Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik word liever niet herkend.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja met na druk op iets, maar goed een gegeven paard in de bek kijken enzo
Hoeft toch ook niet als je dat niet wil, gewoon ook niet doen dan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik wordt liever niet herkend.
Ja ken dat probleemquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik wordt liever niet herkend.
Hoe moet ik je dan herkennen op onze date?quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik word liever niet herkend.
Ik heb teveel eelt denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien ben jij wat moeilijk te plezieren? Zijn er echt zo weinig vrouwen geweest?
Klopt helemaal, alleen niet Indonesisch. Moeder is Surinaams en vader Oost-Europees.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, had het idee dat ze een tintje heeft, Indonesisch ofzo
of zie ik het helemaal fout Tegan?
Ik zag je pas lopen op station Amersfoort hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ken dat probleemgelukkig heeft nog iemand mij herkent (of iig dat dan tegen me gezegd). Zou me dan ook niet meer zo vrij voelen om dingen te posten hier
Het zou mij echt jeuken wat anderen van mij lezen. Maar goed, ik ben hier niet anders dan in het echt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ken dat probleemgelukkig heeft nog iemand mij herkent (of iig dat dan tegen me gezegd). Zou me dan ook niet meer zo vrij voelen om dingen te posten hier
oh ben wel eens lekker gebeft hoor daar niet vanquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:44 schreef Tegan het volgende:
Ik kan ook alleen klaarkomen van beffen met vingers erbij. Maar zelfs zonder is zo goddelijk dat dat niet zo boeit. Pijpen vind ik ook niet echt tof behalve dat hij daar helemaal gek van wordt.
Alles eindigt met seks, RZ.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef RealZeus het volgende:
Waarom eindigt het toch altijd met sex hier?
wie zegt dat het is afgelopen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef RealZeus het volgende:
wat of wie zien we op je usericon dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jullie een idee geven over hoe ik er nu uitzie, zonder een recente foto te posten. Ik word liever niet herkend.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt helemaal, alleen niet Indonesisch. Moeder is Surinaams en vader Oost-Europees.
Omdat het tof is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:46 schreef RealZeus het volgende:
Boeiend, jij mag toch ook aan je trekken komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ben wel eens lekker gebeft hoor daar niet van
denk dat het ook vooral aan mij ligt ik heb nogal gebruiks aanwijzing en gewoon een enorm gevoelig klitje te gevoelig vooral in begin dan moeten ze daar niet keihard overheen racen
enne las ergens over aanwijzingen geven
dat doe ik zeker wel
maar het is niet leuk als je continue zegt een beetje naar links, iets omhoog, sneller, langzamerbij wijze van.
En veel mannen voelen zich ook wel in hun ego aangetast als ze aanwijzingen krijgen, als ik bv hun hand wat verplaats ofzo gheghe
Waarom zou dat uitmaken dan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
lekker dusquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt helemaal, alleen niet Indonesisch. Moeder is Surinaams (echt negerzwart, of hoe noem je dat) en vader Oost-Europees (blank).
ik vind het juist geil als een vrouw "meedoet", helpt of me stimuleert om het beter te doen...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat het ook vooral aan mij ligt ik heb nogal gebruiks aanwijzing en gewoon een enorm gevoelig klitje te gevoelig vooral in begin dan moeten ze daar niet keihard overheen racen
dat doe ik zeker wel
maar het is niet leuk als je continue zegt een beetje naar links, iets omhoog, sneller, langzamerbij wijze van.
En veel mannen voelen zich ook wel in hun ego aangetast als ze aanwijzingen krijgen, als ik bv hun hand wat verplaats ofzo gheghe
ahzo en dat bevalt jou wel een kleurtje?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, had het idee dat ze een tintje heeft, Indonesisch ofzo
of zie ik het helemaal fout Tegan?
Dat zijn dan de verkeerde mannen. In bed zou je naar elkaar toe moeten groeien, niet alleen maar elkaar vertellen hoe goed het wel niet is terwijl je je allebei afvraagt hoe lang het nog gaat duren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
Ik ben nog exact als die foto, alleen dan 15 jaar ouder...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe moet ik je dan herkennen op onze date?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen dingen weten die ik niet bewust aan hun heb verteldquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou dat uitmaken dan.Vind niet dat je je moet schamen voor dingen die je zegt.
Zou mij echt geen bal uitmaken of dat gezegd wordt. leer je alleen maar van dan voor de volgende keerquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik zeker wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |