Ik zie het ja.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Juist die tent heeft gewonnen: http://www.ad.nl/oliebollentest/
Tot zo
Wow wel solide dus!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:22 schreef SingleCoil het volgende:
Onze tafel is binnen![]()
Gelukkig waren er twee flinke bezorgers bij want hij heeft een 4cm dik massief kersenhouten bovenblad en is dus niet te tillen. De idee 'm even in de kelder op te schuren en opnieuw te lakken laat ik dus maar even zitten
We hebben de poten er afgehaald anders kon 'ie de deur niet door, dus ik ga de boel nu vlug weer in elkaar zetten
Tja, dat jouw smaak anders is weten we nu wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Reya het volgende:
Veel lelijker kan je het niet krijgen.
Die zinssnede is incorrect, gezien het pretendeert dat jullie uberhaupt enige vorm van smaak hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, dat jouw smaak anders is weten we nu wel.
Welke vormen van smaak ken je eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Die zinssnede is incorrect, gezien het pretendeert dat jullie uberhaupt enige vorm van smaak hebben.
Oh...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef Reya het volgende:
Oneindig veel, natuurlijk, maar kersenhout komt in geen daarvan voor.
Tjeempie. Wegdoen dan maar? We waren er eigenlijk best blij mee...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:11 schreef Isegrim het volgende:
Glas.
Ik vind kersenhout ook vrij wansmakelijk eerlijk gezegd.Ik vind de kleur vreselijk.
Te redden? Waarvan eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:05 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat jullie niet meer te redden zijn.
Kun je dat wat omschrijven of uitleggen? Ik kan me er veel bij voorstellen maar ik zie niet 1) hoe dat op ons zou kunnen slaan, en 2) hoe ik daar last van zou kunnen hebben? Is het erg, truttigheid? Waar ga ik last van krijgen?quote:
Ten eerste, jullie vertonen een zeker aantal symptomen van truttigheid, en ten tweede, nee, daar heb je zelf niet zonder meer last van, alhoewel je nooit weet wat de effecten op lange termijn zijn, maar het is wel iets wat merkbare effecten voor je omgeving heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Kun je dat wat omschrijven of uitleggen? Ik kan me er veel bij voorstellen maar ik zie niet 1) hoe dat op ons zou kunnen slaan, en 2) hoe ik daar last van zou kunnen hebben? Is het erg, truttigheid? Waar ga ik last van krijgen?
Nee, dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Tjeempie. Wegdoen dan maar? We waren er eigenlijk best blij mee...
Je drukt je nogal vaag uit, alsof je niet precies weet wat je zeggen wilt. Ik proef wel een zekere boosheid en teleurstelling, wil je daar misschien iets meer over zeggen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Ten eerste, jullie vertonen een zeker aantal symptomen van truttigheid, en ten tweede, nee, daar heb je zelf niet zonder meer last van, alhoewel je nooit weet wat de effecten op lange termijn zijn, maar het is wel iets wat merkbare effecten voor je omgeving heeft.
...maar dat komt omdat wij geen smaak hebben, toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.Ik heb vast ook spullen die jullie niet mooi vinden.
Is helderheid een vereiste? Verder zoek je er denk ik iets teveel achter, het zijn niet meer dan speldenprikjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je drukt je nogal vaag uit, alsof je niet precies weet wat je zeggen wilt. Ik proef wel een zekere boosheid en teleurstelling, wil je daar misschien iets meer over zeggen?
* VonHinten mompelt iets over een brulshirtquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.Ik heb vast ook spullen die jullie niet mooi vinden.
Helderheid is een vereistequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Is helderheid een vereiste? Verder zoek je er denk ik iets teveel achter, het zijn niet meer dan speldenprikjes
* Reya is even weg
Waszequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heb net mn wasmachien geleverd gekregen
Het is wel een groene wasmachinequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
is ie niet tof met mn stickers?
Leuk, met die stickers.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vinnum tofquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Tjeempie, Issi ook al pasquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schijn ook geen smaak te hebben. Alleen dan wel een ander type geen smaak.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...maar dat komt omdat wij geen smaak hebben, toch?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Leuk, met die stickers.
Wel truttig natuurlijk
dit is de whirlpool indiana 1400quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij heb je bijna dezelfde als ik. Ik heb de Whirlpool Denver 1400.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef Isegrim het volgende:
Oh nee.Ik lees in dat artikel dat één van mijn favoriete boeken ook verzonnen is gebleken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Misha_Defonseca
quote:"The book is a story, it's my story," said the writer [Misha Defonseca] in a statement issued under her real name. "It's not the true reality, but it is my reality. There are times when I find it difficult to differentiate between reality and my inner world."
De bijbel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik lees in dat artikel dat één van mijn favoriete boeken ook verzonnen is gebleken.
Ik voel me verschrikkelijk belazerd.quote:
Isegrim en WALL-E sitting in a tree:quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:30 schreef WALL-E het volgende:
[..]
Isegrim en WALL-E sitting in a tree:
K-I-S-S-I-N-G
First comes love,
then comes marriage,
then comes the baby in the golden carriage!![]()
Ja, is het druk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:32 schreef Doffy het volgende:
Mobiel fokken in de rij voor de oliebollen FTW!![]()
Is het druk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:32 schreef Doffy het volgende:
Mobiel fokken in de rij voor de oliebollen FTW!![]()
sta nu 30min in rij en ben net over de helft. Ik moet en zal die bollen dus hebben!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:38 schreef Isegrim het volgende:
Ja, is het druk?Kun je er voor mij wat halen en bij me thuis afleveren?
Gaat niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
sta nu 30min in rij en ben net over de helft. Ik moet en zal die bollen dus hebben!![]()
wil best wat voor je halen hoor, mar dan moet je wel hierheen komen!
Ze moeten wel heel goed zijn ja, als mensen er een uur op gaan wachten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef Doffy het volgende:
Die bollen kunnen maar beter goddelijk zijn. Ik sta hier in het van de leeuw en het steenkoud. Brrrrr
Je moet het er maar voor over hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef Doffy het volgende:
sta nu 30min in rij en ben net over de helft. Ik moet en zal die bollen dus hebben!![]()
wil best wat voor je halen hoor, mar dan moet je wel hierheen komen!
Niet slecht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net gratis bankje gescoordstond in de gemeenschappelijke woonkamer op de etage: neem maar mee als je het wilt hebben, bekleding is vervangbaar, tis lillbergbankje van mijn werk, en voor nu heb ik er een plaidje over heen
[ afbeelding ]
Het zijn oliebollen hè. Geen truffelsquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef Doffy het volgende:
Die bollen kunnen maar beter goddelijk zijn. Ik sta hier in het van de leeuw en het steenkoud. Brrrrr
Alleen wel kut dat Zombie net werd afgekapt door Voist ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef WALL-E het volgende:
Ik heb geen zin meer en wil naar huis![]()
Muziek op de radio is wel allemaal top op 3 fm
Leuk, staat er ook leuk bij voor zover ik kan zien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net gratis bankje gescoordstond in de gemeenschappelijke woonkamer op de etage: neem maar mee als je het wilt hebben, bekleding is vervangbaar, tis lillbergbankje van mijn werk, en voor nu heb ik er een plaidje over heen
[ afbeelding ]
gelukkig luister ik de Top 2000quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alleen wel kut dat Zombie net werd afgekapt door Voist ofzo
over smaak valt gelukkig niet te twistenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik schijn ook geen smaak te hebben. Alleen dan wel een ander type geen smaak.
Funny. Wij hebben twee (volledig stijlloze) lillberg stoelen en wilden er nog een (absoluut smaakloos) tweezitbankje bij kopen - precies degene die jij nu hebt...quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
en en ? was het het waard ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:55 schreef Doffy het volgende:
Mét oliebollen weer thuis!![]()
Er staan er nu twee in de oven. Voor mij alleen!
Wel de lusten en niet de lasten zeker?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoeveel heb je er gehaald ?
Ik heb die ook en vind hem eerlijk gezegd wat lawaaiierigquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is de whirlpool indiana 1400ben maar alleen dus een duur ding vond ik niet zo nodig, zo vaak was ik ook niet
nee, ik heb er al 10 van de bakker hier aan de overkant, maar als Doffy aanbiedt er één langs te brengen doe ik wel open hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wel de lusten en niet de lasten zeker?
je moet hem ook niet naast de tv zettenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb die ook en vind hem eerlijk gezegd wat lawaaiierig
20quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoeveel heb je er gehaald ?
zijn die ook goed te doen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb vandaag was gedraaid en vind m niet lawaaierig, hij staat op een stenen vloer in de badkamer hier, weet niet waar die bij jou staatquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb die ook en vind hem eerlijk gezegd wat lawaaiierig
Op laminaat, maar wellicht ligt het er ook aan dat hij bij mij in de keuken staat, en ik dus constant in dezelfde ruimte verblijf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb vandaag was gedraaid en vind m niet lawaaierig, hij staat op een stenen vloer in de badkamer hier, weet niet waar die bij jou staat
quote:
Hier binnen nietquote:
Ik mag niet meer aan de website komen, maar er zijn nog een aantal dingen die nog fout staan iddquote:Op woensdag 31 december 2008 11:00 schreef Isegrim het volgende:
Qu, wordt jullie productsite ook op taalkundig gebied beoordeeld? Daar valt namelijk nog wel e.e.a. te verbeteren.Site ziet er qua grafische dingetjes wel tof uit.
Omdat er dan niemand meer langs wil komen?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:15 schreef het_fokschaap het volgende:
waarom heet de Lidl eigenlijk niet de Pauper
Die zitten in A'dam toch praktisch op elke straathoek?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:03 schreef Doffy het volgende:
Ik wist dat ik iets vergeten was bij de Appie... chocolademelk
Oh jammer, ik had anders wel even willen redigeren.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik mag niet meer aan de website komen, maar er zijn nog een aantal dingen die nog fout staan idd
En dat zijn soms best stomme dingen
ik durf nietquote:Op woensdag 31 december 2008 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Ben je eigenlijk wel eens in de Lidl geweest?![]()
In de directe nabijheid van mijn woning (allemaal loopafstand) zitten vijf AH's.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Die zitten in A'dam toch praktisch op elke straathoek?
Ik denk dat je er een verkeerd beeld bij hebt.quote:
Die ken ik niet want die hebben we hier niet in de buurt. Wel een Bas of een Dirk (weet niet zeker welke van de twee) en dat vind ik een verschrikking. Dat is nou echt een pauperzaak. Onbeschoft personeel, slecht assortiment, baggerkwaliteit.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
ik doe de meeste boodschappen bij de VoMar (VoordeelMarkt)
die zit hier tegenover
Voor vers ga ik ook vaak naar kleine middenstand, die hier overigens vaak nog autochtoon is. Verder zit er hier uberhaupt maar een supermarkt op loopafstand; voor de rest moet ik sowieso drie kilometer of meer fietsen.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In de directe nabijheid van mijn woning (allemaal loopafstand) zitten vijf AH's.Monopolievorming, anyone?
Ik doe de meeste versboodschappen bij de Turk. Wat ik daar niet kan krijgen haal ik bij voorkeur bij Lidl, veel non-food haal ik bij Action en alleen dingen als Coca Cola e.d. haal ik bij AH.
de Lidl is hier 2,1 kilometer vandaan zie ik op de website. Dan doe ik liever 50 mtr lopen. Maar als ik toevallig voor een deur van een Lidl sta dan zal ik eens naar binnen gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 11:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die ken ik niet want die hebben we hier niet in de buurt. Wel een Bas of een Dirk (weet niet zeker welke van de twee) en dat vind ik een verschrikking. Dat is nou echt een pauperzaak. Onbeschoft personeel, slecht assortiment, baggerkwaliteit.
Bij mij issie ook niet om de hoek, maar ik ga er één keer per week naartoe voor bepaalde dingen.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de Lidl is hier 2,1 kilometer vandaan zie ik op de website. Dan doe ik liever 50 mtr lopen. Maar als ik toevallig voor een deur van een Lidl sta dan zal ik eens naar binnen gaan
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
die zit hier tegenover
ja, inderdaad...er moeten meer kassa's openquote:Op woensdag 31 december 2008 11:37 schreef qu63 het volgende:
[..]Vomar
Daar werk ik
Alleen moet daar het komende jaar wel wat gaan veranderen
Organisatorisch moet er idd wel wat veranderen jaquote:Op woensdag 31 december 2008 11:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, inderdaad...er moeten meer kassa's open
Ja, maar dan moet ik naar buitenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Die zitten in A'dam toch praktisch op elke straathoek?
Niettes, hij zit schuin tegenover jequote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
die zit hier tegenover
nee de Vomar, niet de Slomarquote:Op woensdag 31 december 2008 11:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niettes, hij zit schuin tegenover je
Sloebermarkt
schuin tegenover is toch ook tegenoverquote:Op woensdag 31 december 2008 11:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niettes, hij zit schuin tegenover je
Sloebermarkt
tegenover me zit inderdaad de banketbakker.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
schuin tegenover is toch ook tegenover
Dankje welquote:Op woensdag 31 december 2008 11:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met jullie 40 jarig bestaan
Marqt is inderdaad een kwaliteitsgroentezaakquote:Op woensdag 31 december 2008 11:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tegenover me zit inderdaad de banketbakker.
maar schuin tegenover inderdaad de VoMar.
En voor echt lekkere dingen hebben we nog de kaasboer, de slager, visboer, alleen helaas geen groentewinkel
En soms naar Marqt, die hebben echt lekkere spullen, maar zitten nog verder dan de Lidl
¤0,99 voor één spaanse peper! Bij de Turkse/Marokkaanse groentenboer op de hoek heb je 6 spaanse pepers voor dezelfde prijs. Maar ja, bij de AH zijn ze dan weer ingepakt en 'met de grootste zorg speciaal voor u geplukt' ..quote:Op woensdag 31 december 2008 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Als de Lidl de Pauper moet heten, dan moet de AH de Afzetter heten. ¤ 1,89 voor één paprika.
Per stuk ingepakt ja. Hoezo milieu?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
¤0,99 voor één spaanse peper! Bij de Turkse/Marokkaanse groentenboer op de hoek heb je 6 spaanse pepers voor dezelfde prijs. Maar ja, bij de AH zijn ze dan weer ingepakt en 'met de grootste zorg speciaal voor u geplukt' ..![]()
quote:Het was gisteren verdacht leeg en treurig rondom de oliebollenkraam van Antoon Meijer op de Ossenmarkt. De beste man was laatste geworden in de AD oliebollentest. Awh, ergens heb ik wel met em te doen
dat is ook wat waardquote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef VonHinten het volgende:
bij de AH zijn ze dan weer ingepakt en 'met de grootste zorg speciaal voor u geplukt' ..
lekker thuisquote:Wat zijn de plannen van de LFC- ers voor vanavond?
Ieuw!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:08 schreef Doffy het volgende:
Wij krijgen vrienden op bezoek![]()
Getrouwde hetero's![]()
Gelukkig nieuwjaar. Slippartijen, kettingbotsingen, dodelijke ongevallen, smog, asthma, bronchitis. Het wordt een goed beginquote:Kans op zeer dichte mist en smog
ANP
gepubliceerd op 31 december 2008 11:04, bijgewerkt op 31 december 2008 11:08
DEN HAAG - Het weerinstituut KNMI verwacht tijdens de jaarwisseling op grote schaal zeer dichte mist, waarbij het zicht plaatselijk minder dan tien meter zal zijn. Verder is er kans op ijzel in het noorden van het land, aldus het KNMI woensdag. Ook kan er in vooral stedelijke gebieden smog ontstaan, zo voegt het RIVM (Rijks Instituut voor Volksgezondheid en Milieu) er aan toe.
De kruitdampen door het afsteken van grote hoeveelheden vuurwerk blijven onder de laaghangende bewolking hangen, waardoor er boven de grond een dikke smogdeken van fijnstof en mist kan komen. Vooral in en rond de steden kunnen de fijnstofconcentraties, samen met andere vormen van luchtverontreiniging, leiden tot een toename van luchtwegklachten. Mensen met longaandoeningen of hart- en vaatziekten lopen het meeste risico op astma-aanvallen, benauwdheid en hoesten, aldus het RIVM.
In Nederland is sprake van ernstige smog als de daggemiddelde concentratie fijn stof hoger is dan 200 microgram per kubieke meter. Bij 50 microgram of hoger is er matige smog.
‘Het KNMI waarschuwt voor zicht minder dan 10 meter. Op sommige plekken zien bestuurders dus geen hand voor ogen. Het is een zeer uitzonderlijke verkeerssituatie’, zegt ook een zegsman van de ANWB.
Je gaat daarin wel een beetje ver vind ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsja, je probeert je liberaal op te stellen he
Zeggen ze nog af ookquote:Op woensdag 31 december 2008 12:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je gaat daarin wel een beetje ver vind ik.
En zoals ieder oudjaar blijkt het dat je helemaal niet bang voor sterretjes hoeft te zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 13:43 schreef Reya het volgende:
Zoals iedere avond bereid ik me minutieus voor op de Eindtijd.
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:43 schreef Reya het volgende:
Zoals iedere avond bereid ik me minutieus voor op de Eindtijd.
Ik ben er wel geweest maar het komt op mij over als verkapte Aldiquote:Op woensdag 31 december 2008 11:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat je er een verkeerd beeld bij hebt.![]()
De Lidl is een heel ander soort winkel dan de Aldi (neem aan dat jij ze in dezelfde hoek plaatst). De Lidl heeft veel luxere producten, maar dan wat goedkoper. En qua groente zijn zij de beste van de supermarkten, volgens onderzoek van de Consumentenbond.
Verder hebben ze vaak geweldige non-food aanbiedingen. Vooral hun gereedschap e.d. is superkwaliteit.
Alvast gelukkig Nieuwjaar en een toffe jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2008 13:33 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik vertrek zo richting Groningen om O&N te vieren in de kroeg met mijn vriendinnetjes
Alvast een hele fijne avond en een geweldig 2009 toegewenst aan iedereen hier!
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:05 schreef Doffy het volgende:
Wie komt er dan mijn oliebollen opeten
Misschien zijn de ruiters van de Apocalyps nog wel hongerig.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:05 schreef Doffy het volgende:
Jij ook!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:33 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik vertrek zo richting Groningen om O&N te vieren in de kroeg met mijn vriendinnetjes
Alvast een hele fijne avond en een geweldig 2009 toegewenst aan iedereen hier!
De C1000's die ik gezien heb vond ik allemaal vrij kaalquote:Op woensdag 31 december 2008 14:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..].
Wat betreft supermarktendiscussie: C1000. Gezelligste supermarkt van Hillegom
.
Hier ook haske. Doordat wolken laag hangen wordt het ook steeds kouder. Zelfs door mijn handschoenen heen bevroren konijnenpootjes.quote:
Komkommers horen zelfs krom te zijn..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Maar sowieso koop ik groente liever niet bij de supermarkt. Bij Turk of markt koop je veel betere kwaliteit. Bij de supermarkt gaat het er met name om dat het er mooi uitziet, maar ik heb liever een kromme komkommer mét smaak dan een perfect rechte zonder.
je mag ook bij een ander hetero-stel langskomen hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 14:05 schreef Doffy het volgende:
Bij ons Cremant de Bourgogne voor 7,99. Nadat 'ie heel goed uit de Kassatest was gekomen was opeens dat schap leegquote:Op woensdag 31 december 2008 14:39 schreef SingleCoil het volgende:
Bij de Lidl hebben ze een grand cuvee champagne voor 18,99
Ik wil drinken, dus ik moet fietsen straksquote:Op woensdag 31 december 2008 15:07 schreef WALL-E het volgende:
Ik ben rond half 2 thuis met de auto dus drinken voor die tijd is geen optie
Die ga je beiden alleen opdrinken?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:54 schreef het_fokschaap het volgende:
Een Zeta Brut Reserva en een Cava Brut van Josep Masachs
Succes, vorig jaar was die behoorlijk misluktquote:Op woensdag 31 december 2008 15:01 schreef SingleCoil het volgende:
wij hebben zelf een fles piper heidsieck in de koeling liggen, en een lekkere witte bourgogne, een premier cru chablis, voor bij het eten.
We gaan vanavond kaasfondue maken
Hier in Groningen zat naast een de uni een SPAR met een speciale customize hier uw broodje afdeling. Dat liep geweldig! Altijd rijen studenten die voor ¤2 of ¤3 een pistoletje wilden pimpen. Uiteindelijk ging die winkel op de fles omdat ze de concurrentie niet aankonden met de AH 100 meter verderop. Wat ook logisch was, aangezien het assortiment van SPAR kleiner was én gemiddeld minimaal 10% duurder.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:17 schreef qu63 het volgende:
Mijn favo C1000 zat iig op de Wibautstraat in Amsterdam, in hetzelfde gebouw als de HES!
Iedere dag een stokbrood gezond voor ¤2,50 en ook echt waar voor je geld
Ach ja, sommige schapen mensen.. Das net zoiets als een uur in de rij gaan staan voor wat oliebollenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Bij ons Cremant de Bourgogne voor 7,99. Nadat 'ie heel goed uit de Kassatest was gekomen was opeens dat schap leeg.
Vorig jaar heb ik oud en nieuw ook broodnuchter doorlopen. Je weet niet wat je meemaaktquote:Op woensdag 31 december 2008 15:05 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga niet drinken vanaaf, weer een zorg minder.
Als je 9 uur 's avonds begint en er een lang feestje van maakt (zeg tot 5-6 uur), dan heb je 9 uur voor twee flessen, is 4,5 uur voor een fles, is ongeveer een uur per glas. Moet makkelijk kunnen. Maar nu denk ik misschien teveel als studentquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:27 schreef qu63 het volgende:
Tot volgend jaar
* qu63 gaat op weg naar vriend om O&N te vieren
Hoe wil je anders aardbeien plukken? Met je voeten?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef Doffy het volgende:
Hier hebben we een erg fijne premier cru champagne![]()
Een hele fles met z'n tweeen! [ afbeelding ]
En daarna nog een nogal vage fles chileense bubbels met 'handgeplukte aardbeien uit Patagonia'. Jaja...
Machinaal?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hoe wil je anders aardbeien plukken? Met je voeten?
Ben ik dan zo ouderwets dat ik nog bollen heb gepeld en mensen ken die aardbeien hebben geplukt enzo?quote:
Het is vanavond eik keigoed gegaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef Reya het volgende:
Het ijs was uitstekend, overigens, ik had een meertje voor mezelf. Ik heb het nu wel zo koud dat ik de rest van de dag alleen maar lapsang souchong ga drinken, denk ik.
Niet eens chocolademelk?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef Reya het volgende:
Het ijs was uitstekend, overigens, ik had een meertje voor mezelf. Ik heb het nu wel zo koud dat ik de rest van de dag alleen maar lapsang souchong ga drinken, denk ik.
Wij vonden dat ook niet waard. Bij RIchard Viaaer stond er echt een keilange rij (zagen we vanuit de tram).quote:Op woensdag 31 december 2008 15:51 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ach ja, sommige schapen mensen.. Das net zoiets als een uur in de rij gaan staan voor wat oliebollen
HIer hebben we een Piper Heidsickquote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef Doffy het volgende:
Hier hebben we een erg fijne premier cru champagne![]()
Een hele fles met z'n tweeen! [ afbeelding ]
En daarna nog een nogal vage fles chileense bubbels met 'handgeplukte aardbeien uit Patagonia'. Jaja...
Waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:20 schreef Reya het volgende:
Nou, ik heb zojuist de laatste was van 2008 gedraaid. Jullie zien wel weer iets van me als ik weer onder de levenden ben, en mijn huis heb teruggevonden in de mist
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:10 schreef Alicey het volgende:
Bij RIchard Viaaer stond er echt een keilange rij
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:12 schreef Alicey het volgende:
Maar inmiddels al een hele sloot witte wijn en rode wijn op.
Waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:20 schreef Reya het volgende:
Nou, ik heb zojuist de laatste was van 2008 gedraaid. Jullie zien wel weer iets van me als ik weer onder de levenden ben, en mijn huis heb teruggevonden in de mist
Nog thuis, maar ws duik ik nog even de VB in. Dat is honderd meter verderop, dus ergens moet de terugwel lukken, denk ik.quote:
100 meter is niet zo heul ver. Zou best te doen moeten zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Nog thuis, maar ws duik ik nog even de VB in. Dat is honderd meter verderop, dus ergens moet de terugwel lukken, denk ik.
...met je dronke hasses...quote:Op woensdag 31 december 2008 20:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
100 meter is niet zo heul ver. Zou best te doen moeten zijn.
Valt vast wel mee. Reya heeft afaik altijd zijn ausweis bij zich..quote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...met je dronke hasses...
...in de mist...
...als je in enschede woont...
ik weet het niet hoor. Zo staat íe in duitsland, pas niet bij zich, halt, stehen bleiben oder wir schiessen, geintje met viuurwerk, ik zie het nog erg vervelend aflopen
Dat zou dan wel een behoorlijke omweg zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...in de mist...
ik weet het niet hoor. Zo staat íe in duitsland, pas niet bij zich, halt, stehen bleiben oder wir schiessen, geintje met viuurwerk, ik zie het nog erg vervelend aflopen
...met je dronken hasses...quote:Op woensdag 31 december 2008 20:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een behoorlijke omweg zijn
A. houdt zich juist een beetje aan jou vast, nu trek ik haar zeker mee de goot in. Morgen een plasmaatje scoren en sbs6 kijken!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:53 schreef Reya het volgende:
Ik tracht me aan te passen.
Wij hebben een fles Billecart Salmonquote:Op woensdag 31 december 2008 20:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
HIer hebben we een Piper HeidsickMaar inmiddels al een hele sloot witte wijn en rode wijn op.
Doe ikquote:Doe jetrouwens ook nog de beste wensen van ons.
je onderschat je invloed op de tere onbedorven meisjeszielquote:Op woensdag 31 december 2008 21:04 schreef Reya het volgende:
Ik zou weinig mensen ten baat zijn als houvast.
Klinkt weer haske lekker allemaal Doffy!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wij hebben een fles Billecart Salmon
Maar inmiddels ook al een fles Sangiovese verder, bij de zelfgemaakte pasta alla Bolognese
quote:Doe ik![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wij hebben een fles Billecart Salmon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mu!
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet er eerst wel mist zijn. Het is mss niet kraakhelder, maar het stelt niets voor vergeleken bij de vorige jaarwisseling.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...in de mist...
Ik weet niet hoe lang die bij jou was, maar hij was zeker wel een half uurtje (metertje of 100?)quote:Op woensdag 31 december 2008 21:15 schreef Doffy het volgende:
Die appelflappen van Richard Visser zijn ook erg goed te doen
Was de rij vandaag nóg langer Alicey? Zo ja, mooi!![]()
kredietcrisisquote:Op woensdag 31 december 2008 21:18 schreef Light het volgende:
[..]
Dan moet er eerst wel mist zijn. Het is mss niet kraakhelder, maar het stelt niets voor vergeleken bij de vorige jaarwisseling.
ja, er was toch geen mistquote:Op woensdag 31 december 2008 21:32 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, daarom is er dit jaar meer uitgegeven aan vuurwerk dan vorig jaar.
Slecht geslapenquote:Op donderdag 1 januari 2009 10:25 schreef Isegrim het volgende:
Waarom was het een slechte nacht, Reya?
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=hempens+nederland&sll=53.186159,5.852838&sspn=0.010595,0.041113&ie=UTF8&ll=53.179447,5.840178&spn=0.019958,0.082226&t=h&z=14&g=hempens+nederlandquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dat een koffieshop of een plaats in Friesland ?
Graag gedaan!quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dank voor de les topografie
Das gewoon 150km rijden vanaf hierquote:
hier was iemand rond twee uur nog steeds bezig wat mooi vuurwerk af te steken, maar ja...de toeschouwers lagen inmiddels allemaal in bedquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:28 schreef Doffy het volgende:
Hier was het vuurwerk ook best impressive. Het leek wel oorlog
Eensch.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:37 schreef -Trinity- het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Hier was ook wel mooi vuurwerk, maar ik vond toch het verboden moet worden voor mensen met een laag IQ.
De oudere toeschouwers, bedoel jequote:Op donderdag 1 januari 2009 11:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier was iemand rond twee uur nog steeds bezig wat mooi vuurwerk af te steken, maar ja...de toeschouwers lagen inmiddels allemaal in bed
maar dan steekt straks niemand meer vuurwerk afquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:37 schreef -Trinity- het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Hier was ook wel mooi vuurwerk, maar ik vond toch het verboden moet worden voor mensen met een laag IQ.
* voorquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar dan steekt straks niemand meer vuurwerk af
Waar komt die vandaan dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Da's vlak bij waar onzehond
vandaan komt
Friese stabij?quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Da's vlak bij waar onzehond
vandaan komt
Denk je dat men zich aan zo'n verbod houdt dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar...maar....m'n dakterras dan
Vind het wel mooi om te zien, maar om bijna zo'n pijl tegen mijn hoofd te krijgen terwijl ik medicijnen bezorg vind ik dan weer wat minder.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:47 schreef het_fokschaap het volgende:
maar dan steekt straks niemand meer vuurwerk af
Die vriend waar ik was kreeg er gisteren ook bijna een in zn nekquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:49 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vind het wel mooi om te zien, maar om bijna zo'n pijl tegen mijn hoofd te krijgen terwijl ik medicijnen bezorg vind ik dan weer wat minder.
Ik mag morgen alweer aantreden. En de reistijd is minstens verdubbeld, mss wel verdrievoudigd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:13 schreef qu63 het volgende:
Brak
Mên wat ga ik lastig krijgen volgende week als ik weer vroeg op moet staan zeg
Anyways, goedemorgen
Ik mag morgen ook weer werken, maar gelukkig pas om 18 uurquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:07 schreef Light het volgende:
[..]
Ik mag morgen alweer aantreden. En de reistijd is minstens verdubbeld, mss wel verdrievoudigd.
Die handige harries bij mij hebben geen zin meer om van Almelo naar Enschede te reizen, dus is het bedrijf verhuisd naar Almelo. En dan mag ik van Enschede naar Almelo reizen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer werken, maar gelukkig pas om 18 uur
Maar hoezo is je reistijd zoveel langer dan?
lekker danquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:07 schreef Light het volgende:
[..]
Die handige harries bij mij hebben geen zin meer om van Almelo naar Enschede te reizen, dus is het bedrijf verhuisd naar Almelo. En dan mag ik van Enschede naar Almelo reizen.
Mij werd natuurlijk niets gevraagd
Leuk is dat hequote:
Teveel champagne?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:47 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen allemaal en iedereen nog de beste wensen!
We zijn op oudejaarsavond voor twaalven in slaap gevallen.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Opa is vanochtend overleden dus zo happy begint mn nieuwe jaar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |