quote:
Willen:quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
het is toch veel leuker als jullie je eigen fantasie kunnen gebruiken??
zo niet? dan zal ik er vanavond naar kijken
maarrrrrrrrrrrrr bedenk je nog eens goed of je dat wel echt wil
Ik wil wel even voorscreenenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Willen:
Echt willen:
Maar je mag ook gewoon pmén hoor
Ga je ook foto's van je kont maken dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
Dat mag JIJ helemaal niet vragenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga je ook foto's van je kont maken dan?
Waarom zouden we dat niet willen? Wat ik van aommige FOK!kers hier bgreep ben jijquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
Ik dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag JIJ helemaal niet vragen
Dat was helemaal geen vraag?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag JIJ helemaal niet vragen
Hahaha jij ookalquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:09 schreef automatic_ het volgende:
Na al die verhalen ben ik wel benieuwd naar foto's
Jullie ook genoeg vrouwen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mannen genoeg waarbij jullie kunnen llurken
Wat dit topic betreft niet: bij jou alleen huisdieren, bij Tegan alleen een babyfoto en bij Duimelot helemaal niks.quote:
Tegan babyfoto's?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat dit topic betreft niet: bij jou alleen huisdieren, bij Tegan alleen een babyfoto en bij Duimelot helemaal niks.
Een beetje?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:14 schreef Adolecens het volgende:
ik ga maar eens geilen op Drew Barrymore
edit: shit... hier is ze wel een beetje te jong
Sissi.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:12 schreef Adolecens het volgende:
het zal ook niet he... nieuwjaarsdag en wat is er op tv...
Sissi!
een beetje erg jaquote:
Nederland 1, net begonnen.. Leef je uit!quote:
Nee, kan nu niet, luister lekkere muziek en heb een leuke vent bij msn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nederland 1, net begonnen.. Leef je uit!
Babyfoto's zijn leukquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat dit topic betreft niet: bij jou alleen huisdieren, bij Tegan alleen een babyfoto en bij Duimelot helemaal niks.
bij msn??quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, kan nu niet, luister lekkere muziek en heb een leuke vent bij msn.
Ik heb een tijdje terug allemaal babyfoto's op de pc gezetquote:
Ik heb ze beidequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, foto's van meisjes boven de 18 zijn leuker.
Je hebt mij heul niet op MSN!quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, kan nu niet, luister lekkere muziek en heb een leuke vent bij msn.
Maar niet in je fobo.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug allemaal babyfoto's op de pc gezet![]()
Klopt, maar daar is een oplossing voor natuurlijk.quote:
helaas dat ze na die drakenvuur niks meer gepresteerd hebben...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:10 schreef Feitosa het volgende:
FF lekker hard muziek luisteren.![]()
Rhapsody , love it.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, foto's van meisjes boven de 18 zijn leuker.
Oh ja joh?quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is een oplossing voor natuurlijk.
Ik was alweer vergeten dat die foto er stond. Maar thanksquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Super schattig dat vingertje in de mond.
Liefde, ieuw. Daar doe ik niet meer aan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:25 schreef mrbox het volgende:
Ik heb ook de "The Curious Case of Benjamin Button" gezien, wat is dat een mooie film![]()
Gaat over bijzondere liefde en zulks![]()
![]()
Er wordt gezegd dat je tof bent. Dus eigenlijk wel goed voor mij toch?quote:
Ik ging al van zoiets uit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat die foto er stond. Maar thanks.
Dat slangetje is omdat ik twee maanden te vroeg geboren was.
ik dacht dat het OP msn was, ipv BIJ msnquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kent msn niet? Of bedoel je dat jij het niet bent?
dat was de tijd dat vingertjes nog in de mond gingen...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Super schattig dat vingertje in de mond.
Correcte voorzetsels zijn een rekbaar begrip onder de rivieren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik dacht dat het OP msn was, ipv BIJ msn
O dat, ik schaam me er niet voor dat ik Limburgs ben.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik dacht dat het OP msn was, ipv BIJ msn
Nu nog, maar soms met een ander smaakje.quote:dat was de tijd dat vingertjes nog in de mond gingen...
Ik had gister nog een duim in m'n mond .. en geil dat het wasquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:27 schreef Adolecens het volgende:
dat was de tijd dat vingertjes nog in de mond gingen...
ja, die ervaring heb ik ook jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Correcte voorzetsels zijn een rekbaar begrip onder de rivieren.
Wie zegt dat? Dan kan ik ze even vriendelijk corrigeren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat je tof bent. Dus eigenlijk wel goed voor mij toch?
Zeg op? of ik MSN heb? Ja, dat heb ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat, ik schaam me er niet voor dat ik Limburgs ben.Dus zeg op.
[..]
Nu nog, maar soms met een ander smaakje.
waarschijnlijk was dat niet je eigenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had gister nog een duim in m'n mond .. en geil dat het was
dat was allemaal doorgestoken kaart om eens te zien hoe mannen reageren op een anonieme vrouw waarvan wordt gezegd dat zequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat niet willen? Wat ik van aommige FOK!kers hier bgreep ben jijdus dat wil ik ook wel even zien dan.
Haha neequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:30 schreef Adolecens het volgende:
waarschijnlijk was dat niet je eigen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En? Test geslaagd?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was allemaal doorgestoken kaart om eens te zien hoe mannen reageren op een anonieme vrouw waarvan wordt gezegd dat zeis en hoe op een die als
wordt bestempeld
Staat ons hier nu dus ook een soort van paiq ervaring te wachtenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was allemaal doorgestoken kaart om eens te zien hoe mannen reageren op een anonieme vrouw waarvan wordt gezegd dat zeis en hoe op een die als
wordt bestempeld
waar denk je dat mijn nick vandaan komtquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks. Te gehypt.quote:
Al die kerels nu:quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar denk je dat mijn nick vandaan komt![]()
(pure zuigbehoeften)
Zal maar geen opmerking makenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(pure zuigbehoeften)
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Staat ons hier nu dus ook een soort van paiq ervaring te wachten
Hebben gelukkig meer vrouwen last van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(pure zuigbehoeften)
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Correcte voorzetsels zijn een rekbaar begrip onder de rivieren.
Uhhh... nee, beroepsgeheim ofzoiets.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Dan kan ik ze even vriendelijk corrigeren.
sja ik vind Lost, Heroes, the 4400, greys anatomy, one tree hill, house, numb3rs, ncis, etc etc ook leuk dus vast wat voor mijquote:
Ik kom nauwelijks klaar van pijpen, dus nee, dat gevoel heb ik er niet bij.quote:
Het is ook maar net waar je van houdtquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Adolecens het volgende:
Ik kom nauwelijks klaar van pijpen, dus nee, dat gevoel heb ik er niet bij.![]()
zijn weinig vrouwen die dat ècht goed goed kunnen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(pure zuigbehoeften)
Of je treft de verkeerde mannen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar je van houdt
Ik probeer tegenwoordig mezelf aan te leren van.. mannen zijn niet slecht.. het is gewoon niet in overeenstemming met mijn wensen
Kwestie van een goedequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]jaaaaaaaaaaa
dussuh willen jullie toch maar de fantasie bewaren????
Ik wil net zeggen , dan heb je nooit een goede pijpbeurt gehad. Een vrouw die goed kan deepthroaten is echtquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks klaar van pijpen, dus nee, dat gevoel heb ik er niet bij.![]()
zijn weinig vrouwen die dat ècht goed goed kunnen
oew, mooi kleurtjequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een iets recentere foto toegevoegd voor de liefhebber.
trust me, ik heb van alles meegemaaktquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen , dan heb je nooit een goede pijpbeurt gehad. Een vrouw die goed kan deepthroaten is echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |