ja me ma vond al dat je zo'n kleine had vandaarquote:
omdat je penis te klein isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
maar hoezo heeft ze iets voor mij meegenomen dan ?
die willik ookquote:
vetquote:
dat kan niet zomaar, het is helemaal custom made, de maten etc alles moet kloppen en dat worden ze door echte vakmannen met de hand geslepen.quote:
cooolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:23 schreef Runx het volgende:
[..]
dat kan niet zomaar, het is helemaal custom made, de maten etc alles moet kloppen en dat worden ze door echte vakmannen met de hand geslepen.
ja man, maar gelukkig deed de chat het welquote:
Chatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ja man, maar gelukkig deed de chat het wel
boven heb je knop chatquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:13 schreef Sgele het volgende:
Dan zit ik hier al zo lang... nooit geweten dat er een chat was
lmao dat meen je nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:13 schreef Sgele het volgende:
Dan zit ik hier al zo lang... nooit geweten dat er een chat was
Dat meen ik dus welquote:
heb je nog meegeboden voor de foto's??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:15 schreef Runx het volgende:
[..], ik zag het toen je kon mee chatten met fokradio dat SHE naakt ging
goede middag!quote:
nee ik wou x keer de chat uitproberenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:19 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je nog meegeboden voor de foto's??
Beste wensen iedereen nogmaals iddquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
goede middag!
gelukkig nieuwjaar overigens voor iedereen maar weer dan he![]()
we blijven bezig vandaag
Ik kijk ook regelmatig naar die knopjes bovenin ja.....notquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dr zit toch echt duidelijk een chat knop boven in
Thnx jij ook Sgele!quote:
nee niet echt maarja wat moet je anders als fok down isquote:
alle Fok mensen in je msn lijst aansprekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
nee niet echt maarja wat moet je anders als fok down is
nee ik ga (mag) niet msnen op het werkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
alle Fok mensen in je msn lijst aanspreken
(niet dat dat er veel zijn)
msn'en met zweedse chix runx..duhquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
nee niet echt maarja wat moet je anders als fok down is
ja maar die heb ik heul nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
chatten met zweedse chix runx..duh
ik ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik ga (mag) niet msnen op het werk
sux to be you !quote:
quote:
Ik heb hier 2 Zweedse dames op de vloer zitten.. beats any kind of chat window dudequote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
msn'en met zweedse chix runx..duh
zijn ze lekker ? (beetje domme vraag maar okquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 Zweedse dames op de vloer zitten.. beats any kind of chat window dude
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:11 schreef Runx het volgende:
[..]
omdat je penis te klein is,
misschien omdat ik de kerstdagen bij jullie mocht doorbrengen ? en jij best aardig kan zijn
netjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zo, nog 1 praktijkopdracht en dan klaaaaar !
ook al verneuk ik er 1, boeiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef Runx het volgende:
[..]
netjesjurgens vond het goed als ik 3.1 en 3.2 had en mijn opdracht uitleg en de website
naaiss... i like
quote:
only if they're naked!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 Zweedse dames op de vloer zitten.. beats any kind of chat window dude
* Sgele zucht....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
zijn ze lekker ? (beetje domme vraag maar ok) , ik denk dat er toch echt 1 is want jij ziet dubbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |