Welke tetten? Overigens een verzoek voor alle grappenmakers om zich uit dit topic te verwijderen. Ik dank u.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus, kon je dat plaatje niet wat beter croppen, die tetten hoefde ik niet te zien.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef yvonne het volgende:
Opgeschoond, is geen baggertopic, opbokken
Jij moet biggen! NU!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef Dakota het volgende:
Ha! dat schiet ook al op he
Ik ben nu een week overtijd
Nou inderdaad! Wat dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Bob-B het volgende:
Wel veel persoonlijke gegevens op die echo's arma
Ik was ook twee weken overtijd hoor. Ik lag lekker te pitten. Doe ik nog steeds.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef Dakota het volgende:
ja je kind staat erop Arma![]()
En biggen.. 1 jan. gaan ze me strippen, daarna om de dag (jaja google maar) en anders is t zo rond 7 jan. inleiden
dus nog een weekje max.
Ik vind een geboortedatum, achternaam, woonplaats.quote:
En jij denkt dat ik daar wakker van lig? Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik vind een geboortedatum, achternaam, woonplaats.
We hebben al genoeg om hele cv's naar boven te toveren. Maar goed, tis jouw feestje.
Trouwens, leuk voor je
Haar geboortedatumquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik vind een geboortedatum, achternaam, woonplaats.
We hebben al genoeg om hele cv's naar boven te toveren. Maar goed, tis jouw feestje.
Trouwens, leuk voor je
Je zal zukke jesters hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik dacht ff dat t echt tieten waren
faalquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:36 schreef Armageddon het volgende:
En dat zeg jij met je poffertjesporum?
[ afbeelding ]
Arma heeft gelijk, je zou zo Jetix kunnen presenteren.quote:
En dan zijn we nog mild.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef Dakota het volgende:
[..]
Arma heeft gelijk, je zou zo Jetix kunnen presenteren.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef Armageddon het volgende:
Tjim, je bent een lekker wijf. Dat staat vast. Heb je ook een beetje een knappe kerel? Zodat het eindproduct ook een topper gaat worden?
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef Dakota het volgende:
Samen met Sita?
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef Dakota het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt een blond engeltje toch![]()
?
Ik wens je veel geluk Tjim!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:08 schreef Dakota het volgende:
Als ik bevallen bentijdens het bevallen heb ik vast iets beters te doen
Beetje foto's maken in de mistquote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef Dakota het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt een blond engeltje toch![]()
?
Als je het maar laat.quote:Op woensdag 31 december 2008 09:19 schreef static het volgende:
Als niemand kijkt schop ik deze stiekem naar OUD.
quote:Op woensdag 31 december 2008 09:19 schreef static het volgende:
Jouw sig (Placentapowerrrr) is tofquote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef Dakota het volgende:
Dankuga ik nu tukken, zo'n buik is zwaaaar
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef CartWOman het volgende:
Tongie jij ook een fijne avond en een gelukkig 2009!![]()
Goed idee.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:14 schreef Lois het volgende:
Zal ik dit topic even meenemen naar OUD?
Krijgen we eindelijk eens een knap kind op fok.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef golfer het volgende:
Ik zie nu pas dit topic.
Arma die papa wordt.
Waar gaat het toch heen met deze wereld als dat soort users zich ook al mag voorplanten.
Dank je wel! Jullie ook een heerlijk 2009!!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef CartWOman het volgende:
Jeetje Arma![]()
Mooie beebie op die echo, en een mooie buik...![]()
Ik wens jullie een heel fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2009 met jullie kleintje.![]()
Tongie jij ook een fijne avond en een gelukkig 2009!![]()
Spuit 814quote:Op woensdag 31 december 2008 21:14 schreef Lois het volgende:
Zal ik dit topic even meenemen naar OUD?
Ja, ik had je al gesmst!! Nogmaals gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:03 schreef Dakota het volgende:
Arma!!!!!!! Ik ben bevallen hoor
3 Jan. Ze heet Elin en isawesome
![]()
![]()
En wees maar ontzettend lief voor je vriendin tijdens de bevalling..ze gaat het nodig hebben![]()
![]()
Nog 6 weekjes!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:17 schreef Pien85 het volgende:
Is dr nou al s een kleine Arma?
Ah okquote:
We gaan aftellenquote:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ze eerder komt trouwens.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ze eerder komt trouwens.
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Dakota het volgende:
ik dacht ook dat ze eerder zou komen
met wk 34 opgenomen geweest (voorweeen)
Uiteindelijk was ze bijna 2 weken te laat
Ah okquote:
Precies! Heul benieuwd!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah okHopen dat je gevoel goed zit, kan me voorstellen dat je zo onderhand wel wilt weten hoe ze er uit ziet enzo, en dr wilt vasthouden enzo
Zijn er trouwens babykamer foto's? Of heb ik gewoon niet goed gekeken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Precies! Heul benieuwd!
Alles is klaar/gekocht dus kom maar op!
Op Hyvesquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zijn er trouwens babykamer foto's? Of heb ik gewoon niet goed gekeken?
Kindjes ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef Armageddon het volgende:
moet vanavond even een paar nieuwe maken nog.
En hoe bereik ik die foto's?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Op Hyves
moet vanavond even een paar nieuwe maken nog.
Ja heuj, dat kan ik toch nie ruikenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://monnojanssen.hyves.nl toch?
Ja alles gaat goed hoor. Waggelen valt heel erg mee ook.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ja godver, deel 2 al, helemaal gemist zeg!!
Gaat alles nog goed met foxylady? Waggelt ze al? Begin jij al zenuwachtig te worden Arma?
Dat kamertjequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga je vanavond meteen toevoegen, ouwe kankerlijer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je trouwens al een beetje lekkere kraamhulp uitgezocht?
Zo een 19-jarige waarvan je de rode string door het witte uniformpje kan zien zitten?
Dat heeft een kornuit van me nog bijna zijn huwelijk gekost.quote:
Moet maar afwachten wat er binnen komt lopen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je trouwens al een beetje lekkere kraamhulp uitgezocht?
Zo een 19-jarige waarvan je de rode string door het witte uniformpje kan zien zitten?
Gaat wel aardig hoor. Ze slaapt alleen een beetje slecht de laatste dagen en een beetje verkouden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga je vanavond meteen toevoegen, ouwe kankerlijer.
Props voor het shirt. Zo moet dat dus.![]()
Hoe voelt de vrouw zich?
Ow ja inderdaad, ze moet nu toch zo'n 35 weken ongeveer zwanger zijn. Nog effies dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:57 schreef iamredleader het volgende:
Hey Arma, is het al bijna zo ver?
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:52 schreef Brechtje het volgende:
Dat mag hopelijk nog wel even duren.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Dakota het volgende:
pff ik dacht ff dat je meissie geplopt was.
*afdruipt*
Nou zet er eens vaart achter dan.quote:
Owwwwwwwwquote:
Zou het niet gewoon een teken zijn dat je huis vies is?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg, m'n chick is het hele huis aan het schoonmaken om 23:40. Is dat een teken dat de baby gaat komen?
ik stond om 4:00 de wcnog te boenenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg, m'n chick is het hele huis aan het schoonmaken om 23:40. Is dat een teken dat de baby gaat komen?
Dit was toch niet gerelateerd aan elkaar?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:59 schreef Dakota het volgende:
ik stond om 4:00 de wcnog te boenen
[..]
Of ze moet flink gaan poependat is wel een teken dat t eraan zit te komen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:41 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik stond om 4:00 de wcnog te boenen
Maar dat was al vanaf 4 maanden voor de bevalling.
Ik zou niet van ' tekenen' uitgaan..als ze weeen heeft dan merkt ze het welIk dacht dat ik bij elk krampje al weeen had..zelfs erg harde buiken verdacht ik er al van....tot ik echt weeen kreeg
Of ze moet flink gaan poependat is wel een teken dat t eraan zit te komen
quote:Op woensdag 31 december 2008 09:19 schreef static het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:51 schreef Dakota het volgende:
brammetje biesterveld is de neef van mijn vader
Ok jammer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
Nee, dat kan ik niet. OUD heb ik uit de uitklapmenu's gewist.
is het huis al schoon, of eigenlijk... is de baby nu al bezig geboren te worden ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:41 schreef Armageddon het volgende:
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:27 schreef Pien85 het volgende:
Elke keer dat dit topic bovenaan in myAT verschijnt denk ik dat er nieuws is
Lul, je post hier, en dan denk ik: BABY!quote:
Je snapt natuurlijk wel dat je nu elke dag moet posten hier he?quote:
Sorryquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lul, je post hier, en dan denk ik: BABY!
Maar niks dus...
Ow okquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat je nu elke dag moet posten hier he?.
5 maart is de uitrekendatum.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef Adelante het volgende:
Is de officiele datum al verstreken of alleen pas de twee weken eerder waar je hoop op had?
http://www.geboortehotel.comquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Spannend
Wordt het een thuisbevalling of ziekenhuis?
Ooh cool, schijnt relaxed te zijnquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh cool, schijnt relaxed te zijnen vooral goeie service
Ik heb gelukkig 5 weken geleden de bevalling achter de rug gehad in het Bronovo, was ook perfect. En nu slapeloze nachten![]()
Ja, niet dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:11 schreef Armageddon het volgende:
Nog 2,5 week maar we denken dat ze iets eerder komt. Spannend!!
Ik zei ook al eerder dat de eerste meestal te laat komt.quote:
Arma moet naar de ervaringsdeskundigen luisterenquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zei ook al eerder dat de eerste meestal te laat komt.
Wilde Arma niet geloven..
Heeft ie in zijn leven uberhaupt wel eens naar iemand geluisterd? Nou dan, waarom zou ie er nu mee beginnen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Arma moet naar de ervaringsdeskundigen luisteren
Oh, ik heb er verder geen ervaring mee, hoor. Ik vertel gewoon door wat mij verteld wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
Elin was 10 dagen te laatquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo is dat!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heeft ie in zijn leven uberhaupt wel eens naar iemand geluisterd? Nou dan, waarom zou ie er nu mee beginnen dan?.
Als je kind een aardje naar z'n vaardje heeft, dan kun je je borst nu dus al wel natmaken.quote:
Nou dat word inderdaad een portret gok ik zo ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je kind een aardje naar z'n vaardje heeft, dan kun je je borst nu dus al wel natmaken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:30 schreef Pielemoos het volgende:
Ik vind het een prachtig kind, en juist daarom is het zonde om het een ADO Den Haag shirt aan te trekken.![]()
Hoe dan ook, veel plezier met de kleine koter!
Is jouw koter er nóg niet dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:55 schreef Armageddon het volgende:
Dat is mijn kind niet stel mongolen. LEZEN.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:55 schreef Armageddon het volgende:
Dat is mijn kind niet stel mongolen. LEZEN.
Schop dit topic anders naar OUD, misschien dat dat helptquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:28 schreef yvonne het volgende:
Sjezus Arma, schiet eens op?!
Ik dacht er vanmorgen semi-serieus aan een topic te openen:quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:49 schreef Dakota het volgende:
ik weet nog hoe frustrerend het was dat iedereen maar bleef vragen waarom ze er nog niet was
Alsof we een uitplopknop hebben ofzo
Hebben we toch ook?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:49 schreef Dakota het volgende:
ik weet nog hoe frustrerend het was dat iedereen maar bleef vragen waarom ze er nog niet was
Alsof we een uitplopknop hebben ofzo
nou arma moet seksen..sperma kan t proces op gang helpenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik dacht er vanmorgen semi-serieus aan een topic te openen:
"Geef hier Armageddon tips om de bevalling op te starten"..
jij drukte op een knopje en toen flikkerde je doos open?quote:
Hier in het Westen noemen we dat "tochtig", D.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef Dakota het volgende:
nou arma moet seksen..sperma kan t proces op gang helpen
zijn vriendin..mja die moet gewillig zijn en ontvangen
Dat klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Dakota het volgende:
ik woon tegenwoordig in t westenen ik geloof dat ze die benaming alleen voor grootvee gebruiken
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:33 schreef Dakota het volgende:
Als ik buk dan lek ik..
teveel ijs gegeten net.. botvier je maar op mevrouw Geddon
7 Maahaaaaaart, hoe vaak moet ik het nu nog zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef k_i_m het volgende:
Nóg niet? Tssssk. Ik eis een foto om het goed te maken!.
Jullie krijgen straks een feauteau.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
7 Maahaaaaaart, hoe vaak moet ik het nu nog zeggen
Ik eis eigenlijk ook wel een foto.
Insemineer je hiermee nu dat de bevalling begonnen is?quote:
Zet dit topic dan ook in OUD, dat zal helpenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef NJ het volgende:
Beetje doorpuffen, Arma. Dit schiet niet op..
Ik puf me gek, maar er gebeurd niks!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef NJ het volgende:
Beetje doorpuffen, Arma. Dit schiet niet op..
Heb je al op de ongelijk beladen wasmachine gezeten op centrifugeerstand 1200 toeren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik puf me gek, maar er gebeurd niks!
De droger staat op de wasmachinequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je al op de ongelijk beladen wasmachine gezeten op centrifugeerstand 1200 toeren?
Fietsen over een keienweggetje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef Foxy-lady het volgende:
De droger staat op de wasmachine![]()
Nog meer tips??
Wat is den hoog?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:15 schreef Armageddon het volgende:
Nieuwste aanwinst kwa kleding.
[ afbeelding ]
*springt meteen op fiets*quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Fietsen over een keienweggetje?
Dichtsbijzijnde keienweggetje is alleen wel in Delft, gok ik zo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Foxy-lady het volgende:
*springt meteen op fiets*
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Misschien even langs de Pearle opticien?
Arma moet ook meepuffen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik puf me gek, maar er gebeurd niks!
Ik weet het niet. Ze hoort het zo. Ze zit nu bij de verloskundige.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef Dakota het volgende:
zaterdag i een mooie dag om geboren te worden
Gaan ze je vriendin strippen?
24 uur na het strippen komen de meeste geboortes op gang las ik her en der.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Dakota het volgende:
Ze hebben mij op 41+1 gestript.. en elin is 41+3 geboren..maar geen idee of t nou door het strippen kwam want een dag erna had ik nog geen weeen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:25 schreef Dakota het volgende:
mjah ze kwam langs om nog een keer te strippen maar toen had ik al een tijdje weeen en 5 cm ontsluiting..dus toen heeft ze mn vliezen maar gebroken en 3 uur later was ze er
quote:
http://www.geboortehotel.comquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:24 schreef Dakota het volgende:
ja
En arma.wens r succes..en leg lief washandjes op haar voorhoofd tijdens de bevalling
Oja wil ze thuis of in het ziekenhuis bevallen?
*ping*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef Armageddon het volgende:
strippen.
Ik heb zo momenten op de dag dat ik er helemaal klaar mee ben jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Netjes hoor! Trek je het nog een beetje? Kan je nog slapen, of ben je er helemaal klaar mee?.
Goed bezig JK!quote:
Wat een schatjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 maanden alweer
maarre heel goed..groeit hard
De oksels ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je zou kunnen vermoeden het ontharen van bepaalde lichaamsdelen voor de bevalling.
Maar dat zal wel niet.
Dat is een mooie uitleg! Dat van mij klonk veel meer horror.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef Dakota het volgende:
het loswoelen van de vliezen van de baarmoedermond. dus de verloskundige vingert je
Best lange vingers dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef Dakota het volgende:
het loswoelen van de vliezen van de baarmoedermond. dus de verloskundige vingert je
Veel te snel..geniet van je kraamtijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:02 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Wat een schatje![]()
2 maanden alweer wat gaat dat hard he!
quote:
wil je een foto van de placenta?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:55 schreef golfer het volgende:
Fijn, al die smeuïge details, maar nog steeds geen baby dus.
Raar dat dat strippen heet trouwens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef Dakota het volgende:
nee hoor.. vingerlengte
maar strippen kan alleen als er al iets ontsluiting is want anders kan ze haar vingers niet naar binnen frotten..
Als je dit al erg vindt, dan staat je tijdens de bevalling nog wat te wachten.quote:
Ik mag toch hopen dat static zich niet voortplant op wat voor wijze hij dat ook zou doen, bevalling of nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je dit al erg vindt, dan staat je tijdens de bevalling nog wat te wachten.
Ik reis nog drie jaar de wereld over, dan ga ik aan een gezinnetje denken. Dan adopteer ik wel een kind dat net uit de pubertijd is ofzo. Zo tegen de 18.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je dit al erg vindt, dan staat je tijdens de bevalling nog wat te wachten.
Jaja, jailbait heet dat, en dat is niet legaal!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:00 schreef static het volgende:
[..]
Ik reis nog drie jaar de wereld over, dan ga ik aan een gezinnetje denken. Dan adopteer ik wel een kind dat net uit de pubertijd is ofzo. Zo tegen de 18.
Wat jij hoopt is hetzelfde als wat mensen van het 7878598795704 getal achter de komma van de Pi vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat static zich niet voortplant op wat voor wijze hij dat ook zou doen, bevalling of niet
/carequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:01 schreef static het volgende:
[..]
Wat jij hoopt is hetzelfde als wat mensen van het 7878598795704 getal achter de komma van de Pi vinden.
Zo is dat!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef Adelante het volgende:
Tijdens ADO-AJA bevallen is uitgesloten natuurlijk.
Nope. Als er deze week niets komt dan gaan ze a.s. vrijdag strippen. Dus komend weekend moet ze er zijn.quote:
Je had ook een groen/geel vermoeden dat het kind er al twee weken zou zijn. Ik zou nog niets afzeggen, als ik jou was.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:28 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zo'n groen/geel vermoeden dat ik daar niet heen ga.
Jij bent toch ook gestript? Had het een beetje geholpen?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:29 schreef Dakota het volgende:
Ik had trouwens op de dag dat ik weeen had..helemaal niet door dat ik met een kindje naar huis zou gaan..ik was zo enthousiast over de doorzettende weeen..dat dat me even ontschoten was
ik denk dat het wel ietwat geholpen heeft... ze kon er niet zo goed bij en ze maakte me ook nog bang ..ze zei dat ik een veel te sterke bekkenbodemspier had (turnen) en ik daardoor waarschijnlijk enorm zou uitscheuren (didn't!)quote:Op maandag 9 maart 2009 10:31 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Jij bent toch ook gestript? Had het een beetje geholpen?
dat valt ook ontzettend meequote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef static het volgende:
Volgens mij is dat kind er al lang, sterker nog, het is al in de pubertijd, maar Arma is zo verschrikkelijk geschrokken van het bloedbad bij de bevalling dat hij het verdrongen heeft.
Dat het pijn kan doen heb ik me idd al op voorbereid. Weet wel leukere gelegenheden om mijn benen relaxed te spreiden!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:43 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik denk dat het wel ietwat geholpen heeft... ze kon er niet zo goed bij en ze maakte me ook nog bang ..ze zei dat ik een veel te sterke bekkenbodemspier had (turnen) en ik daardoor waarschijnlijk enorm zou uitscheuren (didn't!)
Maar stel je er wel op in dat het aardig pijn kan doen als je niet ontspannen bent.. dus goed relaxed je benen spreiden(o ja..ik ben 2 dagen later bevallen)
Niet dat ik weet. Die heb ik waarschijnlijk allang door de wc gespoeld!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:54 schreef k_i_m het volgende:
Is die slijmprop nou al eens tevoorschijn gekomen?.
Ik kan dit niet aanzien.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo is dat!
Zoek ome Arma!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |