Ouch, klinkt nastyquote:
Klinkt ernstig.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klinkt ernstig.
Zijn daar medicijnen voor ?
Aigh zeer besmettelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klinkt ernstig.
Zijn daar medicijnen voor ?
Misschien de "die noobs moeten dood" pillen?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Bloedproppen die longslagaders afsluiten.
Doe eens liefquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien de "die noobs moeten dood" pillen?
Ze hebben aardbeiensmaak...doe eens proevenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik stem voorquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:55 schreef Droxz.nl het volgende:
*Het topic waar mensen honger hebben*
Zo laatste bakkie koffie op het werk, en dan naar huisssssssssssssss
hahahahahquote:
Inderdaad weer even ouderwets gallenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahah
Ik kwam hier vanochtend alleen voor Sgele, daarna vroeg ik jou erbij... en gelijk weer gezellig met een hoop oudjesToch maar snel een nieuw deel maken hoor!
Het is ook dodelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo best
Maar het gaat weer beter?
Daar kwam ik niet voor, ik zag jou hier zo alleen.... dus even gedag zeggen en alvast een prettig (gestoord) nieuwjaar wensen!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Inderdaad weer even ouderwets gallen
Zit je ook flink aan de medicijnen enzo?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is ook dodelijkEn het gaat op heel erg moe zijn na wel.
En ik werd geroepen en riep fubar.. die is nu weer in slaap gevallen denk..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahah
Ik kwam hier vanochtend alleen voor Sgele, daarna vroeg ik jou erbij... en gelijk weer gezellig met een hoop oudjesToch maar snel een nieuw deel maken hoor!
Maar je bent dus wel weer in beter hand? En ben je er nu vanaf of kan het terug komen?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is ook dodelijkEn het gaat op heel erg moe zijn na wel.
Tot gister was het 2 keer per dag prikken en 1x per dag bepaalde hoeveelheid mg pillen slikken (hangt af van bloedwaarde) vanaf gisteravond 1x per week prikken en elke dag pillen. (bloedwaarde was 2x achter elkaar goed). Word 2 a 3x per week geprikt om INR waarde te controleren.. Elke maandag overleg hoe het gaat, om de 6 a 8 weken naar ziekenhuis. Dat was het wel denk ik..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zit je ook flink aan de medicijnen enzo?
Wat een kut levenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar kwam ik niet voor, ik zag jou hier zo alleen.... dus even gedag zeggen en alvast een prettig (gestoord) nieuwjaar wensen!
Ik hoor net dat ik vanmiddag naar de kroeg moet.... wat erg nou
Ik ben wat aan de betere hand, ik ben er nu niet vanaf nee (hele longslagaders zaten voor 90% dicht), het lost uiteindelijk wel allemaal op door alle medicijnen.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel weer in beter hand? En ben je er nu vanaf of kan het terug komen?
Hey olepquote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef Olep het volgende:
Gelukkg nieuwjaar iedereen.
Veel plezier, succes en voorspoed toegewenst.
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben wat aan de betere hand, ik ben er nu niet vanaf nee (hele longslagaders zaten voor 90% dicht), het lost uiteindelijk wel allemaal op door alle medicijnen.
Ik zal er altijd last van blijven houden, kans op herhaling is ivm mijn leeftijd groot.
Ik heb de gemiddelde leeftijd op de longziekte afdeling met 40 jaar omlaag gehaald, persoon na mij was 45 (klaplong) personen na ons waren 70+.
Jij ook Olep!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef Olep het volgende:
Godverdomme zegquote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben wat aan de betere hand, ik ben er nu niet vanaf nee (hele longslagaders zaten voor 90% dicht), het lost uiteindelijk wel allemaal op door alle medicijnen.
Ik zal er altijd last van blijven houden, kans op herhaling is ivm mijn leeftijd groot.
Ik heb de gemiddelde leeftijd op de longziekte afdeling met 40 jaar omlaag gehaald, persoon na mij was 45 (klaplong) personen na ons waren 70+.
Van hetzelfde!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef Olep het volgende:
Ik wist het wel, had alleen geen idee dat het zo erg wasquote:
Google het ook maar nietquote:Op woensdag 31 december 2008 13:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wist het wel, had alleen geen idee dat het zo erg was
Slaap ze! En fijne avond vanavondquote:Op woensdag 31 december 2008 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Google het ook maar niet![]()
Komt wel weer goed hoor! Beetje aanpassingen en nu eerste maanden door komen
Nou werk ze nog ff jij! Bedtijd voor mij, anders red ik het vanavond absoluut niet.
ga ik zometeen ook echt wel pakken ja..quote:
Waarom ga je dan niet eerder naar bedquote:Op woensdag 31 december 2008 13:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ga ik zometeen ook echt wel pakken ja..
was vanochtend weer 6 uur dat ik er in lag.. en om 7 uur ging de wekker..
echt te brak op het moment.. maar we gaan gewoon nog een nachtje door halen
nou niet moe zijn iigquote:Op woensdag 31 december 2008 13:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet eerder naar bed
wat doe je eigenlijk 's avonds?
Dat werd tijd dat je eens ging douchenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Zo...klaar met douchen, nu maar eens aankleden en dan eens snel een beetje shoppen
Je moet wel een goeie nachtrust hebben hequote:Op woensdag 31 december 2008 13:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou niet moe zijn iig
savonds.. meestal muziek luisteren.. spelletje doen.. boek lezen.. film kijken
Klep stond nog openquote:Op woensdag 31 december 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat werd tijd dat je eens ging douchen
Ik rook je hier helemaal
De combinatie Crazy P en slapen... die is er gewoon niet Moozquote:Op woensdag 31 december 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je moet wel een goeie nachtrust hebben he
Als je goed slaapt is je dag ook beter
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:33 schreef Crazy-p het volgende:
lunch tijd
@moozziej.. slaap is nergens voor nodig... is higly overrated
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klep stond nog open
de tyfus wat flauw weer
Dat ze het vol kan houdenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
De combinatie Crazy P en slapen... die is er gewoon niet Mooz
Echt nietquote:Op woensdag 31 december 2008 13:33 schreef Crazy-p het volgende:
lunch tijd
@moozziej.. slaap is nergens voor nodig... is higly overrated
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
@sgele,
Ik al thuis
baas had er genoeg van voor dit jaar en laatste 2 uur bestonden al uit kletsen, hangen, eten en drinken
dank jequote:
Nietusquote:Op woensdag 31 december 2008 14:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dank je
@sgele.. vast wel.. maar nu nog niet.. ben ik van overtuigd
@moozziej.. nee slapen is tijd verspilling.
neejquote:
gezellig ook om zo het nieuwe jaar in te gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 14:11 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb toch echt geen zin meer..
en heb veel meer zin om vanavond gewoon lekker in mn eentje thuis te zitten.. maar ja.. dat kan ik ook niet maken ofzo
ach.. heb helemaal niet het gevoel dat het al oud en nieuw is.. alleen is ook lekker fijn..quote:Op woensdag 31 december 2008 14:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
gezellig ook om zo het nieuwe jaar in te gaanin je uppie
Ik ga gezellig eerst naar me familiequote:Op woensdag 31 december 2008 14:12 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach.. heb helemaal niet het gevoel dat het al oud en nieuw is.. alleen is ook lekker fijn..
maar ja.. kan ik niet maken.. schoonvader enzo.. pfft..
mijn familie woont niet in de buurt.. dan nog zou ik daar niet heen willenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga gezellig eerst naar me familie
en vannacht naar me schoonfamilie
en daarna party time
Lolquote:Op woensdag 31 december 2008 14:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej
*opent blikje redbul* *pakt luciferstokjes om ogen open te houden*
Ik wel ben graag bij me familiequote:Op woensdag 31 december 2008 14:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
mijn familie woont niet in de buurt.. dan nog zou ik daar niet heen willen
en mn schoonfamilie is opzich niet zo erg.. alleen ja.. dan zit je daar suf met je schoonvader die zn bed niet meer uit kan komen enzo :S oh joy
Helaasch wel jaquote:
ik heb het niet zo op familiequote:Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wel ben graag bij me familie
iddquote:
Jij slaapt al maanden niet...het zijn niet de kerstdagen die je ritme overhoop gooien volgens mijquote:Op woensdag 31 december 2008 14:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
idd
mss heb ik het op het moment gewoon niet zo op mensen in het algemeen.. zou ook heel goed kunnen..
stomme feestdagen die mn hele ritme overhoop gooien
M'n theequote:Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij slaapt al maanden niet...het zijn niet de kerstdagen die je ritme overhoop gooien volgens mij
Hier, een nieuwequote:
Thnx...quote:
Fijne jaarwisseling meiske!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Thnx...
Ik ben weer ff pleite
Als ik jullie niet me spreek have fun tonight![]()
ja maar kijk.. normaal gesproken is er zoiets als dingen die ik over dag doe.. en dingen die ik snachts doe..quote:Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij slaapt al maanden niet...het zijn niet de kerstdagen die je ritme overhoop gooien volgens mij
Ik wel ja, moet af en toe dus echt wat doenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:33 schreef Crazy-p het volgende:
is de rest nou gewoon aan het "werk" vandaag?
Is daar helemaal niks aan te doen trouwens? Als jij ''s nachts niet slaapt, en overdag werkt, hoe wil je in hemelsnaam aan je rust komen?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar kijk.. normaal gesproken is er zoiets als dingen die ik over dag doe.. en dingen die ik snachts doe..
maar nu ligt alles een beetje door elkaar..
nou kijk.. daarom heb ik dus over 2 week een gesprek met de arboarts..quote:Op woensdag 31 december 2008 14:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wel ja, moet af en toe dus echt wat doen![]()
[..]
Is daar helemaal niks aan te doen trouwens? Als jij ''s nachts niet slaapt, en overdag werkt, hoe wil je in hemelsnaam aan je rust komen?
Ah, nou hopen dat ze je goed nieuws kunnen brengen zo in het begin van het nieuwe jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 14:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou kijk.. daarom heb ik dus over 2 week een gesprek met de arboarts..
en ook volgende week weer een gesprek met mn psych
kijken wat we kunnen doen
ja.. en als ik dan een tijdje hier niet kom.. dan weten jullie hoe het staat..quote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah, nou hopen dat ze je goed nieuws kunnen brengen zo in het begin van het nieuwe jaar
Dan lig je waarschijnlijk te slapenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:47 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. en als ik dan een tijdje hier niet kom.. dan weten jullie hoe het staat..
mr P I M Pquote:
laten we het hopenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan lig je waarschijnlijk te slapen
quote:
hey MDquote:Op woensdag 31 december 2008 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
*vakantiepost*
succes met werken iedereen...
Ik over 55quote:Op woensdag 31 december 2008 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mr P I M P
ik ben over 20 minuutjes weer weg
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
*vakantiepost*
succes met werken iedereen...
jij ook... pas op met je vingertjes hequote:Op woensdag 31 december 2008 15:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik over 55![]()
Alvast fijne jaarwisseling jongen!![]()
What the ....quote:
gezondheidquote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Crazy-p het volgende:
je verslikken in redbull is best vies..
ja dan had je maar online moeten komen..quote:Op woensdag 31 december 2008 19:10 schreef Bellerophon het volgende:
GodverdommeIs den heule ouden doosch opengetrokken vandaag ofzo? Allemaal oldies, en dan ben ik er geeneens, den drama
![]()
Mensen, alvast een geweldige jaarwisseling!!
Deed je zelfquote:Op woensdag 31 december 2008 19:10 schreef Bellerophon het volgende:
GodverdommeIs den heule ouden doosch opengetrokken vandaag ofzo? Allemaal oldies, en dan ben ik er geeneens, den drama
![]()
Mensen, alvast een geweldige jaarwisseling!!
Je slaapt al hoop ik voor jequote:Op donderdag 1 januari 2009 08:10 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh
hoe was je jaar wisseling?
ik moet geloof ik maar eens op bed
Thx voor die update!quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:51 schreef vamperotica het volgende:
Weer even een Draculettetje- update....
Medicijnen lijken aan te slaan, het gaat al een stukkie beter!
Gister heeft ze samen met manlief van een prachtig vuurwerk genoten.
Dat is zeker koudquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Beste wensen allemaal![]()
Nieuwjaarsduiken is cool
Hey bellerquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef Bellerophon het volgende:
Godverdomme wat was ik bezopen gisteravondStampen op de muziek die Mental Theo draaide om 6.00
* Moozzie paast debbie_19 een emmerquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast debbie_19 een emmer
Te veel gezope dame?
Was het glaastje champagne weer te veel voor je
Mooiquote:
God wat ken je me toch goedquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mooi
*gooit benzine over debbie heeft*
*steekt lucifer aan*
*gooit lucifer op debbie*
Zooo lekker vuurtje
Ps. Je wou toch wel gecremeerd woorden he?
Je hoeft me niet bij mijn status te noemen hoorquote:
Hey manquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:00 schreef tripack het volgende:
gelukkig nieuwjaar iedereen![]()
de beste wensen en veel geluk en werkplezier enzo
Ja echt, ongekend gewoonquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey beller
Lekker uitgeleefd dus?
omfgquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:19 schreef Sgele het volgende:
en nu even de trein uit en richting werk lopen
ik was er net ook al hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:43 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme wat is het kouden glad
Mogguh Mads
morguh Pquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:48 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
inmiddels ook op werk
ik vond het hier toch niet glad hoor Mads.. zelfs gewoon op de fiets naar werk, zonder extra uit te kijken
ja hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morguh P
bij mij in de straat was het echt glad
voor de deur naar werk ook
heb jij geluk gehad
nou jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja he
of het was wel glad en heb ik het gewoon niet gemerkt
wij zijn gewoon hardcorequote:
ja daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou jahet is allemaal goed gegaan
sterf..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:02 schreef tripack het volgende:
iemand nog een beetje zin in?
quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:03 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
sterf..
oh neej wacht.. dat zijn niet mijn woorden
sgelequote:
ik ben niet eens begonnen en ik heb al geen zin meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:05 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben net begonnen..
en heb nu al geen zin meer
kijk.. ik had al niet eens zin om de deur uit te gaan vanochtend!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben niet eens begonnen en ik heb al geen zin meer
Tripack!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
sgelenog een fijne jaarwisseling gehad?
jah ook gezellig veel familie en drank.. ik hoefde dit keer niet de bob te zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!![]()
Ja hoor, alles heul gezellig, veel drank enzo
Hoe was jouw jaarwisseling?
ook de beste wensenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:11 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen
als eerst wens ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2009
heeft iedereen een leuke nieuw jaar gehad ?
Mogguhquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:11 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen
als eerst wens ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2009
heeft iedereen een leuke nieuw jaar gehad ?
naja ik wel maar daarna niet meer, ik heb gehoord dat me oma is overleden Vorige week woensdagquote:
gecondoleerd manquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
naja ik wel maar daarna niet meer, ik heb gehoord dat me oma is overleden Vorige week woensdag![]()
gecondoleerd!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
naja ik wel maar daarna niet meer, ik heb gehoord dat me oma is overleden Vorige week woensdag![]()
ow dat is echt zwaar *** begin van het jaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u. klopt het is erg kut ik had me wel op voorbereid, alleen het komt als nog altijd hard aan, vooral het feit dat me oma altijd voor me klaar stond omdat ik ook geen pa heb gehad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ow dat is echt zwaar *** begin van het jaar
gecondoleerd
ja ik ookquote:
je kan je er wel op voorbereiden, maar dat maakt het verdriet niet minder.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u. klopt het is erg kut ik had me wel op voorbereid, alleen het komt als nog altijd hard aan, vooral het feit dat me oma altijd voor me klaar stond omdat ik ook geen pa heb gehad.
maar ik ben blij dat me ma daar een maand in iran was en me oma heeft gezien![]()
idd,klopt helemaalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je kan je er wel op voorbereiden, maar dat maakt het verdriet niet minder.
Je bent er toch nooit klaar voor.
maar idd mooi dat je ma daar is geweest
we zitten hier welgeteld met 4 manquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
omg, 23 man ingelogt
zit je hier met 2 mandus eigenlijk 21 man
quote:
wij met 6 manquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:36 schreef Queen_E het volgende:
morgen!
dank u.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:38 schreef Queen_E het volgende:
runx gecodoleerd
morgen majesteitquote:
mijn ma heeft iets leuks vanuit iran voor je meegenomenquote:
binnenkort een huwelijk?!?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn ma heeft iets leuks vanuit iran voor je meegenomen![]()
ja thomas(mads) wordt uitgehuwelijktquote:
voor mij ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn ma heeft iets leuks vanuit iran voor je meegenomen![]()
ik wist hetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:53 schreef Runx het volgende:
[..]
ja thomas(mads) wordt uitgehuwelijkten fatima met kontsnor
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:53 schreef Runx het volgende:
[..]
ja thomas(mads) wordt uitgehuwelijkten fatima met kontsnor
nee me ma heeft het geregeld héquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wist hetjij bent beter in het regelen dan sgele die heeft nog steeds geen roemeense mee genomen
wat dan ?quote:
quote:
nou geloof mij , als jij die jungle van fatima kan scheren dan krijg jij van mij een michelin ster voor het scherenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nou geloof mij , als jij die jungle van fatima kan scheren dan krijg jij van mij een michelin ster voor het scheren
en jij verwacht dat ik dat ga zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat dan ?
een waterpijp van 1,50 m ?
een pekan ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
en jij verwacht dat ik dat ga zeggen
ik heb wel onwijs veel smaaktabak gekregen van mijn neef
een opblaasschaap ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
en jij verwacht dat ik dat ga zeggen
ik heb wel onwijs veel smaaktabak gekregen van mijn neef
een Paykan bedoel jequote:
me ma is thuis alleen ik ben niet thuisquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een opblaasschaap ?
is je ma thuis ?![]()
ik weet dat jij niet thuis bentquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:00 schreef Runx het volgende:
[..]
me ma is thuis alleen ik ben niet thuis
nee de opblaasschaap was mijn kado
pekan, paykan, dag, nachtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:00 schreef Runx het volgende:
[..]
een Paykan bedoel je![]()
voor de mensen die niet weten wat het is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paykan
maar paykans worden niet meer gemaakt, nu maakt iran dit http://nl.wikipedia.org/wiki/Samandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
pekan, paykan, dag, nacht
ik zie het verschil niet
dies niet lelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:05 schreef Runx het volgende:
[..]
maar paykans worden niet meer gemaakt, nu maakt iran dit http://nl.wikipedia.org/wiki/Samand
en dit is hun site met de auto's die ze maken en gemaakt hebben http://www.ikco.com/default.aspxquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dies niet lelijk
fucking hel, ik ben nieuwsgierig
het is een penispomp hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:08 schreef Runx het volgende:
[..]
en dit is hun site met de auto's die ze maken en gemaakt hebben http://www.ikco.com/default.aspx
die auto is zeker niet lelijk van binnen lijkt het een BMW
ja me ma vond al dat je zo'n kleine had vandaarquote:
omdat je penis te klein isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
maar hoezo heeft ze iets voor mij meegenomen dan ?
die willik ookquote:
vetquote:
dat kan niet zomaar, het is helemaal custom made, de maten etc alles moet kloppen en dat worden ze door echte vakmannen met de hand geslepen.quote:
cooolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:23 schreef Runx het volgende:
[..]
dat kan niet zomaar, het is helemaal custom made, de maten etc alles moet kloppen en dat worden ze door echte vakmannen met de hand geslepen.
ja man, maar gelukkig deed de chat het welquote:
Chatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ja man, maar gelukkig deed de chat het wel
boven heb je knop chatquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:13 schreef Sgele het volgende:
Dan zit ik hier al zo lang... nooit geweten dat er een chat was
lmao dat meen je nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:13 schreef Sgele het volgende:
Dan zit ik hier al zo lang... nooit geweten dat er een chat was
Dat meen ik dus welquote:
heb je nog meegeboden voor de foto's??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:15 schreef Runx het volgende:
[..], ik zag het toen je kon mee chatten met fokradio dat SHE naakt ging
goede middag!quote:
nee ik wou x keer de chat uitproberenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:19 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je nog meegeboden voor de foto's??
Beste wensen iedereen nogmaals iddquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
goede middag!
gelukkig nieuwjaar overigens voor iedereen maar weer dan he![]()
we blijven bezig vandaag
Ik kijk ook regelmatig naar die knopjes bovenin ja.....notquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dr zit toch echt duidelijk een chat knop boven in
Thnx jij ook Sgele!quote:
nee niet echt maarja wat moet je anders als fok down isquote:
alle Fok mensen in je msn lijst aansprekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
nee niet echt maarja wat moet je anders als fok down is
nee ik ga (mag) niet msnen op het werkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
alle Fok mensen in je msn lijst aanspreken
(niet dat dat er veel zijn)
msn'en met zweedse chix runx..duhquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
nee niet echt maarja wat moet je anders als fok down is
ja maar die heb ik heul nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
chatten met zweedse chix runx..duh
ik ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik ga (mag) niet msnen op het werk
sux to be you !quote:
quote:
Ik heb hier 2 Zweedse dames op de vloer zitten.. beats any kind of chat window dudequote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
msn'en met zweedse chix runx..duh
zijn ze lekker ? (beetje domme vraag maar okquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 Zweedse dames op de vloer zitten.. beats any kind of chat window dude
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:11 schreef Runx het volgende:
[..]
omdat je penis te klein is,
misschien omdat ik de kerstdagen bij jullie mocht doorbrengen ? en jij best aardig kan zijn
netjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zo, nog 1 praktijkopdracht en dan klaaaaar !
ook al verneuk ik er 1, boeiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef Runx het volgende:
[..]
netjesjurgens vond het goed als ik 3.1 en 3.2 had en mijn opdracht uitleg en de website
naaiss... i like
quote:
only if they're naked!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 Zweedse dames op de vloer zitten.. beats any kind of chat window dude
* Sgele zucht....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
zijn ze lekker ? (beetje domme vraag maar ok) , ik denk dat er toch echt 1 is want jij ziet dubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |