Scherpe analyse. Meer woorden hoef je er eigenlijk niet aan toe te voegen.quote:
Kom op zeg... Coldplay is toch net als James Last. Bijna iedereen vindt het mooi, maar het is gewoon kut.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs niet teveel. En ik dr nie van..
Ja precies. Hoe kan je dit in je top 10 zetten. Ik kan er echt niet bij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef djenneke het volgende:
Wat is dit nou weer voor een achterlijke notering? Hoe kom je hierbij? Wat voor een kutherinneringen moet je dan niet hebben?
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op zeg... Coldplay is toch net als James Last. Bijna iedereen vindt het mooi, maar het is gewoon kut.
Als het nummer van Parachutes zou komen ja - en dan bij voorkeur Yellow, Trouble of Don't Panic - maar daarna toch niet meer?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee. Ik vind 1140 best een terchte plek voor een nummer van Coldplay
Nee, ik vind t net zo interessant als Radiohead, dat wel...dus 2 noteringen is dan primaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op zeg... Coldplay is toch net als James Last. Bijna iedereen vindt het mooi, maar het is gewoon kut.
Vond ik pas na 'Money for nothing' . . .quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:15 schreef cafca het volgende:
Ik vind Dire Straits best leuk, echt. Ik heb die eerste LP en Love over Gold redelijk veel gedraaid. Maar ik vind het allemaal wel erg veel op elkaar lijken.....
1940 - 1945 daar ergens tussen in . . .quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef cafca het volgende:
Nee. Ik vind 1140 best een terchte plek voor een nummer van Coldplay
Ik hou helemaal niet van James Lastquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, ik vind t net zo interessant als Radiohead, dat wel...dus 2 noteringen is dan prima![]()
Radiohead is vele malen interessanter. Qua muziek (melodie, instrumentgebruik, zang) en tekst.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik vind t net zo interessant als Radiohead, dat wel...dus 2 noteringen is dan prima
Precies, wel leuk. Ergens op nummer 3024 leuk. Ofzo.quote:
Gaat dat over We are the Champions?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef djenneke het volgende:
Wat is dit nou weer voor een achterlijke notering? Hoe kom je hierbij? Wat voor een kutherinneringen moet je dan niet hebben?
Neen, het ging over Len Rennie Lenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gaat dat over We are the Champions?
Ik sport al jaren en als je dan iets wint wordt dat nummer geregeld gedraaid. Cliché, maar daardoor nog geen kutherinnering. Verre van zelfs
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Precies, wel leuk. Ergens op nummer 3024 leuk. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |