Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Herman kent z'n plaats niet, ruilen met Cohen!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Herman zingt erg mooileuk nummer..
Dat was met Cliff Richard ook: versie met The young ones en zijn eigen versie van Living doll scheelde niet meer dan 20 nummers.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef fratsman het volgende:
Nou, daar zitten ook nog geen 20 nummers tussen.Leonard Cohen en Herman van Veen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik liet het ook bewust aan jou over
Moiquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:51 schreef Neleos het volgende:
Leonard Cohen doet dat echt wel veel mooier dan die over-articulerende Herman van Veen. Wie had er ook alweer zo'n hekel aan Herman vandaag?
Vandaar. Maar ik snap nog steeds niet wat hij nou eigenlijk wil zeggen, maar dat kan aan mij liggen.quote:
Nee, McCartneyquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De versie van VOF de Kunst is gewoon t beste. Punt.
True true...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moi
En terecht.
Stupide kutclown is het. En ik krijg echt de kriebels van zijn manier van zingen, zo nep, zo vreselijk nep.
Juist welquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je vertrouwt me nu al niet meer
Ah, gezien ik toch nog twee uurtjes heb geslapen, neem ik het gewoon van je aan!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Juist wel
Ik vertrouwde erop dat jij het wel zou doen
Hoe voel je je nu? Al wat beter dan vanmiddag?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, gezien ik toch nog twee uurtjes heb geslapen, neem ik het gewoon van je aan!
Zo hoog als Philip Bailey komt niemand.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef ElizabethR het volgende:
Eens kijken of ik de hoge uithalen aan het einde nog haal
Gelukkig wel ja, heb wel nog steeds erg veel last van hoge bloeddruk en hartslag...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu? Al wat beter dan vanmiddag?
Heb je ook met Earth, Wind and Fire op het podium gestaan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef ElizabethR het volgende:
Eens kijken of ik de hoge uithalen aan het einde nog haal
I'd wishquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je ook met Earth, Wind and Fire op het podium gestaan?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I'd wish![]()
![]()
Wel met Nana Mouskouri
Mooiquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, gezien ik toch nog twee uurtjes heb geslapen, neem ik het gewoon van je aan!
Wat naar! Hoe komt dat dan? Je bent toch nog hartstikke jong?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, heb wel nog steeds erg veel last van hoge bloeddruk en hartslag...
Ik sluit me helemaal aan bij dit rijtje inclusief het smiliegebruikquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:00 schreef peaceman het volgende:
303 341 Police - Roxanne (1979)![]()
302 320 Dire Straits - Romeo and Juliet (1980)![]()
301 655 Queen - We are the champions (1977)![]()
![]()
300 231 Acda & De Munnik - Ren Lenny ren (2002)![]()
299 248 Keane - Somewhere only we know (2004)![]()
298 295 Bee Gees - Words (1968)![]()
297 138 Rowwen Hèze - De neus umhoeg (1995)![]()
296 368 Ten Years After - I'm going home (1971)![]()
295 383 Bangles - Eternal flame (1989)![]()
294 305 Racoon - Love you more (2005)![]()
293 91 Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time to say goodbye (1997)![]()
292 405 Jethro Tull - Locomotive breath (1972)![]()
291 410 Joe Cocker - You are so beautiful (1975)![]()
290 366 Vangelis - Conquest of paradise (1995)![]()
289 354 Bee Gees - How deep is your love (1977)![]()
Matig uurtje!
Even een correctie aangebrachtquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:00 schreef peaceman het volgende:
Geen idee. Vorige week ook een keer gehad, vandaag weer. Ik hou het wel in de gaten. En anders ga ik wel weer roken, dan heb ik nooit ietsquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat naar! Hoe komt dat dan? Je bent toch nog hartstikke jong?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:00 schreef peaceman het volgende:
303 341 Police - Roxanne (1979)![]()
302 320 Dire Straits - Romeo and Juliet (1980)![]()
301 655 Queen - We are the champions (1977)![]()
![]()
300 231 Acda & De Munnik - Ren Lenny ren (2002)![]()
299 248 Keane - Somewhere only we know (2004)![]()
298 295 Bee Gees - Words (1968)![]()
297 138 Rowwen Hèze - De neus umhoeg (1995)![]()
296 368 Ten Years After - I'm going home (1971)![]()
295 383 Bangles - Eternal flame (1989)![]()
294 305 Racoon - Love you more (2005)![]()
292 405 Jethro Tull - Locomotive breath (1972)![]()
291 410 Joe Cocker - You are so beautiful (1975)![]()
290 366 Vangelis - Conquest of paradise (1995)![]()
289 354 Bee Gees - How deep is your love (1977)![]()
Matig uurtje!
Dat is dan weer het soort cult waar ik niets van begrijp (net als de film pulp fiction waarderen).quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
De neus umhoeg is een geweldig nummer
Zeg dat wel. Vooral Acda en de Munnik, dat is echt afschuwelijk. Ik begrijp niet dat mensen daarnaar kunnen luisteren.quote:
Veel mensen snappen de gedachte achter het nummer niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
De neus umhoeg is een geweldig nummer
Gewoon, zij gaf een concert (in Breda geloof ik) en had extra achtergrondzingerts nodig.quote:
Inderdaad. Gelukkig zie jij het welquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef fratsman het volgende:
[..]
Veel mensen snappen de gedachte achter het nummer niet.Een van de Mooiste van Rowwen Heze imho.
Rustig aan doen dan maar en proberen wel te slapen vannacht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, heb wel nog steeds erg veel last van hoge bloeddruk en hartslag...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef djenneke het volgende:
Beetje verneukt dit nummer, door de film Moulin Rouge.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Rustig aan doen dan maar en proberen wel te slapen vannacht.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef cafca het volgende:
Ik vind dat nummer van Dire Straits best leuk, maar waarom staat het in godsnaam tien keer in de top 2000?
In een matig uurtje lijkt dat me nou juist nog het leukste om te horen. Dit nummer wijkt in de uitvoering ook wel af van het standaard gezeur van Acda en de Munnik, iets meer bombast ten opzichte van het kale geneuzel op piano en gitaar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Vooral Acda en de Munnik, dat is echt afschuwelijk. Ik begrijp niet dat mensen daarnaar kunnen luisteren.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef peaceman het volgende:
En toch is dit een mooi nummer.
3x in de top 25, en dat vind jij ondergewaardeerd?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Dire Straits wordt echt zwaar ondergewaardeerd.
Ik snap hem nu pasquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef cafca het volgende:
Ik vind dat nummer van Dire Straits best leuk, maar waarom staat het in godsnaam tien keer in de top 2000?
Ik heb een paar betere vragen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef cafca het volgende:
Dat komt door z'n slaapverwekkende stem, hoewel dat in dit nummer meevalt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Dire Straits wordt echt zwaar ondergewaardeerd.
Nee, in de auto gehoord.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En telegraph road heb je uiteraard weer gemist zeker ??
Het kan nooit genoeg zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef cafca het volgende:
[..]
3x in de top 25, en dat vind jij ondergewaardeerd?
Ik vind dat hij dit nummer echt met gevoel zingt (boosheid, teleurstelling, pijn, maar ook met stiekem plezier over wat is geweest). Waarschijnlijk dat ik het daarom zo tof vindquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat komt door z'n slaapverwekkende stem, hoewel dat in dit nummer meevalt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef cafca het volgende:
3x in de top 25, en dat vind jij ondergewaardeerd?
Dire Straits is een beetje een allemansvriendje. En muziekpuristen houden daar niet van.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Niet in de Top 2000. Zodra mensen zeggen dat ze Dire Straits goed vinden, of dat ze in ieder geval wel wat mooie nummers hebben gemaakt, doen anderen vaak heel schamper.
Ik was voor mezelf al een lijstje aan het maken met onbegrijpelijke noteringen.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb een paar betere vragen.
Waarom staan Coldplay, Katie Melua, Blof en Marco Borsato er zo vaak in? en vooral: waarom zo hoog?
Heb 'r toch wel herinneringen aan die helemaal niets met carnaval te maken hebben.quote:
Dat klopt. Is mijn ervaring ook. Ook wordt er vaak schamper gedaan over de gitarist Mark Knopfler.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Niet in de Top 2000. Zodra mensen zeggen dat ze Dire Straits goed vinden, of dat ze in ieder geval wel wat mooie nummers hebben gemaakt, doen anderen vaak heel schamper.
Hoe heet-ie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:12 schreef FictionalFenna het volgende:
293 91 Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time to say goodbye (1997)(memories...)
En dat vind jij niet 2x teveel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik was voor mezelf al een lijstje aan het maken met onbegrijpelijke noteringen.....
(coldplee staat er overigens maar 2x in)
Ik vind Dire Straits best leuk, echt. Ik heb die eerste LP en Love over Gold redelijk veel gedraaid. Maar ik vind het allemaal wel erg veel op elkaar lijken.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het zijn wel de mindere nummers van Coldplay die in de lijst staan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik was voor mezelf al een lijstje aan het maken met onbegrijpelijke noteringen.....
(coldplee staat er overigens maar 2x in)
Niet alles wat niets met carnaval te maken heeft is automatisch tofquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb 'r toch wel herinneringen aan die helemaal niets met carnaval te maken hebben.
Tof nummer dus
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef Neleos het volgende:
Wat een arrogante bombast.Past precies bij Ajax.
Haha nee, heeft niks met verliefdheid te maken.quote:
Love over gold is dan ook hun beste plaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind Dire Straits best leuk, echt. Ik heb die eerste LP en Love over Gold redelijk veel gedraaid. Maar ik vind het allemaal wel erg veel op elkaar lijken.....
Precies. Je pikt hem overal uit (zoals op dat nummer van Phil Lynott), maar dat is dan saai. Terwijl andere gitaristen worden geroemd omdat ze zo'n herkenbare sound hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef peaceman het volgende:
Dat klopt. Is mijn ervaring ook. Ook wordt er vaak schamper gedaan over de gitarist Mark Knopfler.
Scherpe analyse. Meer woorden hoef je er eigenlijk niet aan toe te voegen.quote:
Kom op zeg... Coldplay is toch net als James Last. Bijna iedereen vindt het mooi, maar het is gewoon kut.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs niet teveel. En ik dr nie van..
Ja precies. Hoe kan je dit in je top 10 zetten. Ik kan er echt niet bij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef djenneke het volgende:
Wat is dit nou weer voor een achterlijke notering? Hoe kom je hierbij? Wat voor een kutherinneringen moet je dan niet hebben?
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op zeg... Coldplay is toch net als James Last. Bijna iedereen vindt het mooi, maar het is gewoon kut.
Als het nummer van Parachutes zou komen ja - en dan bij voorkeur Yellow, Trouble of Don't Panic - maar daarna toch niet meer?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee. Ik vind 1140 best een terchte plek voor een nummer van Coldplay
Nee, ik vind t net zo interessant als Radiohead, dat wel...dus 2 noteringen is dan primaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op zeg... Coldplay is toch net als James Last. Bijna iedereen vindt het mooi, maar het is gewoon kut.
Vond ik pas na 'Money for nothing' . . .quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:15 schreef cafca het volgende:
Ik vind Dire Straits best leuk, echt. Ik heb die eerste LP en Love over Gold redelijk veel gedraaid. Maar ik vind het allemaal wel erg veel op elkaar lijken.....
1940 - 1945 daar ergens tussen in . . .quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef cafca het volgende:
Nee. Ik vind 1140 best een terchte plek voor een nummer van Coldplay
Ik hou helemaal niet van James Lastquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, ik vind t net zo interessant als Radiohead, dat wel...dus 2 noteringen is dan prima![]()
Radiohead is vele malen interessanter. Qua muziek (melodie, instrumentgebruik, zang) en tekst.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik vind t net zo interessant als Radiohead, dat wel...dus 2 noteringen is dan prima
Precies, wel leuk. Ergens op nummer 3024 leuk. Ofzo.quote:
Gaat dat over We are the Champions?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef djenneke het volgende:
Wat is dit nou weer voor een achterlijke notering? Hoe kom je hierbij? Wat voor een kutherinneringen moet je dan niet hebben?
Neen, het ging over Len Rennie Lenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gaat dat over We are the Champions?
Ik sport al jaren en als je dan iets wint wordt dat nummer geregeld gedraaid. Cliché, maar daardoor nog geen kutherinnering. Verre van zelfs
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Precies, wel leuk. Ergens op nummer 3024 leuk. Ofzo.
Volgens mij ging die over Ren Lenny Ren, dacht ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik sport al jaren en als je dan iets wint wordt dat nummer geregeld gedraaid. Cliché, maar daardoor nog geen kutherinnering. Verre van zelfs
Dit wel:quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef djenneke het volgende:
Ik kan dit nummer niet goed of geweldig vinden. Maar het is wel een tof nummer voor als je jezelf of een team of wat dan ook even helemaal fantastisch vindt
Kloptquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens mij ging die over Ren Lenny Ren, dacht ik
Nou live is Radiohead toch wel 10x beter hoor... ik ben Radiohead pas echt gaan waarderen na hun optreden in het Westerpark dit jaar.... daarvoor vond ik het wel leuk, nu vind ik ze echt goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef cafca het volgende:
Eigenlijk lijkt Keane ook wel op Radiohead.....
Ik had hem al gepost... de volgende mag jij doen.... ik doe niet meer....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef qonmann het volgende:
Smile an everlasting smile,
a smile can bring you near to me.
Don't ever let me find you down, cause that would
bring a tear to me.
This world has lost its glory,
let's start a brand new story now, my love.
Right now, there'll be no other time
and I can show you how, my love
Talk in everlasting words,
and dedicate them all to me.
And I will give you all my life,
I'm here if you should call to me.
You think that I don't even mean a single word I say.
It's only words, and words are all I have,
to take your heart away.
Da da da da da da da,
Da da da da da da da da
Da da da da da da,
Da da da da da da da da da
You think that I don't even mean a single word I say.
to take your heart away.
to take your heart away.
to take your heart away.
Ga Radiohead (die al veel eerder begonnen was dan die andere bands) nou niet vergelijken met pure meuk...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Precies, Radiohead, Coldplay, Keane, Melee..1 pot nat
Tja, je kan een hoop van Radiohead zeggen, maar niet dat de albums op elkaar lijken bijvoorbeeld. Of het kunstje 4x in verschillende vormen uitbrengen. Dat je het wel/niet mooi vindt, staat daar los van. Bij Coldplay heb ik niet het idee dat de platen enorm van elkaar verschillen. Neem Viva la vida. Die had gerust op A rush of blood kunnen staan, zelfs op Parachutes. Kortom het is vrij inwisselbaar bij hun.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik vind t net zo interessant als Radiohead, dat wel...dus 2 noteringen is dan prima
Nouja, heb ik toch wat gedeeld hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neen, het ging over Len Rennie Len
293 is ook wel een goed nummer voor de stoelgang.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
Bij 293 ga ik maar eens schijten.
Dit uurtje valt in zijn geheel wel iets tegen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef cafca het volgende:
Eigenlijk lijkt Keane ook wel op Radiohead.....
Het wordt nu echt tijd om naar bed te gaan...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, je kan een hoop van Radiohead zeggen, maar niet dat de albums op elkaar lijken bijvoorbeeld. Of het kunstje 4x in verschillende vormen uitbrengen. Dat je het wel/niet mooi vindt, staat daar los van. Bij Coldplay heb ik niet het idee dat de platen enorm van elkaar verschillen. Neem Viva la vida. Die had gerust op A rush of blood kunnen staan, zelfs op Parachutes. Kortom het is vrij inwisselbaar bij hun.
Nee, dat zijn de bg'squote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Neleos het volgende:
Of ik ben dronken of mijn radio hapert of radio 2 zit weer eens te kloten?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
Het wordt nu echt tijd om naar bed te gaan...
Hier geen haperingen, hadden wij gisteren wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Neleos het volgende:
je bent vast dronkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Neleos het volgende:
Da's gewoon een eigen sound hebben. Dat kun je The Ramones bijv. toch ook niet kwalijk nemen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, je kan een hoop van Radiohead zeggen, maar niet dat de albums op elkaar lijken bijvoorbeeld. Of het kunstje 4x in verschillende vormen uitbrengen. Dat je het wel/niet mooi vindt, staat daar los van. Bij Coldplay heb ik niet het idee dat de platen enorm van elkaar verschillen. Neem Viva la vida. Die had gerust op A rush of blood kunnen staan, zelfs op Parachutes. Kortom het is vrij inwisselbaar bij hun.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's gewoon een eigen sound hebben. Dat kun je The Ramones bijv. toch ook niet kwalijk nemen?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Als Amsterdammer ben ik lid van de fanclub van Rowwen Hèze...
Als Limburger heb ik daar veel respect voor!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Gooi je ook met bier op hun concerten??quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
uh nuh uh, ik had de vertalingquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
3x de songtekst nu![]()
ja ik weet het, ik had gezegd naar bed te gaan, maar ik heb mn watertje nog niet op
Ja, als je steeds hetzelfde trucje uithaalt dan heb je een eigen geluid jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's gewoon een eigen sound hebben. Dat kun je The Ramones bijv. toch ook niet kwalijk nemen?
pssst dat hoeven we ons niet af te vragen, omdat we allemaal weten dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Fred_B het volgende:
Rowwen Heze is altijd leuk
Hoewel je je kunt afvragen of dit het op 296-na-beste nummer uit de geschiedenis is
Nee, ik tape ze wel stiekem...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gooi je ook met bier op hun concerten??
Dit snap ik toch anders nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van de vertalingen??![]()
Nou een beetje wel hoor....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo erg is het nou toch ook weer niet...
quote:
En terecht. Ik ben als tukker geen lid. Maar ben wel enorm fan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Ja, daar hebben we nu helemaal niets meer aan hequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:29 schreef Homdeck het volgende:
even offtopic: wat een fantastische pot net van barney op wk darten. zelden zo'n spannende wedstrijd gezien
Ach, daar dragen die baggerslechte vertalingen toch niet aan bijquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
misschien zijn er ook wel mensen die de Engelse teksten niet begrijpen...
Joah, met de neus omhoeg.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:29 schreef djenneke het volgende:
Maar goed, het gaat er dus over dat we allemaal DOET gaan
Ze waren supermooi...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, daar dragen die baggerslechte vertalingen toch niet aan bij
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Doe me toch maar de Woodstock-versie
Tenzij je levend verbrandt, verdrinkt met je gezicht naar beneden en vervolgens wordt gecremeerd ofzoquote:
we zijn er doorheenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef Wexy het volgende:
wow bijna een topic gemist
ken deze niet... en moet zeggen.. vind het ook niets
Sweet Dreamsquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik wens de nachtbrakers nog veel luisterplezier, ik sla even wat uurtjes over...
Dat had ik kunnen wetenquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo wel Racoon trouwens, kan niet zeggen dat ik dat erg vind. Al zullen de meesten in het topic dat niet met me eens zijn
Susanne Hoffs ja, maar wat is je punt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar ik vind het wel raar, want normaal heb je altijd bij die wijvengroepen, met drie van die wijven, heb je altijd één de lekkerste. Dat is toch zo? Dat had je vroeger al, bij The Supremes. En de Three Degrees. En later bij de Bangles, weet je niet? Die kleine van de Bangles, godverdomme, lekker ding, of niet? Ja, kapot naaien als een gek.
Ja, dat kan ook. Maar dan ga je symbolisch gezien nog met de de neus omhoog.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tenzij je levend verbrandt, verdrinkt met je gezicht naar beneden en vervolgens wordt gecremeerd ofzo
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Susanne Hoffs ja, maar wat is je punt?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:36 schreef FritsFlits het volgende:
Racoon met hun gebrekkige Engels... nee, dankje. The Bangles, hoewel dat inmiddels fout is, het vroeger een mooi liedje was.
Dit nummer van Racoon is het enige mooie werk van hen
Ah zo.... ken Teeuwen niet heel goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]En ik heb nog wel een hekel aan Teeuwen
Ging eigenlijk meer over Boney Mquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah zo.... ken Teeuwen niet heel goed.
quote:Yeah, mooi nummer. Van wie was dat nummer ook al weer? “Boney M” Wie? “Boney M” Boney M, ja Boney M. Was goed he? Boney M. Tsja, drie van die fotzige wijven. Tsja, wah, fotzige wijven en zo’n aap zat er bij he, een aap. Ja, niet omdat hij zwart is, dat bedoel ik niet he, dat bedoel ik niet. Ja, ik denk wel, dat als je zwart bent, moet je niet zo gaan dansen, dat is toch zo? Beetje dubbel op
kevers? koningin? rollende stenen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef FictionalFenna het volgende:
Wie noemt z'n band nou wasbeer?
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
kevers? koningin? rollende stenen?
radiohoofd? koudspel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
kevers? koningin? rollende stenen?
Het is niet slecht, er is alleen geen f**k aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Neleos het volgende:
Racoon is redelijk prima te pruimen.
Kan wel kloppen, deze werd op de begrafenis van m'n opa gedraaid. Had op zich niet veel met hem, maar het nummer heeft wel iets extra's nu. Toch apart.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nou over het draaien van de muziek bij begrafenissen, dit staat volgens mij wel in de top10...
Dat heb ik met Caruso (versie van Bocelli)... Kan me echt tot tranen krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, deze werd op de begrafenis van m'n opa gedraaid. Had op zich niet veel met hem, maar het nummer heeft wel iets extra's nu. Toch apart.
Mijn opa had op zn begrafenis I want to break free van Queen... omdat hij dat zo'n mooi nummer vond. Volgens mij heeft die beste man nooit echt geweten waar het lied over gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, deze werd op de begrafenis van m'n opa gedraaid. Had op zich niet veel met hem, maar het nummer heeft wel iets extra's nu. Toch apart.
zingenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Oh God nee, hier gaan ze samen zingen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:43 schreef FictionalFenna het volgende:
Radiohead is toch een nummer van Talking heads?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:43 schreef FictionalFenna het volgende:
Radiohead is toch een nummer van Talking heads?
Ik vind het echt niks. Meer de reden van mijn begrafenis dan het nummer óp mijn begrafenis.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nou over het draaien van de muziek bij begrafenissen, dit staat volgens mij wel in de top10...
Edit:
Even opgezocht en ja hoor, op nummer 2 zelfs:
Volgens de Dela Uitvaartmuziek Top 50 is de top 10 als volgt samengesteld:
1) Het water | Marco Borsato
2) Time to Say Goodbye | Andrea Boccelli & Sarah Brightman
3) Tears in Heaven | Eric Clapton
4) Afscheid nemen bestaat niet | Marco Borsato
5) Angels | Robby Williams
6) Goodbye my lover | James Blunt
7) Who wants to live forever | Queen
8) De weg | Guus Meeuwis
9) The rose | Bette Midler
10) Ave Maria | J. Caccini
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hou niet van Bocelli, maar hier is dan weer het voordeel dat Brightman d'r bek houdt.
Terustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik heb mn watertje op, tijd om naar bed te gaanSlaap lekker voor straks allemaal
![]()
![]()
quote:
iddquote:
Trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik heb mn watertje op, tijd om naar bed te gaanSlaap lekker voor straks allemaal
![]()
Ik was het niet van plan, maar wat de baby ervan vindt?? Maar de verwachting is niet dat het voor de 40 weken gaat gebeuren. Dus ik heb nog eventjes....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Trusten DiaanNiet bevallen in oudejaarsnacht, hè
Wat een rampmuziek. 2x Marco Borsato en James Blunt. Gelukkig heb ik nummers die er no-way in kunnen staan. Heb wel een aparte muzieksmaak somsquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens de Dela Uitvaartmuziek Top 50 is de top 10 als volgt samengesteld:
1) Het water | Marco Borsato
2) Time to Say Goodbye | Andrea Boccelli & Sarah Brightman
3) Tears in Heaven | Eric Clapton
4) Afscheid nemen bestaat niet | Marco Borsato
5) Angels | Robby Williams
6) Goodbye my lover | James Blunt
7) Who wants to live forever | Queen
8) De weg | Guus Meeuwis
9) The rose | Bette Midler
10) Ave Maria | J. Caccini
Forum Opties | |