Ging eigenlijk meer over Boney Mquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah zo.... ken Teeuwen niet heel goed.
quote:Yeah, mooi nummer. Van wie was dat nummer ook al weer? “Boney M” Wie? “Boney M” Boney M, ja Boney M. Was goed he? Boney M. Tsja, drie van die fotzige wijven. Tsja, wah, fotzige wijven en zo’n aap zat er bij he, een aap. Ja, niet omdat hij zwart is, dat bedoel ik niet he, dat bedoel ik niet. Ja, ik denk wel, dat als je zwart bent, moet je niet zo gaan dansen, dat is toch zo? Beetje dubbel op
kevers? koningin? rollende stenen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef FictionalFenna het volgende:
Wie noemt z'n band nou wasbeer?
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
kevers? koningin? rollende stenen?
radiohoofd? koudspel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
kevers? koningin? rollende stenen?
Het is niet slecht, er is alleen geen f**k aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Neleos het volgende:
Racoon is redelijk prima te pruimen.
Kan wel kloppen, deze werd op de begrafenis van m'n opa gedraaid. Had op zich niet veel met hem, maar het nummer heeft wel iets extra's nu. Toch apart.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nou over het draaien van de muziek bij begrafenissen, dit staat volgens mij wel in de top10...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |