58,56%quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
En?
Overigens kan er best een terugval plaatsvinden maandag, maar verwacht het dan nog niet. Zal midden in de week wel een aantal procent vanaf gaan, maar de trend lijkt up.
Dat zou ik niet doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef M.Melandri het volgende:
Jij gaat dus shorts kopen?
Nee, dat niet, maar heb ook geen longs meerquote:
Short gaan lijkt me de hele maand januari vrij link. Februari waarschijnlijk ook. Leuk om op dagbasis te speculeren op een daling, maar dat is in een uptrend niet erg interessant natuurlijk. Interessanter is het om long te gaan wanneer de AEX maandag bijvoorbeeld weer 1 of 2% inlevert.quote:
Hey pberends, antwoord hier eens opquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Mooi resultaat!
Lees ik het diagram trouwens goed als ik zie dat je 66% van je totale saldo hebt geinvesteerd, en 1/3e cash houdt?
Dat verschilt per maand hoor, soms 100% geïnvesteerd, soms 0%. Het gaat overigens maar om enkele duizenden euro's.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Mooi resultaat!
Lees ik het diagram trouwens goed als ik zie dat je 66% van je totale saldo hebt geinvesteerd, en 1/3e cash houdt?
Opeens bungelt er zo'n kabel voorbij, weg concentratie, en hij praat al zo traagquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef pberends het volgende:
Interessant item, overigens wel veel technische storingen, maar dat levert ook wat hilariteit op.
Het blijft Spanje natuurlijk...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Opeens bungelt er zo'n kabel voorbij, weg concentratie, en hij praat al zo traag.
Maandopties expireren de 3e vrijdag van de desbetreffende maand (slotkoers). Indexopties expireren de 3e vrijdag van de desbetreffende maand tussen 15.30 - 16.00u (gemiddelde van index stand gedurende dat half uur)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:53 schreef pberends het volgende:
Hoe kan ik trouwens weten wat de expiratiedag voor de maand januari van de AEX is?
Dus op 16 januari al? Das vroeg...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:09 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Maandopties expireren de 3e vrijdag van de desbetreffende maand (slotkoers). Indexopties expireren de 3e vrijdag van de desbetreffende maand tussen 15.30 - 16.00u (gemiddelde van index stand gedurende dat half uur)
Goed ja, maar dat biedt helaas weer een grotere kans op een kleine correctie maandag.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:13 schreef LXIV het volgende:
Bijna alle fondsen sluiten op daghoog. Dat is goed.
Check, time is a bitchquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus op 16 januari al? Das vroeg...
Ze gingen allemaal omhoog, heeft ook met de sectoren die in een index zitten te maken. En 80% van de professionele partijen zit nog vakantie te vieren, dus vandaag hebben enkel wat optimistische particulieren de beurs hoger gezet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:24 schreef pberends het volgende:
Erg opmerkelijk overigens hoe de AEX vandaag bijna totaal onafhankelijk van andere beurzen beweegde.
Toch zou het kunnen dat er nog een grotere rally komt volgende week, juist omdat grote partijen dan mogelijk instappen. Maar maandag zal die nog wel niet komen denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:27 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Ze gingen allemaal omhoog, heeft ook met de sectoren die in een index zitten te maken. En 80% van de professionele partijen zit nog vakantie te vieren, dus vandaag hebben enkel wat optimistische particulieren de beurs hoger gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |