Ja, Israël staat bekend om voorzichtig om te gaan met het schieten van raketten in Palestinaquote:Op woensdag 31 december 2008 19:22 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Israel probeert teminsten nog om burgerdoelen te vermijden, daarin tegen de raketten van Hamas zijn 100% op burgerdoelen.![]()
precies je hebt helemaal gelijk, dat is wat ik zei : Dood aan Israel de terroristen, lang leve het schieten op burgerdoelen door Hamas.quote:Dat jij anti Israel bent is wel duidelijk, en prima in mijn ogen, maar ik vind het jammer dat je nooit die raketten van Hanas betreurt en afkeurt.
Moet ik hier uit opmaken dat je wel afkeurt? Ik zie het je namelijk nooit posten.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, Israël staat bekend om voorzichtig om te gaan met het schieten van raketten in Palestina
[..]
precies je hebt helemaal gelijk, dat is wat ik zei : Dood aan Israel de terroristen, lang leve het schieten op burgerdoelen door Hamas.
die tellingen komen van de ziekenhuizen, er zullen er best een 100 onder het puin liggenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef Xenomaniac het volgende:==
Ja je hebt hierin gelijk. Het probleem is alleen dat de reden hiervan een veel dieper liggende oorzaak is.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, in mijn ogen dus wel. Ik zie liever dat er militair object wordt opgeblazen dan zeg maar een schoolbus met Joodse kinderen. Maar goed, jij ziet dat anders. Dat kan.
Ik denk dat de hele situatie niet hetzelfde is.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:43 schreef schatje het volgende:
Even serieus, is het Nederlandse verzet toen tegen de Duitsers daadwerkelijk te vergelijken met het verzet van de Palestijnen tegen Israël?
Nog lang niet genoeg. Op de kniëen graag.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:32 schreef king_of_the_night het volgende:de vijand is dan wel heeeeeeeeeel erg verzwakt.
Ja, ze moeten allemaal verkracht worden!quote:
Nee hoor, zorgen voor je volk en (voorlopig) stoppen met zeiken is blijkbaar niet aan de orde. Sukkels.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:39 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ja, ze moeten allemaal verkracht worden!
wat mij betreft maken ze al die luchtschieters helemaal afquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou eh, is het gehaald,die 500, of wat?
500 anti-Israel demonstrantenquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou eh, is het gehaald,die 500, of wat?
denk het ff nie hequote:Op donderdag 1 januari 2009 01:42 schreef DrAlban het volgende:
[..]
500 anti-Israel demonstrantenzaterdag 3 januari, Dam, be there.
Lees je maar eens in over het Ottomaanse Rijk, het daarop volgende Britse Mandaatgebied Palestina, de verdeling tussen Cis-Jordanië en Trans-Jordanië, het zogenaamde Joods Nationaal Tehuis, de verdeling tussen joden en arabieren, de daaropvolgende oorlogen, de heroveringen, de getekende vresdesverdragen, etc.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:36 schreef Weltschmerz het volgende:
repressailles heetten dat toen Nederland nog een bezetter had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |