Op laminaat, maar wellicht ligt het er ook aan dat hij bij mij in de keuken staat, en ik dus constant in dezelfde ruimte verblijf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb vandaag was gedraaid en vind m niet lawaaierig, hij staat op een stenen vloer in de badkamer hier, weet niet waar die bij jou staat
quote:
Hier binnen nietquote:
Ik mag niet meer aan de website komen, maar er zijn nog een aantal dingen die nog fout staan iddquote:Op woensdag 31 december 2008 11:00 schreef Isegrim het volgende:
Qu, wordt jullie productsite ook op taalkundig gebied beoordeeld? Daar valt namelijk nog wel e.e.a. te verbeteren.Site ziet er qua grafische dingetjes wel tof uit.
Omdat er dan niemand meer langs wil komen?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:15 schreef het_fokschaap het volgende:
waarom heet de Lidl eigenlijk niet de Pauper
Die zitten in A'dam toch praktisch op elke straathoek?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:03 schreef Doffy het volgende:
Ik wist dat ik iets vergeten was bij de Appie... chocolademelk
Oh jammer, ik had anders wel even willen redigeren.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik mag niet meer aan de website komen, maar er zijn nog een aantal dingen die nog fout staan idd
En dat zijn soms best stomme dingen
ik durf nietquote:Op woensdag 31 december 2008 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Ben je eigenlijk wel eens in de Lidl geweest?![]()
In de directe nabijheid van mijn woning (allemaal loopafstand) zitten vijf AH's.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Die zitten in A'dam toch praktisch op elke straathoek?
Ik denk dat je er een verkeerd beeld bij hebt.quote:
Die ken ik niet want die hebben we hier niet in de buurt. Wel een Bas of een Dirk (weet niet zeker welke van de twee) en dat vind ik een verschrikking. Dat is nou echt een pauperzaak. Onbeschoft personeel, slecht assortiment, baggerkwaliteit.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
ik doe de meeste boodschappen bij de VoMar (VoordeelMarkt)
die zit hier tegenover
Voor vers ga ik ook vaak naar kleine middenstand, die hier overigens vaak nog autochtoon is. Verder zit er hier uberhaupt maar een supermarkt op loopafstand; voor de rest moet ik sowieso drie kilometer of meer fietsen.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In de directe nabijheid van mijn woning (allemaal loopafstand) zitten vijf AH's.Monopolievorming, anyone?
Ik doe de meeste versboodschappen bij de Turk. Wat ik daar niet kan krijgen haal ik bij voorkeur bij Lidl, veel non-food haal ik bij Action en alleen dingen als Coca Cola e.d. haal ik bij AH.
de Lidl is hier 2,1 kilometer vandaan zie ik op de website. Dan doe ik liever 50 mtr lopen. Maar als ik toevallig voor een deur van een Lidl sta dan zal ik eens naar binnen gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 11:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die ken ik niet want die hebben we hier niet in de buurt. Wel een Bas of een Dirk (weet niet zeker welke van de twee) en dat vind ik een verschrikking. Dat is nou echt een pauperzaak. Onbeschoft personeel, slecht assortiment, baggerkwaliteit.
Bij mij issie ook niet om de hoek, maar ik ga er één keer per week naartoe voor bepaalde dingen.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de Lidl is hier 2,1 kilometer vandaan zie ik op de website. Dan doe ik liever 50 mtr lopen. Maar als ik toevallig voor een deur van een Lidl sta dan zal ik eens naar binnen gaan
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
die zit hier tegenover
ja, inderdaad...er moeten meer kassa's openquote:Op woensdag 31 december 2008 11:37 schreef qu63 het volgende:
[..]Vomar
Daar werk ik
Alleen moet daar het komende jaar wel wat gaan veranderen
Organisatorisch moet er idd wel wat veranderen jaquote:Op woensdag 31 december 2008 11:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, inderdaad...er moeten meer kassa's open
Ja, maar dan moet ik naar buitenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Die zitten in A'dam toch praktisch op elke straathoek?
Niettes, hij zit schuin tegenover jequote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
die zit hier tegenover
nee de Vomar, niet de Slomarquote:Op woensdag 31 december 2008 11:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niettes, hij zit schuin tegenover je
Sloebermarkt
schuin tegenover is toch ook tegenoverquote:Op woensdag 31 december 2008 11:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niettes, hij zit schuin tegenover je
Sloebermarkt
tegenover me zit inderdaad de banketbakker.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
schuin tegenover is toch ook tegenover
Dankje welquote:Op woensdag 31 december 2008 11:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met jullie 40 jarig bestaan
Marqt is inderdaad een kwaliteitsgroentezaakquote:Op woensdag 31 december 2008 11:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tegenover me zit inderdaad de banketbakker.
maar schuin tegenover inderdaad de VoMar.
En voor echt lekkere dingen hebben we nog de kaasboer, de slager, visboer, alleen helaas geen groentewinkel
En soms naar Marqt, die hebben echt lekkere spullen, maar zitten nog verder dan de Lidl
¤0,99 voor één spaanse peper! Bij de Turkse/Marokkaanse groentenboer op de hoek heb je 6 spaanse pepers voor dezelfde prijs. Maar ja, bij de AH zijn ze dan weer ingepakt en 'met de grootste zorg speciaal voor u geplukt' ..quote:Op woensdag 31 december 2008 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Als de Lidl de Pauper moet heten, dan moet de AH de Afzetter heten. ¤ 1,89 voor één paprika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |