http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=hempens+nederland&sll=53.186159,5.852838&sspn=0.010595,0.041113&ie=UTF8&ll=53.179447,5.840178&spn=0.019958,0.082226&t=h&z=14&g=hempens+nederlandquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dat een koffieshop of een plaats in Friesland ?
Graag gedaan!quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dank voor de les topografie
Das gewoon 150km rijden vanaf hierquote:
hier was iemand rond twee uur nog steeds bezig wat mooi vuurwerk af te steken, maar ja...de toeschouwers lagen inmiddels allemaal in bedquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:28 schreef Doffy het volgende:
Hier was het vuurwerk ook best impressive. Het leek wel oorlog
Eensch.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:37 schreef -Trinity- het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Hier was ook wel mooi vuurwerk, maar ik vond toch het verboden moet worden voor mensen met een laag IQ.
De oudere toeschouwers, bedoel jequote:Op donderdag 1 januari 2009 11:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier was iemand rond twee uur nog steeds bezig wat mooi vuurwerk af te steken, maar ja...de toeschouwers lagen inmiddels allemaal in bed
maar dan steekt straks niemand meer vuurwerk afquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:37 schreef -Trinity- het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Hier was ook wel mooi vuurwerk, maar ik vond toch het verboden moet worden voor mensen met een laag IQ.
* voorquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar dan steekt straks niemand meer vuurwerk af
Waar komt die vandaan dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Da's vlak bij waar onzehond
vandaan komt
Friese stabij?quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Da's vlak bij waar onzehond
vandaan komt
Denk je dat men zich aan zo'n verbod houdt dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar...maar....m'n dakterras dan
Vind het wel mooi om te zien, maar om bijna zo'n pijl tegen mijn hoofd te krijgen terwijl ik medicijnen bezorg vind ik dan weer wat minder.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:47 schreef het_fokschaap het volgende:
maar dan steekt straks niemand meer vuurwerk af
Die vriend waar ik was kreeg er gisteren ook bijna een in zn nekquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:49 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vind het wel mooi om te zien, maar om bijna zo'n pijl tegen mijn hoofd te krijgen terwijl ik medicijnen bezorg vind ik dan weer wat minder.
Ik mag morgen alweer aantreden. En de reistijd is minstens verdubbeld, mss wel verdrievoudigd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:13 schreef qu63 het volgende:
Brak
Mên wat ga ik lastig krijgen volgende week als ik weer vroeg op moet staan zeg
Anyways, goedemorgen
Ik mag morgen ook weer werken, maar gelukkig pas om 18 uurquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:07 schreef Light het volgende:
[..]
Ik mag morgen alweer aantreden. En de reistijd is minstens verdubbeld, mss wel verdrievoudigd.
Die handige harries bij mij hebben geen zin meer om van Almelo naar Enschede te reizen, dus is het bedrijf verhuisd naar Almelo. En dan mag ik van Enschede naar Almelo reizen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer werken, maar gelukkig pas om 18 uur
Maar hoezo is je reistijd zoveel langer dan?
lekker danquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:07 schreef Light het volgende:
[..]
Die handige harries bij mij hebben geen zin meer om van Almelo naar Enschede te reizen, dus is het bedrijf verhuisd naar Almelo. En dan mag ik van Enschede naar Almelo reizen.
Mij werd natuurlijk niets gevraagd
Leuk is dat hequote:
Teveel champagne?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:47 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen allemaal en iedereen nog de beste wensen!
We zijn op oudejaarsavond voor twaalven in slaap gevallen.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Opa is vanochtend overleden dus zo happy begint mn nieuwe jaar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |