Ik weet het niet. Ze hoort het zo. Ze zit nu bij de verloskundige.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef Dakota het volgende:
zaterdag i een mooie dag om geboren te worden
Gaan ze je vriendin strippen?
24 uur na het strippen komen de meeste geboortes op gang las ik her en der.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Dakota het volgende:
Ze hebben mij op 41+1 gestript.. en elin is 41+3 geboren..maar geen idee of t nou door het strippen kwam want een dag erna had ik nog geen weeen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:25 schreef Dakota het volgende:
mjah ze kwam langs om nog een keer te strippen maar toen had ik al een tijdje weeen en 5 cm ontsluiting..dus toen heeft ze mn vliezen maar gebroken en 3 uur later was ze er
quote:
http://www.geboortehotel.comquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:24 schreef Dakota het volgende:
ja
En arma.wens r succes..en leg lief washandjes op haar voorhoofd tijdens de bevalling
Oja wil ze thuis of in het ziekenhuis bevallen?
*ping*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef Armageddon het volgende:
strippen.
Ik heb zo momenten op de dag dat ik er helemaal klaar mee ben jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Netjes hoor! Trek je het nog een beetje? Kan je nog slapen, of ben je er helemaal klaar mee?.
Goed bezig JK!quote:
Wat een schatjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 maanden alweer
maarre heel goed..groeit hard
De oksels ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je zou kunnen vermoeden het ontharen van bepaalde lichaamsdelen voor de bevalling.
Maar dat zal wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |