Yeps, ik denk het ook (kwa beroerte). Toen ik naar kantoor ging was er nog niets met hem aan de hand. Met een beetje mazzel doet de prednison iets, maar ik heb er best een hard hoofd in.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:09 schreef Lienekien het volgende:
Ach, wat verdrietig. Klinkt als iets van een beroerte. Dan kan 'nog wel weer opkrabbelen. Ik hoop het voor je.
Als 'ie nog maar senang is. En nog wil eten en nog op de bak kan.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, ik denk het ook (kwa beroerte). Toen ik naar kantoor ging was er nog niets met hem aan de hand. Met een beetje mazzel doet de prednison iets, maar ik heb er best een hard hoofd in.
In elk geval ligt ie redelijk senang te wezen volgens mij (naar omstandigheden that is).
Voorlopig kan hij nog ff helemaal niets. Behalve een beetje liggen knikkebollen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:36 schreef Lienekien het volgende:
Als 'ie nog maar senang is. En nog wil eten en nog op de bak kan.
Twintig jaar, poeh, poeh.
Zo is het wel natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voorlopig kan hij nog ff helemaal niets. Behalve een beetje liggen knikkebollen.
Als dit zijn laatste dag is, dan heeft ie het goed gedaan! Weinig te klagen. Vanmorgen nog helemaal in orde en ineens omgevallen. En nu met de oogjes half dicht een beetje voor de kachel liggen.
Begrijp me goed; als ie nog 5 jaar meekan, dan graag. Maar anders heb ik er - naast verdriet - heel veel vrede mee!
Dank je wel. Verrassend genoeg ziet het er eigenlijk niet slecht uit. Een uur geleden lag hij nog helemaal verkrampt te wezen. Zonet heb ik hem even op zijn buik gekriebeld en toen draaide hij op zijn rug en rekte zich een soort van uit. Daarna was ie wel ff in paniek, want hij wist niet hoe hij moest terugdraaien.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:46 schreef Stali het volgende:
Zo is het wel natuurlijk.
Wens je veel sterkte en hoop van harte dat hij nog wat opknapt.
Vaak is het toch wel, zoals Uro zegt, het inluiden van de klokken maar goed, dat besef je zelf ook natuurlijk al uit wat je eerder schreef. Hij klinkt wel heel erg gezond, geen geleur met nieren e.d. en al 20 jaar!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je wel. Verrassend genoeg ziet het er eigenlijk niet slecht uit. Een uur geleden lag hij nog helemaal verkrampt te wezen. Zonet heb ik hem even op zijn buik gekriebeld en toen draaide hij op zijn rug en rekte zich een soort van uit. Daarna was ie wel ff in paniek, want hij wist niet hoe hij moest terugdraaien.
Overigens klonken zijn hart en longen prima. En zijn ieren leken ook nog helemaal in orde...
Hij slaapt bijna
Ow, dat realiseer ik me maar al te goed hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:01 schreef Stali het volgende:
Vaak is het toch wel, zoals Uro zegt, het inluiden van de klokken maar goed, dat besef je zelf ook natuurlijk al uit wat je eerder schreef. Hij klinkt wel heel erg gezond, geen geleur met nieren e.d. en al 20 jaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |