Wat is dit?quote:
Ik vond het ook al vreemd. Maar als je hun orderhistorie op nahoudt, klinkt het allemaal best aardig plausibel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:13 schreef SjonLok het volgende:
Wat is dit?
Volgens hun resultaat zijn ze in 2001 begonnen met ¤25.000 en hebben ze dat in 8 jaar tijd opgewerkt tot ¤1.472.738,00. ( resultaten 2001 t/m 2008 )
Maar op hun site staat ook dat ze niet zelf handelen ( meer info ):
1. Handel alleen op de beurs met geld dat u kunt missen!
2. Het handelen met futures is zeer risicovol.
3. Wij geven geen advies maar een service om ons AEX handelssysteem te gebruiken.
4. Beurstrading.nl handelt zelf niet om zodoende een neutrale positie te behouden.
De portefeuilles op deze site moet u daarom ook zien als model portefeuilles!
5. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
Daarmee lijkt het dus dat het verhaal van ¤25.000 -> ¤1.472.738,00 verzonnen is?!
Good point.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:55 schreef SjonLok het volgende:
En dan nog...
[ afbeelding ]
Dit is Chris Buis. Volgens zijn site is hij sinds 1986 actief bezig met trading systeem ontwikkeling. In 2000 heeft hij, volgens eigen zeggen, een systeem ontwikkeld dat zonder al te veel "ruis" koop en verkoop signalen in de AEX index voorspelt.
Als dat echt zo is, waarom is hij dan nu niet ontzettend rijk en aan het rentenieren op de bahama's, i.p.v. een website te beheren?
En?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:55 schreef BigStock het volgende:
W00t, AEX knalde de 3% bijna voorbij, en m'n longs staan 20% in de plus..
M'n handen jeuken om de virtuele winst al te incasseren, aangezien ik vandaag nog een forse terugval voorzie. De futures van S&P zijn niet zo rooskleurig. Maar toch, gewoon aanhouden.
ach we kunnen het nog aanpassen t/m 11-1quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:41 schreef Zero2Nine het volgende:
257, we gaan door het dakAls het zo blijft gaan er een aantal voorspellingen over de hoogste stand sneuvelen in: Voorspel de AEX op 31-12-2009
Mooi resultaat!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:26 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
En het was een mooie dag....
Ik zag dat interview ook. Verder waren Willem Middelkoop en Rienk Kamer erbij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mathijs Bouman. Tijdens de bespreking van 2008 op rtlz legt hij de vinger op de zere plek. Eigenlijk is 't geen kredietcrisis maar een bankencrisis. Landen lenen nog net zo veel (of meer) om alles overeind te houden, het zijn alleen de banken die elkaar niet meer vertrouwen. Pas als Amerika nergens meer kan lenen is 't een kredietcrisis.
58,56%quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
En?
Overigens kan er best een terugval plaatsvinden maandag, maar verwacht het dan nog niet. Zal midden in de week wel een aantal procent vanaf gaan, maar de trend lijkt up.
Dat zou ik niet doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef M.Melandri het volgende:
Jij gaat dus shorts kopen?
Nee, dat niet, maar heb ook geen longs meerquote:
Short gaan lijkt me de hele maand januari vrij link. Februari waarschijnlijk ook. Leuk om op dagbasis te speculeren op een daling, maar dat is in een uptrend niet erg interessant natuurlijk. Interessanter is het om long te gaan wanneer de AEX maandag bijvoorbeeld weer 1 of 2% inlevert.quote:
Hey pberends, antwoord hier eens opquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Mooi resultaat!
Lees ik het diagram trouwens goed als ik zie dat je 66% van je totale saldo hebt geinvesteerd, en 1/3e cash houdt?
Dat verschilt per maand hoor, soms 100% geïnvesteerd, soms 0%. Het gaat overigens maar om enkele duizenden euro's.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Mooi resultaat!
Lees ik het diagram trouwens goed als ik zie dat je 66% van je totale saldo hebt geinvesteerd, en 1/3e cash houdt?
Opeens bungelt er zo'n kabel voorbij, weg concentratie, en hij praat al zo traagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef pberends het volgende:
Interessant item, overigens wel veel technische storingen, maar dat levert ook wat hilariteit op.
Het blijft Spanje natuurlijk...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Opeens bungelt er zo'n kabel voorbij, weg concentratie, en hij praat al zo traag.
Maandopties expireren de 3e vrijdag van de desbetreffende maand (slotkoers). Indexopties expireren de 3e vrijdag van de desbetreffende maand tussen 15.30 - 16.00u (gemiddelde van index stand gedurende dat half uur)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:53 schreef pberends het volgende:
Hoe kan ik trouwens weten wat de expiratiedag voor de maand januari van de AEX is?
Dus op 16 januari al? Das vroeg...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:09 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Maandopties expireren de 3e vrijdag van de desbetreffende maand (slotkoers). Indexopties expireren de 3e vrijdag van de desbetreffende maand tussen 15.30 - 16.00u (gemiddelde van index stand gedurende dat half uur)
Goed ja, maar dat biedt helaas weer een grotere kans op een kleine correctie maandag.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:13 schreef LXIV het volgende:
Bijna alle fondsen sluiten op daghoog. Dat is goed.
Check, time is a bitchquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus op 16 januari al? Das vroeg...
Ze gingen allemaal omhoog, heeft ook met de sectoren die in een index zitten te maken. En 80% van de professionele partijen zit nog vakantie te vieren, dus vandaag hebben enkel wat optimistische particulieren de beurs hoger gezet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:24 schreef pberends het volgende:
Erg opmerkelijk overigens hoe de AEX vandaag bijna totaal onafhankelijk van andere beurzen beweegde.
Toch zou het kunnen dat er nog een grotere rally komt volgende week, juist omdat grote partijen dan mogelijk instappen. Maar maandag zal die nog wel niet komen denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Ze gingen allemaal omhoog, heeft ook met de sectoren die in een index zitten te maken. En 80% van de professionele partijen zit nog vakantie te vieren, dus vandaag hebben enkel wat optimistische particulieren de beurs hoger gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |