Ouch, klinkt nastyquote:
Klinkt ernstig.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klinkt ernstig.
Zijn daar medicijnen voor ?
Aigh zeer besmettelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klinkt ernstig.
Zijn daar medicijnen voor ?
Misschien de "die noobs moeten dood" pillen?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Bloedproppen die longslagaders afsluiten.
Doe eens liefquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien de "die noobs moeten dood" pillen?
Ze hebben aardbeiensmaak...doe eens proevenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik stem voorquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:55 schreef Droxz.nl het volgende:
*Het topic waar mensen honger hebben*
Zo laatste bakkie koffie op het werk, en dan naar huisssssssssssssss
hahahahahquote:
Inderdaad weer even ouderwets gallenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahah
Ik kwam hier vanochtend alleen voor Sgele, daarna vroeg ik jou erbij... en gelijk weer gezellig met een hoop oudjesToch maar snel een nieuw deel maken hoor!
Het is ook dodelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo best
Maar het gaat weer beter?
Daar kwam ik niet voor, ik zag jou hier zo alleen.... dus even gedag zeggen en alvast een prettig (gestoord) nieuwjaar wensen!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Inderdaad weer even ouderwets gallen
Zit je ook flink aan de medicijnen enzo?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is ook dodelijkEn het gaat op heel erg moe zijn na wel.
En ik werd geroepen en riep fubar.. die is nu weer in slaap gevallen denk..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahah
Ik kwam hier vanochtend alleen voor Sgele, daarna vroeg ik jou erbij... en gelijk weer gezellig met een hoop oudjesToch maar snel een nieuw deel maken hoor!
Maar je bent dus wel weer in beter hand? En ben je er nu vanaf of kan het terug komen?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is ook dodelijkEn het gaat op heel erg moe zijn na wel.
Tot gister was het 2 keer per dag prikken en 1x per dag bepaalde hoeveelheid mg pillen slikken (hangt af van bloedwaarde) vanaf gisteravond 1x per week prikken en elke dag pillen. (bloedwaarde was 2x achter elkaar goed). Word 2 a 3x per week geprikt om INR waarde te controleren.. Elke maandag overleg hoe het gaat, om de 6 a 8 weken naar ziekenhuis. Dat was het wel denk ik..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zit je ook flink aan de medicijnen enzo?
Wat een kut levenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar kwam ik niet voor, ik zag jou hier zo alleen.... dus even gedag zeggen en alvast een prettig (gestoord) nieuwjaar wensen!
Ik hoor net dat ik vanmiddag naar de kroeg moet.... wat erg nou
Ik ben wat aan de betere hand, ik ben er nu niet vanaf nee (hele longslagaders zaten voor 90% dicht), het lost uiteindelijk wel allemaal op door alle medicijnen.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel weer in beter hand? En ben je er nu vanaf of kan het terug komen?
Hey olepquote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef Olep het volgende:
Gelukkg nieuwjaar iedereen.
Veel plezier, succes en voorspoed toegewenst.
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben wat aan de betere hand, ik ben er nu niet vanaf nee (hele longslagaders zaten voor 90% dicht), het lost uiteindelijk wel allemaal op door alle medicijnen.
Ik zal er altijd last van blijven houden, kans op herhaling is ivm mijn leeftijd groot.
Ik heb de gemiddelde leeftijd op de longziekte afdeling met 40 jaar omlaag gehaald, persoon na mij was 45 (klaplong) personen na ons waren 70+.
Jij ook Olep!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef Olep het volgende:
Godverdomme zegquote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben wat aan de betere hand, ik ben er nu niet vanaf nee (hele longslagaders zaten voor 90% dicht), het lost uiteindelijk wel allemaal op door alle medicijnen.
Ik zal er altijd last van blijven houden, kans op herhaling is ivm mijn leeftijd groot.
Ik heb de gemiddelde leeftijd op de longziekte afdeling met 40 jaar omlaag gehaald, persoon na mij was 45 (klaplong) personen na ons waren 70+.
Van hetzelfde!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef Olep het volgende:
Ik wist het wel, had alleen geen idee dat het zo erg wasquote:
Google het ook maar nietquote:Op woensdag 31 december 2008 13:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wist het wel, had alleen geen idee dat het zo erg was
Slaap ze! En fijne avond vanavondquote:Op woensdag 31 december 2008 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Google het ook maar niet![]()
Komt wel weer goed hoor! Beetje aanpassingen en nu eerste maanden door komen
Nou werk ze nog ff jij! Bedtijd voor mij, anders red ik het vanavond absoluut niet.
ga ik zometeen ook echt wel pakken ja..quote:
Waarom ga je dan niet eerder naar bedquote:Op woensdag 31 december 2008 13:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ga ik zometeen ook echt wel pakken ja..
was vanochtend weer 6 uur dat ik er in lag.. en om 7 uur ging de wekker..
echt te brak op het moment.. maar we gaan gewoon nog een nachtje door halen
nou niet moe zijn iigquote:Op woensdag 31 december 2008 13:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet eerder naar bed
wat doe je eigenlijk 's avonds?
Dat werd tijd dat je eens ging douchenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Zo...klaar met douchen, nu maar eens aankleden en dan eens snel een beetje shoppen
Je moet wel een goeie nachtrust hebben hequote:Op woensdag 31 december 2008 13:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou niet moe zijn iig
savonds.. meestal muziek luisteren.. spelletje doen.. boek lezen.. film kijken
Klep stond nog openquote:Op woensdag 31 december 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat werd tijd dat je eens ging douchen
Ik rook je hier helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |