Dire Straits is een beetje een allemansvriendje. En muziekpuristen houden daar niet van.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Niet in de Top 2000. Zodra mensen zeggen dat ze Dire Straits goed vinden, of dat ze in ieder geval wel wat mooie nummers hebben gemaakt, doen anderen vaak heel schamper.
Ik was voor mezelf al een lijstje aan het maken met onbegrijpelijke noteringen.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb een paar betere vragen.
Waarom staan Coldplay, Katie Melua, Blof en Marco Borsato er zo vaak in? en vooral: waarom zo hoog?
Heb 'r toch wel herinneringen aan die helemaal niets met carnaval te maken hebben.quote:
Dat klopt. Is mijn ervaring ook. Ook wordt er vaak schamper gedaan over de gitarist Mark Knopfler.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Niet in de Top 2000. Zodra mensen zeggen dat ze Dire Straits goed vinden, of dat ze in ieder geval wel wat mooie nummers hebben gemaakt, doen anderen vaak heel schamper.
Hoe heet-ie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:12 schreef FictionalFenna het volgende:
293 91 Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time to say goodbye (1997)(memories...)
En dat vind jij niet 2x teveel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik was voor mezelf al een lijstje aan het maken met onbegrijpelijke noteringen.....
(coldplee staat er overigens maar 2x in)
Ik vind Dire Straits best leuk, echt. Ik heb die eerste LP en Love over Gold redelijk veel gedraaid. Maar ik vind het allemaal wel erg veel op elkaar lijken.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het zijn wel de mindere nummers van Coldplay die in de lijst staan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik was voor mezelf al een lijstje aan het maken met onbegrijpelijke noteringen.....
(coldplee staat er overigens maar 2x in)
Niet alles wat niets met carnaval te maken heeft is automatisch tofquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb 'r toch wel herinneringen aan die helemaal niets met carnaval te maken hebben.
Tof nummer dus
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef Neleos het volgende:
Wat een arrogante bombast.Past precies bij Ajax.
Haha nee, heeft niks met verliefdheid te maken.quote:
Love over gold is dan ook hun beste plaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind Dire Straits best leuk, echt. Ik heb die eerste LP en Love over Gold redelijk veel gedraaid. Maar ik vind het allemaal wel erg veel op elkaar lijken.....
Precies. Je pikt hem overal uit (zoals op dat nummer van Phil Lynott), maar dat is dan saai. Terwijl andere gitaristen worden geroemd omdat ze zo'n herkenbare sound hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef peaceman het volgende:
Dat klopt. Is mijn ervaring ook. Ook wordt er vaak schamper gedaan over de gitarist Mark Knopfler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |