dit is de whirlpool indiana 1400quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij heb je bijna dezelfde als ik. Ik heb de Whirlpool Denver 1400.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef Isegrim het volgende:
Oh nee.Ik lees in dat artikel dat één van mijn favoriete boeken ook verzonnen is gebleken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Misha_Defonseca
quote:"The book is a story, it's my story," said the writer [Misha Defonseca] in a statement issued under her real name. "It's not the true reality, but it is my reality. There are times when I find it difficult to differentiate between reality and my inner world."
De bijbel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik lees in dat artikel dat één van mijn favoriete boeken ook verzonnen is gebleken.
Ik voel me verschrikkelijk belazerd.quote:
Isegrim en WALL-E sitting in a tree:quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:30 schreef WALL-E het volgende:
[..]
Isegrim en WALL-E sitting in a tree:
K-I-S-S-I-N-G
First comes love,
then comes marriage,
then comes the baby in the golden carriage!![]()
Ja, is het druk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:32 schreef Doffy het volgende:
Mobiel fokken in de rij voor de oliebollen FTW!![]()
Is het druk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:32 schreef Doffy het volgende:
Mobiel fokken in de rij voor de oliebollen FTW!![]()
sta nu 30min in rij en ben net over de helft. Ik moet en zal die bollen dus hebben!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:38 schreef Isegrim het volgende:
Ja, is het druk?Kun je er voor mij wat halen en bij me thuis afleveren?
Gaat niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
sta nu 30min in rij en ben net over de helft. Ik moet en zal die bollen dus hebben!![]()
wil best wat voor je halen hoor, mar dan moet je wel hierheen komen!
Ze moeten wel heel goed zijn ja, als mensen er een uur op gaan wachten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef Doffy het volgende:
Die bollen kunnen maar beter goddelijk zijn. Ik sta hier in het van de leeuw en het steenkoud. Brrrrr
Je moet het er maar voor over hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef Doffy het volgende:
sta nu 30min in rij en ben net over de helft. Ik moet en zal die bollen dus hebben!![]()
wil best wat voor je halen hoor, mar dan moet je wel hierheen komen!
Niet slecht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net gratis bankje gescoordstond in de gemeenschappelijke woonkamer op de etage: neem maar mee als je het wilt hebben, bekleding is vervangbaar, tis lillbergbankje van mijn werk, en voor nu heb ik er een plaidje over heen
[ afbeelding ]
Het zijn oliebollen hè. Geen truffelsquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef Doffy het volgende:
Die bollen kunnen maar beter goddelijk zijn. Ik sta hier in het van de leeuw en het steenkoud. Brrrrr
Alleen wel kut dat Zombie net werd afgekapt door Voist ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef WALL-E het volgende:
Ik heb geen zin meer en wil naar huis![]()
Muziek op de radio is wel allemaal top op 3 fm
Leuk, staat er ook leuk bij voor zover ik kan zien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net gratis bankje gescoordstond in de gemeenschappelijke woonkamer op de etage: neem maar mee als je het wilt hebben, bekleding is vervangbaar, tis lillbergbankje van mijn werk, en voor nu heb ik er een plaidje over heen
[ afbeelding ]
gelukkig luister ik de Top 2000quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alleen wel kut dat Zombie net werd afgekapt door Voist ofzo
over smaak valt gelukkig niet te twistenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik schijn ook geen smaak te hebben. Alleen dan wel een ander type geen smaak.
Funny. Wij hebben twee (volledig stijlloze) lillberg stoelen en wilden er nog een (absoluut smaakloos) tweezitbankje bij kopen - precies degene die jij nu hebt...quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
en en ? was het het waard ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:55 schreef Doffy het volgende:
Mét oliebollen weer thuis!![]()
Er staan er nu twee in de oven. Voor mij alleen!
Wel de lusten en niet de lasten zeker?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoeveel heb je er gehaald ?
Ik heb die ook en vind hem eerlijk gezegd wat lawaaiierigquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is de whirlpool indiana 1400ben maar alleen dus een duur ding vond ik niet zo nodig, zo vaak was ik ook niet
nee, ik heb er al 10 van de bakker hier aan de overkant, maar als Doffy aanbiedt er één langs te brengen doe ik wel open hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wel de lusten en niet de lasten zeker?
je moet hem ook niet naast de tv zettenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb die ook en vind hem eerlijk gezegd wat lawaaiierig
20quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoeveel heb je er gehaald ?
zijn die ook goed te doen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb vandaag was gedraaid en vind m niet lawaaierig, hij staat op een stenen vloer in de badkamer hier, weet niet waar die bij jou staatquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb die ook en vind hem eerlijk gezegd wat lawaaiierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |