SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel jij je nu ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:36 schreef tong80 het volgende:
Jullie hadden het over slapeloosheid.
Ik ging vannacht om half twee naar bed. Ben er om half zes maar uitgegaan.
Blijven liggen had geen nut.
Nee voel me goed.quote:
Kun je dat ook aan mij leren?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee voel me goed.
Ben gewend om niet te slapen. Heb al zoveel jaren een slaapgebrek dat ik er gewend aan ben geraakt.
Zeker, ik zie heel veel onbekende nummers, maar als ik het dan hoor komt het toch bekend voorquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Nou dat zijn we zeker aan het doen: Listen to the music
Kan wel evenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Doe jij straks de songteksten Diaan? Of niet, kan ook natuurlijk![]()
Ik ben iig een uurtje of anderhalf weg.
nee hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze moet bij iedereen in de platenkoffer staan![]()
Eenschquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
Oh Yeah Innuendo! Mooiste nr van Queen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:55 schreef tong80 het volgende:
Is dit het enige nummer van Queen in de lijst ?
Ik denk het niet Tong...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:55 schreef tong80 het volgende:
Is dit het enige nummer van Queen in de lijst ?
Ik heb ook nooit wat met Queen gehad. Heb er ook niks van. Veel te kitch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee hoorik vind het wel leuk, maar niet echt bijzonder... zoals alles van Queen eigenlijk
I want to break freequote:Op dinsdag 30 december 2008 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
Oh Yeah Innuendo! Mooiste nr van Queen
Wehehe. 't Is niet mijn favoriete nummer, maar ik kon 't nog wel enigszins verdragen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef TheZapster het volgende:
Wat duurd dat nummer ook tergend lang zeg
Goedemorgen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef peaceman het volgende:
Vanaf de bank, met een dekentje: goedemorgen
Ik moet hier altijd nodig van piesenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. 't Is niet mijn favoriete nummer, maar ik kon 't nog wel enigszins verdragen.
Wat dat betreft zijn er ergere nummers.
O, DIT BIJVOORBEELD.
of somebody to lovequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:13 schreef cafca het volgende:
En de mooiste van Queen is natuurlijk the Prophets Song of anders Spread your Wings.
Vanaf zijn oude bureaustoel: ook goedemorgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef peaceman het volgende:
1 van je andere favorieten komt ook voorbij dit uur, 4 non blondesquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. 't Is niet mijn favoriete nummer, maar ik kon 't nog wel enigszins verdragen.
Wat dat betreft zijn er ergere nummers.
O, DIT BIJVOORBEELD.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef peaceman het volgende:
morgen D en Peace!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vanaf zijn oude bureaustoel: ook goedemorgen
bah.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 van je andere favorieten komt ook voorbij dit uur, 4 non blondes
oef zou ik bijna The Prophets Song vergeten zeg, wat een prachtnummerquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:13 schreef cafca het volgende:
En de mooiste van Queen is natuurlijk the Prophets Song of anders Spread your Wings.
eeuwig trauma aan dit nummer over gehouden dankzij een vroegere stagebegeleidster.. (wat nu trouwens een goede vriendin is geworden)quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu wordt er sowieso al wat afgekraaid in dat nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
eeuwig trauma aan dit nummer over gehouden dankzij een vroegere stagebegeleidster.. (wat nu trouwens een goede vriendin is geworden)
Het nummer valt niet meer te luisteren zonder in mn hoofd het vals en harde gekraai van dr te horen
zo slecht is dat nummer toch niet?Beter dan de Katie Melua's van deze wereld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En sindsdien is dit cultquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef tong80 het volgende:
Nu zie ik de openingsscene van Reservoir dogs voor me.
Ik wilde net zeggen, dit nr staat er voornamelijk in dankzij Quentin Tarantino volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef tong80 het volgende:
Nu zie ik de openingsscene van Reservoir dogs voor me.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dit nr staat er voornamelijk in dankzij Quentin Tarantino volgens mij
Maar dat geeft toch nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dit nr staat er voornamelijk in dankzij Quentin Tarantino volgens mij
Met dank aan Quentinquote:
Ah ja, dat nummer waarvan iemand ooit tegen me zei 'Oh ben je fan van Bob Dylan? Ik vind dat ene nummer van 'm goed, die met jokers on the left of me ofzo?'quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef tong80 het volgende:
Is Steelers Wheel al geweest met Stuck in the middle with me.
Dan gaan er oren spitsen.
Uit dezelfde film.
Ik luisterquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het nog steeds niets hoor....
Nee. Steelers Wheel is een band.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah ja, dat nummer waarvan iemand ooit tegen me zei 'Oh ben je fan van Bob Dylan? Ik vind dat ene nummer van 'm goed, die met jokers on the left of me ofzo?'
Haha ja ik ken ze, ik bedoelde dat veel mensen denken dat Stuck in the Middle van Dylan is. En dat iemand ook een keer aan mij vroeg hoe dat nummer van Dylan heettequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Steelers Wheel is een band.
Bij de scene dat het oor er wordt afgesneden hoor je dat nummer
Ja opa en oma doen jong.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
het intieme dansen van die twee, zo mooi[ afbeelding ]
Okquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha ja ik ken ze, ik bedoelde dat veel mensen denken dat Stuck in the Middle van Dylan is. En dat iemand ook een keer aan mij vroeg hoe dat nummer van Dylan heette
Dat kan en mag natuurlijk!! Ik vind het mooi...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja opa en oma doen jong.
Ik vind het vreselijk.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Tina Turner en David Bowie.
Vreemd dat je zelf dit jaar niet mocht stemmen![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Tina Turner en David Bowie.
Vreemd dat je zelf dit jaar niet mocht stemmen![]()
Dat kan en magquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan en mag natuurlijk!! Ik vind het mooi...
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:33 schreef TheZapster het volgende:
Deze is ookwel een partijtje afschuwelijk hoor
Nog meer geblér.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef tong80 het volgende:
Tina Turner
Ik kan niet tegen dat gekrijs.
Zijn er mensen die er wel iets mee hebben dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
Anastacia is ook zo'n zangeres waar ik helemaal niets mee heb....
Wij vroegen ons al af waar je was....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb deze topic gemist over de top 2000
Vast wel, want volgens verkoopt ze wel redelijk goed... en stond ze ook niet zo hoog in de top2000.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zijn er mensen die er wel iets mee hebben dan?
Kwestie van goed gehypt als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vast wel, want volgens verkoopt ze wel redelijk goed... en stond ze ook niet zo hoog in de top2000.
Wij zijn paar daagjes naar Valkenbug geweest van woensdag tot afgelopen zaterdag... daarna ben ik hier wezen zoeken..Ik kon niet vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij vroegen ons al af waar je was....
Anders zou ie ook niet in de lijst staan natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef peaceman het volgende:
Toch schijnen er mensen te zijn die dit al jaren in hun top 10 te zetten.
Ow gezellig, ook mooi weer gehad of niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wij zijn paar daagjes naar Valkenbug geweest van woensdag tot afgelopen zaterdag... daarna ben ik hier wezen zoeken..Ik kon niet vinden.
Wij hebben mooi weer gehad met vrieskouquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow gezellig, ook mooi weer gehad of niet?
Geweoon zoeken bij Actieve topics.....maar je bent erbeter laat dan nooit.
Vanmiddag en vanavond weer watquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan.... was zeker niet veel
Jammer dat dat nummer niet 8 minuten duurt ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:44 schreef djenneke het volgende:
Zo, dat hebben we gehad.
Ben laatst heengeweest akkoestischquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:44 schreef Haaibaaike het volgende:
De EarringGaan wij 7 februari naar hun concert toe
Je hebt me aangestoken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben namelijkl 2 week griep gehad
Leuk joh..Ik heb er zin in 7 februariquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ben laatst heengeweest akkoestisch
Dat zei Jan Palach ook.quote:
Die stak zichzelf toch aan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zei Jan Palach ook.
Google maar op zijn naam.
Ik mis de PI maar ga vanuit mijn goede hart toch uit van sarcasmequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bryan Adams ft. Melanie C vond ik wel altijd leuk - when you're gone heet dat nummer.
whoohoo.
En dat is niet mis, duurt meestal 2 wekenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
plaag die jongen eens niet, hij bent griep gehad
Ik plaag niemand, ben bloedserieus hoor.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
plaag die jongen eens niet, hij bent griep gehad
Ja was ook maar een grapjequote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bryan Adams ft. Melanie C vond ik wel altijd leuk - when you're gone heet dat nummer.
whoohoo.
Waarschuw me wel hè ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom wordt het volgende prachtuur nou weer van een rouwrandje voorzien door blof
Je mocht diegene zeker niet zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef D.Rose het volgende:
Ik vind het een mooi en beladen nummer.
Heb op dit nummer iemand begraven. (Nee, niet zelf gedaan)
Ik mag Brian Adams gewoon niet. Kan het ook niet helpenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef D.Rose het volgende:
Na Carly Simon dat ding uit!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschuw me wel hè ?
Ik zet het dan echt uit.
Het was de ex van mijn exquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je mocht diegene zeker niet zo
Mijn beste vriend werd gecremeerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef D.Rose het volgende:
Dat nummer van Carly isquote:
nee, vind m echt leukquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik mis de PI maar ga vanuit mijn goede hart toch uit van sarcasme
Eh ja, maar je kunt het ook overdrijven natuurlijk. Deze doet echt pijn!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
nee, vind m echt leuk- iedereen heeft zijn foute nummers toch
ik zeg niet dat het een hoogstaand stukje muziekcultuur is ofzo he
Bijna 30 jaar geleden? Toen was ik nog maar 5..... ik denk dat dus niet zo vaak.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie dat soms ook dat je denkt.
'Verrek ik word oud dit is al weer bijna 30 jaar geleden ?'
nee sorry, zo oud ben ik nog nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie dat soms ook dat je denkt.
'Verrek ik word oud dit is al weer bijna 30 jaar geleden ?'
Hij had zelf voor Adams gekozenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend werd gecremeerd
Zijn zus zocht de nummers uit terwijl ie van garagerock hield draaiden ze Gold van Spandau Ballet.
Maar ook Dylan.
Hey Djen!quote:
Doe ik al jaren toch? Voorzien van commentaar uiteraard!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Peaceman, gaaf dat je de nummers hier plaats
En het wordt heel netjes overgenomen door anderen als Peace niet aanwezig is....quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doe ik al jaren toch? Voorzien van commentaar uiteraard!
Je vindtde gedachtenkronkels van Pascal niet mooi?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, alvast een waarschuwing: in het kader van mijn Blof-boycot, post ik geen songtekst van Blof!!!
Ik was al vergeten dat je dat elke jaar doetquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doe ik al jaren toch? Voorzien van commentaar uiteraard!
Ik vind ze super, maar wil ze niet lezen alleen horen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je vindtde gedachtenkronkels van Pascal niet mooi?
Boycot?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, alvast een waarschuwing: in het kader van mijn Blof-boycot, post ik geen songtekst van Blof!!!
Dit doe je gewoon om mij te pestenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:03 schreef tong80 het volgende:
452 419 ABBA - Waterloo (1974)
Waarom staat dit nummer zo laag ?
Ik heb niks met Abba verder maar van dit nummer word ik blij.
Ja ik post geen songteksten van Blof en het liefst luister ik er ook niet naar.... ik vind Blof echt 10x niks.quote:
Bij deze.... al denk ik dat het een zware klus is om zijn commentaar te kunnen posten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wist niet dat dat de bedoeling was
Ik ben altijd enorm objectief hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij deze.... al denk ik dat het een zware klus is om zijn commentaar te kunnen posten.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Yeah rightquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben altijd enorm objectief hoor.
Neuh, ik weet wel hoe de smileys werken hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij deze.... al denk ik dat het een zware klus is om zijn commentaar te kunnen posten.
Pardon???quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuk, ik weet wel hoe de smileys werken hoor
Aan deze genadeloze afrekening kan Alanis Morissette nog een puntje zuigen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
You walked into the party
Like you were walking onto a yacht
Your hat strategically dipped below one eye
Your scarf it was apricot
You had one eye in the mirror
As you watched yourself gavotte
And all the girls dreamed that they'd be your partner
They'd be your partner, and
You're so vain
You probably think this song is about you
You're so vain
I'll bet you think this song is about you
Don't you? Don't you?
You had me several years ago
When I was still quite naive
Well, you said that we made such a pretty pair
And that you would never leave
But you gave away the things you loved
And one of them was me
I had some dreams they were clouds in my coffee
Clouds in my coffee, and
You're so vain
You're so vain
Don't you? Don't you?
I had some dreams they were clouds in my coffee
Clouds in my coffee, and
You're so vain
You're so vain
Don't you? Don't you?
Well, I hear you went up to Saratoga
And your horse naturally won
Then you flew your Lear jet up to Nova Scotia
To see the total eclipse of the sun
Well, you're where you should be all the time
And when you're not, you're with
Some underworld spy or the wife of a close friend
Wife of a close friend, and
You're so vain
You're so vain
Don't you? Don't you
You're so vain
You're so vain
You're so vain
You're so vain (so vain)
Don't you? Don't you? Don't you?
Nee ik meen het echt. Samen m et Dancing Queen een klassieker.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit doe je gewoon om mij te pesten
Noujstaan bedoelde ik a, dat moest erquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt nietik heb het nog 3x nagelezen...
Ik ga wel een rondje met een lege riemquote:
nou kom op niet zo aanstellen gewoon doorgaan jij!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:12 schreef djenneke het volgende:
Ik ben misselijk van de moeheid
Ja, ik heb behoefte aan aandacht en troostende woorden![]()
![]()
Je kan nu 3 minuten slapenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:12 schreef djenneke het volgende:
![]()
Echt niet gevallen op je hoofd gisteren? Of is je moeders laptop nog steeds het excuus??quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Noujstaan bedoelde ik a, dat moest er
zie bovenstaande zin (zo gaat dat dus de hele tijd met typen)
'Neuh, ik' moest er dus staan
Zijn kronkels krijgen we nooit te horen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je vindtde gedachtenkronkels van Pascal niet mooi?
Nog steeds het excuusquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt niet gevallen op je hoofd gisteren? Of is je moeders laptop nog steeds het excuus??
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:11 schreef Wexy het volgende:
je droeg weer blauw die avond
in een schaduw van zwart licht Schaduw in zwart licht ?
er werd geen gat gedicht
met de brief die je me nazond Nee man ze zond het ook in het zwarte licht
de tijd draait alles om
wat eerst prachtig was wordt lelijk
en wat je toen zo moeilijk vond
daar denk je niet meer aan
laat je me nog gaan? Graag
wat onaf was blijft wel liggen
je maakt niets ongedaan Ja hallo ze is morsdood
couplet:
blauwe ruis
in mn zien en in mn oren
ik wil het niet meer horen Juist
maar het houdt nooit meer op Kut
blauwe ruis Laat Willem Ruis het niet horen
wat je had gaat nooit verloren
het wordt alleen maar harder Nee dat meen je niet ?
en het houdt nooit meer op Nog erger
je draagt steeds blauw die avond
op het scherm in mn hoofd Je kijkt te veel TV
in de brief die je me nazond
heb je niets belooft
maar ook niets afgerond
of aangenaam verdooft
blijf ik staren naar de grond Ja vooral blijven staren en niet meer zingen
couplet
laat je me nog gaan? Graag
wat onaf was blijft wel liggen
je maakt niets ongedaan Leg het nou eens uit. Wat is in hemelsnaam blauwe ruis
couplet Nee doe maar niet
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:12 schreef djenneke het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:09 schreef tong80 het volgende:
Het Zeeuwse strand
loopt hand in hand en ik geniet van het zand
Ik zing het uit volle borst
Het zilte water staat tot mijn borst
en onderhand krijg ik dorst
Het water is te zout.
Vraag me niet hoe ik het uithoud.
En hoe men over dit nummer rouwt.
Ok ik ben geen echter dichter de vaderlands.
Maar onderhands verdien ik meer respect.
Het is tong80 die het zegt.
Opgezout.
Maar die is al oud.
En timmert aan de weg als een mislukte specht.
Hij heeft de boom gemist.
Maar het blijft lullig dat ie tegen ons aan pist.
Blöff tekst
Ik moet altijd aan Frits van Turenhout denken.quote:
Wil je Alanis Morissette en zuigen niet meer in een zin gebruiken? Daar krijg ik hele enge beelden bij...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aan deze genadeloze afrekening kan Alanis Morissette nog een puntje zuigen!
Ja, dat is wel een hele treffende gedachte.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Frits van Turenhout denken.
NEC-NAC Nul - Nul
Ik lees het nu pas goed.... ik las eerst Blof tekst en heb het meteen weggeklikt.quote:
Nee hoor, ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij was ik de enige die Carly Simon zo tof vond of niet?
Leuk liedje, maar niet echt super ofzo..quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef peaceman het volgende:
nee hoor.... vind hem ook mooi... vooral dat er ook een bedrag voor betaald is dat ze mochten horen over wie de text gaatquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef peaceman het volgende:
Ja, maar jij moet wel.quote:
Nee, heerlijk nummer is datquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef peaceman het volgende:
Nee, Carly zelf niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, heerlijk nummer is dat
Of bedoel je Carly zelf?
quote:
Ik zie mijn monitorquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef peaceman het volgende:
Ziet iedereen nu die clip voor zich?
Je mag niet klikken.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, je had haar gisteren eens over de Eagles moeten horen
Ligt eraan welke nummers... maar zo zie je maar weer.. je laat even de ketting vieren en dat kan dus niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, je had haar gisteren eens over de Eagles moeten horen
Ok, dan ben ik het zeker met je eensquote:
Dat bedoel ik..quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sneeuw, schaken, foute truien.. Check!
Eigenlijk tzelfde als Nikitaquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sneeuw, schaken, foute truien.. Check!
Nee de enige die de laatste minuut een spelfout heeft gtemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Ben ik de enige die dit liedje niet mooi vind![]()
Ohja tongquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de enige die de laatste minuut een spelfout heeft gtemaakt
Jij ook met gtemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de enige die de laatste minuut een spelfout heeft gtemaakt
Fout genoeg om tong erop te betrappenquote:
Mja jijm bem be brubarto jolas de glubquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |