Dat is een mooie uitleg! Dat van mij klonk veel meer horror.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef Dakota het volgende:
het loswoelen van de vliezen van de baarmoedermond. dus de verloskundige vingert je
Best lange vingers dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef Dakota het volgende:
het loswoelen van de vliezen van de baarmoedermond. dus de verloskundige vingert je
Veel te snel..geniet van je kraamtijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:02 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Wat een schatje![]()
2 maanden alweer wat gaat dat hard he!
quote:
wil je een foto van de placenta?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:55 schreef golfer het volgende:
Fijn, al die smeuïge details, maar nog steeds geen baby dus.
Raar dat dat strippen heet trouwens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef Dakota het volgende:
nee hoor.. vingerlengte
maar strippen kan alleen als er al iets ontsluiting is want anders kan ze haar vingers niet naar binnen frotten..
Als je dit al erg vindt, dan staat je tijdens de bevalling nog wat te wachten.quote:
Ik mag toch hopen dat static zich niet voortplant op wat voor wijze hij dat ook zou doen, bevalling of nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je dit al erg vindt, dan staat je tijdens de bevalling nog wat te wachten.
Ik reis nog drie jaar de wereld over, dan ga ik aan een gezinnetje denken. Dan adopteer ik wel een kind dat net uit de pubertijd is ofzo. Zo tegen de 18.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je dit al erg vindt, dan staat je tijdens de bevalling nog wat te wachten.
Jaja, jailbait heet dat, en dat is niet legaal!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:00 schreef static het volgende:
[..]
Ik reis nog drie jaar de wereld over, dan ga ik aan een gezinnetje denken. Dan adopteer ik wel een kind dat net uit de pubertijd is ofzo. Zo tegen de 18.
Wat jij hoopt is hetzelfde als wat mensen van het 7878598795704 getal achter de komma van de Pi vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat static zich niet voortplant op wat voor wijze hij dat ook zou doen, bevalling of niet
/carequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:01 schreef static het volgende:
[..]
Wat jij hoopt is hetzelfde als wat mensen van het 7878598795704 getal achter de komma van de Pi vinden.
Zo is dat!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef Adelante het volgende:
Tijdens ADO-AJA bevallen is uitgesloten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |