Volgens mij ging die over Ren Lenny Ren, dacht ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gaat dat over We are the Champions?
Ik sport al jaren en als je dan iets wint wordt dat nummer geregeld gedraaid. Cliché, maar daardoor nog geen kutherinnering. Verre van zelfs
Dit wel:quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gaat dat over We are the Champions?
Ik sport al jaren en als je dan iets wint wordt dat nummer geregeld gedraaid. Cliché, maar daardoor nog geen kutherinnering. Verre van zelfs
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef djenneke het volgende:
Ik kan dit nummer niet goed of geweldig vinden. Maar het is wel een tof nummer voor als je jezelf of een team of wat dan ook even helemaal fantastisch vindt
Kloptquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens mij ging die over Ren Lenny Ren, dacht ik
Nou live is Radiohead toch wel 10x beter hoor... ik ben Radiohead pas echt gaan waarderen na hun optreden in het Westerpark dit jaar.... daarvoor vond ik het wel leuk, nu vind ik ze echt goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef cafca het volgende:
Eigenlijk lijkt Keane ook wel op Radiohead.....
Ik had hem al gepost... de volgende mag jij doen.... ik doe niet meer....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef qonmann het volgende:
Smile an everlasting smile,
a smile can bring you near to me.
Don't ever let me find you down, cause that would
bring a tear to me.
This world has lost its glory,
let's start a brand new story now, my love.
Right now, there'll be no other time
and I can show you how, my love
Talk in everlasting words,
and dedicate them all to me.
And I will give you all my life,
I'm here if you should call to me.
You think that I don't even mean a single word I say.
It's only words, and words are all I have,
to take your heart away.
Da da da da da da da,
Da da da da da da da da
Da da da da da da,
Da da da da da da da da da
You think that I don't even mean a single word I say.
to take your heart away.
to take your heart away.
to take your heart away.
Ga Radiohead (die al veel eerder begonnen was dan die andere bands) nou niet vergelijken met pure meuk...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Precies, Radiohead, Coldplay, Keane, Melee..1 pot nat
Tja, je kan een hoop van Radiohead zeggen, maar niet dat de albums op elkaar lijken bijvoorbeeld. Of het kunstje 4x in verschillende vormen uitbrengen. Dat je het wel/niet mooi vindt, staat daar los van. Bij Coldplay heb ik niet het idee dat de platen enorm van elkaar verschillen. Neem Viva la vida. Die had gerust op A rush of blood kunnen staan, zelfs op Parachutes. Kortom het is vrij inwisselbaar bij hun.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik vind t net zo interessant als Radiohead, dat wel...dus 2 noteringen is dan prima
Nouja, heb ik toch wat gedeeld hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neen, het ging over Len Rennie Len
293 is ook wel een goed nummer voor de stoelgang.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
Bij 293 ga ik maar eens schijten.
Dit uurtje valt in zijn geheel wel iets tegen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef cafca het volgende:
Eigenlijk lijkt Keane ook wel op Radiohead.....
Het wordt nu echt tijd om naar bed te gaan...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, je kan een hoop van Radiohead zeggen, maar niet dat de albums op elkaar lijken bijvoorbeeld. Of het kunstje 4x in verschillende vormen uitbrengen. Dat je het wel/niet mooi vindt, staat daar los van. Bij Coldplay heb ik niet het idee dat de platen enorm van elkaar verschillen. Neem Viva la vida. Die had gerust op A rush of blood kunnen staan, zelfs op Parachutes. Kortom het is vrij inwisselbaar bij hun.
Nee, dat zijn de bg'squote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Neleos het volgende:
Of ik ben dronken of mijn radio hapert of radio 2 zit weer eens te kloten?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
Het wordt nu echt tijd om naar bed te gaan...
Hier geen haperingen, hadden wij gisteren wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Neleos het volgende:
je bent vast dronkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Neleos het volgende:
Da's gewoon een eigen sound hebben. Dat kun je The Ramones bijv. toch ook niet kwalijk nemen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, je kan een hoop van Radiohead zeggen, maar niet dat de albums op elkaar lijken bijvoorbeeld. Of het kunstje 4x in verschillende vormen uitbrengen. Dat je het wel/niet mooi vindt, staat daar los van. Bij Coldplay heb ik niet het idee dat de platen enorm van elkaar verschillen. Neem Viva la vida. Die had gerust op A rush of blood kunnen staan, zelfs op Parachutes. Kortom het is vrij inwisselbaar bij hun.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's gewoon een eigen sound hebben. Dat kun je The Ramones bijv. toch ook niet kwalijk nemen?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Als Amsterdammer ben ik lid van de fanclub van Rowwen Hèze...
Als Limburger heb ik daar veel respect voor!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Gooi je ook met bier op hun concerten??quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
uh nuh uh, ik had de vertalingquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
3x de songtekst nu![]()
ja ik weet het, ik had gezegd naar bed te gaan, maar ik heb mn watertje nog niet op
Ja, als je steeds hetzelfde trucje uithaalt dan heb je een eigen geluid jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's gewoon een eigen sound hebben. Dat kun je The Ramones bijv. toch ook niet kwalijk nemen?
pssst dat hoeven we ons niet af te vragen, omdat we allemaal weten dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Fred_B het volgende:
Rowwen Heze is altijd leuk
Hoewel je je kunt afvragen of dit het op 296-na-beste nummer uit de geschiedenis is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |