Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef CartWOman het volgende:
Tongie jij ook een fijne avond en een gelukkig 2009!![]()
Goed idee.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:14 schreef Lois het volgende:
Zal ik dit topic even meenemen naar OUD?
Krijgen we eindelijk eens een knap kind op fok.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef golfer het volgende:
Ik zie nu pas dit topic.
Arma die papa wordt.
Waar gaat het toch heen met deze wereld als dat soort users zich ook al mag voorplanten.
Dank je wel! Jullie ook een heerlijk 2009!!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef CartWOman het volgende:
Jeetje Arma![]()
Mooie beebie op die echo, en een mooie buik...![]()
Ik wens jullie een heel fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2009 met jullie kleintje.![]()
Tongie jij ook een fijne avond en een gelukkig 2009!![]()
Spuit 814quote:Op woensdag 31 december 2008 21:14 schreef Lois het volgende:
Zal ik dit topic even meenemen naar OUD?
Ja, ik had je al gesmst!! Nogmaals gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:03 schreef Dakota het volgende:
Arma!!!!!!! Ik ben bevallen hoor
3 Jan. Ze heet Elin en isawesome
![]()
![]()
En wees maar ontzettend lief voor je vriendin tijdens de bevalling..ze gaat het nodig hebben![]()
![]()
Nog 6 weekjes!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:17 schreef Pien85 het volgende:
Is dr nou al s een kleine Arma?
Ah okquote:
We gaan aftellenquote:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ze eerder komt trouwens.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ze eerder komt trouwens.
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Dakota het volgende:
ik dacht ook dat ze eerder zou komen
met wk 34 opgenomen geweest (voorweeen)
Uiteindelijk was ze bijna 2 weken te laat
Ah okquote:
Precies! Heul benieuwd!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah okHopen dat je gevoel goed zit, kan me voorstellen dat je zo onderhand wel wilt weten hoe ze er uit ziet enzo, en dr wilt vasthouden enzo
Zijn er trouwens babykamer foto's? Of heb ik gewoon niet goed gekeken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Precies! Heul benieuwd!
Alles is klaar/gekocht dus kom maar op!
Op Hyvesquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zijn er trouwens babykamer foto's? Of heb ik gewoon niet goed gekeken?
Kindjes ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef Armageddon het volgende:
moet vanavond even een paar nieuwe maken nog.
En hoe bereik ik die foto's?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Op Hyves
moet vanavond even een paar nieuwe maken nog.
Ja heuj, dat kan ik toch nie ruikenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://monnojanssen.hyves.nl toch?
Ja alles gaat goed hoor. Waggelen valt heel erg mee ook.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ja godver, deel 2 al, helemaal gemist zeg!!
Gaat alles nog goed met foxylady? Waggelt ze al? Begin jij al zenuwachtig te worden Arma?
Dat kamertjequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga je vanavond meteen toevoegen, ouwe kankerlijer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je trouwens al een beetje lekkere kraamhulp uitgezocht?
Zo een 19-jarige waarvan je de rode string door het witte uniformpje kan zien zitten?
Dat heeft een kornuit van me nog bijna zijn huwelijk gekost.quote:
Moet maar afwachten wat er binnen komt lopen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je trouwens al een beetje lekkere kraamhulp uitgezocht?
Zo een 19-jarige waarvan je de rode string door het witte uniformpje kan zien zitten?
Gaat wel aardig hoor. Ze slaapt alleen een beetje slecht de laatste dagen en een beetje verkouden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga je vanavond meteen toevoegen, ouwe kankerlijer.
Props voor het shirt. Zo moet dat dus.![]()
Hoe voelt de vrouw zich?
Ow ja inderdaad, ze moet nu toch zo'n 35 weken ongeveer zwanger zijn. Nog effies dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:57 schreef iamredleader het volgende:
Hey Arma, is het al bijna zo ver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |