Dat kan en mag natuurlijk!! Ik vind het mooi...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja opa en oma doen jong.
Ik vind het vreselijk.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Tina Turner en David Bowie.
Vreemd dat je zelf dit jaar niet mocht stemmen![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Tina Turner en David Bowie.
Vreemd dat je zelf dit jaar niet mocht stemmen![]()
Dat kan en magquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan en mag natuurlijk!! Ik vind het mooi...
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:33 schreef TheZapster het volgende:
Deze is ookwel een partijtje afschuwelijk hoor
Nog meer geblér.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef tong80 het volgende:
Tina Turner
Ik kan niet tegen dat gekrijs.
Zijn er mensen die er wel iets mee hebben dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
Anastacia is ook zo'n zangeres waar ik helemaal niets mee heb....
Wij vroegen ons al af waar je was....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb deze topic gemist over de top 2000
Vast wel, want volgens verkoopt ze wel redelijk goed... en stond ze ook niet zo hoog in de top2000.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zijn er mensen die er wel iets mee hebben dan?
Kwestie van goed gehypt als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vast wel, want volgens verkoopt ze wel redelijk goed... en stond ze ook niet zo hoog in de top2000.
Wij zijn paar daagjes naar Valkenbug geweest van woensdag tot afgelopen zaterdag... daarna ben ik hier wezen zoeken..Ik kon niet vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij vroegen ons al af waar je was....
Anders zou ie ook niet in de lijst staan natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef peaceman het volgende:
Toch schijnen er mensen te zijn die dit al jaren in hun top 10 te zetten.
Ow gezellig, ook mooi weer gehad of niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wij zijn paar daagjes naar Valkenbug geweest van woensdag tot afgelopen zaterdag... daarna ben ik hier wezen zoeken..Ik kon niet vinden.
Wij hebben mooi weer gehad met vrieskouquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow gezellig, ook mooi weer gehad of niet?
Geweoon zoeken bij Actieve topics.....maar je bent erbeter laat dan nooit.
Vanmiddag en vanavond weer watquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan.... was zeker niet veel
Jammer dat dat nummer niet 8 minuten duurt ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:44 schreef djenneke het volgende:
Zo, dat hebben we gehad.
Ben laatst heengeweest akkoestischquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:44 schreef Haaibaaike het volgende:
De EarringGaan wij 7 februari naar hun concert toe
Je hebt me aangestoken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben namelijkl 2 week griep gehad
Leuk joh..Ik heb er zin in 7 februariquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ben laatst heengeweest akkoestisch
Dat zei Jan Palach ook.quote:
Die stak zichzelf toch aan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zei Jan Palach ook.
Google maar op zijn naam.
Ik mis de PI maar ga vanuit mijn goede hart toch uit van sarcasmequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bryan Adams ft. Melanie C vond ik wel altijd leuk - when you're gone heet dat nummer.
whoohoo.
En dat is niet mis, duurt meestal 2 wekenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
plaag die jongen eens niet, hij bent griep gehad
Ik plaag niemand, ben bloedserieus hoor.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
plaag die jongen eens niet, hij bent griep gehad
Ja was ook maar een grapjequote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bryan Adams ft. Melanie C vond ik wel altijd leuk - when you're gone heet dat nummer.
whoohoo.
Waarschuw me wel hč ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom wordt het volgende prachtuur nou weer van een rouwrandje voorzien door blof
Je mocht diegene zeker niet zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef D.Rose het volgende:
Ik vind het een mooi en beladen nummer.
Heb op dit nummer iemand begraven. (Nee, niet zelf gedaan)
Ik mag Brian Adams gewoon niet. Kan het ook niet helpenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef D.Rose het volgende:
Na Carly Simon dat ding uit!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschuw me wel hč ?
Ik zet het dan echt uit.
Het was de ex van mijn exquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je mocht diegene zeker niet zo
Mijn beste vriend werd gecremeerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef D.Rose het volgende:
Dat nummer van Carly isquote:
nee, vind m echt leukquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik mis de PI maar ga vanuit mijn goede hart toch uit van sarcasme
Eh ja, maar je kunt het ook overdrijven natuurlijk. Deze doet echt pijn!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
nee, vind m echt leuk- iedereen heeft zijn foute nummers toch
ik zeg niet dat het een hoogstaand stukje muziekcultuur is ofzo he
Bijna 30 jaar geleden? Toen was ik nog maar 5..... ik denk dat dus niet zo vaak.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie dat soms ook dat je denkt.
'Verrek ik word oud dit is al weer bijna 30 jaar geleden ?'
nee sorry, zo oud ben ik nog nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie dat soms ook dat je denkt.
'Verrek ik word oud dit is al weer bijna 30 jaar geleden ?'
Hij had zelf voor Adams gekozenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend werd gecremeerd
Zijn zus zocht de nummers uit terwijl ie van garagerock hield draaiden ze Gold van Spandau Ballet.
Maar ook Dylan.
Hey Djen!quote:
Doe ik al jaren toch? Voorzien van commentaar uiteraard!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Peaceman, gaaf dat je de nummers hier plaats
En het wordt heel netjes overgenomen door anderen als Peace niet aanwezig is....quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doe ik al jaren toch? Voorzien van commentaar uiteraard!
Je vindtde gedachtenkronkels van Pascal niet mooi?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, alvast een waarschuwing: in het kader van mijn Blof-boycot, post ik geen songtekst van Blof!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |