Ik mag Brian Adams gewoon niet. Kan het ook niet helpenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef D.Rose het volgende:
Ik vind het een mooi en beladen nummer.
Heb op dit nummer iemand begraven. (Nee, niet zelf gedaan)
Na Carly Simon dat ding uit!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschuw me wel hè ?
Ik zet het dan echt uit.
Het was de ex van mijn exquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je mocht diegene zeker niet zo
Mijn beste vriend werd gecremeerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef D.Rose het volgende:
Ik vind het een mooi en beladen nummer.
Heb op dit nummer iemand begraven. (Nee, niet zelf gedaan)
Dat nummer van Carly isquote:
nee, vind m echt leukquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik mis de PI maar ga vanuit mijn goede hart toch uit van sarcasme
Eh ja, maar je kunt het ook overdrijven natuurlijk. Deze doet echt pijn!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
nee, vind m echt leuk- iedereen heeft zijn foute nummers toch
ik zeg niet dat het een hoogstaand stukje muziekcultuur is ofzo he
Bijna 30 jaar geleden? Toen was ik nog maar 5..... ik denk dat dus niet zo vaak.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie dat soms ook dat je denkt.
'Verrek ik word oud dit is al weer bijna 30 jaar geleden ?'
nee sorry, zo oud ben ik nog nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie dat soms ook dat je denkt.
'Verrek ik word oud dit is al weer bijna 30 jaar geleden ?'
Hij had zelf voor Adams gekozenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend werd gecremeerd
Zijn zus zocht de nummers uit terwijl ie van garagerock hield draaiden ze Gold van Spandau Ballet.
Maar ook Dylan.
Hey Djen!quote:
Doe ik al jaren toch? Voorzien van commentaar uiteraard!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Peaceman, gaaf dat je de nummers hier plaats
En het wordt heel netjes overgenomen door anderen als Peace niet aanwezig is....quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doe ik al jaren toch? Voorzien van commentaar uiteraard!
Je vindtde gedachtenkronkels van Pascal niet mooi?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, alvast een waarschuwing: in het kader van mijn Blof-boycot, post ik geen songtekst van Blof!!!
Ik was al vergeten dat je dat elke jaar doetquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doe ik al jaren toch? Voorzien van commentaar uiteraard!
Ik vind ze super, maar wil ze niet lezen alleen horen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je vindtde gedachtenkronkels van Pascal niet mooi?
Boycot?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, alvast een waarschuwing: in het kader van mijn Blof-boycot, post ik geen songtekst van Blof!!!
Dit doe je gewoon om mij te pestenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:03 schreef tong80 het volgende:
452 419 ABBA - Waterloo (1974)
Waarom staat dit nummer zo laag ?
Ik heb niks met Abba verder maar van dit nummer word ik blij.
Ja ik post geen songteksten van Blof en het liefst luister ik er ook niet naar.... ik vind Blof echt 10x niks.quote:
Bij deze.... al denk ik dat het een zware klus is om zijn commentaar te kunnen posten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wist niet dat dat de bedoeling was
Ik ben altijd enorm objectief hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij deze.... al denk ik dat het een zware klus is om zijn commentaar te kunnen posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |