Ik knuffel je tegen JB, rhubarbje en MNR aan en dan ben ik nog niet lief?quote:
dat heb ik nou met beffenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks klaar van pijpen, dus nee, dat gevoel heb ik er niet bij.![]()
zijn weinig vrouwen die dat ècht goed goed kunnen
Dat ook jaquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een iets recentere foto toegevoegd voor de liefhebber.
Same...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
dat heb ik nou met beffen![]()
tja de meeste mannen vinden t toch wel ge wel dig, ik ben iig nog geen man tegengekomen die er niet van klaar kwam.
Waar ik op het moment mee ga is echt super in bed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trust me, ik heb van alles meegemaakt
Plus dat ik die acteur niets zinnigs heb zien doen sinds zijn bijrolletje in LA Confidential. The Guardian was ook al niets.quote:
Aangenaam.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja de meeste mannen vinden t toch wel ge wel dig, ik ben iig nog geen man tegengekomen die er niet van klaar kwam.
ET nog nooit gezien.. dus ga ook niet het einde kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Adolecens het volgende:
Ik weet niet of jullie Zwartboek al gezien hebben, die komt vanavond om 22:00 uur op Ned 1. Dat vond ik echt wel een goeie film, zeker voor Nederlandse begrippen!
En ET gaat home nu
Dit moet je niet uit context lezen, dan zijn de mannen in kwestie wel heel makkelijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dan geef je toch wat aanwijzingen ofzo. Laat weten wat je lekker vind, niemand is hetzelfde.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ja.. geen zin om het hier verder uit te leggen enzo, ik kom er zelden van iig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Misschien ben jij wat moeilijk te plezieren? Zijn er echt zo weinig vrouwen geweest?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
trust me, ik heb van alles meegemaakt
Met de nadruk op iets.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een iets recentere foto toegevoegd voor de liefhebber.
Zo weinig vrouwen die hem konden plezieren of zo weinig vrouwen in het algemeen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien ben jij wat moeilijk te plezieren? Zijn er echt zo weinig vrouwen geweest?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ET nog nooit gezien.. dus ga ook niet het einde kijken
ieder t zijne toch, genoeg andere dingen om op klaar te komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach ja.. geen zin om het hier verder uit te leggen enzo, ik kom er zelden van iig.
Dat kan idd .. zolang je je lol maar ergens anders van haalt hequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ach ja.. geen zin om het hier verder uit te leggen enzo, ik kom er zelden van iig.
Valt ook hier wel mee hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Een collega van mij is door die film getraumatiseerd geweest.. dus miss maar goed dat ik hem gemist hebquote:
Ja, had het idee dat ze een tintje heeft, Indonesisch ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |