No fucking way.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou prima de rest van mijn leven zonder seks kunnen. Maar dan wil ik er wel echte hele mooie eeuwige liefde voor terug.!
Ja, dadelijk is ie niet thuisquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
gewoon erheen rijden en je weet het
haha ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jou altijd af of je het meent...
In haar geval meer een roterende asbak.quote:
oh die zijn het ergstequote:Op donderdag 1 januari 2009 17:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een keer gezoend met een meisje dat met haar tong een helikopter op volle snelheid nadeed![]()
en verder ben ik dus nog nooit gekomen
Dan weet je het tochquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dadelijk is ie niet thuis
Hoe schiet jou fobo op ?quote:
All talk no actionquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
gewoon erheen rijden en je weet het
Ik had ook echt het Doe Maar-gevoel:quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh die zijn het ergste![]()
wat jammer dat die ene ervaring er zo ene moest zijn
Roken is ranzig ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In haar geval meer een roterende asbak.
Ze rookte en ik niet.
Edit: da's binnen nu en een paar dagen precies 10 jaar geleden
probeer het uit, als je je heel spannend kleed, ben ik misschien wel thuis en als je bij binnenkomst er nog spannender uitziet en laat zien waar je zin in hebt, blijf ik misschien ook wel thuisquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jou altijd af of je het meent...
of ik het meen? ik heb dat gevoel bij jou ook, dus dat scheeltquote:
leuk he dat houd t spannendquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
of ik het meen? ik heb dat gevoel bij jou ook, dus dat scheelt
Daaromquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]ja jij weet toch al hoe ik eruit zie
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:00 schreef Feitosa het volgende:
Of je zegt gewoon eerlijk; ik ben geil en wil je een keer neuken, scheelt weer vertalingsproblemen.Maar dat kan natuurlijk niet , want dan ben je een slet/ goedkoop etc...
En in het geval van een man kansloos/wanhopig etc.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:00 schreef Feitosa het volgende:
Of je zegt gewoon eerlijk; ik ben geil en wil je een keer neuken, scheelt weer vertalingsproblemen.
Maar dat kan natuurlijk niet , want dan ben je een slet/ goedkoop etc...
tegen wie heb je dat nou?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:00 schreef Feitosa het volgende:
Of je zegt gewoon eerlijk; ik ben geil en wil je een keer neuken, scheelt weer vertalingsproblemen.
Hij welquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]ja jij weet toch al hoe ik eruit zie
.quote:
ik ben geil en wil neuken!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:00 schreef Feitosa het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij wel![]()
[..]
.
spannend houden we het zeker ja![]()
[..]
ik ben geil en wil neuken!![]()
zo, en nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |