een Indonesisch grietje gehad en die maakte nogal een uuh... goeie indrukquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo en dat bevalt jou wel een kleurtje?
Ik was in de kleren aan t zoeken en snapte er nix meer van
SLOERIEquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vind ik òòk mooi ja, keer een Indonesisch grietje gehad en die maakte nogal een uuh... goeie indruk
En ik had de fantasie om het eens met een pikzwarte mooi negermeisje te doen en dat vond ik ook super!
tering.. ik kom nu wel over als een slet zeg...![]()
Waar doe je dat dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik knuffel je tegen JB, rhubarbje en MNR aan en dan ben ik nog niet lief?.
hehehe, het standaard probleem...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:55 schreef Tegan het volgende:
Het is alleen zo klote als hij net op dat perfecte plekje is en dan na een tijdje iets ander tempo aanneemt, dan gaat het echt niet meer lukken.
quote:
Ja, maar deze zijn alledrie leukquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar doe je dat dan?
Dat ik minder met vrouwen heb wist je he.
Oeh, een uitnodiging.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, klopt. Ik ben gelukkig niet zo gevoelig, dus bij mij kan je wel flink tekeer gaan.
Maar in een relatie doe je het vaker dus dan leert hij het vanzelf wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
das zonde hoor maar net doen alsof
maar als je dan een kwakzalver in bed heb (praat ff over one night stand) die je continue instructies moet geven is het wel lastiger je lekekr te laten gaan
als het een potentiele relatie is ga je (ik iig) er anders mee om, is dan niet puur om mn lusten maar ook voor de liefde he
Wij kunnen het zware werk altijd maar weer opknappen..quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
Bij mannen zijn er sowieso wel een aantal dingen die sowieso werken. Bij vrouwen lijkt me dat een stuk lastiger voor de man. Ben ik blij dat ik een vrouw ben.
En toen bleek dat diegene het toch beter kon dan degene die het het laatst deed,en werd het alleen maar beter.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, klopt. Ik ben gelukkig niet zo gevoelig, dus bij mij kan je wel flink tekeer gaan. Het duurde bij mij ook een tijdje voordat hij wist wat ik lekker vond, en daarom zou ik heb misschien ook erg vinden om weer helemaal opnieuw te beginnen met iemands lichaam te ontdekken en hij mijne.
AHHHHHHHHquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:55 schreef Tegan het volgende:
Het is alleen zo klote als hij net op dat perfecte plekje is en dan na een tijdje iets ander tempo aanneemt, dan gaat het echt niet meer lukken.
Vrouwen hebben een wat uitgebreidere gebruiksaanwijzing.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
Bij mannen zijn er sowieso wel een aantal dingen die sowieso werken. Bij vrouwen lijkt me dat een stuk lastiger voor de man. Ben ik blij dat ik een vrouw ben.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar in een relatie doe je het vaker dus dan leert hij het vanzelf wel.
Meer knopjes om te bespelenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:58 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een wat uitgebreidere gebruiksaanwijzing.
vrouwen zijn ook niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
* noteertquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
AHHHHHHHH
dat is iets wat veel mannen gewoon niet weten, als het eenmaal de goede kant uitgaat dan niet opeens gaan versnellen maar gewoon doorgaan waar ie mee bezig is PRECIES zoals ie bezig is en niets anders
Herkenbaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen dingen weten die ik niet bewust aan hun heb verteld
quote:
ik heb respect voor de mannen hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb respect voor de mannen hoor
al ben ik zelf een vrouw heb wel eens met een vrouw wat geflikflooid enzo maar ik vond het nog uitermate moeilijk om daaronder goed werk te verrichten
Idd, dit moet maar de nieuwe TT worden zodat iedereen dat leert!quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
AHHHHHHHH
dat is iets wat veel mannen gewoon niet weten, als het eenmaal de goede kant uitgaat dan niet opeens gaan versnellen maar gewoon doorgaan waar ie mee bezig is PRECIES zoals ie bezig is en niets anders
Blank *checkquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik val trouwens op blank, blond, bril, beetje de nerd, en iemand waarmee je nog een goed gesprek kan hebben etc. Maar eigenlijk maakt het me niets uit.
Het gevoel gaat idd snel weg, helaas.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:55 schreef Tegan het volgende:
In het ideale geval wel. Je moet de koppels de kost geven waar er gewoon niet over gecommuniceerd wordt of erger, waar één van beide partijen zich niet interesseert voor het genot van de partner.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat?
Dat is toch zo. Naarmate je het vaker doet leer je elkaar toch beter kennen en weet je toch wat je partner lekker vindt?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb respect voor de mannen hoor
al ben ik zelf een vrouw heb wel eens met een vrouw wat geflikflooid enzo maar ik vond het nog uitermate moeilijk om daaronder goed werk te verrichten
ik heb geen bepaald tiepe maar van die lange slungels beetje nerd vind ik ook vaak wel heel leukquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik val trouwens op blank, blond, bril, beetje de nerd, en iemand waarmee je nog een goed gesprek kan hebben etc. Maar eigenlijk maakt het me niets uit.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
In het ideale geval wel. Je moet de koppels de kost geven waar er gewoon niet over gecommuniceerd wordt of erger, waar één van beide partijen zich niet interesseert voor het genot van de partner.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Dat zouden meer mannen moeten doen.
Ik bewonder je optimisme.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ga er vanuit dat je met elkaar praat en open tegen elkaar bent.
Signalenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Nog meer frustraties dan.
Dat ik soms een beetje stilval, en hij denkt dat hij dan iets anders moet gaan proberen waar ik meer een reactie op geef. Terwijl ik juist stilval van genot.
Ga door, ga door!
Alle drie? Hoe anders.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar deze zijn alledrie leuk. En vooral ook heel anders
.
Of vragen of het wel lekker isquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Dat ik soms een beetje stilval, en hij denkt dat hij dan iets anders moet gaan proberen waar ik meer een reactie op geef. Terwijl ik juist stilval van genot.
Ga door, ga door!
Ik heb eigenlijk tot na de Havo eigenlijk niemand gehad. Behalve wat random zoenen enzo. Ik kwam ze daarna pas tegen met uitgaan en op verjaardagen van vrienden.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb geen bepaald tiepe maar van die lange slungels beetje nerd vind ik ook vaak wel heel leuk
vroeger al viel ik altijd op de beste vriend van de popi jopi van school.
Niet TE lekker en TE overdreven maar zn vriend, een stuk rustiger maar mag er zeker nog zijn.
Meer malen meegemaakt.
Volgens mij moeten mensen voordat ze het gaan doen gewoon over sex praten en dan uitleggen hoe ze zelf zijn. Dat hij in jouw geval weet dat je niet in slaap gevallen bent maar gewoon in stilte geniet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Ga door, ga door!
Maar heb je hem dat dan ooit wel eens gezegd ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
Ga door, ga door!
Of op zijn minst probeert het elkaar duidelijk te maken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ga er vanuit dat je met elkaar praat en open tegen elkaar bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |