Welke tetten? Overigens een verzoek voor alle grappenmakers om zich uit dit topic te verwijderen. Ik dank u.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus, kon je dat plaatje niet wat beter croppen, die tetten hoefde ik niet te zien.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef yvonne het volgende:
Opgeschoond, is geen baggertopic, opbokken
Jij moet biggen! NU!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef Dakota het volgende:
Ha! dat schiet ook al op he
Ik ben nu een week overtijd
Nou inderdaad! Wat dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Bob-B het volgende:
Wel veel persoonlijke gegevens op die echo's arma
Ik was ook twee weken overtijd hoor. Ik lag lekker te pitten. Doe ik nog steeds.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef Dakota het volgende:
ja je kind staat erop Arma![]()
En biggen.. 1 jan. gaan ze me strippen, daarna om de dag (jaja google maar) en anders is t zo rond 7 jan. inleiden
dus nog een weekje max.
Ik vind een geboortedatum, achternaam, woonplaats.quote:
En jij denkt dat ik daar wakker van lig? Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik vind een geboortedatum, achternaam, woonplaats.
We hebben al genoeg om hele cv's naar boven te toveren. Maar goed, tis jouw feestje.
Trouwens, leuk voor je
Haar geboortedatumquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik vind een geboortedatum, achternaam, woonplaats.
We hebben al genoeg om hele cv's naar boven te toveren. Maar goed, tis jouw feestje.
Trouwens, leuk voor je
Je zal zukke jesters hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik dacht ff dat t echt tieten waren
faalquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:36 schreef Armageddon het volgende:
En dat zeg jij met je poffertjesporum?
[ afbeelding ]
Arma heeft gelijk, je zou zo Jetix kunnen presenteren.quote:
En dan zijn we nog mild.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef Dakota het volgende:
[..]
Arma heeft gelijk, je zou zo Jetix kunnen presenteren.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef Armageddon het volgende:
Tjim, je bent een lekker wijf. Dat staat vast. Heb je ook een beetje een knappe kerel? Zodat het eindproduct ook een topper gaat worden?
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef Dakota het volgende:
Samen met Sita?
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef Dakota het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt een blond engeltje toch![]()
?
Ik wens je veel geluk Tjim!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:08 schreef Dakota het volgende:
Als ik bevallen bentijdens het bevallen heb ik vast iets beters te doen
Beetje foto's maken in de mistquote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef Dakota het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt een blond engeltje toch![]()
?
Als je het maar laat.quote:Op woensdag 31 december 2008 09:19 schreef static het volgende:
Als niemand kijkt schop ik deze stiekem naar OUD.
quote:Op woensdag 31 december 2008 09:19 schreef static het volgende:
Als niemand kijkt schop ik deze stiekem naar OUD.
Jouw sig (Placentapowerrrr) is tofquote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef Dakota het volgende:
Dankuga ik nu tukken, zo'n buik is zwaaaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |