Die heb ik gehad. En na een maand werd ik met de ambulance afgevoerd met hevige bloedingen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:53 schreef sigme het volgende:
Maar he dames, waarom niet gewoon een koperspiraal? Geen hormonen, geen condooms, geen koters.
Is een intelligent apparaatje die op basis van je plasjes je vruchtbare dagen uitrekent. En als je die dan een beetje ruim neemt en die dagen met een condoom vrijt, of gewoon geen sex hebt, dan komt het ook wel goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baai Loveli! Werk ze
Plassen met persona?Vod ies dat?
ah ok dankjoe voor het uitleggen! is dus niks voor mij, want mijne is pas regelmatig sinds ik de pil slik en zelfs dan kan je er nog niet precies van op aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Is een intelligent apparaatje die op basis van je plasjes je vruchtbare dagen uitrekent. En als je die dan een beetje ruim neemt en die dagen met een condoom vrijt, of gewoon geen sex hebt, dan komt het ook wel goed.
Kan alleen als je een hele regelmatige cyclus hebt. En die van mij is gelukkig tot op de minuut nauwkeurig.
Welke heb jij dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:12 schreef Merel het volgende:
Ik hou van mijn pilNooooooit meer puistjes, maaaaaandenlang bloeding uitstellen zonder spotting tussendoor, en emotioneel heeeeeelemaal in balans
Die twee kilo die ik er gratis bij kreeg neem ik dan maar voor lief!
Diane 35. Maargoed, iedereen reageert natuurlijk weer anders, wat voor mij goed kan werken is voor een ander een ramp. Ik vind het wel een vervelend idee om m'n lichaam constant zo vol te proppen met hormonen, maar het is voor mij in ieder geval voorlopig wel de handigste oplossing.quote:
En als je drijvende capsules hebt, kin op de borst! Dan drijft ie naar boven en kun je 'm makkelijker doorslikken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef Laureline het volgende:
O, en nog over het slikken van pillen: als je je hoofd een kwartslag kantelt, (gewoon scheef houden dus)glijdt die pil met een slokje water zo vanzelf naar binnen!
Die is ook fantastischquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Diane 35. Maargoed, iedereen reageert natuurlijk weer anders, wat voor mij goed kan werken is voor een ander een ramp. Ik vind het wel een vervelend idee om m'n lichaam constant zo vol te proppen met hormonen, maar het is voor mij in ieder geval voorlopig wel de handigste oplossing.
Erm.. waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Die is ook fantastisch
Ik heb 'm 10 jaar geslikt...maar helaas mag dat helemaal niet. Ik rook ook nog eens![]()
Het is geen pil die je voor je leven kan slikken.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 @ 13:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Die is ook fantastisch
Ik heb 'm 10 jaar geslikt...maar helaas mag dat helemaal niet. Ik rook ook nog eens![]()
Het is geen pil die je voor je leven kan slikken.
Ja, dat dus!quote:Op dinsdag 30 december 2008 @ 14:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Erm.. waarom mag dat niet?
\Paniek
En het verhoogde risico is in veel gevallen een wel héél klein risico. Bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:29 schreef SHE het volgende:
trombose gezeik, haaruitval, migraine..
maar goed, dat krijg je tegenwoordig van alles. Ik had alleen wel extreem veel last van de migraine, maar als je dat niet hebt, dan zou ik de pil lekker doorslikken!
Ik hoef ook geen pil te slikken, maar ik ben altijd erg lang ongesteld en 1 á 2 dagen zelfs zo erg dat ik er ziek van ben en ik ben ook altijd op het verkeerde moment ongesteld als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen pil hoef te slikken
Dat meende ik ook al eens te hebben gelezen, al wist ik niet dat een zwangerschap een grotere kans geeft op trombose dan pilgebruik! Maar mijn huisarts was zó stellig, en het is een jonge vent. Weird...quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En het verhoogde risico is in veel gevallen een wel héél klein risico. Bijvoorbeeld:
Hoe vaak komt trombose voor? En wat is het extra risico bij pilgebruik?
· Bij vrouwen die geen pil slikken treedt trombose op bij 5 tot 10 op de honderd duizend (0,005 tot 0,01%).
· Uitkomsten van onderzoek lopen uiteen, maar uit de meeste studies komt naar voren dat bij pilgebruik de kans op trombose 2 tot 4 keer zo hoog is, dus 10 tot 40 op de honderd duizend (0,01 tot 0,04).
· Bij vrouwen die zwanger zijn is de kans op trombose 60 op de honderd duizend (0,06%), waardoor ongepland zwanger worden meer risico geeft dan de pil slikken.
· Vrouwen die al een keer trombose gehad hebben kunnen beter niet aan de pil beginnen.
Bron
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ben jarig vandaag maar heb niemand uitgenodigd, dus zit nu niet aan de taart maar aan de gebakken rijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |