Hoe wil je anders aardbeien plukken? Met je voeten?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef Doffy het volgende:
Hier hebben we een erg fijne premier cru champagne![]()
Een hele fles met z'n tweeen! [ afbeelding ]
En daarna nog een nogal vage fles chileense bubbels met 'handgeplukte aardbeien uit Patagonia'. Jaja...
Machinaal?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hoe wil je anders aardbeien plukken? Met je voeten?
Ben ik dan zo ouderwets dat ik nog bollen heb gepeld en mensen ken die aardbeien hebben geplukt enzo?quote:
Het is vanavond eik keigoed gegaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef Reya het volgende:
Het ijs was uitstekend, overigens, ik had een meertje voor mezelf. Ik heb het nu wel zo koud dat ik de rest van de dag alleen maar lapsang souchong ga drinken, denk ik.
Niet eens chocolademelk?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef Reya het volgende:
Het ijs was uitstekend, overigens, ik had een meertje voor mezelf. Ik heb het nu wel zo koud dat ik de rest van de dag alleen maar lapsang souchong ga drinken, denk ik.
Wij vonden dat ook niet waard. Bij RIchard Viaaer stond er echt een keilange rij (zagen we vanuit de tram).quote:Op woensdag 31 december 2008 15:51 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ach ja, sommige schapen mensen.. Das net zoiets als een uur in de rij gaan staan voor wat oliebollen
HIer hebben we een Piper Heidsickquote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef Doffy het volgende:
Hier hebben we een erg fijne premier cru champagne![]()
Een hele fles met z'n tweeen! [ afbeelding ]
En daarna nog een nogal vage fles chileense bubbels met 'handgeplukte aardbeien uit Patagonia'. Jaja...
Waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:20 schreef Reya het volgende:
Nou, ik heb zojuist de laatste was van 2008 gedraaid. Jullie zien wel weer iets van me als ik weer onder de levenden ben, en mijn huis heb teruggevonden in de mist
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:10 schreef Alicey het volgende:
Bij RIchard Viaaer stond er echt een keilange rij
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:12 schreef Alicey het volgende:
Maar inmiddels al een hele sloot witte wijn en rode wijn op.
Waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:20 schreef Reya het volgende:
Nou, ik heb zojuist de laatste was van 2008 gedraaid. Jullie zien wel weer iets van me als ik weer onder de levenden ben, en mijn huis heb teruggevonden in de mist
Nog thuis, maar ws duik ik nog even de VB in. Dat is honderd meter verderop, dus ergens moet de terugwel lukken, denk ik.quote:
100 meter is niet zo heul ver. Zou best te doen moeten zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Nog thuis, maar ws duik ik nog even de VB in. Dat is honderd meter verderop, dus ergens moet de terugwel lukken, denk ik.
...met je dronke hasses...quote:Op woensdag 31 december 2008 20:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
100 meter is niet zo heul ver. Zou best te doen moeten zijn.
Valt vast wel mee. Reya heeft afaik altijd zijn ausweis bij zich..quote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...met je dronke hasses...
...in de mist...
...als je in enschede woont...
ik weet het niet hoor. Zo staat íe in duitsland, pas niet bij zich, halt, stehen bleiben oder wir schiessen, geintje met viuurwerk, ik zie het nog erg vervelend aflopen
Dat zou dan wel een behoorlijke omweg zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...in de mist...
ik weet het niet hoor. Zo staat íe in duitsland, pas niet bij zich, halt, stehen bleiben oder wir schiessen, geintje met viuurwerk, ik zie het nog erg vervelend aflopen
...met je dronken hasses...quote:Op woensdag 31 december 2008 20:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou dan wel een behoorlijke omweg zijn
A. houdt zich juist een beetje aan jou vast, nu trek ik haar zeker mee de goot in. Morgen een plasmaatje scoren en sbs6 kijken!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:53 schreef Reya het volgende:
Ik tracht me aan te passen.
Wij hebben een fles Billecart Salmonquote:Op woensdag 31 december 2008 20:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
HIer hebben we een Piper HeidsickMaar inmiddels al een hele sloot witte wijn en rode wijn op.
Doe ikquote:Doe jetrouwens ook nog de beste wensen van ons.
je onderschat je invloed op de tere onbedorven meisjeszielquote:Op woensdag 31 december 2008 21:04 schreef Reya het volgende:
Ik zou weinig mensen ten baat zijn als houvast.
Klinkt weer haske lekker allemaal Doffy!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wij hebben een fles Billecart Salmon
Maar inmiddels ook al een fles Sangiovese verder, bij de zelfgemaakte pasta alla Bolognese
quote:Doe ik![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wij hebben een fles Billecart Salmon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mu!
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet er eerst wel mist zijn. Het is mss niet kraakhelder, maar het stelt niets voor vergeleken bij de vorige jaarwisseling.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...in de mist...
Ik weet niet hoe lang die bij jou was, maar hij was zeker wel een half uurtje (metertje of 100?)quote:Op woensdag 31 december 2008 21:15 schreef Doffy het volgende:
Die appelflappen van Richard Visser zijn ook erg goed te doen
Was de rij vandaag nóg langer Alicey? Zo ja, mooi!![]()
kredietcrisisquote:Op woensdag 31 december 2008 21:18 schreef Light het volgende:
[..]
Dan moet er eerst wel mist zijn. Het is mss niet kraakhelder, maar het stelt niets voor vergeleken bij de vorige jaarwisseling.
ja, er was toch geen mistquote:Op woensdag 31 december 2008 21:32 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, daarom is er dit jaar meer uitgegeven aan vuurwerk dan vorig jaar.
Slecht geslapenquote:Op donderdag 1 januari 2009 10:25 schreef Isegrim het volgende:
Waarom was het een slechte nacht, Reya?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |