Bijna.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef MaxC het volgende:
Weer in de 90+4e minuut met 1-0 verloren terwijl je de keeper van de tegenstander een 10 had?
tvp dus
Ray is gewoon alleen goed in FA spelen. Die ene letter maakt toch een groot verschil.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef sjimz het volgende:
Eigenlijk is Ray gewoon een kuttrainer.
Denk dat het alleen veel uitmaakt bij het bekijken van de wedstrijd in 3D, wat ik niet doe want dan is mijn laptop veel te lang bezig. (laptop is 2,5 jaar oud videokaart 128mb)quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef Rorata het volgende:
Weet iemand of een grafische kaart belangrijk is voor de snelheid van FM? Dus bijvoorbeeld een laptop met een dual core processor en een mindere grafische kaart.
Wat was eigenlijk de media prediction van jouw Leeds?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:29 schreef RayMania het volgende:
Wie is je vader, wie is je vader!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie wedstrijden te gaan, gat van vier punten.
Weet ik niet meer, maar Spurs was in ieder geval zwaar favoriet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:35 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de media prediction van jouw Leeds?
Ik denk dat hij bedoeld hoeveelste je volgens de media zou gaan eindigen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar Spurs was in ieder geval zwaar favoriet.
Ergens waar ik nu sta.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld hoeveelste je volgens de media zou gaan eindigen.
Screentje dan maar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef captain.lefteye het volgende:
Wat Sjimz zegt. Het klinkt namelijk als best wel een leuk team, als ik die doelpuntenmakers zo zie...
Met dat team presteer je wel echt ondermaatsquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Screentje dan maar.
[ afbeelding ]
Muńoz, Baan, Zöld, Advocaat en Van Beek zijn regens.
Boulahrouz en Amrabat staan beide in de belangstelling van Manchester United. Beide heb ik gratis gehaald, net zoals Suárez, El Hamdaoui, Asenjo en Sisi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |