abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64495771
Het vorige deel: Slank naar 2009, kudo's voor Muis!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 94% gewijzigd door progje op 30-12-2008 12:57:24 ]
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? dinsdag 30 december 2008 @ 12:49:20 #2
70532 loveli
N
pi_64495807
tvp, ik ben werken, doeg!
crap in = crap out
pi_64495846
aaaah wat doet fok irritant traag!!
pi_64495869
Maar he dames, waarom niet gewoon een koperspiraal? Geen hormonen, geen condooms, geen koters.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64495894
Fok! is echt te traag
pi_64495902
tja ik ken 2 mensen die ondanks dat ding toch nog zwanger zijn geraakt... niet dat de pil verder helemaal veilig is hoor bedoel zijn ook genoeg die daardoor nog zwanger raken.. maar op de een of andere domme manier vind ik dan dat ik meer controle heb
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:56:15 #7
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64495906
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:53 schreef sigme het volgende:
Maar he dames, waarom niet gewoon een koperspiraal? Geen hormonen, geen condooms, geen koters.
Die heb ik gehad. En na een maand werd ik met de ambulance afgevoerd met hevige bloedingen.

Mijn lichaam stoot het af

Ik ga lekker plassen met persona. Ik ben klaar met dat anti-conceptie gezeik.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:58:00 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64495939
Baai Loveli! Werk ze

Plassen met persona? Vod ies dat?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:58:14 #9
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64495948
Hai .

M'n cheesecake is wéér mislukt. Ingezakt, terwijl 'ie juist zo lekker groot en luchtig moest zijn. Maargoed, nog steeds lekker .
pi_64495995
trage vind post
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64496010
Ik ben eigenlijk ook nooit tevreden over mijn anticonceptie.
Koperspiraal vond ik 1 jaar super, daarna begon ik me toch te bloeden, niet normaal. Ik bloedde elke maand meer wel dan níet. Exit dus.
Pillen met normale doseringen hormonen, daar bloed ik ook dwars doorheen (spotting).

Nu slik ik dus een paardenpil; ik krijg vrij veel hormonen binnen maar ik merk er eigenlijk weinig van. Ben nu wel redelijk tevreden, maar gezond kan het toch niet zijn lijkt me.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:06:31 #12
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64496070
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baai Loveli! Werk ze

Plassen met persona? Vod ies dat?
Is een intelligent apparaatje die op basis van je plasjes je vruchtbare dagen uitrekent. En als je die dan een beetje ruim neemt en die dagen met een condoom vrijt, of gewoon geen sex hebt, dan komt het ook wel goed.

Kan alleen als je een hele regelmatige cyclus hebt. En die van mij is gelukkig tot op de minuut nauwkeurig.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:08:24 #13
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64496095
De meeste mensen die ik ken gebruiken de Persona juist als ze zwanger willen worden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:09:51 #14
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64496141
Duh, als het je vruchtbare dagen uitrekent, dan kun je het logischerwijs ook gebruiken als je juist zwanger wilt worden.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:10:59 #15
14746 k_i_m
pi_64496163
Ik ken dus niemand die het echt als anticonceptie durft te gebruiken, bedoelde ik .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:11:25 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64496172
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Is een intelligent apparaatje die op basis van je plasjes je vruchtbare dagen uitrekent. En als je die dan een beetje ruim neemt en die dagen met een condoom vrijt, of gewoon geen sex hebt, dan komt het ook wel goed.

Kan alleen als je een hele regelmatige cyclus hebt. En die van mij is gelukkig tot op de minuut nauwkeurig.
ah ok dankjoe voor het uitleggen! is dus niks voor mij, want mijne is pas regelmatig sinds ik de pil slik en zelfs dan kan je er nog niet precies van op aan

typen met 1 hand is overigens ook niks voor mij
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:12:59 #17
331 Merel
Be here now.
pi_64496212
Ik hou van mijn pil Nooooooit meer puistjes, maaaaaandenlang bloeding uitstellen zonder spotting tussendoor, en emotioneel heeeeeelemaal in balans Die twee kilo die ik er gratis bij kreeg neem ik dan maar voor lief!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64496254
Ik heb deze week ook weer veel last van puistjes
Maar volgens mij komt dat meer door mijn dieet
pi_64496481
Sigme, ik weet dat er koperspiraaltjes bestaan, maar volgens mijn zus (werkt in de gezondheidszorg) wordt dat afgeraden als je nog geen zwangerschap gehad hebt. En het idee dat er iets in mijn baarmoeder zit staat me ook niet echt aan. Dan liever puur natuur (en als het 'mis' mocht gaan, zou het geen groot probleem zijn, dat scheelt natuurlijk wel).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64496630
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:12 schreef Merel het volgende:
Ik hou van mijn pil Nooooooit meer puistjes, maaaaaandenlang bloeding uitstellen zonder spotting tussendoor, en emotioneel heeeeeelemaal in balans Die twee kilo die ik er gratis bij kreeg neem ik dan maar voor lief!
Welke heb jij dan?
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:31:56 #21
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64496679
Ik ben zo blij dat ik geen pil hoef te slikken
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64496761
O, en nog over het slikken van pillen: als je je hoofd een kwartslag kantelt, (gewoon scheef houden dus)glijdt die pil met een slokje water zo vanzelf naar binnen!
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:35:10 #23
331 Merel
Be here now.
pi_64496769
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef Laureline het volgende:

[..]

Welke heb jij dan?
Diane 35. Maargoed, iedereen reageert natuurlijk weer anders, wat voor mij goed kan werken is voor een ander een ramp. Ik vind het wel een vervelend idee om m'n lichaam constant zo vol te proppen met hormonen, maar het is voor mij in ieder geval voorlopig wel de handigste oplossing.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64496835
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef Laureline het volgende:
O, en nog over het slikken van pillen: als je je hoofd een kwartslag kantelt, (gewoon scheef houden dus)glijdt die pil met een slokje water zo vanzelf naar binnen!
En als je drijvende capsules hebt, kin op de borst! Dan drijft ie naar boven en kun je 'm makkelijker doorslikken.
Anders is de slok water al weg en zit de capsule nog in je mond

Maandag ga ik weer op mijn eten letten, vanmorgen 63.6 En toen een appelbol gegeten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_64496910
Nou we hebben Aquarius Hotel in Scheveningen geboekt wel leuk uitje zo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 13:46:04 #26
163650 Greys
pi_64497052
Werk ze Loveli!

En tevens tvp!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64497277
O: 1 cracotte
T: niks
L: 2 cracottes

straks nog een kopje soep..en heb eigenlijk nog geen idee wat ik vanavond eens zal gaan eten
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:58:11 #28
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64497365
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:35 schreef Merel het volgende:

[..]

Diane 35. Maargoed, iedereen reageert natuurlijk weer anders, wat voor mij goed kan werken is voor een ander een ramp. Ik vind het wel een vervelend idee om m'n lichaam constant zo vol te proppen met hormonen, maar het is voor mij in ieder geval voorlopig wel de handigste oplossing.
Die is ook fantastisch

Ik heb 'm 10 jaar geslikt...maar helaas mag dat helemaal niet. Ik rook ook nog eens
Het is geen pil die je voor je leven kan slikken.
pi_64497535
Hoi!

Ik kom even uit lurkstand want het gaat over anti-conceptie en ik heb net een Mirena laten zetten en zit met een dekentje op de bank. Echt, omg wat deed dat pijn. Maar nu 5 jaar er vanaf hopelijk..

En ik heb even een slank-gerelateerde vraag, mijn vader is van plan het 'Slank met eiwit' dieet te gaan doen. Ik heb het boekje eens doorgelezen, zie http://www.slankmeteiwit.nl/download/ en het lijkt me nou niet bepaald het meest gezonde dieet. Wieowie heeft hier ervaring mee of een mening over? Je moet van ze heel veel whey shakes drinken, maar imo kan dat toch alleen maar als je daarbij erg veel sport? Wat gebeurt er anders met al die eitwitten? /noob
That's what happens when you play catch without arms
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:17:47 #30
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64497632
Als je lekker veel pukkels wilt moet je aan de whey!
Bovendien is het behoorlijk slecht voor je nieren
pi_64497709
Zij die gaan schaatsen groeten u
pi_64497717
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Die is ook fantastisch

Ik heb 'm 10 jaar geslikt...maar helaas mag dat helemaal niet. Ik rook ook nog eens
Erm.. waarom mag dat niet?
\Paniek
Fok!bejaarde
pi_64497753
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 @ 13:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Die is ook fantastisch

quote:
Op dinsdag 30 december 2008 @ 14:22 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Erm.. waarom mag dat niet?
\Paniek
Ja, dat dus!

Ik heb hem ook 10 jaar geslikt, nu toevallig gestopt, maar de menstruatie is toch een beetje van slag nu (Ondanks mijn juichberichten eerder hierover).
En nu heb ik meer pukkels

Ik wilde dus eigenlijk weer beginnen ermee.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64497765
Ja kutje. Ik ben morgen en vrijdag vrij. Tenminste.. dat was ik wel totdat Helga ziek werd.
Want nu is er geen bezetting. En dat kan niet.
Nou. Wedden dat het kan.
Fok!bejaarde
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:27:09 #35
236335 neen
schone schijn
pi_64497813
Ik ben zegmaar tussen m'n dunst en dikst in. Wat een dikzak.
het lijkt niet wat het is
pi_64497830
Mijn huisarts raadde me vandaag trouwens met klem aan om te stoppen met roken, zeker omdat ik een zware pil slik...hij zei, dat trombose een grote doodsoorzaak is bij jonge vrouwen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:29:06 #37
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64497873
trombose gezeik, haaruitval, migraine..

maar goed, dat krijg je tegenwoordig van alles. Ik had alleen wel extreem veel last van de migraine, maar als je dat niet hebt, dan zou ik de pil lekker doorslikken!
pi_64497901
Mijn zusje was daardoor ook bijna dood!! Zware rookster + pil = echt link!!

Zo weer gesport, voor het laatst dit jaar, denk ik!
pi_64497937
Ik rook ook veel

Nou ja, ik kijk het nog even aan zonder pil dan! Wel enge verhalen
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:32:45 #40
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64497960
Oi! Wat een onderwerp weer, voel me lichtelijk gediscrimineerd

@Miss_S puisten kun je nu ook krijgen van de kerstdagen en het veranderd patroon in eten en vettigheid.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64497966
En wat is er mis met een condoom gewoon altijd gebruiken? Zo'n Persona is vragen om het moederschap ( ). Overigens heb ik nooit problemen gehad met de pil. Fantastisch ding. Ga dus niet bij voorbaat al concluderen dat je er vooral nadelen van zult ondervinden, Vik.

Mag ik nog even een lans breken voor een fantastisch boek? Ik ben al een lijstje aan het maken van personen aan wie ik het boek zou willen sturen (SHE, jij staat er ook op ).

Wat een onzin!
Wetenschap en het paranormale
Herman de Regt, Hans Dooremalen
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:32:58 #42
331 Merel
Be here now.
pi_64497967
Lekker doorslikken
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:35:08 #43
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64498032
Ik ben al aan mijn tweede mirena en ik vind het ideaal. Doet inderdaad zeer met zetten maar neem een IBU vooraf de volgende keer, dan is het een stuk beter te doen. Je voorkomt er alleen geen SOA's mee, dat is dan weer jammer.
Prrrrr
pi_64498035
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:29 schreef SHE het volgende:
trombose gezeik, haaruitval, migraine..

maar goed, dat krijg je tegenwoordig van alles. Ik had alleen wel extreem veel last van de migraine, maar als je dat niet hebt, dan zou ik de pil lekker doorslikken!
En het verhoogde risico is in veel gevallen een wel héél klein risico. Bijvoorbeeld:

Hoe vaak komt trombose voor? En wat is het extra risico bij pilgebruik?
· Bij vrouwen die geen pil slikken treedt trombose op bij 5 tot 10 op de honderd duizend (0,005 tot 0,01%).
· Uitkomsten van onderzoek lopen uiteen, maar uit de meeste studies komt naar voren dat bij pilgebruik de kans op trombose 2 tot 4 keer zo hoog is, dus 10 tot 40 op de honderd duizend (0,01 tot 0,04).
· Bij vrouwen die zwanger zijn is de kans op trombose 60 op de honderd duizend (0,06%), waardoor ongepland zwanger worden meer risico geeft dan de pil slikken.
· Vrouwen die al een keer trombose gehad hebben kunnen beter niet aan de pil beginnen.

(Bron)

Trombose komt normaal bij 5 tot 10 op de 100.000 vrouwen voor, bij 20 op de 100.000 vrouwen die de tweede-generatiepil slikken en bij 40 op de 100.000 vrouwen die de derde generatiepil slikken. Risico’s waar je niet echt wakker van hoeft te liggen, zeker als je in aanmerking neemt dat de pil bijna 100% bescherming biedt tegen zwangerschap en zwangerschap nog altijd de grootste risicofactor vormt voor trombose.

Echter, als je kijkt naar het aantal keren dat trombose voorkomt bij jonge meiden (16-25 jaar) in het eerste jaar van het slikken, schrik je wel. Ben je onder de 25 jaar en is je eerste anticonceptiepil er één van de derde generatie, dan heb je een kans van 1 op de 1000 tot 2000 op trombose in de aderen.

(Bron)
pi_64498073
Van de pil krijg ik zware hoofdpijnaanvallen, dus die slik ik niet.
Vanwege latex-allergie zijn condooms of een spiraaltje ook geen goed idee.
Mijn vorm van anticonceptie is dus luisteren naar mijn lichaam.
Werkt prima.

Ben jarig vandaag maar heb niemand uitgenodigd, dus zit nu niet aan de taart maar aan de gebakken rijst.
Die is heerlijk geworden.
Nu maar hopen dat ik er ook van af val.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:37:01 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64498077
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen pil hoef te slikken
Ik hoef ook geen pil te slikken, maar ik ben altijd erg lang ongesteld en 1 á 2 dagen zelfs zo erg dat ik er ziek van ben en ik ben ook altijd op het verkeerde moment ongesteld als je snapt wat ik bedoel . Ik heb gewoon geen zin om daar steeds over na te moeten denken.
Niet meer actief op Fok!
pi_64498117
Ik zou trombose niet onderschatten.
Mijn moeder heeft dat vorig jaar gekregen en het heeft niet veel gescheeld.
Ze heeft het nog steeds trouwens, maar het is niet meer levensbedreigend.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:38:51 #48
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64498121
Ik slik gewoon de pil en dat bevalt prima! En ik slik ook nogal veel door, dus ongesteld worden doe ik niet vaak .

Voor mensen er over beginnen, mijn huisarts heeft gezegd dat het echt geen kwaad kan.
pi_64498138
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En het verhoogde risico is in veel gevallen een wel héél klein risico. Bijvoorbeeld:

Hoe vaak komt trombose voor? En wat is het extra risico bij pilgebruik?
· Bij vrouwen die geen pil slikken treedt trombose op bij 5 tot 10 op de honderd duizend (0,005 tot 0,01%).
· Uitkomsten van onderzoek lopen uiteen, maar uit de meeste studies komt naar voren dat bij pilgebruik de kans op trombose 2 tot 4 keer zo hoog is, dus 10 tot 40 op de honderd duizend (0,01 tot 0,04).
· Bij vrouwen die zwanger zijn is de kans op trombose 60 op de honderd duizend (0,06%), waardoor ongepland zwanger worden meer risico geeft dan de pil slikken.
· Vrouwen die al een keer trombose gehad hebben kunnen beter niet aan de pil beginnen.

Bron
Dat meende ik ook al eens te hebben gelezen, al wist ik niet dat een zwangerschap een grotere kans geeft op trombose dan pilgebruik! Maar mijn huisarts was zó stellig, en het is een jonge vent. Weird...
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Ben jarig vandaag maar heb niemand uitgenodigd, dus zit nu niet aan de taart maar aan de gebakken rijst.
Gefeliciteerd!!!
pi_64498159
Gefeliciteerd vergeetmewelletje!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:40:53 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64498172
quote:
Werkt prima.

Gefeliciteerd! .

En wat klinkt dat treurig. Je bent toch niet alleen vandaag hè?
Ik zie nu echt iemand voor me die in een groot, donker huis alleen aan tafel zit en zingt: "Fijne verjaardag voor mij, fijne verjaardag voor mij, hieperdepiep!" .
Niet meer actief op Fok!
pi_64498177
Gefeliciteerd vergeetmewelletje
Ziggy played guitar
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:41:22 #53
331 Merel
Be here now.
pi_64498182
quote:

Ben jarig vandaag maar heb niemand uitgenodigd
Oh en dat frummel je er zo even casual tussendoor??

GEFELICITEERD!!

Jarigheid verdient aandacht
pi_64498188
quote:
<snip>

Gefeliciteerd

Fok!bejaarde
pi_64498196
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik zou trombose niet onderschatten.
Mijn moeder heeft dat vorig jaar gekregen en het heeft niet veel gescheeld.
Ze heeft het nog steeds trouwens, maar het is niet meer levensbedreigend.
En je moet trombose ook niet overschatten. Mensen zijn geneigd om in paniek te raken van verhalen over verhoogde risico's zonder zich op de hoogte te stellen van de feiten.

Ik heb ook trombose gehad en ik mocht van mijn internist zelfs gewoon de pil weer slikken.
pi_64498216
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

[ afbeelding ]
!

Gefeliciteerd!
pi_64498223
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! .

Ik zie nu echt iemand voor me die in een groot, donker huis alleen aan tafel zit en zingt: "Fijne verjaardag voor mij, fijne verjaardag voor mij, hieperdepiep!" .
*hap rijst neemt*

Beetje zachter zingt met snikje in dr stem.. Hoera.
Fok!bejaarde
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:43:15 #58
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64498233
Gefeliciteerd, vergeetmewelletje!
pi_64498252
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:45:14 #60
236335 neen
schone schijn
pi_64498283
GEFELICITEERD
pi_64498314
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor.
Vriendlief is werken maar vanavond gaan we samen naar de indiaan.
Ik vier mijn verjaardag eigenlijk nooit omdat 'ie zo ongelukkig valt.

Wat een mooie taart Anosmie!
pi_64498328
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

[ afbeelding ]
Dat ziet er echt vies uit !

En gefelicteerd vergeetmenietje!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:49:09 #63
14746 k_i_m
pi_64498385
In my life
Why do I smile
pi_64498386
Ik weet niet of Isabeau hier nog rondhangt, maar ik ben wel benieuwd wat zij hierover te zeggen heeft. Even googelen levert op:

"De resultaten van studies die ingaan op de relatie tussen roken en veneuze trombose verschillen van elkaar. Er wordt zowel melding gemaakt van een verhoging als een verlaging van het trombose risico ten gevolge van roken. In the MEGA studie bleek roken geassocieerd te zijn met een 1.4-maal verhoogd risico. Wanneer in het verleden was gerookt, leidde dit tot een 1.2-maal verhoogd risico ten opzichte van individuen die nooit hadden gerookt. In rokers resulteerde een verhoging van het aantal sigaretten per dag in een verhoging van het tromboserisico." (Bron)

Maar ook:

Lang stilzitten verhoogt risico op trombose

Lang stilzitten verhoogt niet alleen bij vliegtuigpassagiers het risico op trombose. Mensen die langer dan vier uur in een auto, bus of achter de pc zitten, lopen drie keer zo hoog risico op het ontstaan van bloedstolsel in een bloedvat. Dat blijkt uit een langlopend onderzoek van de universiteit van Leiden dat wordt verricht in opdracht van de World Health Organization (WHO). Het tromboseonderzoek startte na de dood van een 28-jarige vrouw uit Engeland in 2000. Ondanks haar goede gezondheidstoestand overleed ze aan de gevolgen van trombose die ze had opgelopen tijdens een vlucht van Australië naar haar geboorteland.

(Bron)
pi_64498396
Dank voor de feli's.

En nu ga ik naar de AH om te kijken of ze daar nog wél verse kruiden hebben.
Bij de Plus, C1000 en Aldi was alleen nog peterselie.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:54:03 #66
331 Merel
Be here now.
pi_64498505
Ik maak me nooit zo druk om trombose ook, al zorg ik er wel voor dat ik inderdaad bij lange bus- of vliegreizen niet al te lang stilzit. Verder moet je met de Diane goed op je lever letten schijnt, maar die was een tijdje geleden helemaal in orde dus ik vind 't allemaal best
pi_64498524
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet of Isabeau hier nog rondhangt, maar ik ben wel benieuwd wat zij hierover te zeggen heeft. Even googelen levert op:
--knip--
Ik zal Isa even wijzen op je post, spreek haar vanavond.

Gefeliciteerd vergeetmewelletje!
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:07:23 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64498854
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:32 schreef Merel het volgende:
Lekker doorslikken
Ik stond net bij de apotheek voor iets tegen de puistjes die ik heb gekregen van de Yasmin; zegt die vrouw ( jaar of 40 ) , dat had ik ook!! Ben na een maand gestopt enw eer terug gegaan naar Diane.
Ik slik Diane al 20 jr en ik leef nog. Als je geen aanleg hebt voor trombose, dan loopt het wel los joh. Gewoon weer gaan slikken!

Drie keer raden wat ik weer heb besteld?

Nu nog iets vinden voor de migraine aanvallen die ik van Diane krijg
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:09:21 #69
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64498908
Gefeliciteerd VMW!!
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:11:39 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64498980
En zij had dus ook maagpijn en misselijkheid van die stink Yasmin.

En mijn huisarts moet dood, met zijn trombose gezeik
pi_64499026
Het toffe van mijn internist vind ik dat hij dat soort dingen tegen elkaar afweegt:

(a) Hoe vervelend is het voor jou om die pil niet te slikken?
(b) Hoe groot zijn de risico's die kleven aan je pilgebruik?

Het antwoord verschilt van mens tot mens, omdat de overwegingen die een rol spelen bij zowel (a) als (b) verschillen. Ik heb gemerkt dat specialisten zich nogal blindstaren op (b) (bijvoorbeeld de gynaecoloog) terwijl de internist (of iig mijn internist) (a) ook zwaar laat wegen.

Stoppen met roken is natuurlijk altijd een goed plan.
pi_64499116
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik stond net bij de apotheek voor iets tegen de puistjes die ik heb gekregen van de Yasmin; zegt die vrouw ( jaar of 40 ) , dat had ik ook!! Ben na een maand gestopt enw eer terug gegaan naar Diane.
Ik slik Diane al 20 jr en ik leef nog. Als je geen aanleg hebt voor trombose, dan loopt het wel los joh. Gewoon weer gaan slikken!

Drie keer raden wat ik weer heb besteld?

Nu nog iets vinden voor de migraine aanvallen die ik van Diane krijg
Voor migrainemedicatie moet je even langs je HA. Er zijn wel zat truukjes om migraine uit te stellen maar meestal heeft dat niet zo'n positief effect. Bij mij kwam de migraine daardoor steeds heftiger terug, alsof het zich opstapelde.

Hoe heftig is jouw migraine? Ga je een paar uurtjes plat of gaat het licht uit voor 3 dagen als je een aanval krijgt?
in het eerste geval: bij HA naar Zomigoro smelttabletten vragen
in het tweede geval: bij HA naar Maxalt smelttabletten vragen.

En let goed op dat je wel smelttabletten voorgeschreven krijgt. Het is heel vaak bij migraine zo dat je spijsvertering op de rem gaat. Smelttabletten worden wel en snel opgenomen.
Fok!bejaarde
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:19:29 #73
14746 k_i_m
pi_64499125
Ik moet ook een nieuwe pil binnenkort, maar ik durf al bijna niet meer .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:28:39 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64499250
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
Het toffe van mijn internist vind ik dat hij dat soort dingen tegen elkaar afweegt:

(a) Hoe vervelend is het voor jou om die pil niet te slikken?
(b) Hoe groot zijn de risico's die kleven aan je pilgebruik?

Het antwoord verschilt van mens tot mens, omdat de overwegingen die een rol spelen bij zowel (a) als (b) verschillen. Ik heb gemerkt dat specialisten zich nogal blindstaren op (b) (bijvoorbeeld de gynaecoloog) terwijl de internist (of iig mijn internist) (a) ook zwaar laat wegen.

Stoppen met roken is natuurlijk altijd een goed plan.
Mijn huisarts is een imbeciel, die nooit zo'n benadering zal kiezen, maar mij alleen maar om de oren slaat met homeopathische kwatsch.
Ik heb inmiddels ook al een nieuwe doc gevonden en me aangemeld. Weg ermee,

@ Anos: De migraines zijn van korte duur, als ik een handje pijnstillers neem is het ook weg.
Het hangt samen met mijn cyclus eigenlijk.
Ik heb ze opgeschreven en ga er in het nieuwe jaar mee naar mijn nieuwe doc.

En na overleg met Ollie ben ik er wel uit; liever hoofdpijn, dan labiel, maagpijn en kans op zwangerschappen.
Diane had ook een redelijk goede invloed op mijn humeur trouwens..minder schommelingen.
Behalve als ik te lang doorslikte, dan werd ik wel wat humeurig.

Maar goed, ik ben er weer uit. Wat een gedoe zeg
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:46:17 #75
33954 ElisaB
pi_64499504
quote:
Ben jarig vandaag ...
Feli
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:59:51 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64499729
gefelie VMW!

Oh en ik slik de Diane al sinds mn 15e ofzo, ben nu 22, en ben best gezond
pi_64499940
quote:
Werkt prima.

Happy Bday!!!

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 16:13:08 #78
163650 Greys
pi_64500043
Gefeliciteerd Vergeetmewelletje!

De Bink is ziek, gewoon van de een op de andere dag
Moest ook gelijk door voor een foto vanmiddag
En woensdag een echo (op de foto was een sterk vergroot hart en lever te zien)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64500077
Nee wat naar !! Dat klinkt echt ernstig
pi_64500106
Oh Greys, wat eng! Ik hoop voor jou en Bink dat het allemaal meevalt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64500136
Bink
Jeetje, ik hoop dat het meevalt!
Ziggy played guitar
pi_64500144
En een grote knuffel voor Greys en Bink
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:17:45 #83
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64500164
Hoe kan dat nou??

En wat nu?
pi_64500167
Even spammen met een dun maar gespierd meisje, dit vind ik echt tof (itt dunne magere ribbige meisjes) dus gezond eten en veel sporten in 2009

dinsdag 30 december 2008 @ 16:18:38 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64500185
Arme Bink Knuffel voor Greys en het doggy!
pi_64500287
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:32 schreef zwahiel het volgende:
Oi! Wat een onderwerp weer, voel me lichtelijk gediscrimineerd

@Miss_S puisten kun je nu ook krijgen van de kerstdagen en het veranderd patroon in eten en vettigheid.
Nog meer reden om weer gewoon lekker gezond te doen
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:22:50 #87
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_64500303
Bink

Knuffel voor jullie
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 16:23:35 #88
163650 Greys
pi_64500323
Ik weet het niet SHE! Gisteravond was alles nog prima, vannacht liggen ronken als een bootwerker en samen met Heer G uitgeslapen. Maar toen ik thuis kwam rond 13.15 uur zei Heer G dat Bink al vier keer had overgegeven (maar dan eigenlijk alleen gal) en dat hij niet wist hoe hij moest zitten of liggen, zo'n pijn.
En toen hebben we aan het buikje gevoeld en allebei voelden we meteen een grote harde bobbel die er normaal nooit zat. Toen naar de DA en die zei meteen 'rij even door naar Bergschenhoek, daar kan ik een foto maken' en die foto moest twee keer over want hij kon het niet goed zien. Er zit niks knel - daar was ik bang voor, dat Bink het uiteinde van zijn kauwstaafje naar binnen had geschrokt ofzo - in elk geval alleen vond hij het hart en de lever heel groot. En een kant van de lever ziet er heel bobbelig uit

Nou KAN het nog zijn dat de foto een vertekend beeld geeft doordat er ook een milt enzo zit, dus dat dat over elkaar was gefotografeerd en daardoor vertekend lijkt. Maar omdat Bink zich ook ineens zo slecht voelt denkt de DA dat door de sterk vergrote lever er te weinig ruimte blijft voor de darmpjes in de buikholte, dat die worden verdrukt en dat dat pijn doet

Het is natuurlijk geen jonkie meer, maar de bedoeling was (en IS!!!!!) dat Bink nog een paar jaar mee gaat, mijn spring-in-het-veld! Nu heeft ze antibiotica en pijnstillers en als het voor woensdag verslechtert moeten we meteen bellen uiteraard. Het kon pas woensdag omdat die gespecialiseerde echo-dame uit het Oosten van het land moet komen naar Bergschenhoek.

Duimen jullie dat het slechts een onschuldig darminfectietje is ofzo?
(Dan blijven natuurlijk dat vergrote hart en lever, maar daar denk ik nog maar even niet aan...)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:26:29 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64500402
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:23 schreef Greys het volgende:

Duimen jullie dat het slechts een onschuldig darminfectietje is ofzo?
(Dan blijven natuurlijk dat vergrote hart en lever, maar daar denk ik nog maar even niet aan...)
Natuurlijk! Oh bah zeg, da's schrikken! Zou idd denken dat ie wat raars gegeten heeft, maar dit klinkt wel erg maf allemaal!

*mentaal kaarsje voor Bink*
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:27:51 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64500443
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:13 schreef Greys het volgende:

O jee... ik hoop dat het allemaal meevalt... .
Niet meer actief op Fok!
pi_64500462
voor Greys.
Ik duim heel hard dat het meevalt en dat Bink zich snel een stuk beter voelt.
pi_64500480
Bink heeft vast een sporthart
He wat naar Bah!!
pi_64500528
Arme Bink

Ik duim mee hoor Greys!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:30:39 #94
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64500529
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Mijn huisarts is een imbeciel, die nooit zo'n benadering zal kiezen, maar mij alleen maar om de oren slaat met homeopathische kwatsch.
Ik heb inmiddels ook al een nieuwe doc gevonden en me aangemeld. Weg ermee,

@ Anos: De migraines zijn van korte duur, als ik een handje pijnstillers neem is het ook weg.
Het hangt samen met mijn cyclus eigenlijk.
Ik heb ze opgeschreven en ga er in het nieuwe jaar mee naar mijn nieuwe doc.

En na overleg met Ollie ben ik er wel uit; liever hoofdpijn, dan labiel, maagpijn en kans op zwangerschappen.
Diane had ook een redelijk goede invloed op mijn humeur trouwens..minder schommelingen.
Behalve als ik te lang doorslikte, dan werd ik wel wat humeurig.

Maar goed, ik ben er weer uit. Wat een gedoe zeg
Waarom zulke zware pillen? Waarom niet een lichte derde generatiepil zoals Femodeen (neem ik, nergens last van). Of anders een driefasenpil zoals Trigynon. Die gaat qua dosering wat meer volgens een cyclus-idee.
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:31:24 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64500551
En sterkte voor Binkie!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 16:31:28 #96
163650 Greys
pi_64500553
Dank voor jullie liefheid

En ik dacht ook aan dat sporthart hoor PF Omdat hij altijd zo'n goede conditie heeft gehad.
Maar dan slaat die vergrote lever (want die was zo mogelijk nog meer vergroot dan het hartje) toch nergens op? Of wel? Ik weet het niet

Hij kruipt ook steeds onder de kattenklimpaal enzo, op plekken waar hij normaal nooit ligt.
Jakkie. Ik ben er helemaal naar van.
Al weet ik natuurlijk dondersgoed dat het geen jonkie meer is. Maar toch...

Ik hou gewoon goede moed!
De Bink komt er wel doorheen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:32:20 #97
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64500577
profi vergeetmenietje!

* zwahiel heeft een gat in de dag geslapen en nog steeds niets uitgevoerd... Om de een of andere reden komt 't er gewoon niet van.

Nu eerst 's wat werk verzetten en aansluitend richting de sportschool. Afreageren op de crosstrainer.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:34:28 #98
14746 k_i_m
pi_64500629
Greys, dat is schrikken! Zeker als het zo plotseling is! Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat!
In my life
Why do I smile
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:35:22 #99
14746 k_i_m
pi_64500660
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Of anders een driefasenpil zoals Trigynon. Die gaat qua dosering wat meer volgens een cyclus-idee.
Die kan ik enorm afraden na de "nieuwe" verpakking. Een strip met alleen nummertjes, zodat je elke keer enorm moet terugtellen vanaf de begindatum om te kijken of je niet wat vergeten bent .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:36:23 #100
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64500693
Binkie!
Malle hond, laat je zo je baasje schrikken.

*greys knuffelt*
Bah wat een naar gedoe zeg.
Fok!bejaarde
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:41:27 #101
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64500829
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Die kan ik enorm afraden na de "nieuwe" verpakking. Een strip met alleen nummertjes, zodat je elke keer enorm moet terugtellen vanaf de begindatum om te kijken of je niet wat vergeten bent .
Nee, tellen is al te moeilijk voor me. Heb sws. al moeite om de pil correct te slikken, laat staan dat ik er ook nog bij moet nadenken. Ken alleen de oude versie, die ging gewoon met dagen en kleurtjes. Die is me toen heel goed bevallen. Het enige nadeel vond ik dat je er niet mee kunt doorslikken. De laatste set pillen zijn van een andere samenstelling dan de eerste set van de volgende strip, zodat je dan niet beschermd bent tegen zwangerschap.
pi_64500848
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:13 schreef Greys het volgende:

O nee! Binkie! Wat erg! Even verder lezen of je nog iets meer zegt.
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:43:37 #103
14746 k_i_m
pi_64500919
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:41 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nee, tellen is al te moeilijk voor me. Heb sws. al moeite om de pil correct te slikken, laat staan dat ik er ook nog bij moet nadenken. Ken alleen de oude versie, die ging gewoon met dagen en kleurtjes. Die is me toen heel goed bevallen. Het enige nadeel vond ik dat je er niet mee kunt doorslikken. De laatste set pillen zijn van een andere samenstelling dan de eerste set van de volgende strip, zodat je dan niet beschermd bent tegen zwangerschap.
Klopt. Die had ik ook (en heb ik ook maandenlang verkeerd doorgeslikt, het kán namelijk wel . ) en die was okee. Maar dit is helemaal ruk, dus aangezien ik er toch al niet meer lekker op ging moet ik een andere.

Ik baal alleen wel dat ik waarschijnlijk weer helemaal opnieuw moet beginnen met testen, aangezien ik deze al jaren had en hiervoor al bijna alles was los en vast zit heb geprobeerd .
In my life
Why do I smile
pi_64500973
Ik hoop toch zó dat het normaal is, of iig vaker voorkomt dat oude hondjes een groot hart en lever hebben en dat hij voor de rest alleen wat verkeerds heeft gegeten! Hij is altijd zo vrolijk! En gezond! Dat zou toch geleidelijk moeten gaan? O bah Greyssie!!
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:47:53 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64501042
Greysie, wat een verhaal!

Ik wil geen slecht nieuws!!
pi_64501071
En Greys, kunnen ze toch nog wel opereren toch, zo'n te grote lever??
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:52:07 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64501152
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Klopt. Die had ik ook (en heb ik ook maandenlang verkeerd doorgeslikt, het kán namelijk wel . ) en die was okee. Maar dit is helemaal ruk, dus aangezien ik er toch al niet meer lekker op ging moet ik een andere.

Ik baal alleen wel dat ik waarschijnlijk weer helemaal opnieuw moet beginnen met testen, aangezien ik deze al jaren had en hiervoor al bijna alles was los en vast zit heb geprobeerd .
Ik heb ook veel gek*t gehad met pillen. Hoofdpijn, spotting, stemmingswisselingen de hele rimram.
Ik slik al jaren Femodeen en ik heb nu helemaal geen klachten meer (in het begin wel, onverklaarbare huilbuien etc.). Lange adem hebben is wel een vereiste trouwens...
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:52:08 #108
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64501154
Oh bah! Sterkte met Bink hoor Greys.
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 16:52:23 #109
163650 Greys
pi_64501163
Bink kan eigenlijk nooits iets verkeerds eten, want hij krijgt altijd een 'nieuw' bakje dat opengemaakt wordt (dus er kan niets bedorven zijn) en op straat loopt hij nooit iets van de grond te eten ofzo. Doet ie echt nooit.

Maar ik heb ook weer een beetje goed nieuws, want vanmiddag wilde hij zelfs geen leverworst (!!!! dan is ie echt ziek!) en toen ik net vroeg 'Wil je eten?' ging hij heel hard blaffen!
Maar dat kan ook de pijnstiller zijn die inwerkt natuurlijk...

Co, wat mij vooral zorgen baart is dat de DA er zo'n uitgebreid verhaal van maakte en dat hij zich zelf er zorgen om maakt en dat dus hardop zei. En 'dat hij natuurlijk ook al wat ouder is...' zei. Dat vind ik niet zo'n goed teken. En toen ik vroeg 'wat als hij over twee dagen weer rondhuppelt of er niets gebeurd is?' toen zei hij dat ik echt alsnog de echo moet laten maken woensdag. Hmpf.

Even kijken of hij wat wil eten!
En sorry dat ik het hele topic in beslag neem
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64501170
Ah grey wat vervelend allemaal zeg
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:54:00 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64501206
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:52 schreef Greys het volgende:

. Dat mag je niet zeggen. We nemen allemaal wel eens het topic in beslag .

Ik hoop dat alles goed uitpakt! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:55:31 #112
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64501247
Maar zieke beestjes zijn ook heel belangrijk! Dan moet je even stoom afblazen natuurlijk. Moet er niet aan denken als mijn bloedjes iets zou overkomen...Gelukkig eet Binkie weer, eetlust is altijd een goed teken.
pi_64501336
quote:
Bink kan eigenlijk nooits iets verkeerds eten, want hij krijgt altijd een 'nieuw' bakje dat opengemaakt wordt (dus er kan niets bedorven zijn) en op straat loopt hij nooit iets van de grond te eten ofzo. Doet ie echt nooit.

Maar ik heb ook weer een beetje goed nieuws, want vanmiddag wilde hij zelfs geen leverworst (!!!! dan is ie echt ziek!) en toen ik net vroeg 'Wil je eten?' ging hij heel hard blaffen!
Maar dat kan ook de pijnstiller zijn die inwerkt natuurlijk...

Co, wat mij vooral zorgen baart is dat de DA er zo'n uitgebreid verhaal van maakte en dat hij zich zelf er zorgen om maakt en dat dus hardop zei. En 'dat hij natuurlijk ook al wat ouder is...' zei. Dat vind ik niet zo'n goed teken. En toen ik vroeg 'wat als hij over twee dagen weer rondhuppelt of er niets gebeurd is?' toen zei hij dat ik echt alsnog de echo moet laten maken woensdag. Hmpf.

Even kijken of hij wat wil eten!
Ik wil zo graag dat Binkie er nog een paar jaar is!! Bedoelt ie nou morgen met woensdag? of pas over een week? Dat laatste zal wel he? Kan het dan niet eerder ergens anders, nu ga je echt een verschrikkelijke onzekere week tegemoet!
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:01:38 #114
14746 k_i_m
pi_64501433
quote:

Co, wat mij vooral zorgen baart is dat de DA er zo'n uitgebreid verhaal van maakte en dat hij zich zelf er zorgen om maakt en dat dus hardop zei. En 'dat hij natuurlijk ook al wat ouder is...' zei. Dat vind ik niet zo'n goed teken.
Ik denk dat hij daar meer op doelt dat hondjes op leeftijd toch best wel chronische kwalen kunnen ontwikkelen. Het hondje van mijn ouders had bijvoorbeeld al vanaf zijn 9e last van zijn hart. Maar met de pilletjes die hij kreeg heeft hij het nog gered tot een jaar of 14. En dat is heul oud voor een maltezer leeuwtje!
In my life
Why do I smile
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:01:42 #115
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64501436
Poppetjes, ik ga alvast weekend vieren!

Dikke knuffel voor Muisje, Binkie en Greys.

Tot later
Fok!bejaarde
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:02:43 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64501462
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:48 schreef conleche het volgende:
En Greys, kunnen ze toch nog wel opereren toch, zo'n te grote lever??
Nee, lever kun je weinig aan doen. Het is een zelfherstellend orgaan; maar als ie echt kaput is, dan is transplantatie de enige optie.

Maar we gaan er maar vanuit dat de Bink heeeel ernstig verkouden is ofzo!
pi_64501511
ik heb oliebollen gekocht
pi_64501522
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee, lever kun je weinig aan doen. Het is een zelfherstellend orgaan; maar als ie echt kaput is, dan is transplantatie de enige optie.

Maar we gaan er maar vanuit dat de Bink heeeel ernstig verkouden is ofzo!
Kan je niet een stukje erafsnijden?
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:05:11 #119
14746 k_i_m
pi_64501529
Even heel wat anders, maar het begint er steeds meer op te lijken dat ik straks niet met mijn werkeloze anus op de bank zit, maar dat ik fulltime moet gaan werken .
In my life
Why do I smile
pi_64501541
Och wat vervelend nieuws, Greys. Maar houd moed! Oude beestjes kunnen kwaaltjes gaan vertonen maar ze kunnen ook ontzettend taai zijn.

Bij onze ouwe boef (een kat) zijn al een tijd geleden nierproblemen ontdekt. We hebben de dierenarts toen duidelijk gemaakt dat we absoluut geen ingrepen voor hem wilden waardoor zijn leven weliswaar iets verlengd zou worden maar hij het niet echt leuk meer zou hebben. We hebben geïnvesteerd in wat ingrepen en medicijnen, en dat heeft geholpen.

Nu merken we wel dat hij zo langzamerhand echt oud wordt, want hij wordt een beetje gammel. Toch is hij nog vrolijk en avontuurlijk en voelen we ons zelfs een beetje schuldig dat we zo gauw van het slechtste uitgingen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 17:06:53 #121
163650 Greys
pi_64501558
Veel plezier Anosmie!

Co, volgende week woensdag ja! Hij dacht dat dat nog wel kon en dat als het in de tussentijd verergert dat we dan moeten bellen. Ik wil ook dat Bink er nog een paar jaar is. Voor haarzelf omdat ze het nog zo naar haar zin heeft bij ons, voor ons natuurlijk èn voor Boris die Bink adoreert

Kim! Dank je voor je opbeurende woorden, want daar hoop ik dus ook op, dat het met medicijnen nog best wel een paar jaar te doen is! Bink wordt over een paar maandjes 13 en is ook voor de helft een Malthezertje.

Wat ook wel gek is, is dat deze DA zei 'Ik hoor een ruis in het hart, maar dat is vast niet iets nieuws?' en dat dit zelfde jaar zijn collega nog uitgebreid heeft geluisterd bij een routinecheckje en nog zei 'Jeetje, nog nooit zo'n goed en sterk hard gehoord bij zo'n oudje! Ik sta even te genieten!'. Dus dat zou betekenen dat het toch in vrij korte tijd slecht is geworden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:08:58 #122
14746 k_i_m
pi_64501594
Voor hartruis hebben ze pilletjes, dat weet ik zeker.
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 17:09:24 #123
163650 Greys
pi_64501601
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:05 schreef k_i_m het volgende:
Even heel wat anders, maar het begint er steeds meer op te lijken dat ik straks niet met mijn werkeloze anus op de bank zit, maar dat ik fulltime moet gaan werken .
How come?

Claudia, ik hoop dat je gelijk hebt!
Het is alleen erg schrikken omdat het allemaal zo plotseling is! Maar ik heb hoop dat de Bink een ouwe taaie is!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 17:12:13 #124
163650 Greys
pi_64501637
De ouwe taaie met de ingezamelde koekjes voor de asielactie

En een IKEA-rat op je hoofd staat ál-tijd goed!

Goooooooooooo Bink!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64501639
Ik weet zeker dat de Bink een taaie is! Ik heb nog nooit een hond zo vrolijk rondjes zien rennen in mijn tuin
pi_64501647
Greys wat is je hond een schatje zeg
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:16:02 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64501678
Aaaaw Binkie *krijgt hondenmoeder-gevoelens*

De Bink is stoer!

Goooooo Bink!

En ik stem ook voor de lichte verkoudheid!
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:16:37 #128
33954 ElisaB
pi_64501688
Shit, wat een schrik Greys

Met mijn eigen schrik nog heel vers in het geheugen, voel ik met je mee! Sterkte voor Bink en jullie en zal een potje duimen!
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:20:00 #129
14746 k_i_m
pi_64501723
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:09 schreef Greys het volgende:

[..]

How come?

Claudia, ik hoop dat je gelijk hebt!
Het is alleen erg schrikken omdat het allemaal zo plotseling is! Maar ik heb hoop dat de Bink een ouwe taaie is!
Omdat mijn wederhelft (freelance) ineens heel veel minder werk krijgt en omdat ik niet werkeloos op de bank kan blijven zitten als hij zo weinig werk heeft. En aangezien parttime werk vinden kennelijk niet aan mij besteed is, en we het met zijn minimale diensten en de oppasregeling net redden moet ik dan maar fulltime, for the time being .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 17:22:23 #130
163650 Greys
pi_64501758
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:12 schreef conleche het volgende:
Ik weet zeker dat de Bink een taaie is! Ik heb nog nooit een hond zo vrolijk rondjes zien rennen in mijn tuin
Wat ging ze tekeer he?

Elisa en Progje, dankjewel!
Elisa, wat is er bij jou gebeurd dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64501786
Ze leek wel een mejuffrouw van 3!!

Wat is er met Fok aan de hand vandaag? Retesloom!
pi_64501810
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:20 schreef k_i_m het volgende:
Omdat mijn wederhelft (freelance) ineens heel veel minder werk krijgt en omdat ik niet werkeloos op de bank kan blijven zitten als hij zo weinig werk heeft. En aangezien parttime werk vinden kennelijk niet aan mij besteed is, en we het met zijn minimale diensten en de oppasregeling net redden moet ik dan maar fulltime, for the time being .
Dat is niet niks, zeg.
Sta je er wel positief tegenover of is het echt een zware opgave?
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:27:59 #133
33954 ElisaB
pi_64501816
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:22 schreef Greys het volgende:
Elisa, wat is er bij jou gebeurd dan?
Het gaat helemaal niet goed met Remie...
pi_64501833
Waar is de tijd gebleven dat je plaatjes van naakte vrouwen kreeg als Fok! down was...
pi_64501879
quote:
Ik had de eerste post uit je topic wel gelezen maar durfde niet meer terug te komen om de updates te zien.
Niet goed afgelopen dus?
Ik kan heel erg slecht tegen zieke hondjes en poezies.
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:42:21 #136
14746 k_i_m
pi_64501887
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat is niet niks, zeg.
Sta je er wel positief tegenover of is het echt een zware opgave?
Ik sta niet echt te springen om fulltime te werken en mijn kind alleen slapend of in het weekend aan te treffen nee. Maar als het net even de ruimte geeft om nieuwe opdrachtgevers te vinden dan moet het maar.
In my life
Why do I smile
pi_64501944
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik sta niet echt te springen om fulltime te werken en mijn kind alleen slapend of in het weekend aan te treffen nee. Maar als het net even de ruimte geeft om nieuwe opdrachtgevers te vinden dan moet het maar.
Ik hoop dat het niet al te lang duurt dan.
En misschien kun je dan later je fulltime baan in parttime om laten zetten, dat zou wel mooi zijn.
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:44:48 #138
14746 k_i_m
pi_64501958
Dat denk ik niet .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:45:18 #139
33954 ElisaB
pi_64501981
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:20 schreef k_i_m het volgende:

Ik mis de clou denk ik

Dit is heel erg, want....?

Lamaar; inmiddels gelezen
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:45:55 #140
14746 k_i_m
pi_64502003
Want ik heb een kind van 9 maanden. Die ik liever niet alleen slapend zie.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:46:22 #141
14746 k_i_m
pi_64502010
Enzo.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:46:44 #142
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64502019
pfff ik verveel me maar eigenlijk moet ik nog werk doen, de afwas doen en nog leren. Maar heb d'r gewoon geen sikkepit zin in
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:47:19 #143
33954 ElisaB
pi_64502033
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:45 schreef k_i_m het volgende:
Want ik heb een kind van 9 maanden. Die ik liever niet alleen slapend zie.
Yups, ik las het. Kan het me voorstellen.

Wat voor soort freelance werkt doet heer k_i_m?
pi_64502048
Het forum was stuk
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:49:13 #145
33954 ElisaB
pi_64502083
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik had de eerste post uit je topic wel gelezen maar durfde niet meer terug te komen om de updates te zien.
Niet goed afgelopen dus?
Ik kan heel erg slecht tegen zieke hondjes en poezies.
Ik kan er ook heel erg slecht tegen hoor, maar het mooie is dan weer wel dat je heel veel goed kunt doen voor je dier. En een gepast einde hoort daar - helaas - bij.

Maar je schrikt je wel helemaal dol als het niet goed gaat (nou ja, ik in elk geval wel).
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:49:48 #146
14746 k_i_m
pi_64502100
Hij werkt bij de téévéé, NOS o.a.

Onzekere business, wat wel jammer is. Als mijn baan niet per februari zou stoppen zou het ook geen probleem zijn geweest. Maargoed, we komme d'r wel weer overheen. En misschien krijgt ie volgend jaar wel weer heel veel werk ineens en kan ik rustig zoeken naar een nieuwe baan .
In my life
Why do I smile
pi_64502112
De kinderen hier in de straat hebben een nieuwe hobby: knalvuurwerk gooien (ja, ook kids van <10 jaar) en daarna heel hard krijsen en gillen alsof ze gewond zijn.
Ik schrik er iedere keer nogal van.
pi_64502138
quote:
He nee Ik ben heel stoer maar om overleden dieren moet ik altijd huilen
pi_64502174
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:12 schreef Greys het volgende:
De ouwe taaie met de ingezamelde koekjes voor de asielactie
Wat een schat ! Ik hoop dat het snel weer goedkomt . Vast wel!

Lijstje:
O 10:00: brinta met kaneel en klein banaantje
T: 11:30: gekookt ei en klein banaantje
L: 13.30: 2 volkoren boterhammen, 1 met pindakaas en 1 met eiersalade en sla
T: 14:30 bakje optimel yoghurt perzik
D: 19:00 iets van vlees (moet nog ontdooien, niet zeker wat het is ) en veel groente (uit zo'n zak, van alles en nog wat, o.a. boontjes en worteltjes en champignons)

Voor morgen veel ongezonde dingen.. dus daar komt geen lijstje van . Iig wordt het diner een zelfgemaakte pizza !
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:51:58 #150
33954 ElisaB
pi_64502178
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:49 schreef k_i_m het volgende:
Hij werkt bij de téévéé, NOS o.a.

Onzekere business, wat wel jammer is. Als mijn baan niet per februari zou stoppen zou het ook geen probleem zijn geweest. Maargoed, we komme d'r wel weer overheen. En misschien krijgt ie volgend jaar wel weer heel veel werk ineens en kan ik rustig zoeken naar een nieuwe baan .
Heel ff doorbijten dus. Altijd vervelend als de toekomst ineens een beetje onzeker is. Kan ik ook al niet zo best tegen. Aan de andere kant: zolang je niet omkomt van de honger, komt het vast wel goed
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:53:27 #151
33954 ElisaB
pi_64502225
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:50 schreef P.F het volgende:
He nee Ik ben heel stoer maar om overleden dieren moet ik altijd huilen
Ik ook; ik ben een watje
pi_64502272
Top topic!! :-)

Ben zelf een mannetje en ben in het laatste jaar a anderhalf 25 kilo kwijtgeraakt.... :-)

Toch is een topic als dit om weer nieuwe tips en weetjes op te doen erg prettig. Ook weer andere "menutjes"om te eten.

Keep up the good work!!
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:55:49 #153
33954 ElisaB
pi_64502301
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:55 schreef Klinknagel het volgende:

Ben zelf een mannetje en ben in het laatste jaar a anderhalf 25 kilo kwijtgeraakt.... :-)
Way to go Klinknagel
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:57:21 #154
14746 k_i_m
pi_64502355
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Heel ff doorbijten dus. Altijd vervelend als de toekomst ineens een beetje onzeker is. Kan ik ook al niet zo best tegen. Aan de andere kant: zolang je niet omkomt van de honger, komt het vast wel goed
Ach, één van ons twee kan altijd wel aan werk komen als de nood aan de man is. Ik heb alleen liever dat hij het is .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:57:50 #155
33954 ElisaB
pi_64502371
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:57 schreef k_i_m het volgende:
Ach, één van ons twee kan altijd wel aan werk komen als de nood aan de man is. Ik heb alleen liever dat hij het is .
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:58:14 #156
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64502383
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik kan daar over meepraten. En ik kon nog niet om van de honger maar ik maak me wel redelijke zorgen hoe ik de maand door ga komen, voor 't freaking eerst! Bah!

Die rot IB-groep!
Als je geld van ze krijgt is januari ineens pas eind januari betaald, maar moet je geld betalen dan is de januari betaling van hen ineens voor februari geweest en rekenen ze lekker dubbel.

* zwahiel krijgt vanaf januari weer stufi.
En dat is nodig ook want al mijn financiële reserves zijn nu definitief op en ik voel me d'r niet echt goed mee dat ik maar 50 euro op kan nemen voor de gehele maand t/m de 25e
Heb nog wat kleine werkjes liggen, maar 't geld dat daar van binnenkort wordt opgeschrokt door rekeningen dus dat zie ik ook niet. Bah bah bah!

@Klinknagel: euhj nog een man keep up the good work!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 18:02:03 #157
163650 Greys
pi_64502498
Elisa! Wat belachelijk dat ik je topic niet eerder gezien heb! Excuses!
Ik heb in het topic gereageerd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 18:03:11 #158
163650 Greys
pi_64502537
quote:

Toch is een topic als dit om weer nieuwe tips en weetjes op te doen erg prettig. Ook weer andere "menutjes"om te eten.

Keep up the good work!!
Welkom!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64502695
quote:

Keep up the good work!!
pi_64502740
Welkom en goed gedaan Klinknagel
pi_64502772
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:58 schreef zwahiel het volgende:
Heb nog wat kleine werkjes liggen, maar 't geld dat daar van binnenkort wordt opgeschrokt door rekeningen dus dat zie ik ook niet. Bah bah bah!
Kun je niet even wat duf werk via een uzb doen?
Die betalen per week, dus dan heb je iig wat cash.
¤ 50 kan wel, maar is wel heel erg krap.

Welkom Klinknagel.
pi_64502854
Schaatsen met P.F, 15 kilometer bitches !!

[ Bericht 38% gewijzigd door P.F op 30-12-2008 18:18:53 ]
pi_64502859
Jaaaa welkom!!
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:18:17 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64503000
Greys, sterkte met Binkie

Muis, hoe gaat het vandaag met jou?? Ik moet steeds aan je denken

VMW, gefeliciteerd!

Moest vandaag plotseling werken, iemand ziek, dat betekend veel centjes vandaag! Morgen ook nog even en dan ga ik genieten van oud en nieuw met nieuwe vriend, nieuw huis, en rust, gewoon heel veel rust rn trouwen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64503025
Schaatsen is stoer.
pi_64503056
Leuk hoor PF
Ik wou dat ik kon schaatsen
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:20:55 #167
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64503067
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Kun je niet even wat duf werk via een uzb doen?
Die betalen per week, dus dan heb je iig wat cash.
¤ 50 kan wel, maar is wel heel erg krap.

Welkom Klinknagel.
Ga ik ook voor kijken, probleem is echter dat januari mijn examenmaand is en dat ik nog steeds niet weet of ik nu wel of niet gerechtigd ben om te werken hier in België. Alle uitzendbureau's zijn gesloten jammer genoeg, maar ik heb wel al een paar dingetjes waarop ik ga reageren. Bij uiterste nood ga ik serieus gewoon in Utrecht wat werk doen of in Venlo bij mijn ouders, dan blijf ik gewoon daar en ga alleen terug als 't nodig is.

Ben echt super pissig op dat hele IB-groep gejank, de dingen die ik daarvoor moet regelen slaan gewoon nergens op. Ben er gemiddeld zo'n 10 volle uren per week mee bezig

Tel je op eind december centen voor januari delen ze je doodleuk mee dat je januari pas IN januari (dus eind januari) krijgt. Ja hallo. Dat hadden ze wel eens eerder mogen melden, want de mensen aan de telefoon zeiden heel wat anders. Maar ja, die telefoonmiepen snappen 't zelf ook niet volgens mij.

@P.F. jaloers is!
pi_64503076
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Moest vandaag plotseling werken, iemand ziek, dat betekend veel centjes vandaag! Morgen ook nog even en dan ga ik genieten van oud en nieuw met nieuwe vriend, nieuw huis, en rust, gewoon heel veel rust rn trouwen
Nieuwe vriend, nieuw huis, stoppen met roken en rust.
Leiden wij hetzelfde leven?

Wat is er met trouwen?
pi_64503090
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:20 schreef Miss_S het volgende:
Leuk hoor PF
Ik wou dat ik kon schaatsen
Kun je skeeleren?
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:22:41 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64503129
Whoohooo PF
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64503175
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:20 schreef zwahiel het volgende:
Ga ik ook voor kijken, probleem is echter dat januari mijn examenmaand is en dat ik nog steeds niet weet of ik nu wel of niet gerechtigd ben om te werken hier in België. Alle uitzendbureau's zijn gesloten jammer genoeg, maar ik heb wel al een paar dingetjes waarop ik ga reageren. Bij uiterste nood ga ik serieus gewoon in Utrecht wat werk doen of in Venlo bij mijn ouders, dan blijf ik gewoon daar en ga alleen terug als 't nodig is.

Ben echt super pissig op dat hele IB-groep gejank, de dingen die ik daarvoor moet regelen slaan gewoon nergens op. Ben er gemiddeld zo'n 10 volle uren per week mee bezig
Oh ja, ik was even vergeten dat je in België woont.
IB zuigt.
Ze hebben ooit een deurwaarder op me af gestuurd omdat ik van een andere rekening betaalde.
Met vermelding van het goed betalingskenmerk, maar een of andere idioot had het als extra betaling weggeboekt ipv de maandelijkse termijn.
Niet te herstellen en >300 gulden deurwaarderskosten.

Wat is jouw ruzie met de IBG?
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:24:43 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64503208
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nieuwe vriend, nieuw huis, stoppen met roken en rust.
Leiden wij hetzelfde leven?

Wat is er met trouwen?
ja? Ja, jeetje nu je het zegt ik heb ook van jou gelezen.. bizar eigenlijk.
Als het goed is gaan we trouwen volgend jaar maar het is nog niet echt vast omlijnt ofzo meer een idee.

[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 30-12-2008 18:26:02 (weer een cursus blindtypen was niet gek) ]
pi_64503266
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Kun je skeeleren?

Erg he
Maar februari gaan we op vakantie en daar hebben ze een schaatsbaan dus dan ga ik oefenen
pi_64503346
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Erg he
Maar februari gaan we op vakantie en daar hebben ze een schaatsbaan dus dan ga ik oefenen
Je leert het zo! Mijn broertje kon het nooit en vorig jaar lukte het opeens
pi_64503357
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
ja? Ja, jeetje nu je het zegt ik heb ook van jou gelezen.. bizar eigenlijk.
Als het goed is gaan we trouwen volgend jaar maar het is nog niet echt vast omlijnt ofzo meer een idee.
Ah, wij gaan ook ergens volgend jaar trouwen.
Ook een nogal vage planning: in de zomer ivm mooi weer en een (klein) feestje op het land van mijn ouders.
Datum moeten we toch maar eens gaan prikken.
pi_64503376
Trouwen?? Tof!
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:37:41 #177
331 Merel
Be here now.
pi_64503642
Hé Greys, wat rot van Bink! Vertroetel d'r maar goed

Kim, dat jij nou meer moet gaan werken doordat manlief weinig opdrachten heeft, betekent toch ook dat híj nu veel bij jullie kind zal kunnen zijn? Dat scheelt misschien weer een beetje..

En verder is trouwen tof en schaatsen ook
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:38:24 #178
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64503670
Binkie
Hoe gaat het nu met haar, Greys?
Ziggy played guitar
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:41:35 #179
236335 neen
schone schijn
pi_64503767
Het iis toch veel te koud om te schaatsen

Ik heb wel zin in Koek en Zopie jweet.
pi_64503864
VMW: nog gefeliciteerd , Kimster: das dan goed klote! maar misschien beval je zo goed in je nieuwe baan dat ze je ook wel deeltijd willen hebben naderhand!! PF, dat zijn prachtige foto's en Elisa dikke zoen voor je kattebeestje. Welkom Klinknagel en Zwahiel, die ib groep dat sucks too. Ik ben na de academie naar Frankrijk verhuist en dacht dat ze me niet konden vinden, maar ik moest toch 6000 gulden terugbetalen. Hadden ze me opgespoord zeg! En verder heb ik net liggen tukken op de bank omdat Fok! down was, how sad is dat!
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:46:52 #181
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64503942
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh ja, ik was even vergeten dat je in België woont.
IB zuigt.
Ze hebben ooit een deurwaarder op me af gestuurd omdat ik van een andere rekening betaalde.
Met vermelding van het goed betalingskenmerk, maar een of andere idioot had het als extra betaling weggeboekt ipv de maandelijkse termijn.
Niet te herstellen en >300 gulden deurwaarderskosten.

Wat is jouw ruzie met de IBG?
Die deurwaarderskosten konden ze in een gat stoppen waar de zon niet schijnt!
Mijn ding is dat ze gewoon weer dingen fokuppen!

Ik doe een schakelprogramma maar daarvoor krijg je dus geen stufi omdat NL het enige land is waar een schakeljaar niet erkend is. Dus heb ik me in allerlei bochten moeten wringen om nu dan óók als master ingeschreven te worden. Alleen krijg ik nu studiebewijzen waarop zowel master als schakelprogramma op staat. Dat wil ik niet want ik heb geen zin in moeilijk gedoe van de IB, dus dat is een giga geregel en is nog niet helemaal geregeld.

Daarnaast het aanvragen, wijzigen en überhaupt krijgen van stufi + mijn OV dat is gewoon een nachtmerrie.
Dan verzinnen ze aan de telefoon ineens twee maanden onderzoekstermijn omdat ze mijn opleiding niet zouden kennen. Ga je naar het loket en die dude geeft aan dat 't onzin is en dat ik zodra ik een bewijs van mijn master alleen heb naar hem moet komen zodat 't geregeld wordt.
In het begin zei de IB echter dat mijn schakelprogramma gewoon geldig was voor stufi, maar toen ineens niet.

Daarbij krijg ik een maximale lening, maar ik moet wel twee maanden stufi terug betalen, welke men even leuk van mijn bedrag aftrekt waardoor ik ipv 850 per maand wat ik daadwerkelijk leen maar 680 euro per maand krijg. De rest steken ze zichzelf in de zak, maar ik moet er wel voor betalen. Dat bedoelde ik met het vage gedoe van een maand. Want nu was augustus ineens voor september en september ineens voor oktober. Mijn opleiding liep 31 augustus af dus ik moet ineens 2x stufi betalen terwijl ik er maar één krijg. Als ik het aan wilde vechten moest ik dat doen bij de officier van Justitie wat me net zoveel kost als die hele stufi die ik moet betalen en dat ik dan zowieso kwijt ben. Achterlijk gedoe!

Het hele ding is gewoon dat ik geen rooie cent meer heb! Ik ga zo boodschappen doen van mijn laatste centen. Ben blij dat ik nog wat geld achter de hand had voor O&N morgen, want dat wil ik niet missen! Maar toch. Vanavond een site afmaken zodat de rekeningen betaald kunnen worden, maar 't is niet echt zoals ik mijn jaar wilde beginnen! Heb nu de huur en de ziekenfonds betaald, maar telefoon, electra voorschot (gelukkig mag je daar 6 weken over doen hier in België en ik heb 'm pas een maand), en de jaarlijkse kabelrekening van 150 pleuro moeten ook deze maand betaald worden. Dan heb je nog de andere 'kleine dingen' die bij elkaar ook zo'n euro of 120 zijn. Waar 't vandaan komt, geen idee, maar betaald moet 't wel worden.

Dat drukt erg veel op mijn gemoedsrust en de lust om dingen überhaupt te doen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:47:54 #182
331 Merel
Be here now.
pi_64503977
Ohja Zwahiel, ik vroeg me af, kunnen je ouders niet een beetje voorschieten totdat jij je geld van de IB hebt? Want zodra dat binnen is kun je natuurlijk meteen terugbetalen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 18:53:33 #183
163650 Greys
pi_64504106
PF, wat leuk, die schaatsfoto's!
Is dat al veilig dan, op natuurijs? Ik heb het idee dat de sloten hier amper dicht liggen
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:38 schreef MissBliss het volgende:
Binkie
Hoe gaat het nu met haar, Greys?
In elk geval een stuk rustiger, ze kan nu al een half uur liggen zonder dat ze moet opstaan van de pijn.
Dat komt vast door de werkende pijnstiller. Of het gaat misschien echt een beetje beter!
Ben in elk geval blij dat ik morgen en overmorgen bij haar ben en dat Heer G ook nog vrij is en dan weekend, dus dan hoeft ze heel lang niet alleen te zijn. Da's een fijn idee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:56:38 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64504151
O, dus Bink is een meisje?
Niet meer actief op Fok!
pi_64504209
Ja het is redelijk veilig, het is daar maar een halve meter diep

dinsdag 30 december 2008 @ 19:06:37 #186
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64504319
PF, hoe leueueuek die foto's! Ik hoop dat het komend weekend nog vriest, dan ga ik ook schaatsen!
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:07:18 #187
33954 ElisaB
pi_64504334
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:02 schreef Greys het volgende:
Elisa! Wat belachelijk dat ik je topic niet eerder gezien heb! Excuses!
Ik heb in het topic gereageerd
Geeft nix meis!

pi_64504481
Thanks allemaal Ik hoop dat ik vrijdag weer kan
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:23:47 #189
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64504871
Proficiat VMW. Indiaan? Dat heb ik nog nooit gegeten .
Greys en Eliza, beterschap met alle zieke dieren.
PF, wij gaan hier morgen ook schaatsen, de Vliet ligt dicht hier!

En ik heb een nieuwe auto gekocht, een meisjestwingo met allemaal groene accentjes.
Prrrrr
pi_64504922
Ik vraag mij echt af waar Anneque uithangt
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:27:07 #191
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64504978
hallooooo TerugVimdPost (sorry, heb last van mn innerlijke famfare)

ik heb fijn geshopt...een warem trui, en nieuwe laarsjes, en een lekkere warme heerlijke sjaal voor de helft van de prijs

ze zijn hier de hele tijd aan t kutten met vuurwerk!

nu even teruglezen en dan reageren (sorry als ik iets groots gemist heb)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:28:51 #192
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64505042
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:47 schreef Merel het volgende:
Ohja Zwahiel, ik vroeg me af, kunnen je ouders niet een beetje voorschieten totdat jij je geld van de IB hebt? Want zodra dat binnen is kun je natuurlijk meteen terugbetalen!
Niet echt, maar het heeft ook geen zin, want dan zit ik de volgende maand precies hetzelfde.
Ik krijg gelukkig nog wel wat geld van mijn ouders omdat ik al vanaf april hun internet betaal. Stond iets op hun naam wat ik moest betalen en zo werd dat steeds verrekend, maar vanaf april is dat niet het geval. Nu eens mijn ouders attent daarop gemaakt. Maar ja.

En mijn ouders hebben ook niet even geld klaar liggen momenteel.

Zit er aan te denken omdat collegecredit erbij te nemen zodat 't een beetje aangevuld kan worden. Gok dat februari weer wel een oke maand wordt met werken straks enzo.
pi_64505116
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:23 schreef mspoez het volgende:
Greys en Eliza, beterschap met alle zieke dieren.
PF, wij gaan hier morgen ook schaatsen, de Vliet ligt dicht hier!

En ik heb een nieuwe auto gekocht, een meisjestwingo met allemaal groene accentjes.
Remie van Elisa is overleden
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:32:54 #194
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64505181
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Remie van Elisa is overleden
Oh jee. Das helemaal naar. Sterkte Elisa.
Prrrrr
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:33:29 #195
33954 ElisaB
pi_64505201
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:32 schreef mspoez het volgende:
Oh jee. Das helemaal naar. Sterkte Elisa.
Thnx dear
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:35:29 #196
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64505282
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:28 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Niet echt, maar het heeft ook geen zin, want dan zit ik de volgende maand precies hetzelfde.
Ik krijg gelukkig nog wel wat geld van mijn ouders omdat ik al vanaf april hun internet betaal. Stond iets op hun naam wat ik moest betalen en zo werd dat steeds verrekend, maar vanaf april is dat niet het geval. Nu eens mijn ouders attent daarop gemaakt. Maar ja.

En mijn ouders hebben ook niet even geld klaar liggen momenteel.

Zit er aan te denken omdat collegecredit erbij te nemen zodat 't een beetje aangevuld kan worden. Gok dat februari weer wel een oke maand wordt met werken straks enzo.
Kan het me zo moeilijk voorstellen, zoveel ellende om (in mijn ogen) zo'n fooi wat je tekort komt. 200 euro in totaal? Op zo'n moment schaam ik me voor wat er bij mij binnenkomt en uitgaat elke maand.
Is voor de volgende keer een noodbuffertje geen uitkomst? Spaarrekening waarop je elke maand stort wat je kunt missen, al is het maar 15 euro? Ik kan me zo moeilijk indenken dat je helemaal geen geld kunt hebben, niks, nada.
pi_64505361
Ik wil ook schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatsen
pi_64505364
Ik ben een buffertje aan het maken Ik ga vanaf januari t/m juli elke maand 100 euro sparen voor een zomervakantie met Mr PF! Maar ik weet zeker dat we geen 1200 euro gaan uitgeven dus spaar ik stiekem voor een buffer Woei! (Mijn inkomsten zijn 200 of zo Dus 100 euro is best een prestatie )
pi_64505437
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:37 schreef P.F het volgende:
Ik ben een buffertje aan het maken Ik ga vanaf januari t/m juli elke maand 100 euro sparen voor een zomervakantie met Mr PF! Maar ik weet zeker dat we geen 1200 euro gaan uitgeven dus spaar ik stiekem voor een buffer Woei! (Mijn inkomsten zijn 200 of zo Dus 100 euro is best een prestatie )
Zal ik dat ook eens als goede voornemen doen vanaf januari.....
En net zoals Aventura kan ik me daar ook echt (nog niet) voorstellen
pi_64505484
Omdat je nog thuis woont en niet echt vaste lasten hebt denk ik
Ik moet even mijn werk administratie doen en eventueel een nieuw baantje zoeken want dit is echt prut!
pi_64505804
PF waar heb jij geschaatst?

Ik wil oooooooooooooooooooooooook
The way you rock'n'roll
pi_64505814
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PF waar heb jij geschaatst?

Ik wil oooooooooooooooooooooooook
Noorderplassen
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:55:10 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64505984
Aww Elisa! Knuffel voor jou!
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:23 schreef mspoez het volgende:
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:56:15 #204
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64506029
haaaai dames

ik ben kapot... druuuukkkk vandaag op het werk, heb geen pauze gehad en 1,5 uur over gewerkt..
pas om 3 uur iets van eten gehad...
en nu dus heeeeeeeeel erg moe ...
en te brak om bij te lezen.. sorry dames

maar wens jullie natuurlijk allemaal het allerbeste
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64506037
Goodbye is weer thuis

Nog even naar de film geweest na het werk en nu lekker niksen. Morgen lekker uitslapen gelukkig
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64506053
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaaai dames

ik ben kapot... druuuukkkk vandaag op het werk, heb geen pauze gehad en 1,5 uur over gewerkt..

Klinkt druk, maar dat heb je een beetje in de zorg denk/vrees ik.. Rust maar lekker uit
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64506062
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Noorderplassen
geen idee waar die liggen
pi_64506098
Ohhhh PF, daar heb ik vorig jaar geschaatst!

Mijn vriendje was daar vandaag met een vriend van hem
pi_64506215
Tof !! Hihi heeft ie mij nog gespot? Te herkennen aan mijn zwarte string !
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:03:19 #210
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64506271
greys! wat naar van binkie! ik duim voor dr! en voor jou!

hoest met mousy?

elisa, wat naar van je katpoes...

mn laarzen zijn een iets andere kleur dan ik dacht en staan niet zo leuk bij een zwart rokje/mn nieuwe trui...maar goed, ik verzin wel iets morgen... misschien ga ik zo de klerezooi wel opruimen en een nieuw rokje maken

ik ben sinds deze maand veel beter bezig financieel gezien. mn geshop van vandaag was met mate, en van een vastgesteld bedrag. ik ga gewoon uitkomen deze maand!!
pi_64506283
Och Greys, wat een schrik!

Wij hebben een rotreis gehad vandaag. We moesten van Groningen naar Breda, maar er was iemand voor de trein gesprongen bij Harderwijk of zo, waardoor we via Deventer moesten omdat er naar Amersfoort niets reed. Die trein naar Deventer zat zo enorm bomvol dat we een half uur op de volgende moesten wachten. Die trein reed helemaal naar Roosendaal, dus hij stopte ook in Breda, maar van Zwolle naar Breda in zo'n stoptrein duurt laaaaaaang. En ondertussen was ik ook nog ziek, en deed m'n nieuwe telefoon niet wat ik wilde (ik kan soms drukken wat ik wil, maar dan reageert ' ie helemaal nergens op. Kan ik dus ook weer achteraan), dus ik was behoorlijk chagrijnig. Maar we zijn er nu, en 't is gezellig. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64506285
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef P.F het volgende:
en daar is dan weer geen foto van
pi_64506342
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef P.F het volgende:
Ik zat op jouw foto's al te kijken of ik hem kon ontdekken, maar helaasch De zwarte string is wel ubersexy natuurlijk, maar je droeg 'm niet eens óver je kleding
pi_64506350
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef kwakveense het volgende:
ik ben sinds deze maand veel beter bezig financieel gezien. mn geshop van vandaag was met mate, en van een vastgesteld bedrag. ik ga gewoon uitkomen deze maand!!
Goed zo!
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:07:52 #215
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64506432
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaaai dames

Jij harde werkert jij!
Ik zat vandaag met maar 2 anderen op kantoor. Heb niet heel veel gedaan, maar ben toch moe. Naast kerst had ik vorige week ook 3 verjaardagen, waarvan gister de laatste.
pi_64506491
Greysie, sterkte met den Bink
The way you rock'n'roll
pi_64506513
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

Wij hebben een rotreis gehad vandaag. We moesten van Groningen naar Breda, maar er was iemand voor de trein gesprongen bij Harderwijk of zo, waardoor we via Deventer moesten omdat er naar Amersfoort niets reed. Die trein naar Deventer zat zo enorm bomvol dat we een half uur op de volgende moesten wachten. Die trein reed helemaal naar Roosendaal, dus hij stopte ook in Breda, maar van Zwolle naar Breda in zo'n stoptrein duurt laaaaaaang. En ondertussen was ik ook nog ziek, en deed m'n nieuwe telefoon niet wat ik wilde (ik kan soms drukken wat ik wil, maar dan reageert ' ie helemaal nergens op. Kan ik dus ook weer achteraan), dus ik was behoorlijk chagrijnig. Maar we zijn er nu, en 't is gezellig. .
Dat is ook mooi prut
The way you rock'n'roll
pi_64506620
Greys hele dikke knufffffffffel
pi_64506709
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zat op jouw foto's al te kijken of ik hem kon ontdekken, maar helaasch De zwarte string is wel ubersexy natuurlijk, maar je droeg 'm niet eens óver je kleding
Haha ik wil best een aan foto laten zien maar dan ben ik weer zo aandachtsgeil
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:18:38 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64506784
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ben je nu in Antwerpen? (toch?). Gezellig, en het eerste wat je doet is een internetcafé opzoeken ofzo? .
Moest je je telefoon niet opladen trouwens voor gebruik? Of heb je dat wel gedaan?
Niet meer actief op Fok!
pi_64506818
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Ah joh, dat mag hier best hoeveel views zullen we dan hebben?
pi_64506822
DaD wat een kut reis

Ik zie nu al op tegen morgen, ik moet natuurlijk wel vroeg naar Amsterdam.. En ik heb ook geen zin om met lawinepijlen in de trein te zitten En er is nog geen goed plan (ja het dakloos zwerven door de straten... Niet super mijn ding... En dan moet ik ook iets superwarms aan maar ik wil ook iets leuks aan Hmhmhm )
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:21:00 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64506884
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:19 schreef P.F het volgende:
DaD wat een kut reis

Ik zie nu al op tegen morgen, ik moet natuurlijk wel vroeg naar Amsterdam.. En ik heb ook geen zin om met lawinepijlen in de trein te zitten En er is nog geen goed plan (ja het dakloos zwerven door de straten... Niet super mijn ding... En dan moet ik ook iets superwarms aan maar ik wil ook iets leuks aan Hmhmhm )
Je gaat zonder vast plan of kaartjes voor een feest naar Amsterdam met oud & nieuw? Dat is niet zo heul slim hoor!
pi_64506915
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ah joh, dat mag hier best hoeveel views zullen we dan hebben?
Hehe even dan Ik zou wat preutser moeten zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64506940
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:21 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je gaat zonder vast plan of kaartjes voor een feest naar Amsterdam met oud & nieuw? Dat is niet zo heul slim hoor!
Er zijn twee huisfeestjes maar ik weet niet of ik dat uren lang leuk vind en zo ja waar ga ik eten etc.
pi_64506980
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:21 schreef P.F het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh hij staat je goed hoor! Ben je er blij mee??

Ik wil ook zo'n buik
pi_64507044
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind foto's altijd leuk!!
pi_64507071
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:21 schreef P.F het volgende:

[..]

SPOILER
Sekseh!!
pi_64507092
Ik ga morgen mijn contract tekenen en daarna schaatsen in het zuiderpark
The way you rock'n'roll
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:26:51 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64507106
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Er zijn twee huisfeestjes maar ik weet niet of ik dat uren lang leuk vind en zo ja waar ga ik eten etc.
Vergeet niet dat er na 8- en geen trams meer rijden he!
Je kan, als je buiten bent, na 12-en naar de Nieuwmarkt gaan voor het Chinese vuurwerk. Voor het eten zou ik trouwens ook naar die buurt gaan - op de Zeedijk vind je tal van goede en niet dure restaurantjes, zoals Bird (Thais), A Fusion (Aziatische dim sums en lekkers) en Nam Kee.
pi_64507109
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ohhh hij staat je goed hoor! Ben je er blij mee??

Ik wil ook zo'n buik
Als ik mijn adem heel erg in hou heb ik die!
Moet je alleen niet vragen wat er dan achter uit die string hangt *riiiiiiiiiiiiiill*

P.F. heeft vast mooie strakke billen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_64507116
Ja ik ben er super blij mee Vooral die opstaande randjes (die je nu niet zo goed ziet) zijn zo schattig
Oh dan moet je gezonder eten en gaan kickboksen Ik had vanmiddag een foto van mijn buik geplaatst vanaf dat hij dik begon te worden
SPOILER
pi_64507181
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:26 schreef Aventura het volgende:

[..]

Vergeet niet dat er na 8- en geen trams meer rijden he!
Je kan, als je buiten bent, na 12-en naar de Nieuwmarkt gaan voor het Chinese vuurwerk. Voor het eten zou ik trouwens ook naar die buurt gaan - op de Zeedijk vind je tal van goede en niet dure restaurantjes, zoals Bird (Thais), A Fusion (Aziatische dim sums en lekkers) en Nam Kee.
Ja dat weet ik! We zouden niet naar de melkweg gaan want dat deed mr pf elk jaar al, maar nu achteraf stiekem toch.. Het is een beetje lastig want we hebben nog nooit samen oud en nieuw gevierd En ja we gaan daar zeker vuurwerk kijken ook al vind ik het wel eng !
pi_64507245
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga morgen mijn contract tekenen en daarna schaatsen in het zuiderpark
Toooooooooooooooppie
pi_64507246
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Moet je alleen niet vragen wat er dan achter uit die string hangt *riiiiiiiiiiiiiill*

O ik hou m'n buik niet in hoor en mijn billen zijn mijn beste feature
Nu nog alles wat strakker aka gespierd maken zoals deze chick en ik kan in de playboy!

pi_64507249
Ik ben altijd zo'n saai typje dat rond 2 uur in bed ligt met O&N maar goed nu ligt er iemand bij
pi_64507252
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Als ik mijn armen omhoog hou ook In luilak positie lijkt het meer op de foto die PF nu net heeft gepost wat dus niet héél erg is, maar zeker wel beter kan!
pi_64507259
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben je nu in Antwerpen? (toch?). Gezellig, en het eerste wat je doet is een internetcafé opzoeken ofzo? .
Moest je je telefoon niet opladen trouwens voor gebruik? Of heb je dat wel gedaan?
Nee, Breda. Dat staat ook in m'n post, dat we naar Breda gingen. Bij schoonmama. . Ik hen 'm opgeladen ja, zonet ook nog een keertje, maar het helpt niet. Ik heb de klantenservice maar even gemaild.
pi_64507269
Die laatste foto doettut niet Bolletje!

Lijstje:

O: croissantje en eitje
L: volkoren bolletje met koud vlees, komkommer, sambalmayo en ui
T: wodka
D: bord spinazie a la creme met koud vlees en jus van juspoeder water en sambal ( voor dat laatste)
toet: bakje vla met verse aardbeien die dus geen enkele smaak hebben en ze zagen er nog wel zo mooi rood
uit.
pi_64507276
Buiten vuurwerk kijken doe ik echt NOOIT meer. Ik sta echt stijf van schrik dan de hele tijd. Niet leuk.

Dit wil ik weer:

pi_64507299
Gelukkig is bescheidenheid mijn twee na beste feature

Woah ik ben een beetje zenuwachtig voor oud en nieuw omdat er niet echt een plan is en Amsterdam een beetje onbekend is ! Omg!
pi_64507359
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:30 schreef conleche het volgende:
Die laatste foto doettut niet Bolletje!

Lijstje:

O: croissantje en eitje
L: volkoren bolletje met koud vlees, komkommer, sambalmayo en ui
T: wodka
D: bord spinazie a la creme met koud vlees en jus van juspoeder water en sambal ( voor dat laatste)
toet: bakje vla met verse aardbeien die dus geen enkele smaak hebben en ze zagen er nog wel zo mooi rood
uit.
Hmm misschien met appeltje R?!
pi_64507368
Wie gaat er nou naar Amsterdam
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:33:37 #244
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64507406
oh ik heb gefaald vandaag. avondeten was patat. omdat ik daar al een hele week heel erg zin in had en me deze keer niet meer met willpower voorbij de snackbar kon slepen.

maar t was wél lekker. mjam.

lijstje dus:
O- kirpolletje
T- kiprolletje
L- broodje met kip bij de bijenkorf (zuurdesem met thaise kip)
T- niks
D- patat zonder en een frikandel

al met al valt het mee.

vandaag was alleen wel gepland als goeie dag, en morgen pas als smokkeldag. maar goed, het is pas de eerste keer sinds ik mn plan voor de feestdagen postte dat er een dagje niet klopt dus ik ben best wel trots!
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:35:14 #245
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64507479
is t een sony ericsson DaD? die van mij doet t ook regelmatig...dan start ie zichzelf opnieuw op. helaas moet ik m als ik iets aan t doen was in mn postvak in dan master resetten en ben ik weer al mn instellingen en smsjes en wat nieuwe nummers kwijt . boehoe.
pi_64507519
son ericson w910i moeten ze verzuipen tyfus telefoon. Elke dag ruzie mee
pi_64507591
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:35 schreef kwakveense het volgende:
is t een sony ericsson DaD? die van mij doet t ook regelmatig...dan start ie zichzelf opnieuw op. helaas moet ik m als ik iets aan t doen was in mn postvak in dan master resetten en ben ik weer al mn instellingen en smsjes en wat nieuwe nummers kwijt . boehoe.
Nee, een Samsung. Er was eerst ook niets aan de hand, alles prima, tot ik de mp3-speler gebruikte. Beetje raar dus.
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:38:40 #248
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64507615
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:36 schreef TJDoornbos het volgende:
son ericson w910i moeten ze verzuipen tyfus telefoon. Elke dag ruzie mee
precies die ja!

hoerending

ik neem nog 1 keer een abbo verlenging met nieuwe telefoon, ga terug naar samsung, nooit problemen mee gehad, en daarna durf ik dan pas over te stappen op sim only...
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:38:47 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64507622
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef P.F het volgende:
Gelukkig is bescheidenheid mijn twee na beste feature

Woah ik ben een beetje zenuwachtig voor oud en nieuw omdat er niet echt een plan is en Amsterdam een beetje onbekend is ! Omg!
Maar je gaat dus waarsch. wel naar de Melkweg?
pi_64507629
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie gaat er nou naar Amsterdam
Mijn vriendje woont daar en hij wil graag naar de stad.. Vandaar
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:39:12 #251
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64507641
oh haha, bij jou dus problemen met samsung...welk model? omnia? dan weet ik dat ik daar ook effe voor moet uitkijken...
pi_64507698
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn vriendje woont daar en hij wil graag naar de stad.. Vandaar
ik zou hem dumpen
pi_64507704
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef Aventura het volgende:

[..]

Maar je gaat dus waarsch. wel naar de Melkweg?
Nee want de kaartjes zijn nu natuurlijk al lang uitverkocht! Eigenlijk zou ik nog een plan B moeten hebben, dit was tot nu toe een fles moët rose, schattig !! Maar dass niet een echt plan

dinsdag 30 december 2008 @ 20:40:46 #254
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64507719
Gewoon Nokia nemen. Ik heb al 11 jaar Nokia's. Van de 8210 tot nu de N95: nooit problemen, nooit reparaties, alles perrrrfect. Logische menustructuur, fijne interface. Ik wil nooit een ander merk.
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:42:15 #255
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64507776
ik kan niet met nokia's....ik snap smsen met nokia niet, en de menuutjes ook niet ... en die N serie modelletjes van mn vrienden hebben allemaal alzheimer/geheugenproblemen.vastloperij.

hm ik ga me nog wel eens verder orienteren... ik ga maar iets niet te hips zoeken...iets degelijks ofzo...
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:42:23 #256
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64507780
Tja PF ik raad 't je een beetje af. Gewoon naar een van de 2 huisfeestjes gaan en je bezatten. Met je vriendje erbij is alles leuk...behalve als het -5 is en Buiten.
pi_64507792
Ik heb nooit problemen met m'n telefoons, maar ik doe er ook weinig mee. Behalve bellen & sms-en dan.
Oja, en mijn Ericsson heb ik zelf ge-unlocked Eerste keer ging het mis en dacht ik dat ie dood was, maar ik had alleen ergens overheen gelezen.
pi_64507803
K wil een IPhone
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:43:26 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64507810
huisfeestjes zijn tof met oud en nieuw! morgen ook eentje. lekker tuttelen, zuipen, beetje tv kijken, kletsen en dan een explosie van gelukzalig geukkig nnieuwjaar geroep en afgetel om 12 uur.

vet zin in!
pi_64507823
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:39 schreef kwakveense het volgende:
oh haha, bij jou dus problemen met samsung...welk model? omnia? dan weet ik dat ik daar ook effe voor moet uitkijken...
Nee, de Touchwiz. Ik heb eerder een Samsung gehad en daar heb ik nooit problemen mee gehad.
pi_64507834
Ik heb wel altijd simonly's trouwens. Ik betaal nu 3.95 per maand
Tja, geen sociaal leven, hoef je ook niemand te bellen

*op lijstje schrijft voor 2009: duurdere simonly nemen en mensen eens bellen*
pi_64507837
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:42 schreef Aventura het volgende:
Tja PF ik raad 't je een beetje af. Gewoon naar een van de 2 huisfeestjes gaan en je bezatten. Met je vriendje erbij is alles leuk...mits het geen -5 is en Buiten.
Huisfeestjes zijn bij de dam/en in de buurt.. Maar voor 1 moet je 20 euro betalen voor de drank of zo iets ') Maar goehoeeed. Met z'n tweeën naar een dikke parteh is ook zo.. Wish we where home
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:44:17 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64507840
Ik geef morgen zelf een huisfeestje, er komt 11 man lekker drinken, eten en lullen, en drinken!
pi_64507867
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef kwakveense het volgende:
huisfeestjes zijn tof met oud en nieuw! morgen ook eentje. lekker tuttelen, zuipen, beetje tv kijken, kletsen en dan een explosie van gelukzalig geukkig nnieuwjaar geroep en afgetel om 12 uur.

vet zin in!
Yeah, maar deze gaan niet getutteld worden vrees ik
Ik was gewoon een beetje vergeten dat het al bijna oud en nieuw was
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:45:42 #265
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64507890
ik gooi mn pc uit. ik ben moe, t is hier een rotzooi en ik wil na t opruimen nog wat nuttigs doen of een boekje lezen. en met de pc aan klim ik er steeds wéér achter...

xx fijne avond nog!
pi_64507897
Ik ga nu het laatste stuk taart van de Kerst opvreten en thee met veel honing drinken.
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:47:05 #267
14746 k_i_m
pi_64507951
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:37 schreef Merel het volgende:

Kim, dat jij nou meer moet gaan werken doordat manlief weinig opdrachten heeft, betekent toch ook dat híj nu veel bij jullie kind zal kunnen zijn? Dat scheelt misschien weer een beetje..
Euhhhh........

Nee .
In my life
Why do I smile
pi_64508256
quote:
topickiller
pi_64508431
Sorry
pi_64508461
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:58 schreef P.F het volgende:
Sorry
No wai dat ik nu een paprika als huisdier neem
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 20:59:25 #272
163650 Greys
pi_64508484
PF wat een sexy lijfje heb je toch en wat stoer dat je die foto durft te plaatsen!

Kwak, je hebt vast je computer al uit staan maar ik wilde nog even zeggen dat ik heel trots op je ben dat je uit gaat komen met je centjes deze maand!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 21:01:24 #273
163650 Greys
pi_64508564
We hebben nog helemaal niets van de Muis gehoord vandaag he?
Arme Muissie, zal ze zo'n hoofdpijn weer hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64508610
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

No wai dat ik nu een paprika als huisdier neem
Ik snapte de humor niet helemaal en toch zijn er 1500 mensen lid ?!
pi_64508649
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
PF wat een sexy lijfje heb je toch en wat stoer dat je die foto durft te plaatsen!

Kwak, je hebt vast je computer al uit staan maar ik wilde nog even zeggen dat ik heel trots op je ben dat je uit gaat komen met je centjes deze maand!
Binkie nog steeds rustig? En heeft ie wat meer gegeten al?
pi_64508667
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik snapte de humor niet helemaal en toch zijn er 1500 mensen lid ?!
Ja, ook niet echt mijn ding, die humor

Maargoed, daar zijn wij dan ook way to cool voor naturlich
pi_64508720
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
We hebben nog helemaal niets van de Muis gehoord vandaag he?
Arme Muissie, zal ze zo'n hoofdpijn weer hebben?
Ze is ook niet op Skype en ik heb er nog gePMt. Misschien slaapt ze? Ik vind het zo naar voor haar!!
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:05:51 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64508751
Muis is vanmiddag op MSN geweest, best lang nog, maar heb niet met haar gesproken.
Ze zal zich idd wel rot voelen.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 21:06:33 #279
163650 Greys
pi_64508783
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Binkie nog steeds rustig? En heeft ie wat meer gegeten al?
Hij ligt nog steeds minder rustig dan anders, maar in elk geval een stuk rustiger dan vanmiddag.
Ik heb hem (sorry, haar ) nog niet meer eten gegeven, straks wel weer even drie theelepeltjes ofzo. Ben bang dat ik anders er voor zorg dat het buikje weer zeer gaat doen. Dus ik zal over een half uurtje weer even kijken of ze weer wat lust Ze heeft wel een paar grote slokken water genomen een uurtje geleden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64508808
Arme lieve Muis

*sending happy thoughts*
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:08:23 #281
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64508872
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:35 schreef Aventura het volgende:

[..]

Kan het me zo moeilijk voorstellen, zoveel ellende om (in mijn ogen) zo'n fooi wat je tekort komt. 200 euro in totaal? Op zo'n moment schaam ik me voor wat er bij mij binnenkomt en uitgaat elke maand.
Is voor de volgende keer een noodbuffertje geen uitkomst? Spaarrekening waarop je elke maand stort wat je kunt missen, al is het maar 15 euro? Ik kan me zo moeilijk indenken dat je helemaal geen geld kunt hebben, niks, nada.
Ik had een buffer... Maar die is op! Het ding waardoor het hier nogal snel gaat, is dat je veel dingen per jaar moet betalen!
Kabel per jaar, sportschool per jaar, school ineens dus niet in termijnen. Dat soort dingen hakken er goed in.
Ter illustratie ik sta pas rood vanaf 1 december. Maar nu dus al praktisch helemaal
Goed mijn huur is nu wel betaald + verzekering, maar toch.

Als je géén inkomen hebt vanaf halverwegen september dan gaat 't hard. Want ik was met de IB druk in onderhandeling zodat ik vanaf december stufi zou krijgen. Dat lukte dus steeds niet en ik werd maar aan het lijntje gehouden. Mijn reserves, daar ben ik al twee maanden op aan het leven... En in die twee maanden had ik 't niet erg slecht, ik had 't nog rustiger aan moeten eigenlijk maar ik ging er steeds vanuit dat ik op zijn minst in december wel stufi zou krijgen, nu gewoon december dus niet én de hele maand januari. Dat is dus al vanaf oktober geen centen bij op mijn bank. Balen dus! Gelukkig had ik wel wat reserves maar goed die zijn dus nu op.

En ik had 't begin van dit jaar ook wel wat royaler hoor, mocht niet klagen. Heb 't afgelopen jaar zoveel verdiend dat ik halverwege het jaar mijn stufi moest stoppen omdat ik al over de grens heen zat met bijverdiensten. Heb zo alles wat open stond weggewerkt en lekker geleefd.

Maar als je van een kamertje naar een appartement verhuisd moet je dingen als een keukentafel regelen en dat soort dingen. Gaat nog geld in zitten. En door allerlei redenen had ik zowel een kamer in Utrecht als in Antwerpen. Met twee maanden opzegtermijn heb ik dus twee maanden lang dubbele huur betaald, elke 26e ging er 735 van mijn rekening af combineer dat met schoolgeld en andere dingen en je ziet je geld wegvliegen!

* zwahiel wil gewoon een baan!
pi_64508876
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij ligt nog steeds minder rustig dan anders, maar in elk geval een stuk rustiger dan vanmiddag.
Ik heb hem (sorry, haar ) nog niet meer eten gegeven, straks wel weer even drie theelepeltjes ofzo. Ben bang dat ik anders er voor zorg dat het buikje weer zeer gaat doen. Dus ik zal over een half uurtje weer even kijken of ze weer wat lust Ze heeft wel een paar grote slokken water genomen een uurtje geleden!

Oo ik zei ook ie!!! Gelukkig doe je het zelf ook nog!!
pi_64509350
Hee hallo, er is niks op tv!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 21:19:52 #284
163650 Greys
pi_64509377
Ik noem Bink al twaalf jaar hem en hij. Gaat helemaal vanzelf!
En past ook beter bij hem!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 21:20:32 #285
163650 Greys
pi_64509402
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Hee hallo, er is niks op tv!
Coming to America, voor de eenentwintigduizendste keer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:20:44 #286
3185 Adelante
To let it go now
pi_64509411
He, er mag niets mis zijn met de Brinkster, die moet nog een poes africhten. (Ze kan niet toevallig zwanger zijn he? Want Boris is wel een hij toch? )

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 21:22:18 #287
163650 Greys
pi_64509491
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef Adelante het volgende:
He, er mag niets mis zijn met de Brinkster, die moet nog een poes africhten. (Ze kan niet toevallig zwanger zijn he? Want Boris is wel een hij toch? )

Gekkie!

Bink is een gesteriliseerde zij en Boris is een jeweetwel-kater.
Dus dat wordt niets! Of misschien een onbevlekte mysterieuze ontvangenis!

Hoe gaat het met jouw Bengalenplannen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64509494
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb laatst ook al Cool Runnings gekeken
pi_64509578
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef Greys het volgende:

[..]

En een Duitse film met Linda de Mol.....
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:25:01 #290
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64509631
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:47 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Euhhhh........

Nee .
Ik wou het ook al zeggen maar ik dacht "Doe nu eens niet voor de verandering ".

Maar ik snap je iig héééélemaal .

Greysie, wat een schrik! Binkie komt er vast weer bovenop en zal je nog jarenlang uit bed duwen .

Verder ben ik heel erg blij dat er zowel geen nicotine als allerlei hormonentroep meer in mijn lichaam gaan...voelt echt een stuk "cleaner" zo.

Voor de mensen die last hebben van pukkeltjes: Haal bij de drogist voor 3 euro een tube benzoylperoxide (gewoon huismerk) en smeer het 's nachts op je (opkomende) pukkelzz, en weg zijn ze (ik heb altijd tubetje liggen ook al heb ik maar 1 x in het halve decennium een puistje). Wel oppassen want het spul bleekt je slopen .

En: mijn puppeltop is besteld .

Ik dacht trouwens tot een uur geleden dat het pas OVERmorgen oud & nieuw was .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64509642
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

De omschrijving alleen al
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:26:02 #292
3185 Adelante
To let it go now
pi_64509691
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Gekkie!

Bink is een gesteriliseerde zij en Boris is een jeweetwel-kater.
Dus dat wordt niets! Of misschien een onbevlekte mysterieuze ontvangenis!

Hoe gaat het met jouw Bengalenplannen?
Wij zoeken (met nadruk op rustig) verder, van het voorjaar zullen er wel weer diverse nestjes zich aandienen We willen ook verhuizen en een kat verhuizen is misschien ook niet zo'n strak plan. Maar als we er volgende week tegen een toffe aanlopen, kopen we 'm wel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64509733
Is het raar om nu al een bikini te gaan kopen voor de zomer? Nu zijn ze tenminste op voorraad en weet ik zeker dat ik een leuke heb

Daarentegen ga ik toch proberen er nog wat vetjes af te werken, dus miscchien toch nog maar niet
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:27:27 #294
3185 Adelante
To let it go now
pi_64509761
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Schwul ofzo, ik dacht dat het zwoel was in het Nederlands...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 21:27:29 #295
163650 Greys
pi_64509763
Viev! Je Pink Puppeltop!!!! Wiehoeeeeeeeeeeeeee!

Ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat het morgen O&N is hoor!
We gaan ook niets bijzonders doen ofzo, we zijn gewoon alleen thuis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64509813
En hoe ziet die puppeltop eruit Viev?

Vast handig als je ondersteboven seks hebt op de trap, glij je niet uit met een puppeltop!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 21:28:48 #297
163650 Greys
pi_64509822
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:26 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wij zoeken (met nadruk op rustig) verder, van het voorjaar zullen er wel weer diverse nestjes zich aandienen We willen ook verhuizen en een kat verhuizen is misschien ook niet zo'n strak plan. Maar als we er volgende week tegen een toffe aanlopen, kopen we 'm wel
Je kunt ook inspiratie opdoen op www.bengalenforum.nl
En ik heb de kalender in huis waar Boris op staat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 21:29:21 #298
163650 Greys
pi_64509856
Goodbye, verkopen ze nu bikini's dan, in de winter?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64509875
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:27 schreef Adelante het volgende:

[..]

Schwul ofzo, ik dacht dat het zwoel was in het Nederlands...
Had ik ook nog nooit gehoord maarja mijn Duits is ook niet goed
pi_64509887
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Is het raar om nu al een bikini te gaan kopen voor de zomer? Nu zijn ze tenminste op voorraad en weet ik zeker dat ik een leuke heb

Daarentegen ga ik toch proberen er nog wat vetjes af te werken, dus miscchien toch nog maar niet
Ik zou nu een passende kopen en hem desnoods innemen
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:30:02 #301
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64509892
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Viev! Je Pink Puppeltop!!!! Wiehoeeeeeeeeeeeeee!

Ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat het morgen O&N is hoor!
We gaan ook niets bijzonders doen ofzo, we zijn gewoon alleen thuis
Wij zijn ook thuis met zijn drietjes en mijn mammie komt. Die wilde eerst in d'r uppie gaan zitten dat gekke mens, omdat ze het 12-uur gelukkig nieuwjaar moment te bizar vond. Dus ik heb gezegd dat ik dat wel begreep maar dat ik haar iig het allerbeste wilde wensen voor 2009, dat heeft haar gelukkig overtuigd om toch te komen. Maar een rare bijsmaak zal het wel hebben iig.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:30:27 #302
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64509918
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:08 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Ik had een buffer... Maar die is op! etc..
Jeeetje Zwahiel wat veel zo achter elkaar! Nu snap ik het wat beter joh. Als ik in jouw situatie was geweest had ik gaan babysitten of schoonmaken en zo snel zwart wat bijverdienen, maar ja, ik ben een meisje (of denk ik nu te stereotiep ). Of kan je niet iets bijverdienen in de horeca? Daar hebben ze vaak extra personeel nodig. Hoewel, de periode waarin ze dat nodig hebben ligt overmorgen weer achter ons...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')