Tjeempie, je haar oid?quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik word met dit weer echt om de haverklap geëlektrocuteerd.

Hé, zo'n gitaar heb ik ook, een Wayne Static Flying Vquote:Op maandag 29 december 2008 23:17 schreef VonHinten het volgende:
En weer genoeg rechttoe rechtaan popi jopi popmetal voor vanavond

Ben ik nu gek of is het echt een veel beter idee om gewoon 100% terug te vorderen van stroomdieven?quote:Stroomleverancier Eneco vordert slechts de helft van het stroomgebruik van illegale hennepplantages terug van de eigenaars. De andere vijftig procent wordt niet door de eigenaars betaald, maar wel door de rest van de elektriciteitsverbruikers in de gemeente waar de plantage zich bevond. Dat blijkt uit informatie van het politiedistrict Gouwe/IJssel.
In het politiedistrict werden de gegevens verzameld van 69 verschillende opgedoekte plantages. In totaal werd er in die plantages voor 561 megawatt aan elektriciteit illegaal afgetapt, voor een bedrag van 221.000 euro.
"Het bedrag dat verloren gaat wordt verrekend over alle andere huishoudens," zegt districtschef van de politie Gouwe/IJssel Joep Patttijn tegen het AD. "Het is dus in ieders belang om vooral hennepkwekerijen in de straat of in de buurt te melden."
Met dank aan glasbak voor de submit.

zou het zo kunnen zijn dat eneco dat ook vindt, maar dat sommige weettelers niet zomaar spontaan aan hun burgerplichtichten voldoenquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben ik nu gek of is het echt een veel beter idee om gewoon 100% terug te vorderen van stroomdieven?

Op basis van hoe het artikel is geschreven zou ik zeggen van niet. Aan de andere kant begrijpen journalisten er vaak ook geen hol van hoe het zit en schrijven ze ook zo maar wat op...quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:17 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
zou het zo kunnen zijn dat eneco dat ook vindt, maar dat sommige weettelers niet zomaar spontaan aan hun burgerplichtichten voldoen?
![]()
ja.quote:Het is ook nog vroeg...

Ik neem nog maar een cappucinotje. De poezen vinden het helemaal niks, het afgeplakte kattenluik. Roosje pikt het niet en probeert 'm toch open te maken, Ringo houdt een sitdown actie op mijn toetsenbord. Ik acht de kans dat de katten dit geschil nog in hun voordeel gaan beslechten niet gering.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op basis van hoe het artikel is geschreven zou ik zeggen van niet. Aan de andere kant begrijpen journalisten er vaak ook geen hol van hoe het zit en schrijven ze ook zo maar wat op...
[..]
ja.

Niet naar buiten laten, veel te gevaarlijk..quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik neem nog maar een cappucinotje. De poezen vinden het helemaal niks, het afgeplakte kattenluik. Roosje pikt het niet en probeert 'm toch open te maken, Ringo houdt een sitdown actie op mijn toetsenbord. Ik acht de kans dat de katten dit geschil nog in hun voordeel gaan beslechten niet gering.

Ook wel es zo'n leipe baard gehad?quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hé, zo'n gitaar heb ik ook, een Wayne Static Flying V
Goedemorgen trouwens.

het woord "esthetisch" en het woord "kattenluik" in één zin gebruiken is bij jouw kattenluik so-wie-so een beetje raar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:28 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het afgeplakte kattenluik trouwens ook niets, maar dat is vooral esthetisch.![]()

ja, maar dat ging op een gegeven moment wel vreselijk jeuken en irriteren, ik werd er gek van man! Gevoelige huid, weet jequote:Op dinsdag 30 december 2008 08:30 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ook wel es zo'n leipe baard gehad?

Als je niet zou weten hoe het zit zou je bij deze zin iets heel anders denken dan dat er feitelijk aan de hand is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
het woord "esthetisch" en het woord "kattenluik" in één zin gebruiken is bij jouw kattenluik so-wie-so een beetje raar.
Ik laat ze trouwens zeker niet naar buiten hoor. Ik geloof dat RIngo inmiddels snapt wat ik bedoel met "lazer een end op, kutkat!", en Roosje heeft het al opgegeven, ducktape ftw!

Klinkt ernstig. Maar overweeg mijn lot dan eens: gisterenavond bandrepetitie gehad, ik was om kwart voor één thuis, vanochtend door A. om zes uur mijn bed uitgepest want ze vindt samen douchen zo gezellig, ik zeg OK dan, maar vervolgens zit ik te wachten op de winkel die de nieuwe eetkamertafel komen bezorgen. Dat kan ergens tussen 8 en 1 vanochtend zijn, dus weer ff lekker terug naar bed zit er ook niet in. Oh, de dramatiek in het leven van een man!quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:33 schreef VonHinten het volgende:
Goejesmorgens![]()
Gister doodop om 0:00u naar bed gegaan, vanmorgen om 8:15u doodop wakker geworden, maar toch niet door kunnen slapen![]()
Welke übersexy broodrooster heb jij je huis in gelokt dan?quote:On the brightside, het resultaat van mijn nieuwe and may i say pretty adorable looking broodrooster smaakt uitstekend
*weer in boeken duikt

quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
oh nee! Dát is jóuw kattenluik!
[ afbeelding ]

Ja kut is dat. Heel herkenbaar helaasquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:33 schreef VonHinten het volgende:
Gister doodop om 0:00u naar bed gegaan, vanmorgen om 8:15u doodop wakker geworden, maar toch niet door kunnen slapen![]()

Hier kwam laatst de loodgieter 'tussen 8 en 12' die boel ontstoppen. Op een of andere manier wordt het A) de avond ervoor altijd laat zodat je om 8 uur gigantisch verrot bent, en B) komt de loodgieter altijd pas na 11 uur aankakken. Op zo'n moment heb ik eigenlijk al geen zin meer om gezellig te doen en monsieur een bakkie leut aan te bieden..quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:46 schreef SingleCoil het volgende:
Dat kan ergens tussen 8 en 1 vanochtend zijn, dus weer ff lekker terug naar bed zit er ook niet in. Oh, de dramatiek in het leven van een man!
quote:[..]
Welke übersexy broodrooster heb jij je huis in gelokt dan?

steek een server in de fik, dan snappen ze de hint misschienquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:00 schreef Alicey het volgende:
* Alicey trekt weer handschoenen aan. Kankerkachel hier joh

Zo iig maar eens die ruimte leeg ruimen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
steek een server in de fik, dan snappen ze de hint misschien

je bent niet onduidelijk, dat is prettig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:34 schreef Reya het volgende:
Nee.

Het is voor het goede doel jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:25 schreef WALL-E het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze je er extra voor betalen.

Ik heb gewerkt in een zijstraat daar (Die man wint al jaren achter elkaar de oliebollentest). Na de AD oliebollentest stond er toen een rij tot heel ver die straat in.. Met zekerheid durf ik dat dus niet te zeggen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het is voor het goede doel ja
Voor de 010'ers: die oliebollenkraam die de AD oliebollentest won, kan je daar ook zonder een rij van 3 uur een paar oliebollen scoren?

Mooi, de ene helft van Nederland zit dan in Friesland en de andere helft achter de televisie, dus dan is het verder prettig rustig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel een Alvestêdentocht aankomen.

De winnaar was toch niet in 010?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het is voor het goede doel ja
Voor de 010'ers: die oliebollenkraam die de AD oliebollentest won, kan je daar ook zonder een rij van 3 uur een paar oliebollen scoren?

Juist die tent heeft gewonnen: http://www.ad.nl/oliebollentest/quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De winnaar was toch niet in 010?
Ik weet het niet. Richard Visser bij mij in de buurt is hoog geëindigd, ik wou daar even naartoe gaan.

Dat klinkt waarschijnlijk. Hallo, mag ik er even langs, ik kom namelijk uit Amsterdam en wil liever rniet in de rij staan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:47 schreef Reya het volgende:
Wellicht krijg je wel een voorkeursbehandeling als je zegt dat je uit Amsterdam komt

quote:92 Oliebollenspecialiteiten Antoon Meijer Ossenmarkt - Groningen
Cijfer: 0
Testresultaten
Oordeel jury: Absoluut dieptepunt
Gewicht per bol: 65g
Prijs per bol: ¤ 0,80
Aanbieding: 13 voor 8,00 euro
Vet percentage: 6,61%
Conclusie: De gezondheidszorg wil af van de Zweedse band. Als er eentje over is, geef maar. Vastbinden deze man. Kan hij geen verder onheil aanrichten. Meer dan treurig.

Eetsequote:Op dinsdag 30 december 2008 09:58 schreef VonHinten het volgende:
En welke kraam staat er 200 meter van mijn huis?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |