Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:52 schreef Brechtje het volgende:
Dat mag hopelijk nog wel even duren.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef Dakota het volgende:
pff ik dacht ff dat je meissie geplopt was.
*afdruipt*
Nou zet er eens vaart achter dan.quote:
Owwwwwwwwquote:
Zou het niet gewoon een teken zijn dat je huis vies is?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg, m'n chick is het hele huis aan het schoonmaken om 23:40. Is dat een teken dat de baby gaat komen?
ik stond om 4:00 de wcnog te boenenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:41 schreef Armageddon het volgende:
Zeg, m'n chick is het hele huis aan het schoonmaken om 23:40. Is dat een teken dat de baby gaat komen?
Dit was toch niet gerelateerd aan elkaar?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:59 schreef Dakota het volgende:
ik stond om 4:00 de wcnog te boenen
[..]
Of ze moet flink gaan poependat is wel een teken dat t eraan zit te komen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:41 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik stond om 4:00 de wcnog te boenen
Maar dat was al vanaf 4 maanden voor de bevalling.
Ik zou niet van ' tekenen' uitgaan..als ze weeen heeft dan merkt ze het welIk dacht dat ik bij elk krampje al weeen had..zelfs erg harde buiken verdacht ik er al van....tot ik echt weeen kreeg
Of ze moet flink gaan poependat is wel een teken dat t eraan zit te komen
quote:Op woensdag 31 december 2008 09:19 schreef static het volgende:
Als niemand kijkt schop ik deze stiekem naar OUD.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:51 schreef Dakota het volgende:
brammetje biesterveld is de neef van mijn vader
Ok jammer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
Nee, dat kan ik niet. OUD heb ik uit de uitklapmenu's gewist.
is het huis al schoon, of eigenlijk... is de baby nu al bezig geboren te worden ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:41 schreef Armageddon het volgende:
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:27 schreef Pien85 het volgende:
Elke keer dat dit topic bovenaan in myAT verschijnt denk ik dat er nieuws is
Lul, je post hier, en dan denk ik: BABY!quote:
Je snapt natuurlijk wel dat je nu elke dag moet posten hier he?quote:
Sorryquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lul, je post hier, en dan denk ik: BABY!
Maar niks dus...
Ow okquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat je nu elke dag moet posten hier he?.
5 maart is de uitrekendatum.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef Adelante het volgende:
Is de officiele datum al verstreken of alleen pas de twee weken eerder waar je hoop op had?
http://www.geboortehotel.comquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Spannend
Wordt het een thuisbevalling of ziekenhuis?
Ooh cool, schijnt relaxed te zijnquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh cool, schijnt relaxed te zijnen vooral goeie service
Ik heb gelukkig 5 weken geleden de bevalling achter de rug gehad in het Bronovo, was ook perfect. En nu slapeloze nachten![]()
Ja, niet dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:11 schreef Armageddon het volgende:
Nog 2,5 week maar we denken dat ze iets eerder komt. Spannend!!
Ik zei ook al eerder dat de eerste meestal te laat komt.quote:
Arma moet naar de ervaringsdeskundigen luisterenquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zei ook al eerder dat de eerste meestal te laat komt.
Wilde Arma niet geloven..
Heeft ie in zijn leven uberhaupt wel eens naar iemand geluisterd? Nou dan, waarom zou ie er nu mee beginnen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Arma moet naar de ervaringsdeskundigen luisteren
Oh, ik heb er verder geen ervaring mee, hoor. Ik vertel gewoon door wat mij verteld wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
Elin was 10 dagen te laatquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo is dat!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heeft ie in zijn leven uberhaupt wel eens naar iemand geluisterd? Nou dan, waarom zou ie er nu mee beginnen dan?.
Als je kind een aardje naar z'n vaardje heeft, dan kun je je borst nu dus al wel natmaken.quote:
Nou dat word inderdaad een portret gok ik zo ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je kind een aardje naar z'n vaardje heeft, dan kun je je borst nu dus al wel natmaken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:30 schreef Pielemoos het volgende:
Ik vind het een prachtig kind, en juist daarom is het zonde om het een ADO Den Haag shirt aan te trekken.![]()
Hoe dan ook, veel plezier met de kleine koter!
Is jouw koter er nóg niet dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:55 schreef Armageddon het volgende:
Dat is mijn kind niet stel mongolen. LEZEN.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:55 schreef Armageddon het volgende:
Dat is mijn kind niet stel mongolen. LEZEN.
Schop dit topic anders naar OUD, misschien dat dat helptquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:28 schreef yvonne het volgende:
Sjezus Arma, schiet eens op?!
Ik dacht er vanmorgen semi-serieus aan een topic te openen:quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:49 schreef Dakota het volgende:
ik weet nog hoe frustrerend het was dat iedereen maar bleef vragen waarom ze er nog niet was
Alsof we een uitplopknop hebben ofzo
Hebben we toch ook?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:49 schreef Dakota het volgende:
ik weet nog hoe frustrerend het was dat iedereen maar bleef vragen waarom ze er nog niet was
Alsof we een uitplopknop hebben ofzo
nou arma moet seksen..sperma kan t proces op gang helpenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik dacht er vanmorgen semi-serieus aan een topic te openen:
"Geef hier Armageddon tips om de bevalling op te starten"..
jij drukte op een knopje en toen flikkerde je doos open?quote:
Hier in het Westen noemen we dat "tochtig", D.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef Dakota het volgende:
nou arma moet seksen..sperma kan t proces op gang helpen
zijn vriendin..mja die moet gewillig zijn en ontvangen
Dat klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Dakota het volgende:
ik woon tegenwoordig in t westenen ik geloof dat ze die benaming alleen voor grootvee gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |