Ouch, klinkt nastyquote:
Klinkt ernstig.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klinkt ernstig.
Zijn daar medicijnen voor ?
Aigh zeer besmettelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klinkt ernstig.
Zijn daar medicijnen voor ?
Misschien de "die noobs moeten dood" pillen?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Bloedproppen die longslagaders afsluiten.
Doe eens liefquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien de "die noobs moeten dood" pillen?
Ze hebben aardbeiensmaak...doe eens proevenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik stem voorquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:55 schreef Droxz.nl het volgende:
*Het topic waar mensen honger hebben*
Zo laatste bakkie koffie op het werk, en dan naar huisssssssssssssss
hahahahahquote:
Inderdaad weer even ouderwets gallenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahah
Ik kwam hier vanochtend alleen voor Sgele, daarna vroeg ik jou erbij... en gelijk weer gezellig met een hoop oudjesToch maar snel een nieuw deel maken hoor!
Het is ook dodelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo best
Maar het gaat weer beter?
Daar kwam ik niet voor, ik zag jou hier zo alleen.... dus even gedag zeggen en alvast een prettig (gestoord) nieuwjaar wensen!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Inderdaad weer even ouderwets gallen
Zit je ook flink aan de medicijnen enzo?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is ook dodelijkEn het gaat op heel erg moe zijn na wel.
En ik werd geroepen en riep fubar.. die is nu weer in slaap gevallen denk..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahah
Ik kwam hier vanochtend alleen voor Sgele, daarna vroeg ik jou erbij... en gelijk weer gezellig met een hoop oudjesToch maar snel een nieuw deel maken hoor!
Maar je bent dus wel weer in beter hand? En ben je er nu vanaf of kan het terug komen?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is ook dodelijkEn het gaat op heel erg moe zijn na wel.
Tot gister was het 2 keer per dag prikken en 1x per dag bepaalde hoeveelheid mg pillen slikken (hangt af van bloedwaarde) vanaf gisteravond 1x per week prikken en elke dag pillen. (bloedwaarde was 2x achter elkaar goed). Word 2 a 3x per week geprikt om INR waarde te controleren.. Elke maandag overleg hoe het gaat, om de 6 a 8 weken naar ziekenhuis. Dat was het wel denk ik..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zit je ook flink aan de medicijnen enzo?
Wat een kut levenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar kwam ik niet voor, ik zag jou hier zo alleen.... dus even gedag zeggen en alvast een prettig (gestoord) nieuwjaar wensen!
Ik hoor net dat ik vanmiddag naar de kroeg moet.... wat erg nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |